Verwijderd
RTFM!! UTFS!! en STFU! duidelijk? sitechecks zijn verboden!! staat heel duidelijk in de FAQOp donderdag 19 juli 2001 11:00 schreef Homer_S het volgende:
3 posts en ik word helemaal afgezeken hiero, ik vraag alleen maar wat!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit soort posts kan je trouwens beter in Lieve Adjes doen. Kijk anders gewoon eerst s ff rond, kan je ook gelijk zien hoe het r hier wat aan toegaat en dan kan je dit soort dingen in de toekomst vermijden!
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
freeworldforum.com maar goed.
het is niet verstandig om warez te vragen had ik je toch al gezegt toen ik je hierheen stuurde?
Lekker zijn is een gave :)
Oowww...... stuur _jij_ al die mensen hierheenOp donderdag 19 juli 2001 11:07 schreef lordspacie het volgende:
blijf lieve opfwf dan als je warez wil
freeworldforum.com maar goed.
het is niet verstandig om warez te vragen had ik je toch al gezegt toen ik je hierheen stuurde?
Verwijderd
ik heb zo'n vermoeden dat jij het ons gaat vertellenOp donderdag 19 juli 2001 11:08 schreef johnny appleseed het volgende:
*zucht* heeft dan niemand in de gaten dat het een oude bekende is?
Wie issut? Wie issut ? Issut sjaak ? (Taalgebruik)Op donderdag 19 juli 2001 11:08 schreef johnny appleseed het volgende:
*zucht* heeft dan niemand in de gaten dat het een oude bekende is?
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
GaMeOvEr, die kan jij wel zien. Volgens mij is het 600000000000068
(deze: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/187529)
Verwijderd
nope, onmogelijkOp donderdag 19 juli 2001 14:15 schreef johnny appleseed het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik het al verteld had, maar dat die draad nu in CF staat
ik ken die gast (een beetje ruzie gehad) en die is echt te oud om een homer simpson site te gaan maken hoor...
Neuh, die is het niet. Eerder turkeyboy oid...Op donderdag 19 juli 2001 14:15 schreef johnny appleseed het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik het al verteld had, maar dat die draad nu in CF staat
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Waarom is ie het volgens mij wel:Op donderdag 19 juli 2001 14:24 schreef JvS het volgende:
[..]
Neuh, die is het niet. Eerder turkeyboy oid...
Op het freeworldforumpjedingesgeval loopt ook een Homer_S rond...
Had hetzelfde icoon als 60000068 (dat doodshoofd en het nummer enzo), en nu heeft hij hetzelfde icoon als Homer_S, kortom lijkt er vrij dik op te liggen dat ie het wel is.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
nee joh, die begint alleen maar over de Islam en hoe slecht Joden wel niet zijn...Op donderdag 19 juli 2001 14:24 schreef JvS het volgende:
[..]
Neuh, die is het niet. Eerder turkeyboy oid...
die kwam om ons te bekeren, niet om warez request te doen,
btw, die turkeyboy (zelfde als bansheeBoy toch ?) heeft al een andere kloon waarmee die nu post...
Verwijderd
Ik gebruik iets buiten GoT om het aannemelijk te maken dat het een bepaalde persoon is, niet om hem daarop aan te pakken hoor
turkeyboy != bansheeboy, die had Bergkamp en die is alweer geband
Verwijderd
ah daar doelde ik opOp donderdag 19 juli 2001 14:28 schreef johnny appleseed het volgende:
Wat bedoel je Traag?
Ik gebruik iets buiten GoT om het aannemelijk te maken dat het een bepaalde persoon is, niet om hem daarop aan te pakken hoor
turkeyboy != bansheeboy, die had Bergkamp en die is alweer geband
die 6000068 is door mijn toedoen al 2 keer gebanned ofzo, was ie niet blij mee, ik hou me hier maar verder buiten
zijn telefoonnummer is het zelfde als zijn ICQ#...vul de rest zelf maar in
Kijk maar in z'n profile.
600068 is btw altijd te herkennen...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
zo'n indruk kreeg ik ook, maar die gast is 30 ofzoOp donderdag 19 juli 2001 14:42 schreef JvS het volgende:
Yep volgens mij is het gewoon echt een n00b. En nog eentje uit de catagorie "ik ben 14 en mag al achter internet".
Kijk maar in z'n profile.
600068 is btw altijd te herkennen...
hij heeft de zelfde ICQ# als zijn tel. nummer omdat ie iemand anders van dat ICQ# afgeflikkerd heeft
Verwijderd
ik heb es ff op freeworldforumpje gekeken, maar dat is niet de zelfde, andere ICQ, alles anders,Op donderdag 19 juli 2001 14:26 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Waarom is ie het volgens mij wel:
Op het freeworldforumpjedingesgeval loopt ook een Homer_S rond...
Had hetzelfde icoon als 60000068 (dat doodshoofd en het nummer enzo), en nu heeft hij hetzelfde icoon als Homer_S, kortom lijkt er vrij dik op te liggen dat ie het wel is.
die Homer_S is dus wel gewoon een jochie van 13
Op donderdag 19 juli 2001 15:09 schreef lordspacie het volgende:
ok sorry dat je ms op een verkeerde been gezet heb
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
ik sorry of jij sorryOp donderdag 19 juli 2001 15:09 schreef lordspacie het volgende:
ok sorry dat je ms op een verkeerde been gezet heb
Verwijderd
jawel, dat is de zelfde Homer S als van FWFOp donderdag 19 juli 2001 15:18 schreef lordspacie het volgende:
ikke van dat geen dat ik gezegt heb dat hij van fwf maar dat is hij niet.
alleen iemand zei dat t een kloon was van '6000068', maar dat is dus niet zo (denk ik)
Verwijderd
Verwijderd
dat is inderdaad een significant verschilOp donderdag 19 juli 2001 15:40 schreef Homer_S het volgende:
Ik ben helemaal geen 13 !! ik ben 14!
op dioe leeftijd ook.Op donderdag 19 juli 2001 16:04 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
dat is inderdaad een significant verschil
ik word ook niet blij als ik 16 word genoemd
Bericht hierboven
dat is het dus wel. heb et al vaker aan gegeven ik zal er zo goed mogelijk opletten.Op donderdag 19 juli 2001 18:14 schreef Floris Diemel het volgende:
Mag ik je wel vragen voortaan even je posts door te lezen voor je op submit ramt? Je hebt altijd spelfouten in je posts, als je dislectisch bent ofzo, OK, maar dat is het IMO niet...