Ik mag voor m'n nieuwe baan een telefoon aanschaffen, waarvan het bedrijf tot 350€ de kosten vergoed, enige restrictie is dat de telefoon via Coolblue aangeschaft moet worden. Na wat zoekwerk a.d.h.v. enkele vereisten (Android, dual sim, minimaal 5.2", minimal 64gb opslagruimte) ben ik uitgekomen op de Huawei Mate 20 Lite en Honor 10. Qua performance lijken ze redelijk veel op elkaar en de batterijduur is bij de Mate 20 iets beter. De redenen dat ik meer naar de Mate 20 neig is de notificatie LED (op de Honor 10 schijnt deze waardeloos te zijn) en de positie van de vingerafdruk scanner. Ik heb persoonlijk liever dat die op de achterkant zit, wat bij de Mate 20 het geval is maar niet bij de Honor 10.
Mijn vraag is, hebben jullie ervaring met de Mate 20 Lite (ik weet dat ie net uit is, dus zullen niet veel mensen zijn die 'm hebben) of Honor 10, of jullie nog pros/cons hebben voor eender welke telefoon, of wellicht nog een tip voor een andere telefoon voor rond de 350/400€.
Mijn vraag is, hebben jullie ervaring met de Mate 20 Lite (ik weet dat ie net uit is, dus zullen niet veel mensen zijn die 'm hebben) of Honor 10, of jullie nog pros/cons hebben voor eender welke telefoon, of wellicht nog een tip voor een andere telefoon voor rond de 350/400€.