Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn systeem zal gebruikt worden voor: Internetten / Mailen / Office programma's gebruikt worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoe minder hoe beter, maar moet ook nog wel klein beetje vlot zijn. Mijn max zal ongeveer 500 zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord / Muis heb ik all
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Staat in de lijst benenden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Opzich niet natuurlijk heb op prijs gelet en niet op merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja ik wil de nuc aan de monitor mounten en volgens mij had je daar een Vesa mount voor nodig.
Ga je overklokken?
Opzeker! deze nuc moet minimaal op 8Ghz draaien en het geheugen op 4000Mhz! Blazen met dat ding.... nee natuurlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij klein beetje feedback kunnen geven wat ik allemaal nodig ben Ik denk dat ik nu alles wel heb, maar als er verbeter punten zijn hoor ik het graag.
Mijn Systeem heeft zoals je ziet maar 256GB opslag dat is meer dan zat. Ik ga hier over niet in discussie dat 500GB maar paar euro's meer is. Hier heb ik genoeg aan.
Ook wil ik dus de nuc aan me monitor mounten.want ik heb nogal weinig ruimte.
Alvast ontzettend bedankt
Mijn systeem zal gebruikt worden voor: Internetten / Mailen / Office programma's gebruikt worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoe minder hoe beter, maar moet ook nog wel klein beetje vlot zijn. Mijn max zal ongeveer 500 zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord / Muis heb ik all
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Staat in de lijst benenden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Opzich niet natuurlijk heb op prijs gelet en niet op merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja ik wil de nuc aan de monitor mounten en volgens mij had je daar een Vesa mount voor nodig.
Ga je overklokken?
Opzeker! deze nuc moet minimaal op 8Ghz draaien en het geheugen op 4000Mhz! Blazen met dat ding.... nee natuurlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij klein beetje feedback kunnen geven wat ik allemaal nodig ben Ik denk dat ik nu alles wel heb, maar als er verbeter punten zijn hoor ik het graag.
Mijn Systeem heeft zoals je ziet maar 256GB opslag dat is meer dan zat. Ik ga hier over niet in discussie dat 500GB maar paar euro's meer is. Hier heb ik genoeg aan.
Ook wil ik dus de nuc aan me monitor mounten.want ik heb nogal weinig ruimte.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel NUC Kit NUC7i3BNK | € 244,90 | € 244,90 |
| 1 | Dell E2318HN Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | G.Skill Ripjaws F4-2400C16D-16GRS | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 56,95 | € 56,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 553,35 | |
Alvast ontzettend bedankt