Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
CPU/MOBO/GEHEUGEN voor een nieuw te bouwen systeem
Wat is je budget?
geen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben toe aan een nieuw systeem en daarvoor heb ik jullie hulp nodig! Inmiddels ben ik geen gamer meer en gebruik mijn desktop enkel voor regulier office gebruik. Daarnaast gebruik ik mijn systeem ook om media te downloaden en uit te pakken, dit zijn vaak grote en meerdere bestanden tegelijk. Ik sla deze op en gebruik mijn systeem ook om te streamen op mijn TV.
Ik wil graag een goed en snel systeem waarmee ik de komende jaren weer mee vooruit kan. Daarnaast wil ik twee monitoren aansluiten het liefst op het mobo, zonder extra videokaart te kopen. Kunnen jullie mij helpen? Oja, nog vergeten te vermelden, ik wil het systeem zo stil mogelijk hebben
Hieronder de rest van het systeem:
CPU ?
GEHEUGEN ?
MOBO ?
VIDEO geen kaart
KAST fractal design define R6 black
CPU KOELER scythe mugen 5 PCGH Edition
VOEDING Seasonic Prime Snow Silent 550W Gold
SSD1 Samsung 970 EVO 500GB (PCI-e)
SSD2 Samsung 860 EVO 1GB (SATA)
SSD3 Samsung 860 EVO 1GB (SATA)
2x monitor Iiyama G-Master G2530HSU-B1
Ik zoek een?
CPU/MOBO/GEHEUGEN voor een nieuw te bouwen systeem
Wat is je budget?
geen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben toe aan een nieuw systeem en daarvoor heb ik jullie hulp nodig! Inmiddels ben ik geen gamer meer en gebruik mijn desktop enkel voor regulier office gebruik. Daarnaast gebruik ik mijn systeem ook om media te downloaden en uit te pakken, dit zijn vaak grote en meerdere bestanden tegelijk. Ik sla deze op en gebruik mijn systeem ook om te streamen op mijn TV.
Ik wil graag een goed en snel systeem waarmee ik de komende jaren weer mee vooruit kan. Daarnaast wil ik twee monitoren aansluiten het liefst op het mobo, zonder extra videokaart te kopen. Kunnen jullie mij helpen? Oja, nog vergeten te vermelden, ik wil het systeem zo stil mogelijk hebben
CPU ?
GEHEUGEN ?
MOBO ?
VIDEO geen kaart
KAST fractal design define R6 black
CPU KOELER scythe mugen 5 PCGH Edition
VOEDING Seasonic Prime Snow Silent 550W Gold
SSD1 Samsung 970 EVO 500GB (PCI-e)
SSD2 Samsung 860 EVO 1GB (SATA)
SSD3 Samsung 860 EVO 1GB (SATA)
2x monitor Iiyama G-Master G2530HSU-B1