Waar?Hackus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:10:
[...]
oké, gaat dus nog om 1e pakje. ik dacht dat je zei dat er een 2e pakje was verstuurd
Hier dacht ik dat ze nogmaals een pakje gingen sturen. een ontraceerbaar pakje kun je niet nogmaals laten bezorgen. verder denk ik dat PostNL meer mogelijkheden heeft dan Bol. maar goed, laat ze het zelf maar uitzoeken en maak je niet druk. als je weer thuis bent bestel je nogmaals, dan ben je ook alweer een aantal dagen verder. bol achter de kont aan bellen etc helpt denk ik niets.Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:12:
Update.
Na lang wikken en wegen klantenservice medewerker uit moeten leggen hoe het tracking systeem werkt en dat pakketje dus niet is afgeleverd via trackinginternational website, wat hun als bol medewerker niet konden zien.
Vanochtend dus half uur gebeld met Bol en gaven aan inderdaad dat pakketje in dezer dagen nog eens wordt geleverd. Helaas kan ik die niet in ontvangst nemen, want ben de komende weken weg van huis. Ik moest pakketje wel al retour melden, want anders werd pakketje niet goed retour verwerkt. ( wat ik raar vond). Binnen 2 a 3 weken zou ik geld terug krijgen.
Ik wacht eens af.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
1 probleem schiet me wel te binnen. Stel ze blijven de levering maar uitstellen, is die natuurlijk nooit binnen 14 dagen retour het pakketje. Je moet een pakketje toch binnen 14 dagen retour sturen?Hackus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:21:
[...]
[...]
Hier dacht ik dat ze nogmaals een pakje gingen sturen. een ontraceerbaar pakje kun je niet nogmaals laten bezorgen. verder denk ik dat PostNL meer mogelijkheden heeft dan Bol. maar goed, laat ze het zelf maar uitzoeken en maak je niet druk. als je weer thuis bent bestel je nogmaals, dan ben je ook alweer een aantal dagen verder. bol achter de kont aan bellen etc helpt denk ik niets.
je kunt niet iets terugsturen wat je niet hebt ontvangen.Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:28:
[...]
1 probleem schiet me wel te binnen. Stel ze blijven de levering maar uitstellen, is die natuurlijk nooit binnen 14 dagen retour het pakketje. Je moet een pakketje toch binnen 14 dagen retour sturen?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als je niet thuis bent, komen ze nog een keerVerwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:28:
[...]
1 probleem schiet me wel te binnen. Stel ze blijven de levering maar uitstellen, is die natuurlijk nooit binnen 14 dagen retour het pakketje. Je moet een pakketje toch binnen 14 dagen retour sturen?
Weer niet thuis, gaat het naar het post-afhaalpunt.
Als je het daar niet afgehaald hebt ( met ID bewijs ) gaat het retour afzender.
uiteindelijk zal Bol in deze het geld dan terugstorten
Maar ze proberen pakketje al 3 dagen af te leveren en het lukt en lukt maar niet. Daar gaat het gewoon mis bij Bol/Postnl.FreshMaker schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:44:
[...]
Als je niet thuis bent, komen ze nog een keer
Weer niet thuis, gaat het naar het post-afhaalpunt.
Als je het daar niet afgehaald hebt ( met ID bewijs ) gaat het retour afzender.
uiteindelijk zal Bol in deze het geld dan terugstorten
Vandaag geeft systeem track en trace aan, weer doorgeschoven. Er gaat iets gruwelijks mis bij me met het pakketje, en ik weet niet hoe het kan. Dit kan nog weken doorgaan, ze hebben nog geen enkele afleverpoging gedaan

Update, nogmaals gesprek gehad met in dit geval fijne medewerker Bol.com en die gaf aan maandag/dinsdag uitslag Postnl onderzoek. The soap continues nog even

Maar even samenvattend:
- Niet afgeleverd op afgesproken moment (vervelend, so be it).
- jij bent nu in het buitenland, dus niet in staat om het pakket in ontvangst te nemen of op te halen
- Retour gemeld bij Bol
- Pakket zit nog ergens bij PostNL in het proces
Indien PostNL het pakket niet kan bezorgen gaat dit sowieso retour op een gegeven moment.
Zelfs als het foetsie is, is het Bol's probleem.
Dan gaat deze soap niet nog weken duren toch, ja hooguit wachten totdat Bol het aankoopbedrag terug heeft gestort.
- Niet afgeleverd op afgesproken moment (vervelend, so be it).
- jij bent nu in het buitenland, dus niet in staat om het pakket in ontvangst te nemen of op te halen
- Retour gemeld bij Bol
- Pakket zit nog ergens bij PostNL in het proces
Indien PostNL het pakket niet kan bezorgen gaat dit sowieso retour op een gegeven moment.
Zelfs als het foetsie is, is het Bol's probleem.
Dan gaat deze soap niet nog weken duren toch, ja hooguit wachten totdat Bol het aankoopbedrag terug heeft gestort.
Oplossing lijkt in zicht. Vandaag voor het eerst afleverpoging geweest van pakketje, buurvrouw geweigerd.
Pakketje gaat retour afzender. Afwachten nu dus voor geld terug.
Pakketje gaat retour afzender. Afwachten nu dus voor geld terug.
Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor het delen van algemene ervaringen met Bol.com en/of PostNL, daar hebben we Shopreviews voor. Hier is het gewoonweg offtopic en zullen dan ook verwijderd worden.
Dit topic is niet bedoeld voor het delen van algemene ervaringen met Bol.com en/of PostNL, daar hebben we Shopreviews voor. Hier is het gewoonweg offtopic en zullen dan ook verwijderd worden.