Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:13
luigi87 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

Dit is ook. Met de Acers. Die komen waars pas eind van komende week. Hoe dan ook de deadline schuift hierdoor ook op. Je heb altijd die 2 weken om te reviewen.

Vondt het ook erg leuk om eens de tweakers HQ eens te zien.
Afgelopen vrijdag heb ik mijn werkadres opgegeven en ik zou ‘m maandag ontvangen. Nu belde er net iemand aan om de Acer Spin 15 aan mij te overhandigen. Ook prima, maar had wat anders verwacht, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:33

luigi87

Domotica Fanaticus

oohh schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:18:
[...]

Afgelopen vrijdag heb ik mijn werkadres opgegeven en ik zou ‘m maandag ontvangen. Nu belde er net iemand aan om de Acer Spin 15 aan mij te overhandigen. Ook prima, maar had wat anders verwacht, haha.
Oke is die toch wat makkellijker te leveren . Ik moet nog ff wachten op de spin 13. Waarschijn net voor het weekend.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvSomeren
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-03 12:22
De levering is hier bijna helemaal verlopen zoals plan! Eén kleine fout is dat ik de verkeerde monitor geleverd heb gekregen! D:

In plaats van de Samsung LC27JG50QQU waar ik voor was gekozen heb ik nu de Samsung LU32J590UQU hier staan.
Is het idee dat ik de ontvangen monitor ga testen of is het wenselijk deze nog te verwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-08 10:44
Vandaag (Zondag) de Golden Express aangebeld met een verrassend pakket de HyperX Pulsefire Surge :)

HyperX Doos

Super bedankt voor het product en kan niet wachten om met deze muis aan de slag te gaan :)

Bedankt Tweakers !

[ Voor 30% gewijzigd door sh4rp88 op 08-10-2018 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphM.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 13:27
Ik heb diezelfde muis ook vanmiddag binnen gekregen (in mijn geval zoals afgesproken ;) ). De software geeft meer opties dan ik had verwacht, maar het is behoorlijk zoeken eer je iets vindt (DPI's hoger dan 3200 krijgen zit bijvoorbeeld verstopt 3 lagen diep achter de kleurprofielen). Daarnaast werkt hij beter op verschillende ondergronden dan ik had verwacht of gewend ben van andere muizen. Tot mijn verrassing ben ik ook de RGB na een paar uur nog niet zat. Maar het blijven eerste bevindingen natuurlijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 17:24
Net zoals velen vond ik het gisteren een leuke en geslaagde dag. Ik vraag me af hoe ze bij Tweakers nog aan het werk toekomen. Ik zou alleen maar naar buiten staren, want wat een mooi uitzicht hebben ze vanaf die 7e verdieping.

Vanmiddag een tasje van AVM afgeleverd. Hier zit alleen de Fritz!Box 4040 in en niet de FRITZ!Powerline 1260 set.

Gisteren al werd al gemeld dat er niet complete sets waren en dat er voor sommige nog spullen na gestuurd zou worden.

Rechtstreeks vanuit AVM was een AVG dingetje dat Tweakers dan mijn adres gegevens zou moeten delen met AVM en dat ik daar toestemming voor moet geven. Tessie had als het goed is mijn naam genoteerd en zou daar een mail oversturen, zodat ik daar toestemming op kan geven. Anders zou het eerst naar Tweakers opgestuurd moeten worden en dan weer via koerier naar mij toe. Ik hoop daar snel wat van te horen.

Ik hoop snel de complete set te hebben, want ik ben erg benieuwd naar de mogelijkheden van de Powerline en de extra mogelijkheden door het te combineren met de Fritz!Box.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4rp88
Ik ben ook al druk bezig geweest met het RGB-verlichting, en tot mijn verbazing kan je extreem veel delen apart van een kleurtje voorzien :) .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lvzs14cRzPliq8YRcPxyjr4a/full.jpg

De standaard 3200-DPI setting is voor mij voldoende ik gebruik hem op mijn bank en zelfs op de stoffen ondergrond werkt hij ontzettend goed, de vrouw is er ook enorm blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 17:45
Was weer een geslaagde dag gisteren. Dank voor de goodies, morgen zal ik als het goed is de te testen muis in ontvangst gaan nemen.

Extra complimenten trouwens voor AVM, kwamen met twee goede sprekers die lekker op de techniek om gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 14:11
Geweldige dag gisteren, nu maar wachten op het scherm om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:39
Geweldige dag gehad gisteren. Perfect georganiseerd leuke leveranciers die veel konden vertellen. Zin in het maken van review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Iemand anders ook nog geen briefing gehad? In de emailtjes stond dat ik uiterlijk vandaag een briefing zou krijgen over het testen van het product. Ander stuur ik wel een mailtje morgen.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
Lucky_Luuk schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:09:
Iemand anders ook nog geen briefing gehad? In de emailtjes stond dat ik uiterlijk vandaag een briefing zou krijgen over het testen van het product. Ander stuur ik wel een mailtje morgen.
Helaas tot op heden nog geen Briefing ontvangen, maar ik ga ervan uit dat ze nog druk bezig zijn met wie nou welke product heeft gekregen, aangezien er veel personen zijn die toch verschillende producten hebben ontvangen dan waar ze oorspronkelijk voor geselecteerd waren :) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Kennismaking-Benq

Vandaag een kleine verbouwing gehad, oude monitoren er uit en de logé op zijn (tijdelijke) plek.
Helemaal top dat Benq het voor elkaar heeft gekregen om ook nog een Spyder 5 mee te leveren zodat we met de calibratie aan de slag kunnen. en kudos voor Golden expres voor de snelle levering.

Het evenement was gisteren ook zeker de moeite waard, bedankt dames van Concepts!

Klein minpuntje; er zat geen bierpul in mijn goodie bag dus zit noodgedwongen aan de koffie. Het leven is zwaar! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dee2
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-05 09:13
Testfest was leuk gisteren! Vandaag de Argon Alto 4 Active speakers ontvangen. Direct aangesloten en wat muziek voor rm'n dochters gedraaid. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vallinny-19
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-03 09:47
Gisteren weer lekker genoten op Tweakers HQ. Samen met andere medetweakers genoten van wat we daar voorgeschoteld hebben gekregen. Alles was zeker weten weer top geregeld en wil ik ook graag de gehele Tweakers team en van de horeca bedanken voor alles.
Gisteren ook gelijk de Ajax Hub Kit meegekregen 😇😇😇 om te testen en na de review te houden 😎😎😎.
Ik weet (nog) niet hoe ik hier een foto/bijlage kan toevoegen 😢

[ Voor 8% gewijzigd door Vallinny-19 op 07-10-2018 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wusser
  • Laatst online: 10-09 11:26
Ik heb vanochtend de HiLook PTZ-N2404I-DE3 in ontvangst mogen nemen. Zijn er andere testers van de HiLook producten die ze al in ontvangst hebben mogen nemen? Ik heb het idee dat er dingen ontbreken uit de doos.

Onder de camera zit nog schuim met uitsneden waar voor mijn gevoel nog onderdelen zouden moeten zitten. Ik vermoed een 12v adapter en misschien meer. Een Tweaker met dezelfde voornaam (Wouter) zou ook deze camera krijgen, maar ik weet zijn nickname niet hier :) dus ik hoor graag van je als je dit leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

HyperX RGB FPS Toetsenbordje is vandaag bij mij bezorgd, wzou tussen 1 en 4 komen, werd gebeld dat het tussen 5 en 6 zou zijn, uiteindelijk werd het half 7 :)
Heb wel het idee dat het een van de bordjes is die we gisteren met z'n allen uitgepakt hebben (niet dat verder een probleem is, maar moest wel ff lachen. Hadden ze het gisteren net zo goed mee kunnen geven, had weer wat bezorg kosten gescheeld ;) )
Vallinny-19 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:43:
Gisteren weer lekker genoten op Tweakers HQ. Samen met andere medetweakers genoten van wat we daar voorgeschoteld hebben gekregen. Alles was zeker weten weer top geregeld en wil ik ook graag de gehele Tweakers team en van de horeca bedanken voor alles.
Gisteren ook gelijk de Ajax Hub Kit meegekregen 😇😇😇 om te testen en na de review te houden 😎😎😎.
alles met de UBB codes, er zou ergens een guide van moeten zijn. Denk dat je het in de FAQ wel kan vinden. Als het je nog niet lukt (of je kan het niet vinden) laat maar ff weten, kijk ik wel ff wat ik voor je kan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door TepelStreeltje op 07-10-2018 22:41 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout313
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-03 13:33
vanochtend de AOC G2590PX monitor ontvangen iets eerder dan geplanned maar daar hoor je mij niet over klagen.
gelijk in elkaar gezet merkte toen wel al dat de poot niet helemaal rechtop blijft staan en lichtelijk heen en weer te bewegen is.
Dit is bij mijn eigen monitor( de AOC G2790PX) niet het geval die blijft wel gewoon kaasrecht staan en is niet beweegbaar. Weet niet of de andere testers dit ook gemerkt hebben?
verder wel prima monitor tot nu toe met goede visuele kwaliteiten. en heeft ook een mooi design naar mijn mening

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Vallinny-19 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:43:
Hier is het foto album, als je genoeg karma hebt, dan kun je daarvan gebruik maken:

https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d00b3h
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-06 21:55
Was een erg leuke dag zaterdag. Top geregeld allemaal.
Ik heb gister wel achter de koerier aan moeten bellen, want ik had nog geen bevestiging van de leveringstijd ontvangen.

Ook ik test een van de lg monitoren, maar die zijn inderdaad nog nog niet beschikbaar bij de koerier. Ik wacht nu maar even af op een nieuwe afspraak die gemaakt kan worden zodra de monitor beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karliboe
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09-2022
Ik heb me zaterdag ook goed geamuseerd. Helaas wel geen koerier gezien of gehoord gisteren terwijl dit wel zo afgesproken was.Hopelijk hoor ik vandaag in de loop van de dag wel nog iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vallinny-19
  • Laatst online: 21-03 09:47
Ik heb voor de Gaming Live 2 vouchers gekregen 😇 maar ik kan niet gaan ivm prive zaken. Zijn er misschien 2 tweakers die echt willen gaan en ik er blij mee kan maken? Laat het me weten via een PM. First come first served 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wusser schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:17:
Ik heb vanochtend de HiLook PTZ-N2404I-DE3 in ontvangst mogen nemen. Zijn er andere testers van de HiLook producten die ze al in ontvangst hebben mogen nemen? Ik heb het idee dat er dingen ontbreken uit de doos.

Onder de camera zit nog schuim met uitsneden waar voor mijn gevoel nog onderdelen zouden moeten zitten. Ik vermoed een 12v adapter en misschien meer. Een Tweaker met dezelfde voornaam (Wouter) zou ook deze camera krijgen, maar ik weet zijn nickname niet hier :) dus ik hoor graag van je als je dit leest.
Ik ga ook een HiLook product testen; de kit met de NVR, tenminste, op de gebruikersovereenkomst staat ook de HiLook PTZ. De kit schijnt nog in China te zijn, dus dat duurt nog even.

Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:40
sh4rp88 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:58:
Vandaag (Zondag) de Golden Express aangebeld met een verrassend pakket de HyperX Pulsefire Surge :) oorspronkelijk zou ik de AJAX HUB KIT testen , maar de muis is uiteraard ook van harte welkom.

[Afbeelding: HyperX Doos]

Ik verneem van vele dat het event gisteren goed geslaagd is.

Super bedankt voor het product en kan niet wachten om met deze muis aan de slag te gaan :)

Bedankt Tweakers !
De mensen die de Ajax hub kit mogen testen hebben deze zaterdag al mee naar huis gekregen.
Desalniettemin had ik begrepen dat ze de koerier voor de hub kit dus zouden afbellen.

[ Voor 12% gewijzigd door s0ulmaster op 08-10-2018 11:50 ]

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Trendingtrees
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-08-2024
ola!!!!!!

Ik stuur vandaag de briefing toe!!!! Hierin staat alles duidelijk beschreven.
Mochten jullie nou nog niks van de koerier hebben gehoord, of er is nog iets onduidelijk; mail dan vooral!

Verder wil ik nog even noemen dat als je bv het product later in huis hebt ivm roulatie oid dan heb je sowieso twee weken de tijd om het product te testen en te reviewen.

Tweakerella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ben al bezig de Kingston HyperX Alloy FPS RGB aan het testen en ik ben erg gecharmeerd er van.
Wat een bouwkwaliteit zeg.

T.b.c. :D

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:50

dragonhaertt

@_'.'

Helaas zelf nog geen tijd gehad om alvast met de AJAX Hub Kit te spelen, maar ik heb hem inderdaad zaterdag al mee-gekregen. De koerier hoeft dus niet meer langs te komen ;)

Verder super leuke dag gead op Tweakers HQ, inclusief biertjes en jurkjes :$
Gelukkig was de fotograaf al weg

Hopelijk kan ik volgend jaar weer een plekje bemachtigen om nog een keer langs te komen. Nu maar snel tijd maken om een review te gaan schrijven (y)

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
Gijs van Sony schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:48:
Vragen over de deelnemende smartphone Xperia XZ3 mogen de Tweakers direct aan mij stellen! We kijken uit naar het Testfest en jullie bevindingen met dit toestel :)
Hoi Gijs, ik heb de telefoon in goede orde ontvangen en ben nu druk aan het testen. Ik vraag me alleen wel af wat voor versie wij hebben ontvangen omdat op de doos expliciet staat dat het gaat om customized software. Wel transparant dat jullie er duidelijk op zetten dat er sjoemelsoftware op draait :D :P. Maar om toch een goed beeld te krijgen, wat is er anders aan deze versie dan de retail software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-07-2024

Gijs van Sony

Bedrijfsaccount Sony Mobile
Baddie09 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:55:
[...]

Hoi Gijs, ik heb de telefoon in goede orde ontvangen en ben nu druk aan het testen. Ik vraag me alleen wel af wat voor versie wij hebben ontvangen omdat op de doos expliciet staat dat het gaat om customized software. Wel transparant dat jullie er duidelijk op zetten dat er sjoemelsoftware op draait :D :P. Maar om toch een goed beeld te krijgen, wat is er anders aan deze versie dan de retail software?
Hi Baddie, goede vraag! In principe is alle software customised. Customised voor Nederland of customised voor T-Mobile / KPN / Vodafone etc. Als je in de winkel het toestel koopt zit alleen dat stickertje er niet op. Omdat dit toestellen zijn die wij vanuit het hoofdkantoor beschikbaar hebben gesteld, zit het stickertje er wel op. Maar aan de binnenkant is het exact hetzelfde.

Overigens zou er de komende dagen al een software update beschikbaar moeten zijn, probeer die vooral ook uit 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik tik dit vanaf de HyperX en zal gal tpoy's er in laten zitten.
Ikb en totaal niet meer gewengvfd om mewt hoge keycaprds te tiikken.

De KAILH switches zijn erg ssgeovliog (gevoelig) bij het minst geringste ssss worsdt er een toess aangeslagen.

Ik kom van een plat toetsenbord met lap[top keycaps af en bij dit toetsenbord zit ook geen wristpad of eeen kleine verhoging.ss
sRegelmartig komt het dan ook voor dat ik sper ongeluk de FN of menu tots indruk.

Ik vind het jammer dat ik een UK versie mag testen uipv sde US layout.
Voor de rest verder testen en evt uitkijken naar lagere (laptop) keycaps.

PS:
Ik lach mij rot nu ik zie hoe slecht ik op dit toetsenbord typ. :P :o
Dit laatste tik ik vanaf mijn laptop tobo.

[ Voor 9% gewijzigd door crzyhiphopazn op 08-10-2018 13:14 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
Gijs van Sony schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:03:
[...]

Hi Baddie, goede vraag! In principe is alle software customised. Customised voor Nederland of customised voor T-Mobile / KPN / Vodafone etc. Als je in de winkel het toestel koopt zit alleen dat stickertje er niet op. Omdat dit toestellen zijn die wij vanuit het hoofdkantoor beschikbaar hebben gesteld, zit het stickertje er wel op. Maar aan de binnenkant is het exact hetzelfde.

Overigens zou er de komende dagen al een software update beschikbaar moeten zijn, probeer die vooral ook uit 8)
Dank voor je snelle reactie en ik wacht af wat de update gaat brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb jullie niet op het evenement gezien, klopt dat?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

Frozen schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

Ik heb jullie niet op het evenement gezien, klopt dat?
Klopt ja. Niet iedere deelnemer aan het Testfest had ook een stand op het Testfest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:06
Zaterdag prima vermaakt met de verschillende workshops en keynotes. Tof ook om te zien hoeveel jullie zijn gegroeid sinds de laatste keer dat ik er was.

Ik loop inmiddels voor de 2e dag rond met mijn Sony, bevalt erg goed ben er alleen nog niet helemaal uit waar ik mijn review op gaan richten.

Kan je wel vertellen dat ik heel erg onder de indruk ben van het gemak van de camera en de plaatjes die deze uit losse pols schiet.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FxmvJaR.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
Zojuist mijn monitor mogen ontvangen welke ik mag testen.

Een tip van Wout geprobeerd met betrekking tot fotograferen. Maar er staat te weinig zonlicht om nu goede foto's te maken van de doos. Laat staan inhoud van de doos.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HvimnlHN3xjP8buiRftfgKmJ/thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

TurboTon1973 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:39:
Zojuist mijn monitor mogen ontvangen welke ik mag testen.

Een tip van Wout geprobeerd met betrekking tot fotograferen. Maar er staat te weinig zonlicht om nu goede foto's te maken van de doos. Laat staan inhoud van de doos.

[Afbeelding]
Ton, ik weet niet of je een tuin hebt, maar die kan je ook altijd proberen voor wat leuke plaatjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStijn
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 09-09 22:19

iStijn

Tech-fanaat

Het was afgelopen zaterdag echt super gezellig, allereerste keer het Tweakers Oktober Testfest bezocht en ik mag de HyperX Alloy FPS RGB gaan testen. Het toetsenbord is gisteren netjes tijdens de afgesproken tijd geleverd en ik ben hem al aan het bewonderen met al zijn lichtjes :)

Dit wordt tevens ook mijn eerste review, dus ik heb er super veel zin in.

Het was toch ook de bedoeling dat je 3x een ' update' op dit forum plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkLolgast
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-09-2022
Ben ik de enige die geen bijlage bij de mail over de briefing heeft gekregen? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• isene
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 19:07
Was zaterdag gezellig, leuk om een keertje het Tweakers hol van binnen te zien. De AJAX hub kit was binnen enkele minuten geplaatst en netjes weggewerkt. Tot zo ver geen problemen.
Aangezien deze in het huis van m'n moeder komt, ook haar er bij betrokken. Had binnen 5 minuten een account aangemaakt en snapt de bediening. Ze zit er al over te twijfelen om het systeem eventueel uit te breiden met rookmelders en een camera.

Hello darkness my old friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d00b3h
hkLolgast schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:47:
Ben ik de enige die geen bijlage bij de mail over de briefing heeft gekregen? :?
Ik heb gewoon een bijlage bij mijn briefing ontvangen net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

mr.DJ95 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:54:
Zaterdag prima vermaakt met de verschillende workshops en keynotes. Tof ook om te zien hoeveel jullie zijn gegroeid sinds de laatste keer dat ik er was.

Ik loop inmiddels voor de 2e dag rond met mijn Sony, bevalt erg goed ben er alleen nog niet helemaal uit waar ik mijn review op gaan richten.

Kan je wel vertellen dat ik heel erg onder de indruk ben van het gemak van de camera en de plaatjes die deze uit losse pols schiet.
[Afbeelding]
Hi @mr.DJ95, wat tof om te lezen! De interface van de camera is helemaal vernieuwd dus ik ben erg blij om te zien dat het bevalt. Misschien zijn de software-matige verbeteringen in het toestel wel een interessante invalshoek, dat is vaak wat onderbelicht maar juist in de XZ3 wel aanwezig (Android Pie, Smart Launch, Side sense, nieuwe camera interface etc.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0ulmaster
isene schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:49:
Was zaterdag gezellig, leuk om een keertje het Tweakers hol van binnen te zien. De AJAX hub kit was binnen enkele minuten geplaatst en netjes weggewerkt. Tot zo ver geen problemen.
Aangezien deze in het huis van m'n moeder komt, ook haar er bij betrokken. Had binnen 5 minuten een account aangemaakt en snapt de bediening. Ze zit er al over te twijfelen om het systeem eventueel uit te breiden met rookmelders en een camera.
Ja de kit zoals die geleverd komt is wel wat karig. Een basis setup mist inderdaad eigenlijk wel een camera en rookmelder.
Voor de rest erg gericht op de "kijk naar de plaatjes in de handleiding en het systeem draait" consument. Wat minder spannend voor de tweaker die van klooien houdt.

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
De briefing is binnen, top. ik ga de komende week me druk maken met wat testen en reviewen van de Benq monitor.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TurboTon1973
Frozen schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Ton, ik weet niet of je een tuin hebt, maar die kan je ook altijd proberen voor wat leuke plaatjes! :)
Ja die heb ik en heb er wel aan gedacht. Maar nadat Wout vertelde dat je zo min mogelijk rommel in beeld moet hebben. Moet ik even kijken of ik nog een mooi plekje heb in de tuin die nog niet in herfsttinten is en er lelijke uit ziet.

Bedankt voor je tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropical_Daddy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-07-2024
Tweakers bedankt voor de gezellige en leerzame dag afgelopen zaterdag! Ook zeker dank aan de dames van het restaurant!

De Argon Alto speakers zijn hier ook keurig bezorgd en hebben inmiddels hun plekje gekregen naast de TV en ben inmiddels begonnen met het eerste deel van mijn review. Ik heb bij mijn laatste verhuizing mijn optische kabels weggegooid, dus moet nog even wachten tot ik nieuwe binnen krijg morgen om de complete review te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:46
FFUUUU... Golden Express...

Donderdagavond hebben ze gebeld dat ze er maandag tussen 12:00 en 15:00 zijn. Tijd kwam niet super uit, maar met wat afspraken schuiven kon dat wel. Om 15:15 maar eens gebeld waarom ik nog niemand gezien heb. Ik zit er namelijk op te wachten tot het binnen is en ik kan gaan. Ja, er is een kleine vertraging.. We verwachten de koerier pas vanaf 18:00 in jouw woonplaats.... en dan heeft hij daar nog een aantal adressen.

Dit kon je niet even melden? |:( Ik heel mijn middag verspild aan het wachten en nu kan ik last minute de avond gaan verschuiven. Ik hoop stiekem nog binnen nu en 5 minuten voor de deur staan. Want ik moet om 19:00 ook weer ergens zijn.

Dan denk je een koeriersbedrijf. Dat zal allemaal wel loslopen. Krijg je zulke PostNL toestanden. :F

Ziet auto voor de deur staan. Zou het? Nu het pakket binnenzetten en wegwezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Aksnes op 08-10-2018 18:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• isene
s0ulmaster schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:53:
[...]
Ja de kit zoals die geleverd komt is wel wat karig. Een basis setup mist inderdaad eigenlijk wel een camera en rookmelder.
Voor de rest erg gericht op de "kijk naar de plaatjes in de handleiding en het systeem draait" consument. Wat minder spannend voor de tweaker die van klooien houdt.
Het heeft een web interface (op dit moment) kreeg net te zien dat ze deze app binnenkort gaan sluiten en alleen doorgaan met mobile. https://app.ajax.systems/
Heb wel een aantal "Tweak" waardige dingen gevonden, zo maakt het gebruik van een API die uit te lezen is mocht je de juiste variabelen gezet hebben. Hier ben ik achter gekomen door de webinterface van ssl te strippen d.m.v een proxy. Het verkeer gaat inderdaad zoals ppl door Aras Security aangegeven naar een Europees datacenter (Frankfurt).

Op dit moment draait het stabiel en heb er weinig omkijken naar, alleen voor de (huidige) adviesprijs had er naar mijn mening wel een rookmelder of extra sensor bij mogen zitten. Wat ik wel soms heb is dat er at random ineens meldingen komen dat er beweging is gedetecteerd wanneer het systeem uitgeschakeld is en deze meldingen ook niet te zien zijn in de logging van de app :+ .

[ Voor 8% gewijzigd door isene op 08-10-2018 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
Aksnes schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:46:
FFUUUU... Golden Express...

Donderdagavond hebben ze gebeld dat ze er maandag tussen 12:00 en 15:00 zijn. Tijd kwam niet super uit, maar met wat afspraken schuiven kon dat wel. Om 15:15 maar eens gebeld waarom ik nog niemand gezien heb. Ik zit er namelijk op te wachten tot het binnen is en ik kan gaan. Ja, er is een kleine vertraging.. We verwachten de koerier pas vanaf 18:00 in jouw woonplaats.... en dan heeft hij daar nog een aantal adressen.

Dit kon je niet even melden? |:( Ik heel mijn middag verspild aan het wachten en nu kan ik last minute de avond gaan verschuiven. Ik hoop stiekem nog binnen nu en 5 minuten voor de deur staan. Want ik moet om 19:00 ook weer ergens zijn.

Dan denk je een koeriersbedrijf. Dat zal allemaal wel loslopen. Krijg je zulke PostNL toestanden. :F

Ziet auto voor de deur staan. Zou het? Nu het pakket binnenzetten en wegwezen.
Wat een vervelende situatie, normaliter heeft Golden Express dit soort acties niet en zijn over het algemeen altijd op de juiste tijden bij afspraken.

Is het pakket al in ontvangst genomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:46
sh4rp88 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:04:
[...]

Wat een vervelende situatie, normaliter heeft Golden Express dit soort acties niet en zijn over het algemeen altijd op de juiste tijden bij afspraken.

Is het pakket al in ontvangst genomen ?
Yes! Hij was het inderdaad. Nog even met de bezorger gepraat. Die zou sowieso pas na het eten gaan rijden met zijn ronde. Rare situatie dan dat ze tussen 12:00 en 15:00 hebbben gezegd.

En precies optijd weggereden. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamosreapos
  • Laatst online: 14-09 19:27
Helaas ook hier wat vreemds met Golden Express. Ze zouden gisteren voor 12 komen. Kreeg een smsje dat ze niet kwamen en ze een nieuwe afspraak gingen maken. Nu kreeg ik vanochtend een smsje dat ze opeens in een tijdsblok van 5 uur langs zouden komen. Dit hadden ze een stuk beter kunnen communiceren.

Maargoed de ptz camera binnen, alleen nog geen instructies en geen Poe toevoeging. Hoe wordt verwacht dat we hem gaan testen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

crzyhiphopazn schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:12:

De KAILH switches zijn erg ssgeovliog (gevoelig) bij het minst geringste ssss worsdt er een toess aangeslagen.

Ik kom van een plat toetsenbord met lap[top keycaps af en bij dit toetsenbord zit ook geen wristpad of eeen kleine verhoging.ss
sRegelmartig komt het dan ook voor dat ik sper ongeluk de FN of menu tots indruk.

PS:
ik herken dit helemaal :)
Moet ff (erg) wennen en wat voorzichtiger tiepen, maar verder, best wel fijn plankje. Kleurtjes instellen werkt prima. later nog wat pielen met gamen en profielen

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iStijn

iStijn

Tech-fanaat

TepelStreeltje schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:41:
[...]

ik herken dit helemaal :)
Moet ff (erg) wennen en wat voorzichtiger tiepen, maar verder, best wel fijn plankje. Kleurtjes instellen werkt prima. later nog wat pielen met gamen en profielen
Haha ik ben dus niet de enige die zo gek typt met de Alloy FPS RGB, bij mij verschijnen op de gekste plekken allemaal spaties :P

Weet alleen iemand van jullie of je die leuke kleurtjes ook helemaal uit kan zetten? Ik kan er geen optie voor vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door iStijn op 08-10-2018 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

iStijn schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:48:
[...]

Haha ik ben dus niet de enige die zo gek typt met de Alloy FPS RGB, bij mij verschijnen op de gekste plekken allemaal spaties :P

Weet alleen iemand van jullie of je die leuke kleurtjes ook helemaal uit kan zetten? Ik kan er geen optie voor vinden.
Ja in de Ngenuity software kan je bij Lighting None kiezen dan schakel je alles uit

Wat vinden jullie van die hoge keycaps icm het hoge uitsteken er van?
Als ik geen low keycaps kan vinden wil ik maybe via werk low keycaps 3d printen indien die printer dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStijn

iStijn

Tech-fanaat

crzyhiphopazn schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:58:
[...]

Ja in de Ngenuity software kan je bij Lighting None kiezen dan schakel je alles uit

Wat vinden jullie van die hoge keycaps icm het hoge uitsteken er van?
Als ik geen low keycaps kan vinden wil ik maybe via werk low keycaps 3d printen indien die printer dat kan
Ah thanks, gevonden. Ik had ook de verkeerde versie zo te zien, op de product pagina had ik een versie gedownload waar ik alleen de game profielen in kon stellen, nu heb ik het even opgezocht en heb ik inderdaad een versie waarmee ik de kleurtjes ook aan kan passen.

Ik vind die hoge keycaps er wel grappig uitzien, maar low keycaps lijkt me op dit toetsenbord ook wel vet.

Ik stond alleen wel een beetje gek te kijken toen ik de indeling van het toetsenbord zag, maar toen kwam ik erachter dat het een UK layout is, is dat bij jullie ook zo?

Ik heb trouwens de HyperX Wrist Rest afgelopen zaterdag besteld en deze is vandaag binnengekomen, ik moet zeggen dat het wel beter typt met die wrist rest erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wusser
deamosreapos schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:24:
Maargoed de ptz camera binnen, alleen nog geen instructies en geen Poe toevoeging. Hoe wordt verwacht dat we hem gaan testen?
Ik gok dat je dezelfde hebt als ik, HiLook PTZ-N2404I-DE3, ik heb ook een PoE tot mijn beschikking en normaliter zou in de doos een 12v adapter moeten zitten. Ik heb even gemaild met Tessie en die weer met de fabrikant met als reactie dat hij normaliter niet met 12v geleverd wordt... ik heb een unboxing video gezien waar het er wel bij zit maar elke 12v adapter zou hem van stroom moeten kunnen voorzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dee2
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-05 09:13
Ik heb nog geen briefing binnen gehad. Iemand ook nog niet. Zal ik maar geduldig zijn? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMan68
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 13:31
De Sony Xperia XZ3 is binnen, vrijdag gebeld door de pakket dienst en afgesproken dat ze maandag langs zouden komen om de telefoon te leveren.
Zaterdag SMS ontvangen dat ze de volgende dag al zouden, gelijk hierop gereageerd dat dat niet uitkwam en dat maandag was afgesproken op mijn werkadres. Wordt ik om 14:00 gebeld: Ik sta er maar er doet niemand open. Stond hij dus bij mij thuis :-(. Gelukkig toch iemand thuis die hem kon aannemen.........
Nu maar op mijn gemak gaan testen.
Briefing vanavond per mail ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whiteguy
De gaming tests moeten nog gedaan worden, maar de eerste indrukken heb ik alvast verwerkt. Op- en aanmerkingen zijn welkom :)

productreview: HyperX Pulsefire FPS Pro review door whiteguy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony

Gijs van Sony

MadMan68 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:45:
De Sony Xperia XZ3 is binnen, vrijdag gebeld door de pakket dienst en afgesproken dat ze maandag langs zouden komen om de telefoon te leveren.
Zaterdag SMS ontvangen dat ze de volgende dag al zouden, gelijk hierop gereageerd dat dat niet uitkwam en dat maandag was afgesproken op mijn werkadres. Wordt ik om 14:00 gebeld: Ik sta er maar er doet niemand open. Stond hij dus bij mij thuis :-(. Gelukkig toch iemand thuis die hem kon aannemen.........
Nu maar op mijn gemak gaan testen.
Briefing vanavond per mail ontvangen.
Succes met testen! Als je vragen hebt, let me know! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 22:48

parsnep

Cloud-Master

crzyhiphopazn schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:12:

PS:
Ik type inderdaad ook alles mis :) , ook erg vervelend die UK indeling.

Merkte trouwens ook dat kleurenwiel in ngenuity soms i.v.p. geel groen weergeeft en bij oranje geel 8)7

V&A | Everything to the Cloud!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Zaterdag was echt gezellig.
Leuk om verschillende mede-tweakers te leren kennen.
Leuke gesprekken gehad.

Thanks aan iedereen die er was voor een gezellige dag.
Succes met testen en have fun met de evt te behouden producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Het (juiste) toetsenbord is binnen, bedankt! :)

Binnenkort even foto's schieten en dan begint het testen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4rp88
Frozen schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:28:
Het (juiste) toetsenbord is binnen, bedankt! :)

Binnenkort even foto's schieten en dan begint het testen!
Ben enorm benieuwt naar de bevindingen namelijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

sh4rp88 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Ben enorm benieuwt naar de bevindingen namelijk :)
Heb je nog anderhalve week tijd? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4rp88
Frozen schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:38:
[...]

Heb je nog anderhalve week tijd? :P
Haha uiteraard , ben momenteel ook hard bezig met mijn Review van de HyperX Pulsefire Surge :) Maar ik ben geheel weg van het RGB-lighting O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d00b3h
Helaas nog geen LG monitor ontvangen. Blijkbaar duurt het allemaal wat langer om de monitor ter beschikking te stellen (my patience is being tested :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Haha same here, maar, ik had naast dat ik em al een tijdje graag wilde, een xbox one x besteld, ook om gaming te kunnen testen, en bluray films afspelen (tot dusver alleen maar via netwerk films gestreamed)
Nu zit die dus op mijn eigen sony TV, en game ik er flink op los, en kan ik straks weer des te beter verschillen ontdekken..(of niet ;) ) En tot dusver ziet het er allemaal super uit (forza horizon 4, halo master chief edition en fifa 19)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karliboe
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09-2022
Vandaag de Samsung monitor(s) goed ontvangen. Een hele aanpassing komende van een 21 inch scherm, hopelijk went het snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
LijkjeNL schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:31:

Klein minpuntje; er zat geen bierpul in mijn goodie bag dus zit noodgedwongen aan de koffie. Het leven is zwaar! ;(
Hier helaas ook geen bierpul. :'( Had deze in de tas moeten zitten of werd die 'boven' uitgedeeld?

Voor wat betreft het testfest kan ik me aansluiten bij de opmerkingen van de rest. Het was een leuke en interessante dag. Ook leuk om een kijkje 'achter' de schermen te krijgen met de rondleiding.

Nu op voor de review van de Kingston SSD.

[ Voor 26% gewijzigd door tering-jantje op 10-10-2018 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

tering-jantje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:52:
[...]

Hier helaas ook geen bierpul. :'( Had deze in de tas moeten zitten of werd die 'boven' uitgedeeld?

Voor wat betreft het testfest kan ik me aansluiten bij de opmerkingen van de rest. Het was een leuke en interessante dag. Ook leuk om een kijkje 'achter' de schermen te krijgen met de rondleiding.

Nu op voor de review van de Kingston SSD.
Zat bij mij gewoon in de tas, al had @s0ulmaster ook geen bierpul in zijn tas, maar wel een rubiks kubus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0ulmaster
dragonhaertt schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:21:
[...]

Zat bij mij gewoon in de tas, al had @s0ulmaster ok geen bierpul in zijn tas, maar wel een rubiks kubus.
Ik gok dat de inhoud van de tas varieerde, de ene een bierpul de andere een kubus.
Ik ben blij dat ik een bierpul heb kunnen wisselen! Dze pul is ook een stuk groter dan die van vorig jaar :D

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
Kan ik de cube en voucher ook wisselen voor een felbegeerde pul? :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

naaitsab schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:25:
Kan ik de cube en voucher ook wisselen voor een felbegeerde pul? :+
Je kan altijd aan @Trendingtrees vragen of ze nog wat over hebben, maar ik kon ze ook al geen dirndl afhandig maken... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
dragonhaertt schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:53:
[...]

Je kan altijd aan @Trendingtrees vragen of ze nog wat over hebben, maar ik kon ze ook al geen dirndl afhandig maken... :X
De dames waren zeker bang voor de concurrentie? :+

Maar was een gezellig event en voor herhaling vatbaar :)
Ook dank aan de organisatie voor het goed verzorgen van het zooitje ongeregeld :Y

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d00b3h
d00b3h schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:32:
Helaas nog geen LG monitor ontvangen. Blijkbaar duurt het allemaal wat langer om de monitor ter beschikking te stellen (my patience is being tested :P)
LG zal einde deze week de monitor pas leveren aan tweakers. Dus hopelijk krijg ik deze net voor het weekend binnen. Anders kan ik er pas volgende week mee aan de slag :-(

Een beetje valse start helaas van het testfest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trendingtrees
@naaitsab stuur mij een dm!

Tweakerella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
dragonhaertt schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:21:
[...]

Zat bij mij gewoon in de tas, al had @s0ulmaster ook geen bierpul in zijn tas, maar wel een rubiks kubus.
Kijk, die kubus had ik dan wel weer!! Alhoewel ik liever een bierpul had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isene
Wellicht zijn er meer mensen die de bekende Pul willen :+ (zal mooi tussen mijn andere bierglazen staan). Kun je ze ook kopen op Tweakers Live voor een mooi prijsje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiswinnie
  • Laatst online: 15-09 19:10
Vandaag overgestapt naar de LG G7 als mijn daily driver. Wat een geinig ding zeg. Het bevalt beter dan ik had verwacht haha.

Zoals vele andere al zeiden, dank aan tweakers voor het gave evenement en dank aan tweakers en LG voor de mogelijkheid om het apparaat te mogen testen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamosreapos
Helaas heb ik geen antwoord nog gehad op mijn vraag over de voeding van de ptz camera. Ook een briefing laat nog op zich wachten. Dus hopelijk kan dit worden opgepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wusser
deamosreapos schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 23:34:
Helaas heb ik geen antwoord nog gehad op mijn vraag over de voeding van de ptz camera. Ook een briefing laat nog op zich wachten. Dus hopelijk kan dit worden opgepakt?
Ik heb gisteren mijn PTZ camera aan de praat gekregen. Het was een hele opgave, maar het is gelukt. PoE staat bij mij standaard uitgeschakeld en moest dus wel een 12v adapter gebruiken om hem werkend te krijgen. Ik weet niet welke je hebt, maar houdt er maar vast rekening mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamosreapos
Wusser schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:57:
[...]

Ik heb gisteren mijn PTZ camera aan de praat gekregen. Het was een hele opgave, maar het is gelukt. PoE staat bij mij standaard uitgeschakeld en moest dus wel een 12v adapter gebruiken om hem werkend te krijgen. Ik weet niet welke je hebt, maar houdt er maar vast rekening mee :)
Ah mooi, heb je ondertussen al wel een briefing gehad? Want ik vermoed dat wij meer dan de helft van de functionaliteit onderschatten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:54
Maandag de Hyperx Pulsefire Surge binnen gekregen, gisteren de eerste dag dat ik er mee aan de slag kon. Ik moet zeggen dat ik erg blij verrast ben! Het wennen aan de muis ging ook lekker vlot.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wusser
deamosreapos schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:03:
[...]

Ah mooi, heb je ondertussen al wel een briefing gehad? Want ik vermoed dat wij meer dan de helft van de functionaliteit onderschatten ;)
Ik heb de briefing gehad ja, ik heb hem even via PM naar je gestuurd. Er staat niet heel veel info in. Die camera kan erg veel dat is echt niet normaal. Ik ben een leek als het gaat om beveiligingscamera's dus het is ook echt zoeken en kijken wat er allemaal kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:30
De Acer Chromebooks laten nog op zich wachten. Heb nog geen belletje van de koerier gehad.

a backup is a man's best friend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Heyster schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:15:
De Acer Chromebooks laten nog op zich wachten. Heb nog geen belletje van de koerier gehad.
Hier het zelfde... ook een Spin 13?
Mogen we de levertijden meenemen in de review ? :+

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:40

Chocoball

瞧好吧!

Net bezig met het installeren van de benchmark apps voor de LG G7 maar kon nergens AndEBench in de Play Store vinden. Deze is nu te vinden in de Amazon App Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 17:24
Gisteren is er een koerier geweest die de missende Powerline set zou leveren.
Blijkt dit alleen een enkele powerline te zijn en niet de set.

AVM stuurt nu rechtstreeks als het goed is de complete set op, schijnbaar met UPS want daar kreeg ik een mailtje met tracking code van.

Deze proberen ze als het goed is vandaag te leveren... Geschat tijdstip: "Voor het einde van de dag" |:(

Hoe moet je dat inplannen?
Ik hoop nu maar dat het dan vanmiddag na 2uur is, want eerder is er niemand aanwezig.

-EDIT-
En UPS is al geweest. :X Gelukkig hebben ze wel de keuze overgenomen om het niet nog een keer te proberen e het naar het pakketpunt (en de juiste) te brengen.

[ Voor 14% gewijzigd door Snowbank op 12-10-2018 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Heyster schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:15:
Jij inmiddels al wat vernomen van een koerier?

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trendingtrees
@luigi87 @Heyster ik heb ze zojuist binnen gekregen, en de koerier heeft meteen opdracht gekregen om contact met jullie op te nemen.
Hopelijk doen ze dat nog vandaag!!!!

Tweakerella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:30
Het is gelukt. De koerier komt maandag tussen 9 en 10 langs.

a backup is a man's best friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
Ik ben druk aan het testen van de AOC monitor. Ik heb alleen moeite om goed beeld te krijgen als ik een PC of laptop aan sluit. Dan krijg ik onscherp beeld. En een gele gloed erover. Beide de laptop en pc maken gebruik van intel video. Welke goed beeld gaf op mijn Samsung LS 27D390 H. Welke 2 inch groter is.

Sluit ik een Chromecast of Nintendo Switch op de monitor aan dan heb ik wel mooi beeld. Althans de foto van de Chromecast is heel mooi. Beeld iets minder. En het spel wat mijn dochter speelde had veel donkere bruine kleuren in het beeld dus dan valt de kleuren niet echt op.

Geen idee waar ik het in moet zoeken. Ik heb al diverse instellingen verandert. Ik heb de driver van de monitor geïnstalleerd. Het rare is dat Windows zelf het scherm steeds op 59Hz. Ik heb hem nu op 60Hz gezet.

Als ik van het weekeinde het beeld niet beter krijg dan zal ik contact opnemen met Trendingtrees

Edit: ik denk dat ik het verschil ervaar doordat mijn andere monitor een PLS monitor is. En deze een TN monitor. Verklaart alleen nog niet het verschil voor mij als ik een Switch of Chromecast aansluit ik beter beeld krijg

[ Voor 11% gewijzigd door TurboTon1973 op 13-10-2018 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d00b3h
Helaas nog geen bericht gehad van Tweakers dat de monitor geleverd is door LG.
Dan mijn weekend maar anders invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Hier ook nog geen oled TV, moet dit meegenomen worden in de review, fabrikant is moeilijk afspraken mee te maken? :P
Ik neem aan dat tweakers en LG besproken hadden dat vorige week de apparatuur geleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4rp88
Mijn review van de HyperX Pulsefire Surge staat online _/-\o_

https://tweakers.net/prod...perx-pulsefire-surge.html

Laat maar horen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 20:29
Ga nu zelf ook hier aan de slag met de Spin 15. Drukke week gehad waarin ik gelukkig wel de laptop in ontvangst mocht nemen :)

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
whiteguy schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:36:
De gaming tests moeten nog gedaan worden, maar de eerste indrukken heb ik alvast verwerkt. Op- en aanmerkingen zijn welkom :)

productreview: HyperX Pulsefire FPS Pro review door whiteguy
En aangevuld na gaming tests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d00b3h
MrDrako schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 11:36:
Hier ook nog geen oled TV, moet dit meegenomen worden in de review, fabrikant is moeilijk afspraken mee te maken? :P
Ik neem aan dat tweakers en LG besproken hadden dat vorige week de apparatuur geleverd zou worden.
Ik heb vanochtend bericht gekregen van tweakers. Ze hebben LG opnieuw gevraagd wanneer de spullen geleverd gaan worden vanuit LG. Ze verwachten(hopen) begin deze week. Maar ja vorige week kreeg ik einde vorige week te horen en dat lukte toen ook niet.

Geen idee waarom het langer duurt. En inderdaad moeten we dit melden in de review? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Hier is zojuist de ACER spin 13 overhandigd,.best een leuk apparaatje.
Binnenkort maar een dat ding uitgebreid testen :D

- leeg -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• isene
Zojuist de review geplaatst voor de Ajax Hub Kit, een eerste uitgebreide review... :+
productreview: Ajax Hub kit review door isene

Pagina: 1 2 3 4 Laatste