Hallo Iederen,
Sinds gisteren doet mijn PC raar. Ik heb gisteren samen met een maat een groot deel van de avond BF:V zitten spelen. Op den duur crashte zijn spel, en niet lang daarna crashte mijn spel. Enfin ik ben maar verder gegaan met WoW en toen ging het fout.
Toen ik een goed half uur ingame was crashte heel mijn PC. Eerste het geluid raar Flikkerende schermen en daarna kreeg ik de melding dat mijn schermen geen input meer kregen.
Dit gebeurde drie keer en toen heb ik het opgegeven. Morgen weer een dag.
Ik wilde toch weer eens een clean install doen, dus windows 10 opnieuw geïnstalleerd. Alles weer geïnstalleerd en het leek goed te gaan. Helaas nar een kleine 15 minuten weer hetzelfde. Het leek er in eerste instantie op dat het aan mijn SSD lag maar die heb ik nu uitgesloten.
In mijn event viewer kom ik het volgende tegen.
Mijn Specs:
AMD Ryzen 1600+
MSI B350 GAMING PRO CARBON
2x 8 GB Corsair Vengeance LPX
MSI GTX770
Seasonic FOCUS Plus Series 550W
Crucial MX300 275GB SSD
OCZ-Vertex 3 120 GB SSD
Samsung HD753LJ 750GB HDD
Op de GPU, HDD en de OCZ SSD is alles nog geen jaar oud.
Heeft iemand een Idee wat het zou kunnen zijn? Ik heb gekeken via Google, maar die hebben helaas niet de juiste oplossing kunnen bieden.
Heeft iemand een idee?
Sinds gisteren doet mijn PC raar. Ik heb gisteren samen met een maat een groot deel van de avond BF:V zitten spelen. Op den duur crashte zijn spel, en niet lang daarna crashte mijn spel. Enfin ik ben maar verder gegaan met WoW en toen ging het fout.
Toen ik een goed half uur ingame was crashte heel mijn PC. Eerste het geluid raar Flikkerende schermen en daarna kreeg ik de melding dat mijn schermen geen input meer kregen.
Dit gebeurde drie keer en toen heb ik het opgegeven. Morgen weer een dag.
Ik wilde toch weer eens een clean install doen, dus windows 10 opnieuw geïnstalleerd. Alles weer geïnstalleerd en het leek goed te gaan. Helaas nar een kleine 15 minuten weer hetzelfde. Het leek er in eerste instantie op dat het aan mijn SSD lag maar die heb ik nu uitgesloten.
In mijn event viewer kom ik het volgende tegen.
Ik ben terug gegaan naar een vorige driver en dat heeft niet geholpen. Als ik een benchmark draai via MSI Kombustor, geeft hij de geest na ongeveer 30 seconden. Via afterburener hou ik mijn GPU temperatuur bij en hij komt niet hoger dan 61 graden.The description for Event ID 13 from source nvlddmkm cannot be found. Either the component that raises this event is not installed on your local computer or the installation is corrupted. You can install or repair the component on the local computer.
If the event originated on another computer, the display information had to be saved with the event.
The following information was included with the event:
\Device\Video9
Graphics Exception: ESR 0x405840=0x82000200
Mijn Specs:
AMD Ryzen 1600+
MSI B350 GAMING PRO CARBON
2x 8 GB Corsair Vengeance LPX
MSI GTX770
Seasonic FOCUS Plus Series 550W
Crucial MX300 275GB SSD
OCZ-Vertex 3 120 GB SSD
Samsung HD753LJ 750GB HDD
Op de GPU, HDD en de OCZ SSD is alles nog geen jaar oud.
Heeft iemand een Idee wat het zou kunnen zijn? Ik heb gekeken via Google, maar die hebben helaas niet de juiste oplossing kunnen bieden.
Heeft iemand een idee?