Hi All!
Naar aanleiding van onderstaand topic wil ik een nieuw systeem samenstellen:
CPU/Geheugen/MOBO
Nu zou ik graag een final check van het totaal plaatje doen. Ik ben erg benieuwd naar jullie commentaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt gebruikt voor reguliere taken als; office/youtube/browsen. Daarnaast zal het systeem af en toe wat media streamen naar de TV. De zwaarste taken die dit systeem gaat uitvoeren: uitpakken van meerdere en grote (gedownloade) bestanden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1.500 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik niet ga gamen, wil ik geen losse kaart. Ik wil graag twee schermen en meerdere SSD`s
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat ik erg belangrijk vind, is dat het systeem zo stil mogelijk moet zijn! Daarom twijfel ik bijvoorbeeld nog of ik de casefans moet verwisselen met nog stillere.. Daarnaast moet deze PC de komende 5 jaar goed bruikbaar zijn.
Ga je overklokken?
Niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mijn idee van een goede config kunnen bevestigen. Zoals ik in het begin al aangaf, voor de CPU/MOBO/Geheugen combi heb ik reeds een topic geopend. Het gaat mij niet echt om de prijs, al is het natuurlijk altijd interessant om alternatieven te horen. Het belangrijkste is een fijn systeem, toekomst bestendig en stil.
Naar aanleiding van onderstaand topic wil ik een nieuw systeem samenstellen:
CPU/Geheugen/MOBO
Nu zou ik graag een final check van het totaal plaatje doen. Ik ben erg benieuwd naar jullie commentaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt gebruikt voor reguliere taken als; office/youtube/browsen. Daarnaast zal het systeem af en toe wat media streamen naar de TV. De zwaarste taken die dit systeem gaat uitvoeren: uitpakken van meerdere en grote (gedownloade) bestanden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1.500 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik niet ga gamen, wil ik geen losse kaart. Ik wil graag twee schermen en meerdere SSD`s
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat ik erg belangrijk vind, is dat het systeem zo stil mogelijk moet zijn! Daarom twijfel ik bijvoorbeeld nog of ik de casefans moet verwisselen met nog stillere.. Daarnaast moet deze PC de komende 5 jaar goed bruikbaar zijn.
Ga je overklokken?
Niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mijn idee van een goede config kunnen bevestigen. Zoals ik in het begin al aangaf, voor de CPU/MOBO/Geheugen combi heb ik reeds een topic geopend. Het gaat mij niet echt om de prijs, al is het natuurlijk altijd interessant om alternatieven te horen. Het belangrijkste is een fijn systeem, toekomst bestendig en stil.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8500 Boxed | € 214,90 | € 214,90 |
| 1 | ASRock Fatal1ty H370 Performance | € 125,01 | € 125,01 |
| 1 | Fractal Design Define R6 Blackout | € 118,- | € 118,- |
| 2 | Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart | € 138,- | € 276,- |
| 1 | Scythe Ninja 5 | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT Gray BLS2C8G4D26BFSBK | € 135,95 | € 135,95 |
| 1 | Seasonic Prime Snow Silent 550W Gold | € 115,- | € 115,- |
| 2 | Samsung 860 EVO 1TB | € 192,95 | € 385,90 |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 145,- | € 145,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.565,66 | |