Oktober Testfest 2018

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 22:48

parsnep

Cloud-Master

Zojuist begonnen met schrijven van de review voor de HyperX Alloy FPS RGB, foto's zijn al gemaakt :)

[ Voor 2% gewijzigd door parsnep op 19-10-2018 19:06 . Reden: typo ofc ]

V&A | Everything to the Cloud!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 08:30
HxsScorch schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 23:48:
Inmiddels hard bezig geweest met de Spin 15.
Weinig tests waar ik hem goed kan vergelijken met andere os systemen en heb helaas geen andere google device als laptop..
Hoe dan ook ben ik erg tevreden over het os.. De laptop zelf vind ik erg goedkoop voelen en niet prettig werken..

Maargoed, daar is mijn review dan ook voor :)
Ben ook bezig met het schrijven over en op de Spin 13 en daarmee vat ik de }:O direct bij de hoorns. De spatiebalk reageert alleen als ik in het midden (+/- 2cm in beide richtingen) van de balk druk.

a backup is a man's best friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Vandaag de LG b8 binnen gekregen. Helaas niet de goede...ofja helaas... ik zou de 55" krijgen maar er staat hier een 65" mooi te wezen :P

Super blij natuurlijk, al wordt afscheid nemen straks nog zwaarder ;)

Al zie ik al wel een probleem waar ik over 2 weken tegenaan ga lopen..hij moet weer terug in de doos, en die is wel heel gebleven natuurlijk, maar hoe het allemaal ook alweer zat :{ en daarnaast zaten er van die kunststof transport banden omheen om hem dicht te houden, maar die heb ik natuurlijk niet.

Maar goed, nu eerst 2 weken genieten. Schrok me wel een ongeluk toen hij op mn tv meubel stond, dikke krassen op het scherm.. wilde al foto's gaan maken om geen problemen achteraf te krijgen. Tot ik door had dat er nog een beschermende folie op zat. Nog nooit gezien bij een TV maar wat een opluchting :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:46
Zo even de tijd gezocht de review af te maken en inmiddels staat hij online!

Dat valt nog best tegen een review schrijven. Maar het smaakt zeker naar meer. Ik had van tevoren nooit deze uitslag verwacht. Ik hoop dat andere er wat aan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karliboe
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09-2022
Ondertussen maak ik al 2 weken gebruik van de Samsung LC27JG50QQU en so far so good :D. Straks begin ik met mijn review.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 22:48

parsnep

Cloud-Master

V&A | Everything to the Cloud!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:33

luigi87

Domotica Fanaticus

oohh schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 04:10:
[...]

Ik zou ‘m persoonlijk niet kopen, maar waarschijnlijk een prima laptopje om af en toe in bed Netflix te kijken, wat tekstverwerking of je mail te checken. De laptop is inderdaad gewoon van plastic, maar de afwerking kan slechter.
Ik ben bezig met de Spin 13, mooi ding hoor. en voelt juist weer heel degelijk aan, maar ja daarvan is de prijs weer €950. mijn mening veels te duur. Maar dat zal je terug lezen in mijn review.
Chromebook OS is ook wel gericht op een beetje textverwerken en netflixen, meer niet echt.

toch is dat Chromebook OS wel ideaal voor mijn ouders. Ga nu dus ook kijken naar een systeempje voor hun.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Mijn review van de Benq SW2700PT staat ook online:

productreview: BenQ SW2700PT Zwart review door Lucky_Luuk

Ik sta open voor feedback!

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje500
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 18:06
Iedereen is lekker bezig zeg!
Van mijn kant ook even een update voor de LG 34GK950G monitor:

Na een week wachten kwam vorige week het bericht dat de LG monitor waar ik mee aan de slag mag gaan klaar stond voor levering. De koerier zou de monitor ophalen en contact opnemen. Dit gebeurde de volgende ochtend al en 's middags was de monitor al gebracht! Top!

Vervolgens ben ik flink aan de slag gegaan met uitpakken en documenteren. Alles zat netjes verpakt (met uizondering van de CD met drivers en software, deze lag onder de garantieboekjes los in de accessoires doos). Het is even de aandacht erbij houden bij het in elkaar zetten van de monitor, 34" 21:9 is geen klein schermpje. LG heeft het gelukkig wel simpel gemaakt door het piepschuim in de doos een dubbele functie te geven, waardoor het bevestigen van de voet aan het scherm makkelijker is en zonder schade gaat. Waarom was dit van belang? Ow, ja, nog even vergeten te melden. Dit is handig omdat het scherm gekromd is en je deze niet op een bureau wilt leggen, zonder het gewicht te verdelen.
Je wordt trouwens direct met een warme gloed licht begroet bij het opstarten van het scherm. Zowel aan de voorkant als aan de achterkant door de RGB verlichting 8) .

Waar ik wel tegenaan loop, en misschien geen probleem is, is dat het OSD van het scherm aangeeft dat het paneel op 60Hz staat. Ondanks dat ik met de hand de overclock aan heb gezet. Hiervoor ben ik nog even aan het zoeken of dit klopt. Ik was al wel ergens tegen gekomen dat er enkel 60Hz en 100Hz native ips panelen zijn op 3440x1440. Ongeacht welk paneel in dit exemplaar zit, zou deze via de overclock op de geadverteerde 120Hz werken.
Ik gebruik zelf een AMD kaart en kan met de huidige configuratie van deze pc dus geen G-sync gebruiken, maar dit zou naar mijn weten los moeten staan van de verversingssnelheid van het paneel.
(Overigens ga ik wel aan de slag met een Nvidia kaart, die ik kan lenen om te testen)

-Edit: Ik heb het paneel zojuist op 120Hz gekregen. Ook het OSD geeft nu 120Hz aan en ik merkte direct verschil in de vloeiende muisbewegingen. In windows heb ik met de hand de display adapter op 120Hz gezet. Schijnbaar heb ik daar vorige keer overheen gekeken? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door matje500 op 22-10-2018 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dee2
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-05 09:13
Gelukt! Mijn review staat online. Het is toch nachtwerk geworden en de foto's zijn daardoor wat sferisch. ;-)
Review voor de Alto 4 Active speakers: productreview: Argon Alto4 Active (Wit) review door Dee2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 13:53
Momenteel druk bezig de review van mijn hyperx alloy elite in ieder geval textueel compleet te maken. (Thuis dingen met een deadline afmaken is bij mij vragen om problemen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karliboe
Review is ondertussen ook af: productreview: Samsung LC27JG50QQU Zilver review door karliboe. Iemand al iets gehoord wanneer de koerier terug om de producten komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveverhoef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-10-2021
karliboe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:39:
Review is ondertussen ook af: productreview: Samsung LC27JG50QQU Zilver review door karliboe. Iemand al iets gehoord wanneer de koerier terug om de producten komt?
Mooie review. Die van mij staat inmiddels ook online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveverhoef
  • Laatst online: 25-10-2021
Hierbij mijn review. Prima scherm met prima prijs kwaliteit verhouding.
Samsung LC27JG50QQU Zilver review door daveverhoef productreview: Samsung LC27JG50QQU Zilver review door daveverhoef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JurgenBeijer
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:45
Mijn review staat nu ook online: productreview: LG G7 ThinQ Zwart review door JurgenBeijer

Het is een beste klus om alle aspecten te testen en in een review onder te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeldie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18:25
ik wacht nog steeds tot ik mijn LG home bot binnen krijg maar dat kan nog wel even duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurgenBeijer
Chocoball schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 06:40:
Het testen van de LG G7 gaat voorspoedig maar even een vraag aan de andere LG G7 testers, hebben jullie onderaan de rand ook last van bleeding? Het is vooral goed te zien bij de always-on klok in het donker en met name bij de home toets. Ik wil graag uitsluiten dat ik de enige ben.
Hier geen last van bleeding op de LG G7 Thinq.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RalphM.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 13:27
Op de valreep is die van mij nu ook geplaatst:
productreview: HyperX Pulsefire Surge review door RalphM.

Helaas heb ik door het wisselen van baan weinig tijd gehad om me veel te bekommeren om de layout, maar dat mag hopelijk de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

RalphM. schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:39:
Op de valreep is die van mij nu ook geplaatst:
productreview: HyperX Pulsefire Surge review door RalphM.

Helaas heb ik door het wisselen van baan weinig tijd gehad om me veel te bekommeren om de layout, maar dat mag hopelijk de pret niet drukken.
Niets mis mee toch? :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krysis
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 18:11
Ook mijn review inmiddels online:
productreview: HyperX Pulsefire FPS Pro review door Krysis

Op- en aanmerkingen zijn zeer welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
Ik moest nog even opschieten vanavond, maar zojuist ook die van mij geplaatst: productreview: Sony Xperia XZ3 Zilver review door paul999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Review staat online maar ben er nog zeker niet tevreden mee, wordt nog wat werk morgen. (ga hem ook niet bewust linken op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wusser
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 11:26
De mijn over de HiLook PTZ-N2404I-DE3 staat ook online: productreview: HiLook PTZ-N2404I-DE3 review door Wusser

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8aszHiv.png

Net een Testpanel t shirt door de brievenbus gekregen!
Wel toevallig, want ik had net het testpanel t shirt aan wat ik een aantal jaar geleden had gekregen toen ik was uitgekozen om een Powerline te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStijn
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 09-09 22:19

iStijn

Tech-fanaat

Ik heb het t-shirt zojuist ook ontvangen. Super vet! Ontzettend bedankt Tweakers en hopelijk tot volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

weet iemand of het mogelijk os om .gif te gebruiken in je review?
en heeft iemand nog een tip hoe deze te maken.

Ik graag een klein gifje maken van een stukje uit de app Pocket city op de play store.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
@luigi87
Ik heb zelf een paar gifjes in m'n review, gemaakt via Giphy. Ik heb alleen statische foto's, maar volgens mij werkt het ook gewoon met bewegende beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Review is nu echt af, kan altijd beter maar is goed zo voor mijn eerste ecthe review
productreview: Kingston HyperX Alloy Elite RGB (Qwerty US, Cherry MX Rood) re...

[ Voor 4% gewijzigd door qlum op 24-10-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Lucky_Luuk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:58:
@luigi87
Ik heb zelf een paar gifjes in m'n review, gemaakt via Giphy. Ik heb alleen statische foto's, maar volgens mij werkt het ook gewoon met bewegende beelden.
thanks voor de tip
bedacht me net dat ik ook gewoon makkelijk de trailer kan embedden, scheelt veel werk :+

[ Voor 4% gewijzigd door luigi87 op 24-10-2018 14:42 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ook bedankt voor het gave shirt! 😎 Helaas pas ik geen M meer dus als iemand een L heeft en graag een M wilt, u kunt mij een DM sturen voor een ruil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
  • Laatst online: 15-08 10:44
Lucky_Luuk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:59:
[Afbeelding]

Net een Testpanel t shirt door de brievenbus gekregen!
Wel toevallig, want ik had net het testpanel t shirt aan wat ik een aantal jaar geleden had gekregen toen ik was uitgekozen om een Powerline te testen.
Leuk shirt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:28
Mijn review is ook geplaatst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:40

Chocoball

瞧好吧!

Mijn review van de LG G7 ThinQ staat nu ook online productreview: LG G7 ThinQ Zwart review door Chocoball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 18:27
roeldie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:23:
ik wacht nog steeds tot ik mijn LG home bot binnen krijg maar dat kan nog wel even duren :P
Was je als tweede? De koerier haalt hem morgen bij mij op!

Mijn review staat inmiddels online https://tweakers.net/prod.../lg-hom-bot-vr9647ps.html. Misshien moet je hem maar niet lezen om zo objectief mogelijk te zijn, maar ik ben heeel benieuwd wat jij er van vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeldie
Jfgadell schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

Was je als tweede? De koerier haalt hem morgen bij mij op!

Mijn review staat inmiddels online https://tweakers.net/prod.../lg-hom-bot-vr9647ps.html. Misshien moet je hem maar niet lezen om zo objectief mogelijk te zijn, maar ik ben heeel benieuwd wat jij er van vindt...
nee helaas nummer 5. duurt nog wel even dus mooi testen tijdens de kerst dagen 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 18:27
roeldie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:47:
[...]
nee helaas nummer 5. duurt nog wel even dus mooi testen tijdens de kerst dagen 8)7 :)
Wel mooi dat jij dan een beeld kan geven over hoe duurzaam het ding gebouwd is. Hij heeft zichzelf bij mij thuis al een paar krassen bezorgd, en de borsteltjes zien er nu al 'gebruikt' uit. Er zit weliswaar een reservesetje bij, maar ik ben benieuwd of we daarmee de 5 gebruikers gaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 17:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matje500
De tweede update:
De ultrawide monitor bevalt erg goed voor het gamen! Het voelt alsof je meer in de games betrokken bent. Ook heb ik geen bezwaar tegen een opgeruimder bureau (t.o.v. 2 schermen). Voor dagelijks gebruik geef ik nog wel de voorkeur aan 2 normale schermen.

De features bevallen ook goed, met een mooie USB 3.0 hub in het scherm. Ook zit er een 3,5 mm audio port achter het scherm. De audio port is een mooie toevoeging voor mensen die deze willen gebruiken. Zelf gebruik ik deze niet. Ik merk geen verschil in audio kwaliteit tussen de 3,5 mm audio port van het scherm, en die van mijn moederbord. Ik kijk nog even om te testen of het microfoon signaal van telefoon oortjes ook wordt opgepikt in Skype gesprekken.
Voor een monitor met deze prijs vind ik dat een USB 3.0 hub er op moet zitten, dus dat is in orde.

Twee minpuntjes/ergernissen die ik tegen kom zijn:
1. Helaas lijkt de RGB verlichting altijd aan, of altijd uit te staan. Ook als de monitor zelf uit staat. Ik had graag gezien dat er een optie is om de verlichting uit te laten gaan als het scherm ook uit gaat. En weer aan gaat als het scherm aangezet wordt.
2. Ik moet op deze monitor precies de andere kant op klikken met het OSD om de monitor uit te zetten, t.o.v. mijn normale LG monitor.

Daarnaast merk ik dat het paneel last heeft van backlight bleeding en is het paneel niet geheel uniform. De hoek linksonder laat meer licht door bij donkere beelden. De hoeveelheid valt mee, maar als je een kritisch oog hebt is het te zien bij een donkere scene in een film. Als ik er nog de beschikking over krijg, doe ik nog een uniformiteitstest met een X-Rite calibratie tool.

In de tussentijd kan ik in MS Word 4 pagina's naast elkaar op vol formaat zien tijdens rapporteer werk O-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Vandaag ook het Tweakers Testpanel shirt en een bedankje gekregen, Bedankt @Trendingtrees

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qlum
Hier ook een shirt ontvangen in een maat die ik echt niet past XL terwijl mijn shirt maat S is. Maar goed ook dat het niet past maar ik had liever een shirt in S gehad. Misschien iets voor in de toekomst, gokken op shirt maten werkt niet echt lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JurgenBeijer
Ook hier het shirt bezorgd gekregen, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

qlum schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:33:
Hier ook een shirt ontvangen in een maat die ik echt niet past XL terwijl mijn shirt maat S is. Maar goed ook dat het niet past maar ik had liever een shirt in S gehad. Misschien iets voor in de toekomst, gokken op shirt maten werkt niet echt lekker.
Even ruilen met @Frozen, wellicht kunnen jullie nog beide in het shirt groeien :+ }:O

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karliboe
Straks komt de koerier helaas de LC27JG50QQU al terug oppikken, terug een serieuze downgrade naar mijn 21 inch monitor. T-shirt in XL heb ik ook goed ontvangen, 'jammer' genoeg ben ik net wat kilos kwijt waardoor ik van een XL naar een medium gegaan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

En ook mijn review is geboren. De spin 13 in al zijn Glorie (of toch niet helemaal......)

Als er nog op of aanmerkingen zijn hoor ik ze graag :D

[ Voor 48% gewijzigd door luigi87 op 27-10-2018 14:12 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:09
Wat een verrassing! Zojuist ook het T-shirt ontvangen :*) Bedankt Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
  • Laatst online: 15-08 10:44
Mega bedankt voor het mooie T-shirt bedankt Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:06
Zijn er al testers die contact hebben gehad met de koerier omtrent het ophalen van de test gear? Sony XZ3.

Ben benieuwd naar het Tshirt, postbode heeft niet van zich laten horen laatste paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 14:11
Leuk, net gebeld door de koerier en ze kunnen vandaag het scherm komen bezorgen. helaas tijdens een tijd dat ik niet thuis ben. dus gevraagd of het scherm op mijn werk afgeleverd kan worden.

Ik wou het scherm namelijk ook op kantoor testen, dus dat komt goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karliboe
mr.DJ95 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:46:
Zijn er al testers die contact hebben gehad met de koerier omtrent het ophalen van de test gear? Sony XZ3.

Ben benieuwd naar het Tshirt, postbode heeft niet van zich laten horen laatste paar dagen.
Zaterdag is de koerier bij mij langs geweest om het Samsung scherm te komen oppikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djneo-nl
Scherm is binnen, en reviewen kan begingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• racsoo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 08:21
Vanmiddag de robot stofzuiger ontvangen. Nog net op tijd om het een Oktober testfest te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Mijn gelukig samenzijn met de LG B8 Oled tv zit er alweer bijna op. Heb nog maar even gemailed naar de organisatie, aangezien ik de transport screenprotector niet meer terug kan plakken. Zou enorm zonde zijn als het paneel daardoor beschadigd terug komt bij LG (en daar wil ik financieel niet aansprakelijk voor zijn :+ )

Wil om schade te voorkomen de tv ook wel hier houden hoor? O-)

Maar wat is OLED toch heerlijk films kijken en gamen, ziet er werkelijk geweldig uit.
Helaas liggen mijn financiele prioriteiten bij mij eerst bij het vervangen van wat oud dubbelglas voor HR++ en aangetaste houtenkozijnen voor kunstof, anders had ik het wel geweten.

Al moet ik eerlijk bekennen, Android TV OS heeft mijn voorkeur voor een smart TV ten opzichte van WebOS.
Maar, de LG B8 kost in 55" nieuw 1500, de goedkoopste sony 2200 euro, en evt een philips(geen ervaring mee) 1700 euro.
Als je de webOS store opent is een groot deel kachels om een vuurtje op het scherm te tonen, of een vissenkom. Natuurlijk, deezer, spotify, en radio app is ook aanwezig.
en ja, je kunt dan wel een android box oid kopen, maar hoe makkelijk is het om alleen je TV en receiver aan te hoeven zetten om films te streamen met Kodi.

Maarrr ik heb een xbox one X, dus daar zou kodi wel weer op kunnen. Dus eigenlijk heb ik niks te klagen.

WebOS reageert echter weer duidelijk vlotter dan android TV in mijn al ietwat verouderde Sony fullHD tv, dus lastig vergelijken.

Edit; zojuist gebeld, maandag ochtend gaat ie weer weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan68
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 13:31
mr.DJ95 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:46:

Ook ik heb de XZ3 maar ben nog niet gebeld...... sssst niet verder vertellen.

T-Shirt wel ontvangen maat m terwijl minimaal 2XL zou moeten zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d00b3h
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-06 21:55
Zo mijn review staat online van de LG38WK95C
productreview: LG 38WK95C Zilver, Zwart review door d00b3h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

@Trendingtrees wanneer worden de Acer Spin13 weer opgehaald? Die van mij ligt al tijdje klaar en heb nog niks vernomen van de koerier.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trendingtrees
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-08-2024
@luigi87 Ik heb ze wel opdracht gegeven, maar ik ga erachter aan!

Tweakerella

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heyster
@luigi87 Wij hebben thuis al weddenschappen aan het lopen of Sinterklaas de Spin meeneemt naar Spanje of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Heyster schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:04:
@luigi87 Wij hebben thuis al weddenschappen aan het lopen of Sinterklaas de Spin meeneemt naar Spanje of niet :+
Haha. Zou een leuk sint kadotje zijn ja. Maar jij ook nog niks vernomen van een koerrier dus?

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
Inderdaad, niets van hun vernomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Blij verrast, zie net dat mijn review van de LG ThinQ en apart plekje in de LG Zone als "expert" review heeft gekregen:

https://tweakers.net/part...27/expertreviewlgg7thinq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Mijn review is ook online, mijn eerste ooit dus er is vast van alles voor verbetering vatbaar, tips zijn welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Chocoball schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:10:
Blij verrast, zie net dat mijn review van de LG ThinQ en apart plekje in de LG Zone als "expert" review heeft gekregen:

https://tweakers.net/part...27/expertreviewlgg7thinq/
Helaas is die niet te zien voor abonnees die zonder reclames kijken. Ik kan de .actie wel via mijn mobiel openen. Terecht dat je review eruit wordt gepikt!

Hier is de link die voor de actie is bestemd:
Lees hier de review van de LG G7 ThinQ! (referral).

Correctie, hij is nu wel beschikbaar voor abonnees, dit weekend was dat nog niet het geval.

[ Voor 6% gewijzigd door Kiswum op 05-11-2018 11:41 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Heyster schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:46:
Inderdaad, niets van hun vernomen.
Jammer geen sint kado dit jaar, hij wordt morgen weer opgehaald bij mij.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
luigi87 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:04:
[...]

Jammer geen sint kado dit jaar, hij wordt morgen weer opgehaald bij mij.
o<:)

Dan zal het niet lang meer duren tot het genoemde kledingstuk, t-shirt, in je brievenbus ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Heyster schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:01:
[...]

o<:)

Dan zal het niet lang meer duren tot het genoemde kledingstuk, t-shirt, in je brievenbus ligt.
ben wel benieuwd naar welke maat ik krijg, of ik het gelijk als jurk kan gebruiken :+

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Ik heb nog geen bericht van de koerier mogen ontvangen, aangezien ik volgende week en die week daarop in het buitenland zit hoop ik dat het goed komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peetgate
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-07 23:24
En ook mijn review staat online. Het gaat om de LG E8 65":
https://tweakers.net/prod...lg-oled65e8pla-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrowningElysium
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:20
Zojuist de mail "Kortingscode HiFi Klubben - Tweakers Oktober Testfest 2018" binnen gekregen. Het enige probleem is dat de Kortingscode niet meegestuurd is. Krijgen we hierna nog een mail van Klubben of is er iets fout gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:03

Freakie1NL

Grote Baas

helloNL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:35:
Zojuist de mail "Kortingscode HiFi Klubben - Tweakers Oktober Testfest 2018" binnen gekregen. Het enige probleem is dat de Kortingscode niet meegestuurd is. Krijgen we hierna nog een mail van Klubben of is er iets fout gegaan?
Hier hetzelfde. Overigens ook nog niets gehoord van koerier, maar dat is niet zo erg. O-)

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcerasmus
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-08 17:00
Ik heb gister een belletje gekregen en mijn cadeautje is binnen hoor! _/-\o_ oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eaglezz
  • Laatst online: 08-09 12:05
Mijn review staat nu ook online!

productreview: HiLook Kit NVR/4x 2MP bullet camera/1TB HDD review door Eaglezz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabian105
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-07 09:52
Gister is de Spin 13 weer opgehaald. Bedankt voor de mogelijkheid en mijn review is te lezen via de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:44
Eaglezz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:45:
Mijn review staat nu ook online!

productreview: HiLook Kit NVR/4x 2MP bullet camera/1TB HDD review door Eaglezz
Ik kan me hier helemaal in vinden! Mooi spul, alleen een drama om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
Bijna klaar met mijn review, vanavond nog even de foto's maken en morgen ochtend online.

Helaas weinig tijd gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• racsoo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 08:21
De stofzuiger is weer opgehaald door de koerier, en de review staat online!

https://tweakers.net/prod.../lg-hom-bot-vr9647ps.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karliboe
@Trendingtrees is het geweten wanneer we de Samsung goodie bag kunnen ontvangen? Ik ben nieuwsgierig naar wat er in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
djneo-nl schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:43:
Bijna klaar met mijn review, vanavond nog even de foto's maken en morgen ochtend online.

Helaas weinig tijd gehad
En het staat live
productreview: Samsung LC27JG50QQU Zilver review door djneo-nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trendingtrees
@karliboe Volgende week!!!!!!!

Tweakerella

• mr.DJ95
Toestel is vorige week netjes opgehaald, koerier was erg flexibel en meedenkend met ophalen gelukkig.

@Trendingtrees Is er nieuws over de Sony speaker voor de XZ3 testers?

• Trendingtrees
@mr.DJ95 zeker deze worden vrijdag aangetekend verstuurd:-)

Tweakerella

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trendingtrees
@Frozen @qlum @karliboe @MadMan68

Er zijn nieuwe shirts binnen en ik zal deze maandag in de juiste maat naar jullie versturen:-)

Tweakerella

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trendingtrees
@Freakie1NL @helloNL
Wat gek dat deze niet met jullie is meegekomen. Sorry voor het ongemak!

Hierbij de kortingscode en nu sinterklaas en kerst eraan komt kun je er mooi gebruik van maken:-)

TWEAKERSTF2018

Tweakerella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
Wanneer word het product (Samsung scherm) eigenlijk weer opgehaald ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matje500
@Trendingtrees Het heeft even geduurd, maar mijn review staat nu ook online:
productreview: LG 34GK950G Zwart review door matje500

Ik kwam wat problemen tegen met het scherm wanneer deze uitgezet werd, terwijl de pc nog aanstond. Hierover heb ik contact met Tweakers en LG gehad, maar daar is nog niets concreets uit gekomen. Tessie heeft mij verzocht de review te plaatsen. Mocht ik nog wat van LG vernemen, dan zal ik daar een update over schrijven in de review.

(Was Tessie nu Trendingtrees, of haal ik mensen door elkaar? En was Trendingtrees de aardige heer die een leuke rondleiding verzorgde op het TweakersHQ O-) )

[ Voor 3% gewijzigd door matje500 op 20-11-2018 00:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
matje500 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 00:03:
...

(Was Tessie nu Trendingtrees, of haal ik mensen door elkaar? En was Trendingtrees de aardige heer die een leuke rondleiding verzorgde op het TweakersHQ O-) )
Dat is Ginz ;) Trendingtrees was onze zeer behulpzame gastvrouw :)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Bedankt voor het mooie en leuke shirt! Een echte testpanel member nu! Wordt er ook een dergelijk shirt geprint voor 1e, 2e en 3e reviewer van het jaar? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
Ook een tshirt binnen gekregen. Helaas wel een 2xl. Normaal zweef ik ergens tussen een m en een l :/

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

@Trendingtrees, misschien een brutale vraag maar is er al iets meer bekend over de bedankjes die we voor de gemaakte reviews zouden krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trendingtrees
@Chocoball deze zijn begin van de week verstuurd!

Tweakerella

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadMan68
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 13:31
Trendingtrees schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:53:
@Frozen @qlum @karliboe @MadMan68

Er zijn nieuwe shirts binnen en ik zal deze maandag in de juiste maat naar jullie versturen:-)
Dank je wel, shirt is ontvangen.
En ook de Sony speaker is ontvangen.

Nogmaals bedankt voor het organiseren van het Oktober Testfest.

[ Voor 14% gewijzigd door MadMan68 op 22-11-2018 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Shirt en bol bon binnen, heb een XL gekregen, valt dus in verhouding mee :P nog steeds voor mij een beetje een jurk maar prima slaapshirt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trendingtrees
@MrDrako welke maat zou je willen?

Tweakerella

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Bedankt voor het aanbod, @Trendingtrees maar ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe weekend/slaapshirt :) zit prima op dagen dat ik op de bank lig te gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeldie
ik heb eindelijk mijn LG Hom Bot binnen ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeldie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Later dan verwacht en gehoopt maar ook mijn review over de Hom-Bot staat online:
productreview: LG Hom-Bot VR9647PS review door LordKnox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

LordKnox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:07:
Later dan verwacht en gehoopt maar ook mijn review over de Hom-Bot staat online:
productreview: LG Hom-Bot VR9647PS review door LordKnox
Je hebt een kleine typo in je derde min punt. Voor de rest duidelijke review

- leeg -

Pagina: 1 2 3 4 Laatste