Mijn gelukig samenzijn met de LG B8 Oled tv zit er alweer bijna op. Heb nog maar even gemailed naar de organisatie, aangezien ik de transport screenprotector niet meer terug kan plakken. Zou enorm zonde zijn als het paneel daardoor beschadigd terug komt bij LG (en daar wil ik financieel niet aansprakelijk voor zijn

)
Wil om schade te voorkomen de tv ook wel hier houden hoor?
Maar wat is OLED toch heerlijk films kijken en gamen, ziet er werkelijk geweldig uit.
Helaas liggen mijn financiele prioriteiten bij mij eerst bij het vervangen van wat oud dubbelglas voor HR++ en aangetaste houtenkozijnen voor kunstof, anders had ik het wel geweten.
Al moet ik eerlijk bekennen, Android TV OS heeft mijn voorkeur voor een smart TV ten opzichte van WebOS.
Maar, de LG B8 kost in 55" nieuw 1500, de goedkoopste sony 2200 euro, en evt een philips(geen ervaring mee) 1700 euro.
Als je de webOS store opent is een groot deel kachels om een vuurtje op het scherm te tonen, of een vissenkom. Natuurlijk, deezer, spotify, en radio app is ook aanwezig.
en ja, je kunt dan wel een android box oid kopen, maar hoe makkelijk is het om alleen je TV en receiver aan te hoeven zetten om films te streamen met Kodi.
Maarrr ik heb een xbox one X, dus daar zou kodi wel weer op kunnen. Dus eigenlijk heb ik niks te klagen.
WebOS reageert echter weer duidelijk vlotter dan android TV in mijn al ietwat verouderde Sony fullHD tv, dus lastig vergelijken.
Edit; zojuist gebeld, maandag ochtend gaat ie weer weg