Bol bestelling track en trace geeft aan bezorgd, onjuist

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

Topicstarter
Hi tweakers,

Gisteren voor het eerst iets besteld bij Bol met de service voor 14.00 uur besteld, in de avond in huis tussen 18.00 en 22.00.

Artikel met grote waarde, ik braaf wachtend want track en trace gaf tussen 18.00 en 19.00 uur aan. Pakketje kwam maar niet. Dan komt het pakketje morgen maar.....maar nu komt het. Voor slapen kijk ik naar track en trace en zie tot mijn verbazing dat het pakketje is afgeleverd?!
Geen bel gehoord, niks.
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/i0kfewq1c0c.jpeg
Ik vervolgens kijkend of ik iets van pakketje kan vinden bij mijn garage ( appartementencomplex) en niks te vinden. Ik Bol bellen, die gaven aan dat er een onderzoek gestart moet worden (!).

En de soap continues.....rond 23.00 uur kreeg ik deze mail. Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/n3dzo2xe.jpeg
Conclusie: postnl maakt er een potje van, en bezorger heeft waarschijnlijk zelf pakketje?

Wie heeft dit al eens meegemaakt en eventueel tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De voor 14:00 uur besteld en dezelfde dag in huis service werkt inderdaad nog niet helemaal lekker.
Ik heb het 2 keer gebruikt en 1 keer ging het goed en de 2e keer werd de bezorging steeds uitgesteld en kreeg ik het 3 dagen later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ernemmer schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:15:
De voor 14:00 uur besteld en dezelfde dag in huis service werkt inderdaad nog niet helemaal lekker.
Ik heb het 2 keer gebruikt en 1 keer ging het goed en de 2e keer werd de bezorging steeds uitgesteld en kreeg ik het 3 dagen later pas.
Maar ook dat je track en trace zelfs afgeleverd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:16:
[...]

Maar ook dat je track en trace zelfs afgeleverd staat?
Nee, die werd elke keer uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ernemmer schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:17:
[...]

Nee, die werd elke keer uitgesteld.
Dat is juist het probleem, bij mij dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:52
PostNL is waarschijnlijk aan het klooien, heb je hun al gebeld?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:26

Tazzios

..

Het is de taak van bol.com om ervoor te zorgen dat de bestelling bij jou wordt bezorgt. Dat hun postnl inschakelen is (in dit geval) hun probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
EnigmaNL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:22:
Nee, bol is het aanspreekpunt. Daar heb ik hem besteld. Hun moeten maar bewijzen dat het pakket is afgeleverd lijkt me. In track en trace staat ook geen handtekening gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1036995 op 05-09-2018 08:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
EnigmaNL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:22:
PostNL doet daar niets mee, jij als ontvanger bent geen partij

De verzender moet klagen en een onderzoek starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:24:
[...]

Nee, bol is het aanspreekpunt. Daar heb ik hem besteld. Hun moeten maar bewijzen dat het pakket is afgeleverd lijkt me. In track en trace staat ook geen handtekening gezet.
Je kunt gewoon met PostNL bellen als je een track & trace code hebt. De kans is aanwezig dat de track & trace niet klopt en dat het pakketje gewoon nog bezorgd gaat worden. Zelf ook ervaring mee namelijk :).
FreshMaker schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:24:
[...]

PostNL kun je gewoon bellen, doe ik regelmatig als ze weer een fuckup gemaakt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:44
Zelf ook een paar keer meegemaakt, thuis gebleven maar geen pakket.
vaak is de (creatieve) bezorger de schuldige, die geeft het pakket als afgeleverd aan, om waarschijnlijk zijn quota te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
EnigmaNL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:26:
[...]
PostNL kun je gewoon bellen, doe ik regelmatig als ze weer een fuckup gemaakt hebben.
Ja bellen kan altijd, maar wat is het antwoord
"we gaan er naar kijken, u krijgt antwoord"

Maar onderzoek starten naar verdwenen pakketje ligt toch echt aan de verzendpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
absrnd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:28:
vaak is de (creatieve) bezorger de schuldige, die geeft het pakket als afgeleverd aan, om waarschijnlijk zijn quota te halen.
En de klant is de dupe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upschur
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-06 20:04
Laatste mail is leidend , die word automatisch verstuurd als de bezorger zijn niet afgeleverde pakketen weer inlevert en ingescand worden op het depot.

Na 22:00 mag je in principe ook niet meer bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
FreshMaker schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:28:
[...]

Ja bellen kan altijd, maar wat is het antwoord
"we gaan er naar kijken, u krijgt antwoord"

Maar onderzoek starten naar verdwenen pakketje ligt toch echt aan de verzendpartij.
Dat antwoord kunnen ze geven maar dat hoeft niet. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt als OP en toen bleek de track & trace informatie gewoon fout te zijn en werd het pakketje de volgende dag gewoon geleverd. Nee heb je, ja kun je krijgen. Even PostNL bellen of tweeten is een paar minuten werk.
Nee, als het pakketje echt verdwenen is gaat Bol.com dat gewoon oplossen. Mochten ze dat niet doen hoop ik dat je niet betaald hebt met iDeal >:)

[ Voor 49% gewijzigd door EnigmaNL op 05-09-2018 08:34 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:13
Kan je niet beter gewoon even geduld hebben? Je hebt het gemeld bij Bol dus zij weten er van. Zij hebben ook aangegeven gewoon mee te werken. Wacht nog even t/m zaterdag. Als het er dan nog niet is kun je alsnog met Bol in conclaaf.

Ik heb hier ook ooit een pakket gehad dat als bezorgd stond aangegeven op een niet bestaand adres. Uiteindelijk werd het uiteindelijk een paar dagen later alsnog bezorgd.

Iedereen maakt fouten, sommigen alleen wat meer dan anderen.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-06 22:50
NVM het is vroeg

[ Voor 93% gewijzigd door SpoekGTi op 05-09-2018 08:35 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
EnigmaNL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:31:
[...]

Nee, als het pakketje echt verdwenen is gaat Bol.com dat gewoon oplossen. Mochten ze dat niet doen hoop ik dat je niet betaald hebt met iDeal >:)
Jawel dus. Normaal alles met creditcard maar had hem niet bij de hand. Dan nog, bol zal moeten aantonen dat pakketje is afgeleverd met handtekening of meer bewijs dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:50
Je pakketje is niet verdwenen, maar ligt weer op depot van PostNL. Dan krijg je soms wat van deze vage gegevens, maar als je nu zou kijken zou het inmiddels weer op "gesorteerd in sorteercentrum" moeten staan.
Bezorger had mogelijk geen tijd meer om je pakket te bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rub147 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:35:
Je pakketje is niet verdwenen, maar ligt weer op depot van PostNL. Dan krijg je soms wat van deze vage gegevens, maar als je nu zou kijken zou het inmiddels weer op "gesorteerd in sorteercentrum" moeten staan.
Bezorger had mogelijk geen tijd meer om je pakket te bezorgen.
Er staat nog steeds zending is bezorgd op 22.19 uur. Wat een raar tijdstip is natuurlijk. Net refresh gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:37:
[...]

Er staat nog steeds zending is bezorgd op 22.19 uur. Wat een raar tijdstip is natuurlijk. Net refresh gedaan.
Oke maar je hebt PostNL dus nog niet gebeld om te checken? Zoals ik al eerder aangaf, ik heb dezelfde situatie meegemaakt en toen bleek T&T gewoon niet te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 13:03
Ik heb vorige week een Kobo Ereader via Bol.com besteld.
Zou vrijdag geleverd worden. Op maandagavond was die nog steeds niet van status veranderd.

Nu heeft Bol.com mijn pakketje gewoon afgeboekt (ik heb het geld teruggekregen), en een onderzoek ingesteld. Mocht het pakketje toch nog bij mij binnenkomen, dan is mij gevraagd om weer contact op te nemen om hem netjes te retourneren.

Dus heb gewoon een paar dagen geduld, en bel dan Bol.com :)
Als je zaterdag belt kunnen ze je hopelijk iets meer vertellen, en een onderzoek instellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ryur op 05-09-2018 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor algemene ervaringen met Bol.com en/of PostNL, daar hebben we Shopreviews voor. Hier is het gewoonweg offtopic en zullen dan ook verwijderd worden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:12
Overal waar gehakt wordt vallen spaanders. Mensen en systemen kunnen fouten maken.

Je hebt er tijdig melding van gemaakt bij Bol.com dus het voorval staat geregistreerd. Ik zou wel adviseren om er bovenop te blijven. Er is inderdaad ook de mogelijkheid om zelf contact op te nemen met PostNL via chat of telefoon. Wellicht dat zij je meer informatie kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Anoniem: 1036995 Maak je niet druk, zal vandaag wel worden bezorgd. Je kunt ook wijzigen via de app met een voorkeur. Wat staat er nu op TT ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
Hackus schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:02:
@Anoniem: 1036995 Maak je niet druk, zal vandaag wel worden bezorgd. Je kunt ook wijzigen via de app met een voorkeur. Wat staat er nu op TT ?
De track & trace geeft dus aan dat het is afgeleverd maar zonder handtekening. Dus dat lijkt niet helemaal in de haak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:31

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Zelf ook meerdere keren meegemaakt. Zoals al eerder in dit topic aangehaald is het waarschijnlijk een creatieve bezorger geweest die het pakket heeft afgemeld om zijn quotum te halen. Bij mij is in alle gevallen het pakket de volgende werkdag alsnog bezorgd.
Niet netjes, maar maak je vooral nog niet te druk.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mddd
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Het is al eerder gezegd. Gewoon even wachten. Het gebeurt vaak zat dat een bezorger het verkeerde knopje indrukt, of besluit 'ik kom morgen wel weer' maar dan toch al iets heeft ingevoerd, of dat soort dingen. Je moet je realiseren, de status die je ziet is niet perse de realiteit, maar puur afhankelijk van van wat zo'n bezorger intoetst.

PV : 4650 Wp : 15 x AEG AS-M60XB-310 + GoodWe 4200D-NS : PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 19:45
Gewoon vandaag en morgen de brievenbus in de gaten houden.
Ik heb het ook wel gehad dat track and trace zegt bezorgt, maar niks binnen gekregen had, dag later vond ik mijn pot op de deurmat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

FrankHe schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:04:
[...]

De track & trace geeft dus aan dat het is afgeleverd maar zonder handtekening. Dus dat lijkt niet helemaal in de haak.
Dat was gisteravond ! zoals ik al vaker zeg. T&T kun je niet veel van aannemen, Dat heb ik je ook in je eigen topic mbt postbezorging uitgelegd. geen zin om hier weer een ervaringen met postbezorgers etc te gaan voeren

@Anoniem: 1036995 het enige wat je kunt doen is afwachten en evt de kosten voor extra snelle levering terugvorderen van Bol.

[ Voor 11% gewijzigd door Hackus op 05-09-2018 10:17 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Gewoon wachten, als hij vandaag niet wordt bezorgd zou ik bol.com contacteren.
@FrankHe Ik heb nog nooit moeten tekenen voor een pakket van bol.com, volgens mij doen ze daar niet aan en nemen ze het extra risico hiervan voor zichzelf.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
Hackus schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:12:
[...]
Dat was gisteravond ! zoals ik al vaker zeg. T&T kun je niet veel van aannemen, Dat heb ik je ook in je eigen topic mbt postbezorging uitgelegd. geen zin om hier weer een ervaringen met postbezorgers etc te gaan voeren
In mijn ervaring is het definitief wanneer er in de track & trace staat dat het bezorgd is. Heb nog nooit gezien dat de track & trace de bezorging intrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FrankHe schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:16:
[...]

In mijn ervaring is het definitief wanneer er in de track & trace staat dat het bezorgd is. Heb nog nooit gezien dat de track & trace de bezorging intrekt.
Dit dus. Bestel heel wat pakketjes, en dit nog nooit meegemaakt. Status is nog steeds pakket afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:53
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:20:
[...]

Dit dus. Bestel heel wat pakketjes, en dit nog nooit meegemaakt. Status is nog steeds pakket afgeleverd.
Ik bel in zo'n geval altijd PostNL en vraag of de status wel klopt omdat ik ook een mail heb gehad dat het bezorgen niet gelukt is. Dan voorzien ze me altijd van informatie. Ook al ben ik de ontvanger.

Ik bemerk een hoop stress bij je en een houding dat Bol het maar op moet lossen. Als dat inderdaad de houding is, laat het dan daarbij of bel gewoon zelf PostNL even. Ze staan mij altijd te woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 13:48
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:20:
[...]

Als je alles wat sneller wilt laten verlopen ipv op Bol wachten kan je postNL bellen en vragen hoe het zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

FrankHe schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:16:
[...]

Zal nog 1keer een mogelijke reden geven en da houdt het op (meer info voor TS)

De bezorger kan alles wat overbleef als uit hebben gescand en bezorgd het de volgende dag. Als hij ingehuurd is en het bij een afhaalt punt brengt krijgt ie niets betaald van PostNL.

Het kan ook per ongeluk zijn gebeurt, dat ie in drukte haast de verkeerd optie heeft ingevoerd.
ipv naleveren- afgeleverd.

Ik heb al vaker meegemaakt dat er van alles wijzigt, gewicht, tijd van afleveren afgeleverd etc.
vaak komt het de volgende werkdag en is er niets loos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 15:50
Wel een tip voor de volgende keer: Niet extra betalen voor same day delivery, want dat heb ik in mijn directe omgeving nog nooit goed zien gaan. Schijnbaar is dat gewoon ontzettend moeilijk, dus bespaar je gewoon het geld en wacht een dag langer, dat gaat eigenlijk altijd wel goed.

Daarbij: Veel bezorgers doen maar wat. Pakketjes drie straten verderop afleveren omdat je geen zin hebt om ffies door te rijden, pakketten gewoon voor de deur zetten of zo over de schutting mikken (in de regen, jawel...), er zijn zat ervaringen te vinden met PostNL (en andere!) bezorgers waaruit blijkt dat het ze niet zo lijkt te boeien, zolang ze hun quota voor de dag maar halen. En dat is nog buiten dat gedrocht van een trackingsysteem om.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrankHe
Hackus schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:27:
[...]

De bezorger kan alles wat overbleef als uit hebben gescand en bezorgd het de volgende dag. Als hij ingehuurd is en het bij een afhaalt punt brengt krijgt ie niets betaald van PostNL.
Zoals gezegd mensen maken fouten en dat is geen probleem. TS heeft extra betaalt voor extra snelle service, mogelijk anderhalf maandsalaris uitgegeven aan een nieuwe TV, om maar wat te noemen. TS schiet in de stress omdat het een grote uitgave betreft. Dan kan ik me voorstellen dat het wachten gevoelsmatig erg lang duurt. Onduidelijke communicatie vanuit PostNL, al dan niet veroorzaakt door het handelen van de bezorger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1044053

FreshMaker schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:24:
[...]

PostNL doet überhaupt nooit ergens wat mee. Maar het risico ligt inderdaad bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iva Wonderbush
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:38
*knip* Zie modbreak hierboven. Eigen ervaringen delen is niet de bedoeling.

[ Voor 101% gewijzigd door Yorinn op 05-09-2018 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Anoniem: 1044053 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:30:
[...]

PostNL doet überhaupt nooit ergens wat mee. Maar het risico ligt inderdaad bij bol.com
Wat een onzin ..
Een aantal slechte ervaringen, die je wél online tegenkomt.
PostNL wordt nu al dezelfde rode lap als iPhone vs Android, Apple vs Samsung en #ophef om maar mee te mogen doen.

Ik heb op de afgelopen 20 jaar hoogstens één reële slechte ervaring met PostNL
En zelfs die is adequaat opgelost uiteindelijk.
Moet ik elke goede ervaring dan opsommen, dat doet niemand, tenzij die persoon er echt een voordeeltje uit kan slepen.
Bijna dagelijks staat de bezorger aan mijn deur, zo nu en dan een ander / invaller, maar vrijwel altijd dezelfde

twee weken geleden zou er een pakje komen tussen 15:00 en 18:00
Daar baalde ik wel van, want ik had meer te doen die dag.
Het risico genomen, en even om boodschappen ( 12u )
De normale tijd van de bezorger is meestal 13:30/14u, dus dat durfde ik wel

Kom ik thuis, jawel "we hebben u gemist" om 12:15 .... damn ... ik baalde !
Maar, kan gebeuren ... morgen ben ik ook thuis, komt wel in orde dan.

Staat hij om 17:00 wéér aan de deur .. hij had een aantal mensen gemist, en ging het toch nog een keer proberen ...

PostNL als geheel is misschien een groot log/lomp bedrijf, maar de meeste mensen daar willen echt wel van het pakje af, de 2e bezorging is nl niet betaald, en zou je geen bezorging die dag hebben, moet hij voor jan doedel 'omrijden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Postnl gebeld, geven aan dat bestelling gewoon bezorg zou moeten zijn. The story continues dus. Man ow man. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:48:
Postnl gebeld, geven aan dat bestelling gewoon bezorg zou moeten zijn. The story continues dus. Man ow man. 8)7
Je moet ook niks met PostNL doen.
Je doet zaken met Bol.com, en die moet je erop aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1044053

FreshMaker schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:41:
[...]

Wat een onzin ..
Een aantal slechte ervaringen, die je wél online tegenkomt.
PostNL wordt nu al dezelfde rode lap als iPhone vs Android, Apple vs Samsung en #ophef om maar mee te mogen doen.

Ik heb op de afgelopen 20 jaar hoogstens één reële slechte ervaring met PostNL
En zelfs die is adequaat opgelost uiteindelijk.
Moet ik elke goede ervaring dan opsommen, dat doet niemand, tenzij die persoon er echt een voordeeltje uit kan slepen.
Bijna dagelijks staat de bezorger aan mijn deur, zo nu en dan een ander / invaller, maar vrijwel altijd dezelfde

twee weken geleden zou er een pakje komen tussen 15:00 en 18:00
Daar baalde ik wel van, want ik had meer te doen die dag.
Het risico genomen, en even om boodschappen ( 12u )
De normale tijd van de bezorger is meestal 13:30/14u, dus dat durfde ik wel

Kom ik thuis, jawel "we hebben u gemist" om 12:15 .... damn ... ik baalde !
Maar, kan gebeuren ... morgen ben ik ook thuis, komt wel in orde dan.

Staat hij om 17:00 wéér aan de deur .. hij had een aantal mensen gemist, en ging het toch nog een keer proberen ...

PostNL als geheel is misschien een groot log/lomp bedrijf, maar de meeste mensen daar willen echt wel van het pakje af, de 2e bezorging is nl niet betaald, en zou je geen bezorging die dag hebben, moet hij voor jan doedel 'omrijden'
Het gaat niet zo zeer om de bezorgmomenten. Indien je een probleem hebt met je paket wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Niet aangetekend? Dan doen ze er niets mee. Dat is het eerste wat men vraagt aan de telefoon.
Wel aangetekend? Dan moet de verzender het indienen. Per brief naar Leeuwarden een vraag voor onderzoek, back to the 50s?
Als bedrijf je pakket verzekeren tot 500 euro en dan krijgen te horen dat je alleen de inkoop terug krijgt terwijl je in marge handelt of bijv. Op maat maakt? :+
Ik ben meerdere keren ruim 4 maanden bezig geweest om een aangetekend met extra verzekerservice verdwenen pakket vergoed te krijgen. Ik moest maar contact opnemen met Canada post of Australian post.
Usps in Amerika. Ze zijn niet goed daar.
Ik krijg mensen aan de lijn die vanuit zuid afrika de klantenservice van PostNL bedienen.

Dat je niet op het uur, dag of etc. Kunt plannen is logisch maar de hele keten die je daarna moet doorlopen als een pakje niet is aangekomen is een regelrecht drama.
Nee, liever bijv. Een deutsche post die binnen een maand geld terug stort als je pakje van de aardbodem verdwijnt.

Maar zoals gezegd; bol.com moet dit oplossen, het is op zich ook terecht dat bol.com een paar dagen de tijd neemt om evt. Te kijken of het pakket nog aan komt. Wel Jammer dat die extra service geld heeft gekost en niets oplevert. Bol kennende zullen ze dit vast vergoeden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Laatst online: 07:13
Ryur schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:50:
[...]

Nee, @Anoniem: 1036995 moet voor nu gewoon even geduld hebben. En als het pakket er aan van de week nog niet is met Bol bellen.

Zoals eerder al is aangegeven klopt de status niet altijd met de werkelijkheid. Zo'n telefoniste ziet ook niet of de bezorgen het pakket nog in de bus heeft liggen of niet, terwijl hij het al wel afgemeld heeft.
Anoniem: 1044053 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:55:
[...]
Bol kennende zullen ze dit vast vergoeden oid.
Precies.

Geduld is een schone, maar steeds zeldzamer wordende zaak.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 04-06 20:18
Gewoon even geduld hebben. Kijk in de tussentijd eens op http://internationalparceltracking.com. Die site is eigenlijk bedoeld voor buitenlandse pakketjes maar ook voor binnenlandse pakketjes is het handig omdat het alle statussen laat zien. De gewone site is gebonden aan het vaste stramien van ontvangen-sorteren-bij bezorger-bezorgd waardoor het niks kan met dit soort uitzonderingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
O88088 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:03:
Gewoon even geduld hebben. Kijk in de tussentijd eens op http://internationalparceltracking.com. Die site is eigenlijk bedoeld voor buitenlandse pakketjes maar ook voor binnenlandse pakketjes is het handig omdat het alle statussen laat zien. De gewone site is gebonden aan het vaste stramien van ontvangen-sorteren-bij bezorger-bezorgd waardoor het niks kan met dit soort uitzonderingen.
Wat een goede tip!
Check dit. Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/7pprb4dx3d.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Nu online
@Anoniem: 1036995 Wacht nou vandaag even af en maak je er vooral niet al te druk over, het is al gebleken dat die tracking niet klopt dus vergeet dat voor nu even.
Bol.com is redelijk flexibel in zaken als deze en zullen ook zien dat er inderdaad iets niet klopt, dan krijg je gewoon je geld terug of ze sturen het product opnieuw naar je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Ik wordt zo ziek van die beloften op diverse sites "de volgende dag bezorgd" vaak gebeurt dit gewoon niet.
Dus neem er nou geen snipperdag voor op!

in de avond is een ander verhaal, maar je maakt soms de keuze iets meer te betalen ( product prijs) omdat je denkt dat je het de volgende dag dan heb!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
Dat is een contradictie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
De bezorger heeft waarschijnlijk het pakketje per ongeluk als bezorgd aangemeld en daarna de fout gecorrigeerd. De track & trace app kan daar misschien niet goed mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

*knip* Eigen ervaringen delen is niet de bedoeling in dit topic.

[ Voor 67% gewijzigd door Yorinn op 05-09-2018 13:01 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-04 12:43
Kan het zijn dat het een brievenbus pakket is?

Ik heb dit helaas zelf laatst ook moeten mee maken waarbij het pakket al volgens de Track and Trace afgeleverd zou zijn maar dit niet het geval was. Een dag later mocht ik het pakket alsnog verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Douwsky schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:26:
Kan het zijn dat het een brievenbus pakket is?

Ik heb dit helaas zelf laatst ook moeten mee maken waarbij het pakket al volgens de Track and Trace afgeleverd zou zijn maar dit niet het geval was. Een dag later mocht ik het pakket alsnog verwachten.
Nee is geen brievenbuspakket. Het is een smartphone namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwacht
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-11-2020
*knip* Zie topicwaarschuwing

[ Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 05-09-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
*knip* Een TR was voldoende. We gaan hier niet voor eigen rechter spelen en reacties uitlokken.

[ Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 05-09-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwacht
*knip*
Meer bedoeld als in, kan gebeuren en neem contact op met de winkel/webshop :)

[ Voor 22% gewijzigd door Yorinn op 05-09-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bwacht schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:39:
[...]

Meer bedoeld als in, kan gebeuren en neem contact op met de winkel/webshop :)
Zie openingpost. Allang gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:25
Ryur schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:50:
[...]

Ja want naar bol.com bellen en die Postnl laten bellen is zo veel sneller. Ja juridisch gezien heeft TS niets met Postnl te maken. Maar wat als PostNL had aangegeven er is iets misgegaan. Hij komt vandaag? Dan wat het probleem opgelost. Soms is even een belletje plegen de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
loki504 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:42:
[...]

Ja want naar bol.com bellen en die Postnl laten bellen is zo veel sneller. Ja juridisch gezien heeft TS niets met Postnl te maken. Maar wat als PostNL had aangegeven er is iets misgegaan. Hij komt vandaag? Dan wat het probleem opgelost. Soms is even een belletje plegen de oplossing.
Nee, komt ook niet vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:25
Weet ik. Maar het had gekunt. Soms is zelf even iets meer moeite doen het snelst en prettigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-06 23:32

g0tanks

Moderator CSA
Al bij de buren gecheckt?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwacht
Zie openingpost. Allang gedaan.
Heb ik gelezen, maar misschien is geduld ook even verstandig aangezien het pakketje gisteren niet is geleverd en Bol aangeeft een onderzoek te starten. Over het algemeen gaan dit soort onderzoekjes niet erg snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bwacht schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:46:
[...]

Heb ik gelezen, maar misschien is geduld ook even verstandig aangezien het pakketje gisteren niet is geleverd en Bol aangeeft een onderzoek te starten. Over het algemeen gaan dit soort onderzoekjes niet erg snel :)
5-10 werkdagen gaf Bol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja. Maar pakketje is weer terug mee genomen, zie eerdere post van me vandaag en uitgebreide track en trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-06 23:32

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:49:
[...]

Ja. Maar pakketje is weer terug mee genomen, zie eerdere post van me vandaag en uitgebreide track en trace.
Excuus. Ik had het topic wel gescand voor of dit al was langsgekomen, maar blijkbaar toch overheen gelezen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwacht
5-10 werkdagen gaf Bol aan.
Dan zit er op dit moment niks anders op dan geduld hebben ben ik bang. Je hebt gebeld en aangegeven dat er iets mis is gegaan. Neem na 5 dagen contact op als je nog geen status update hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Nu online
5-10 werkdagen is al snel voor een onderzoek bij Postnl ( dat rijmt! ) , als normale particuliere / klein onderneming laten ze je wel een maand wachten met hun onderzoek.
Ik heb zelf ook al een keer een probleem gehad met Postnl/Bol.com en Bol.com had Postnl opdracht gegeven een onderzoek in te stellen, na slechts 2 werkdagen was het onderzoek al afgesloten en heeft Bol.com mij gelijk een oplossing geboden.
Het kan dus gewoon heel snel, volgens mij heeft Bol.com namelijk ook een soort van '' hogere prioriteit '' bij Postnl omdat Bol.com heel veel pakketten laat versturen via Postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
>Het kan dus gewoon heel snel, volgens mij heeft Bol.com namelijk ook een soort van '' hogere prioriteit '' bij Postnl omdat Bol.com heel veel pakketten laat versturen via Postnl.

sterker nog post NL zit onderin het magazijn van bol.com ;)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:59
JohanNL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:31:

Het kan dus gewoon heel snel, volgens mij heeft Bol.com namelijk ook een soort van '' hogere prioriteit '' bij Postnl omdat Bol.com heel veel pakketten laat versturen via Postnl.
Ligt ook aan de voortgang van het onderzoek, sommige stappen kosten nou eenmaal meer tijd. Denk aan lang gaan bij geadresseerde (weet niet of dit bij particulieren weleens gebeurd), brief sturen waarin de geadresseerde moet verklaren niks ontvangen te hebben etc. Maar een maand is ook wel erg lang, dat heb ik (zakelijke klant) nog nooit meegemaakt bij pakket binnenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Om 14.45 uur weer update, pakketje gesorteerd via internationale tracking zichtbaar. We wachten af!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1036995 op 05-09-2018 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkanjo
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:02:
Om 14.45 uur weer update, pakketje gesorteerd via internationale tracking. We wachten af!
Moet je ook doen, komt wel goed. Zo niet via PostNL dan wel via Bol.com, die denken klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankHe
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:02:
Om 14.45 uur weer update, pakketje gesorteerd via internationale tracking zichtbaar. We wachten af!
Goed nieuws, ze hebben nog zicht op het pakket. Hopelijk komt die morgen. In hoeverre is het zinvol om een bezorgmoment te kiezen? Wederom tussen 18.00 en 22.00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FrankHe schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:33:
[...]

Goed nieuws, ze hebben nog zicht op het pakket. Hopelijk komt die morgen. In hoeverre is het zinvol om een bezorgmoment te kiezen? Wederom tussen 18.00 en 22.00 uur?
Kan niet. Want in Postnl app staat gewoon nog steeds bezorgd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hajee999
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-06 17:29
chill het wordt gewoon vanmiddag afgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:37:
[...]

Kan niet. Want in Postnl app staat gewoon nog steeds bezorgd :X
Dat zijn ook 2 compleet verschillende systemen, als ik buitenlandse pakketten krijg (worden standaard gedropt bij afhaalpunt van PostNL), haal ik veelal dezelfde middag nog op (T&T komt op geleverd), maar vervolgens krijg ik 3 dagen later alsnog een mailtje dat er een pakketje klaar ligt om afgehaald te worden.

Mijn oude postbode vertelde mij eens dat eenmaal status op geleverd gezet in dat apparaat van hem, dat niet meer kan worden teruggezet, kans is best aanwezig dat die persoon hetzelfde heeft gedaan en jouw T&T dus op geleverd kwam staan ipv nieuwe bezorgpoging.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Update 17.00 uur: Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/npudy5.jpeg

Een verhaal zonder einde gaat dit worden. Weer vertraging.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1036995 op 05-09-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWL92
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 22:22
Bezorgd bij de post bezorger, wacht 2 daagjes af. kijk dan.

Wel goed dat je n screenshot heb thought.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

TIP voor de lezers hier en misschien ook nog voor TS.

Ik laat een pakje van Bol altijd bezorgen bij Albert Heijn. hoef je nergens voor thuis te blijven en kun je ophalen wanneer je zelf tijd hebt. Je krijgt vanzelf een e-mailtje dat je pakje is afgeleverd bij Appie. (misschien is het ook mogelijk bij andere afleverpunten) Ik blijf sowieso nooit thuis voor een pakje, en als ik haast heb met een artikel, koop ik het in de winkel. Het blijkt dus dat de zgn snelservice niet goed werkt. Lullig dat je het zo moet verwerken @Anoniem: 1036995 merkt veel ergernis en emotie in dit geval. Bol is verantwoordelijk voor levering, en je hoeft je niet druk te maken als ontvanger. Jammer dat het nu langer gaat duren dan de zgn snelservice, maar de extra kosten daarvan kun je terugvorderen van Bol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:17:
Update 17.00 uur: [afbeelding]

Dit kreeg ik ook, ik denk dat het pakketje vrijdag overdag bezorgt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Update 17.00 uur: [afbeelding]

ze hebben hem in elk geval weer terug gevonden in hun eigen systeem... alleen nou nog afwachten hoeveel vertraging ze hebben..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo

Nog steeds vertraging, niet weer, je bent wel heel erg ongeduldig. 1 dag vertraging en je noemt het al een verhaal zonder einde. Heb gewoon geduld, het komt goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb weer een tweetal ervaringen de TC ingegooid. Deze zijn, nog steeds, niet de bedoeling in dit topic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 13:56

XallaX

Meow

Probleem van TS heb ik hier ook regelmatig gehad, bezorger is te druk en doet dan pakket voor einde werktijd 'afgeleverd' melden en als hij het dan niet red voor 22.00 uur duikt het pakket 1 of 2 dagen later opnieuw op in de app met een nieuwe bezorgtijd.

Even melden bij PostNL, ze doen dit waarschijnlijk omdat ze per afgeleverd pakket betaald krijgen.
De ingehuurde bezorger rijd hier niet meer en het probleem doet zich nu niet meer voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 12:05

TheBorg

Resistance is futile.

HeAdWaVe74 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:29:
Ik wordt zo ziek van die beloften op diverse sites "de volgende dag bezorgd" vaak gebeurt dit gewoon niet.
Dus neem er nou geen snipperdag voor op!
Heet zou verboden moeten worden. Volgensmij heeft Coolblue/Bol.com/Andere grote shop het vanwege deze belofte wel eens aan de stok gehad met de ACM. Daar staat ook duidelijk op de website dat je niks mag beloven wat je niet waar kan maken: https://www.acm.nl/nl/levering

Echter gaat het natuurlijk om minder dan 1% van de bestellingen die te laat komen. Wij hebben echter op de website gezet: "Vandaag besteld vandaag verzonden." of iets in die strekking. Dat voorkomt dat mensen onze klantenservice voor rotte vis uitmaken. De 99% waarbij het goed gaat hoor je namelijk nooit. De 1% waarbij het fout gaat schreeuwd moord en brand. En terecht want belofte maakt schuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:30

paQ

TheBorg schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:28:
[...]
Wij hebben echter op de website gezet: "Vandaag besteld vandaag verzonden." of iets in die strekking.
En dan ga ik meteen opzoek waar vandaan dan...
Duitsland? Engeland? China?
Ik zie dat ook wel eens staan, en dan blijkt de webwinkel in Polen te zitten bijv. Duurt het alsnog 3 - 5 dagen.

Gewoon duidelijk zijn over wat men kan verwachten.
Als je eventueel bijbetaalt voor een levering op x (tijdstip / dag) dan moet dat gewoon worden uitgevoerd natuurlijk, en anders op zijn minst die kosten alvast retourneren.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
paQ schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:50:
[...]
Als je eventueel bijbetaalt voor een levering op x (tijdstip / dag) dan moet dat gewoon worden uitgevoerd natuurlijk, en anders op zijn minst die kosten alvast retourneren.
Bij Bol.com is dat ook het geval.
Als om een of andere reden de avondlevering niet uitgevoerd wordt (en je hebt geen Select-abbo), dan krijg je gewoon netjes het extra betaalde bedrag terug.

En zo hoort het eigenlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:15
absrnd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:28:
Als de post bij je wordt bezorgd met PostNL busjes (met logo op zijkant) dan is dat niet het geval. Alleen de ingehuurde bedrijven (meestal in witte busjes) krijgen betaald per afgeleverd product. De normale bezorgers krijgen gewoon salaris per uur, niet per geleverd product.

Topicstarter
Update.

Na lang wikken en wegen klantenservice medewerker uit moeten leggen hoe het tracking systeem werkt en dat pakketje dus niet is afgeleverd via trackinginternational website, wat hun als bol medewerker niet konden zien.
Vanochtend dus half uur gebeld met Bol en gaven aan inderdaad dat pakketje in dezer dagen nog eens wordt geleverd. Helaas kan ik die niet in ontvangst nemen, want ben de komende weken weg van huis. Ik moest pakketje wel al retour melden, want anders werd pakketje niet goed retour verwerkt. ( wat ik raar vond). Binnen 2 a 3 weken zou ik geld terug krijgen.
Ik wacht eens af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinmi
  • Laatst online: 28-11-2024
Waarom laat je het niet gewoon bij de dichtsbijzijnde appie afleveren?

From DEC to Dragon.

Topicstarter
Dinmi schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:44:
Waarom laat je het niet gewoon bij de dichtsbijzijnde appie afleveren?
Ben aantal weken weg van thuis en blijft maar 2 weken liggen ;)

• Dinmi
  • Laatst online: 28-11-2024
Anoniem: 1036995 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:56:
[...]

Ben aantal weken weg van thuis en blijft maar 2 weken liggen ;)
Dat is het niet handig inderdaad. Is wel een gedoe zo.

[MosterdNaDeMaaltijd]
Ik gok dat als je begin van de week je bestelling daar had laten afleveren, je het pakket nu in handen zou hebben.
[/MosterdNaDeMaaltijd]

From DEC to Dragon.

Topicstarter
Het rare is, vandaag is nog geen aflevering poging geweest als ik tracking volg of bericht dat pakketje op weg is mijn huis. Was wel toegezegd door Bol.
Strange.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 1036995 op 06-09-2018 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
3 dagen verder en vandaag alweer een update.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/fw7e5vr24m.jpeg

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 1036995 op 07-09-2018 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Anoniem: 1036995 je zegt dat het (org.) pakje retour moest melden ?
Dan is het onderweg naar Bol, en komt de volgende zoals je geloof ik aangaf naar jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:19
Hackus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:02:
Dan is het onderweg naar Bol, en komt de volgende zoals je geloof ik aangaf naar jou.
Nee, hij is de komende weken niet thuis en kan het dus niet aannemen. Hierdoor gaat het pakket retour afzender, dat is de rede dat het alvast retour gemeld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hackus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:02:
Ben niet meer thuis komende weken, volgens de dame aan de klantenservice ging de retour dan sneller :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 1036995 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:28:
[...]

Ben niet meer thuis komende weken, volgens de dame aan de klantenservice ging de retour dan sneller :?
Vaag, ik krijg een beetje het gevoel dat er teveel gerommeld wordt nu. ik zou het komende pakje laten bezorgen bij AH. dat blijft na ontvangst daar dacht ik 10 dagen liggen (kan ook 14 zijn) je 1e pakje is nog niet ontvangen en het 2e is onderweg nu ?
(gerommeld in de zin van wijzigen/retour etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hackus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:56:
[...]

Vaag, ik krijg een beetje het gevoel dat er teveel gerommeld wordt nu. ik zou het komende pakje laten bezorgen bij AH. dat blijft na ontvangst daar dacht ik 10 dagen liggen (kan ook 14 zijn) je 1e pakje is nog niet ontvangen en het 2e is onderweg nu ?
(gerommeld in de zin van wijzigen/retour etc)
Ik kan dat niet kiezen om te bezorgen bij ah want pakketje staat nog op afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 1036995 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:03:
[...]
Ik kan dat niet kiezen om te bezorgen bij ah want pakketje staat nog op afgeleverd.
oké, gaat dus nog om 1e pakje. ik dacht dat je zei dat er een 2e pakje was verstuurd

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor het delen van algemene ervaringen met Bol.com en/of PostNL, daar hebben we Shopreviews voor. Hier is het gewoonweg offtopic en zullen dan ook verwijderd worden.