Zojuist begonnen met schrijven van de review voor de HyperX Alloy FPS RGB, foto's zijn al gemaakt
[ Voor 2% gewijzigd door parsnep op 19-10-2018 19:06 . Reden: typo ofc ]
[ Voor 2% gewijzigd door parsnep op 19-10-2018 19:06 . Reden: typo ofc ]
Ben ook bezig met het schrijven over en op de Spin 13 en daarmee vat ik deHxsScorch schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 23:48:
Inmiddels hard bezig geweest met de Spin 15.
Weinig tests waar ik hem goed kan vergelijken met andere os systemen en heb helaas geen andere google device als laptop..
Hoe dan ook ben ik erg tevreden over het os.. De laptop zelf vind ik erg goedkoop voelen en niet prettig werken..
Maargoed, daar is mijn review dan ook voor
a backup is a man's best friend
Ik ben bezig met de Spin 13, mooi ding hoor. en voelt juist weer heel degelijk aan, maar ja daarvan is de prijs weer €950. mijn mening veels te duur. Maar dat zal je terug lezen in mijn review.oohh schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 04:10:
[...]
Ik zou ‘m persoonlijk niet kopen, maar waarschijnlijk een prima laptopje om af en toe in bed Netflix te kijken, wat tekstverwerking of je mail te checken. De laptop is inderdaad gewoon van plastic, maar de afwerking kan slechter.
- leeg -
Steam: Lucky Luuk
[ Voor 6% gewijzigd door matje500 op 22-10-2018 23:04 ]
Mooie review. Die van mij staat inmiddels ook online.karliboe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:39:
Review is ondertussen ook af: productreview: Samsung LC27JG50QQU Zilver review door karliboe. Iemand al iets gehoord wanneer de koerier terug om de producten komt?
Hier geen last van bleeding op de LG G7 Thinq.Chocoball schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 06:40:
Het testen van de LG G7 gaat voorspoedig maar even een vraag aan de andere LG G7 testers, hebben jullie onderaan de rand ook last van bleeding? Het is vooral goed te zien bij de always-on klok in het donker en met name bij de home toets. Ik wil graag uitsluiten dat ik de enige ben.
Niets mis mee toch?RalphM. schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:39:
Op de valreep is die van mij nu ook geplaatst:
productreview: HyperX Pulsefire Surge review door RalphM.
Helaas heb ik door het wisselen van baan weinig tijd gehad om me veel te bekommeren om de layout, maar dat mag hopelijk de pret niet drukken.

- leeg -
[ Voor 4% gewijzigd door qlum op 24-10-2018 14:23 ]
thanks voor de tipLucky_Luuk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:58:
@luigi87
Ik heb zelf een paar gifjes in m'n review, gemaakt via Giphy. Ik heb alleen statische foto's, maar volgens mij werkt het ook gewoon met bewegende beelden.
[ Voor 4% gewijzigd door luigi87 op 24-10-2018 14:42 ]
- leeg -
Leuk shirtLucky_Luuk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:59:
[Afbeelding]
Net een Testpanel t shirt door de brievenbus gekregen!
Wel toevallig, want ik had net het testpanel t shirt aan wat ik een aantal jaar geleden had gekregen toen ik was uitgekozen om een Powerline te testen.
Was je als tweede? De koerier haalt hem morgen bij mij op!roeldie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:23:
ik wacht nog steeds tot ik mijn LG home bot binnen krijg maar dat kan nog wel even duren
nee helaas nummer 5. duurt nog wel even dus mooi testen tijdens de kerst dagenBaardappel schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:46:
[...]
Was je als tweede? De koerier haalt hem morgen bij mij op!
Mijn review staat inmiddels online https://tweakers.net/prod.../lg-hom-bot-vr9647ps.html. Misshien moet je hem maar niet lezen om zo objectief mogelijk te zijn, maar ik ben heeel benieuwd wat jij er van vindt...
Wel mooi dat jij dan een beeld kan geven over hoe duurzaam het ding gebouwd is. Hij heeft zichzelf bij mij thuis al een paar krassen bezorgd, en de borsteltjes zien er nu al 'gebruikt' uit. Er zit weliswaar een reservesetje bij, maar ik ben benieuwd of we daarmee de 5 gebruikers gaan halen...roeldie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:47:
[...]
nee helaas nummer 5. duurt nog wel even dus mooi testen tijdens de kerst dagen![]()
Even ruilen met @Frozen, wellicht kunnen jullie nog beide in het shirt groeienqlum schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:33:
Hier ook een shirt ontvangen in een maat die ik echt niet past XL terwijl mijn shirt maat S is. Maar goed ook dat het niet past maar ik had liever een shirt in S gehad. Misschien iets voor in de toekomst, gokken op shirt maten werkt niet echt lekker.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
[ Voor 48% gewijzigd door luigi87 op 27-10-2018 14:12 ]
- leeg -
Zaterdag is de koerier bij mij langs geweest om het Samsung scherm te komen oppikken.mr.DJ95 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:46:
Zijn er al testers die contact hebben gehad met de koerier omtrent het ophalen van de test gear? Sony XZ3.
Ben benieuwd naar het Tshirt, postbode heeft niet van zich laten horen laatste paar dagen.
Ook ik heb de XZ3 maar ben nog niet gebeld...... sssst niet verder vertellen.mr.DJ95 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:46:
Zijn er al testers die contact hebben gehad met de koerier omtrent het ophalen van de test gear? Sony XZ3.
Ben benieuwd naar het Tshirt, postbode heeft niet van zich laten horen laatste paar dagen.
- leeg -
Tweakerella
Haha. Zou een leuk sint kadotje zijn ja. Maar jij ook nog niks vernomen van een koerrier dus?Heyster schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:04:
@luigi87 Wij hebben thuis al weddenschappen aan het lopen of Sinterklaas de Spin meeneemt naar Spanje of niet
- leeg -
Helaas is die niet te zien voor abonnees die zonder reclames kijken. Ik kan de .actie wel via mijn mobiel openen. Terecht dat je review eruit wordt gepikt!Chocoball schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:10:
Blij verrast, zie net dat mijn review van de LG ThinQ en apart plekje in de LG Zone als "expert" review heeft gekregen:
https://tweakers.net/part...27/expertreviewlgg7thinq/
[ Voor 6% gewijzigd door Kiswum op 05-11-2018 11:41 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Jammer geen sint kado dit jaar, hij wordt morgen weer opgehaald bij mij.Heyster schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:46:
Inderdaad, niets van hun vernomen.
- leeg -
luigi87 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:04:
[...]
Jammer geen sint kado dit jaar, hij wordt morgen weer opgehaald bij mij.
ben wel benieuwd naar welke maat ik krijg, of ik het gelijk als jurk kan gebruikenHeyster schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:01:
[...]
![]()
Dan zal het niet lang meer duren tot het genoemde kledingstuk, t-shirt, in je brievenbus ligt.
- leeg -
Hier hetzelfde. Overigens ook nog niets gehoord van koerier, maar dat is niet zo erg.helloNL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:35:
Zojuist de mail "Kortingscode HiFi Klubben - Tweakers Oktober Testfest 2018" binnen gekregen. Het enige probleem is dat de Kortingscode niet meegestuurd is. Krijgen we hierna nog een mail van Klubben of is er iets fout gegaan?
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Ik kan me hier helemaal in vinden! Mooi spul, alleen een drama om mee te werken.Eaglezz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:45:
Mijn review staat nu ook online!
productreview: HiLook Kit NVR/4x 2MP bullet camera/1TB HDD review door Eaglezz
En het staat livedjneo-nl schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:43:
Bijna klaar met mijn review, vanavond nog even de foto's maken en morgen ochtend online.
Helaas weinig tijd gehad
Tweakerella
Tweakerella
Tweakerella
[ Voor 3% gewijzigd door matje500 op 20-11-2018 00:03 ]
Dat is Ginzmatje500 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:03:
...
(Was Tessie nu Trendingtrees, of haal ik mensen door elkaar? En was Trendingtrees de aardige heer die een leuke rondleiding verzorgde op het TweakersHQ)
if (!coffee) {
Work = false; }
Tweakerella
Dank je wel, shirt is ontvangen.Trendingtrees schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:53:
@Frozen @qlum @karliboe @MadMan68
Er zijn nieuwe shirts binnen en ik zal deze maandag in de juiste maat naar jullie versturen:-)
[ Voor 14% gewijzigd door MadMan68 op 22-11-2018 23:04 ]
Tweakerella
Je hebt een kleine typo in je derde min punt. Voor de rest duidelijke reviewLordKnox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:07:
Later dan verwacht en gehoopt maar ook mijn review over de Hom-Bot staat online:
productreview: LG Hom-Bot VR9647PS review door LordKnox
- leeg -