Op zoek naar een nieuwe desktop heb ik dankbaar gebruik gemaakt van een BBG mei (highend game). Ik hoop alleen nog iets van de prijs af te kunnen krijgen om op het budget van 1200 te komen, zonder al te veel concessies te doen. Hoop dat dit mogelijk is. PC bouwen is geen hobby en kennis beperkt. Hij moet vooral stabiel zijn en met componenten die goed bij elkaar passen. Ik wil er 5 jaar mee kunnen doen en in die tijd de nieuwe games wel goed willen kunnen spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Nieuwe Battlefield moet goed draaien, niet super mega ultra maar wel in die richting.
Verder video-bewerking op beginnersniveau en snel multitasken is prettig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1200 is max. Ik heb nog wat extra gereserveerd voor assemblage en OS-software.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Dit is mijn huidige beeldscherm. pricewatch: Acer D241H Zwart
Die wil ik graag behouden. Mocht deze ongeschikt zijn voor het spelen van actuele grote games, dan hoor ik graag advies daarover.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Nee, geen voorkeuren. Ik laat me verrassen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Laag energieverbruik is wel pluspunt. Qua geluidsniveau heb ik geen wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Games wel graag op bovengemiddeld niveau. Als dat kan op het bestaande full-hd scherm.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of
wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
1. Advies over het beeldscherm dat ik heb. Ik twijfel of die past bij het gamesysteem dat ik nu heb samengesteld (misschien systeem wat 'over the top'?).
2. Is de prijs nog wat te drukken (naar 1200) door een componenten een slagje 'minder highend' te kiezen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Nieuwe Battlefield moet goed draaien, niet super mega ultra maar wel in die richting.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1200 is max. Ik heb nog wat extra gereserveerd voor assemblage en OS-software.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Dit is mijn huidige beeldscherm. pricewatch: Acer D241H Zwart
Die wil ik graag behouden. Mocht deze ongeschikt zijn voor het spelen van actuele grote games, dan hoor ik graag advies daarover.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Nee, geen voorkeuren. Ik laat me verrassen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Laag energieverbruik is wel pluspunt. Qua geluidsniveau heb ik geen wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Games wel graag op bovengemiddeld niveau. Als dat kan op het bestaande full-hd scherm.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of
wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
1. Advies over het beeldscherm dat ik heb. Ik twijfel of die past bij het gamesysteem dat ik nu heb samengesteld (misschien systeem wat 'over the top'?).
2. Is de prijs nog wat te drukken (naar 1200) door een componenten een slagje 'minder highend' te kiezen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 318,29 | € 318,29 |
| 1 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | € 141,99 | € 141,99 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB (rev. 1.0) | € 455,04 | € 455,04 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 77,04 | € 77,04 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 170,50 | € 170,50 |
| 1 | Lite-On IHAS124 | € 12,45 | € 12,45 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 85,90 | € 85,90 |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 94,90 | € 94,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.431,33 | |