Forum Feature, Edit laatste post ipv. nieuwe laatste post

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Volgens de forum regels mag iemand die als laatste heeft gereageerd in en topic niet nogmaals reageren omdat daarmee de laatste reactie datum wordt aangepast en het topic daardoor onnodig gebumped wordt.
Men zou de laatste reactie moeten editen.

Als men dit wel doet dan krijgt men vaak van een mod een waarschuwing.

Het lijkt me niet heel moeilijk (maar wat weet ik er nu van) om bij het opslaan van een reactie te kijken of de poster ook degene was die als laatste gereageerd heeft en als dat zo is het nieuwe bericht (met eventuele quotes ed.) toegevoegd wordt aan de laaste.

Dit zou denk ik de ergernis van verschillende posts van dezelfde gebruiker achter elkaar mooi oplossen.

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Er zijn ook legitieme redenen waarom je een nieuwe post wilt maken.

Nieuw thema topic met meerdere start posts.
Nieuwe informatie in een topic welke meerwaarde heeft om dit in een andere post te plaatsen.
Wel expres willen bumpen omdat het topic meer dan 24u geen andere reactie gehad heeft en je het omhoog wilt kicken.

Er is nu al een niet te missen warning, als je die wel mist lees je gewoon niet of doe je het expres.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Hier is laatst nog een discussie over geweest in MF, zie [Forum] Automatisch samenvoegen dubbelposts?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik dacht al wel dat ik niet de eerste zou zijn en wat zaken over het hoofd zag. Het viel me alleen vandaag in twee topics op.

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage