Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ben van plan met het nieuwe systeem te gaan gamen op een quad hd 144HZ g/syc monitor. en wil dan natuurlijk ook de beste prestaties halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget ligt rond de 1400 euro, dit mag natuurlijk altijd minder zijn, maar ietsje meer is ook geen probleem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zelf had ik dit samen gesteld±
case: COoler master masterbox mb500
ram: corsair ddr4 vengeance lpx 2x8GB 2666
storage: crucial ssd mx500 500gb m.2
cpu coller:Cryorig H7
cpu: intel core i5 8600K
gpu: MSI GeForce GTX1070 TI gaming 8G
power supply: Seasonic Focus Plus Gold 750W
motherboard: ASROCK z370 extreme
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil er een videokaart van nVidia in hebben IVM de g-sync monitor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de toren moet niet te groot zijn, en heb graag dat de pc niet te veel lawaai maakt. de grote van de toren zit volgens mij wel goed, het geluid daarentegen heb ik geen idee.
Ga je overklokken?
ben wel van plan om later te gaan overklokken, heb hier nog weinig ervaring mee dus laat het eerst mooi even zoals het is.
Wat verwacht je van ons?[i]
graag zou ik willen weten of de bovenstaande build goed is. alle onderdelen goed samen zullen werken en ik er goede prestaties uit kan halen. wil dus graag voor het bedrag van rond de 1400 euro het beste hebben. snap dat je geen gtx 1080 in zon build kan hebben. maar toch kun je voor dit bedrag een redelijke game pc bouwen.
alvast bedankt,
ik ben van plan met het nieuwe systeem te gaan gamen op een quad hd 144HZ g/syc monitor. en wil dan natuurlijk ook de beste prestaties halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget ligt rond de 1400 euro, dit mag natuurlijk altijd minder zijn, maar ietsje meer is ook geen probleem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zelf had ik dit samen gesteld±
case: COoler master masterbox mb500
ram: corsair ddr4 vengeance lpx 2x8GB 2666
storage: crucial ssd mx500 500gb m.2
cpu coller:Cryorig H7
cpu: intel core i5 8600K
gpu: MSI GeForce GTX1070 TI gaming 8G
power supply: Seasonic Focus Plus Gold 750W
motherboard: ASROCK z370 extreme
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil er een videokaart van nVidia in hebben IVM de g-sync monitor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de toren moet niet te groot zijn, en heb graag dat de pc niet te veel lawaai maakt. de grote van de toren zit volgens mij wel goed, het geluid daarentegen heb ik geen idee.
Ga je overklokken?
ben wel van plan om later te gaan overklokken, heb hier nog weinig ervaring mee dus laat het eerst mooi even zoals het is.
Wat verwacht je van ons?[i]
graag zou ik willen weten of de bovenstaande build goed is. alle onderdelen goed samen zullen werken en ik er goede prestaties uit kan halen. wil dus graag voor het bedrag van rond de 1400 euro het beste hebben. snap dat je geen gtx 1080 in zon build kan hebben. maar toch kun je voor dit bedrag een redelijke game pc bouwen.
alvast bedankt,