Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Forum] Automatisch samenvoegen dubbelposts?

Pagina: 1
Acties:

• Meg
  • Registratie: september 2016
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Topicstarter
Goedemorgen,

Het zal misschien al eens zijn voorgesteld - en misschien ook niet - maar is het geen idee als berichten binnen een bepaald tijdvak van dezelfde gebruiker automatisch worden samengevoegd? Bijvoorbeeld 48 uur?

Dan voorkom je bijvoorbeeld onnodige TRs dat er weer eens is dubbelgepost en hoeven de moderatoren ook minder mensen aan te spreken, zoals @JackSparrow hier wel moest doen.

Wanneer je als laatste reageert wordt het al weergeven onder het snel reageren en helaas niet onder het reageren.

De automatische toevoeging zou dan bijvoorbeeld iets kunnen hebben als:

Toegevoegd na X:
Het nieuwe bericht, wat normaal dubbel zou staan. Waarbij X natuurlijk de tijd is. :+

Het kan natuurlijk ook automatisch bij de "Reden van edit" kunnen staan.

offtopic:
Sorry Jack voor de notificatie, maar ik had een voorbeeld nodig. _/-\o_

Meg wijzigde deze reactie 05-01-2018 10:12 (9%)
Reden: Kleine aanpassing.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:43

P_Tingen

omdat het KAN

Wel een goed idee vind ik, maar waarom zou je die tijdslimiet er bij doen eigenlijk? Zou je niet automatisch meerdere posts van dezelfde gebruiker in dezelfde thread moeten samenvoegen?

P_Tingen wijzigde deze reactie 05-01-2018 10:39 (9%)

... en gaat over tot de orde van de dag

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Soms is het handiger om twee keer achter elkaar te posten, bijvoorbeeld als moderator om een onderscheid te maken tussen een post als 'normale gebruiker' en een post 'als moderator' (bv een mbr / modbreak).

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

if (user.status == moderator) { samenvoegen = false } else { samenvoegen = true }

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Misschien is de betere oplossing gewoon iets minder zeikerig doen om posts die na elkaar komen. Dat je dat niet mag doen om je topic te kicken is prima maar alles daar buiten is gewoon gezeur om niks.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

quote:
P_Tingen schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:39:
Wel een goed idee vind ik, maar waarom zou je die tijdslimiet er bij doen eigenlijk? Zou je niet automatisch meerdere posts van dezelfde gebruiker in dezelfde thread moeten samenvoegen?
De regel is dat je na 24 uur je topic omhoog mag kicken. Als je echt alles gaat samenvoegen zonder die 24 uurs-check, is dat ook niet meer mogelijk. ;)

Eyyyy macarena !! \o/

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

quote:
P_Tingen schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:45:
if (user.status == moderator) { samenvoegen = false } else { samenvoegen = true }
Dat kan, maar mijn voorbeeld is slechts één voorbeeld. Ik neig wat dat betreft meer naar CyBeR's oplossing (excessen uitgezonderd, daar kun je nog steeds op handelen) :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 13:17

crisp

Devver

Pixelated

Er zijn imo gewoon valide redenen om meerdere posts na elkaar te doen; zowel voor mods als voor gewone users. Ik zie dan ook niets in automatisch samenvoegen. Het werkt ook alleen maar luiheid in de hand :P

Intentionally left blank

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

quote:
crisp schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:29:
Het werkt ook alleen maar luiheid in de hand :P
Voor een ontwikkelaar is luiheid een pré ... :+

• anboni
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09:44
quote:
CyBeR schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:46:
Misschien is de betere oplossing gewoon iets minder zeikerig doen om posts die na elkaar komen. Dat je dat niet mag doen om je topic te kicken is prima maar alles daar buiten is gewoon gezeur om niks.
Wat mij betreft heel erg dit. Dat krampachtige "je mag niet dubbelposten" zorgt af en toe zelfs voor idioterie als mensen die hun reply aanpassen om te reageren op een post na de hunne 8)7 Verschrikkelijk irritant als je daar later doorheen leest en je afvraagt waarom je de post waar ze op reageren gemist hebt...

Het wordt misschien nog wat anders als iemand 5 posts achter elkaar plaatst. Daar mag iemand nog wel op aangesproken worden. Maar dergelijke excessen zijn een beetje zonde van de ontwikkeltijd.

anboni wijzigde deze reactie 05-01-2018 13:17 (14%)

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12:43

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
anboni schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Wat mij betreft heel erg dit. Dat krampachtige "je mag niet dubbelposten" zorgt af en toe zelfs voor idioterie als mensen die hun reply aanpassen om te reageren op een post na de hunne 8)7 Verschrikkelijk irritant als je daar later doorheen leest en je afvraagt waarom je de post waar ze op reageren gemist hebt...

Het wordt misschien nog wat anders als iemand 5 posts achter elkaar plaatst. Daar mag iemand nog wel op aangesproken worden. Maar dergelijke excessen zijn een beetje zonde van de ontwikkeltijd.
Als er een klein slow-chat stukje gebeurt, omdat twee mensen toevallig tegelijk online zijn en het topic open hebben, is het idd niet echt een ramp als de een na de ander reageert. Ik vind 't persoonlijk ook wel eens storend dat er een reactie in een post is, op iets wat eronder gezegd wordt. Dan heb ik altijd iets van "he, ik heb toch niets gemist?" en dat heb ik dan eigenlijk ook niet.

Het dubbel, tripple en meer posten achter elkaar, bijvoorbeeld iemand die op drie mensen wil reageren middels de quote optie moet gewoon leren om bij de eerste reactie omlaag te scrollen en zo meerdere quotes in een enkel bericht kan plaatsen. Ze zullen dat nooit leren als het systeem automatisch de berichten maar gaat samenvoegen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• anboni
quote:
Hero of Time schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:41:
[...]
Ze zullen dat nooit leren als het systeem automatisch de berichten maar gaat samenvoegen.
Ze hoeven het ook niet te leren als het automatisch gaat ;)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

quote:
anboni schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:57:
[...]

Ze hoeven het ook niet te leren als het automatisch gaat ;)
Net zoals je niet hoeft te leren kauwen als je altijd maar vloeibaar eten tot je neemt? Nee, gewoon fatsoenlijk leren, dan hoeft er ook geen kostbare ontwikkeltijd gestoken te worden in een feature wat geen issue hoeft te zijn.

• anboni
quote:
Hero of Time schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:20:
[...]
dan hoeft er ook geen kostbare ontwikkeltijd gestoken te worden in een feature wat geen issue hoeft te zijn.
Daar zijn we het in ieder geval over eens ;)

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Topicstarter
@Hero of Time zet deze maar in het archief neer. :-)
Ohnee, toch niet.

Meg wijzigde deze reactie 13-02-2018 12:39 (18%)

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 27-03 16:23

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

*bump*

Het lijkt erop alsof vooral mobiele gebruikers zich hier steeds meer schuldig aan maken door een ieder te quoten en dan te reageren erop. Los quoten werkt mobiel niet handig en de cursor met je vinger ergens tussenduwen is schijnbaar ook teveel moeite.

Legio fora voegen dit soort opeenvolgende posts al samen, zou fijn zijn als het hier ook kon.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
CyBeR schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:46:
Herhaling. Gewoon niet zo moeilijk doen. Niemand heeft last van opvolgende posts door dezelfde auteur als dat niet gebeurt om te kicken.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Ik vind het anders vrij irritant als iemand niet de moeite neemt om een post samen te stellen. De handeling voor samenvoegen is mij ook teveel werk om als mod te doen, maar triple, quad en hoger zijn gewoon suf.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

quote:
Señor Sjon schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:12:
*bump*

Het lijkt erop alsof vooral mobiele gebruikers zich hier steeds meer schuldig aan maken door een ieder te quoten en dan te reageren erop. Los quoten werkt mobiel niet handig en de cursor met je vinger ergens tussenduwen is schijnbaar ook teveel moeite.

Legio fora voegen dit soort opeenvolgende posts al samen, zou fijn zijn als het hier ook kon.
Dat lijkt me symptoombestrijding. Eigenlijk zouden we dus een betere/makkelijkere manier om te quoten moeten faciliteren op mobiele devices ;)

Intentionally left blank

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

De multiquote optie is al eens genoemd volgens mij. Aanvinken welke berichten je wilt quoten en dan kan je bij reageren gelijk al die berichten afhandelen. :)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
Señor Sjon schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:16:
Ik vind het anders vrij irritant als iemand niet de moeite neemt om een post samen te stellen.
Waarom? De enige reden is dat je probeert krampachtig een nutteloze regel te volgen.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Nee, ik verwacht nog reacties om en om, dus niet telkens hetzelfde persoon. Noem me oldfashioned. :P

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
Señor Sjon schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:19:
Nee, ik verwacht nog reacties om en om, dus niet telkens hetzelfde persoon. Noem me oldfashioned. :P
Reacties om en om gaat voor geen meter als je op meerdere personen wilt reageren. En ja old-fashioned komt wel een beetje in de buurt van het probleem.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En met jou velen denk ik. Dat de jeugd hier te lam is om op hun smartphone de edit knop te vinden ipv een nieuwe post kan ik ook niks aan doen. genoeg mensen die hier al HEEL lang rondrennen en die niets anders gewend zijn - dan wekt dubbelposten irritatie op.

Wat mij betreft bouw je de quickreply knop om - als je die gebruikt en je de laatste poster bent geweest wordt het automagisch een edit.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het vervelende van automatisch samenvoegen is dat het ons ook dwingt om de nieuw-bericht notificatie helemaal te herzien zodat latere toevoegingen ook zichtbaar worden. Dat maakt dit een dusdanig dure feature request dat ik dit niet snel zie gebeuren...

Intentionally left blank

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Die nieuwe-bericht notificatie mist ook alle edits in nieuwe posts, dus wat dat betreft zit er wel meer kluswerk aan. ;)

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:30

NMe

Quia Ego Sic Dico.

quote:
Señor Sjon schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:12:
Ja, en dan krijg je topicstarters die alvast de volgende post reserveren die dat ineens niet meer kunnen. Of wat te denken van twee opeenvolgende posts die samen niet in één bericht zouden passen omdat ze samen te lang zijn? En wat te denken van legitieme kicks?

Als een gebruiker zich niet aan de regels houdt moeten wij als moderators daar iets aan doen. Als het iets beter zou kunnen door citeren makkelijker te maken dan moet dát beter, we moeten niet zomaar symptomen gaan bestrijden en daarmee ook valide usecases mogelijk maken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

quote:
The Eagle schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:21:
En met jou velen denk ik. Dat de jeugd hier te lam is om op hun smartphone de edit knop te vinden ipv een nieuwe post kan ik ook niks aan doen. genoeg mensen die hier al HEEL lang rondrennen en die niets anders gewend zijn - dan wekt dubbelposten irritatie op.

Wat mij betreft bouw je de quickreply knop om - als je die gebruikt en je de laatste poster bent geweest wordt het automagisch een edit.
Het is gewoon een enorm priegelerij, zelfs op desktop is het altijd gedoe met quoten, hoe vaak dat wel niet fout gaat. Wat dat betreft hoop ik dat enige WYSIWYG-achtigheid omtrent quotes in plaats van die ubb-code, om zo visueel sneller te zien of het klopt. Je kan alles afdoen als lam, maar als de interface gewoon blijft achterlopen op de rest van de platformen/apps/media dan moet je daar wellicht eens wat aan doen.

De mention-tag (ben er zelf niet zo'n fan van, omdat hij in plaats van het bericht quoten wordt gebruikt) is er ook gekomen vanwege de trend om tegenwoordig iedereen op de @-manier naar elkaar verwijst.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

quote:
NMe schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:32:
[...]

Ja, en dan krijg je topicstarters die alvast de volgende post reserveren die dat ineens niet meer kunnen. Of wat te denken van twee opeenvolgende posts die samen niet in één bericht zouden passen omdat ze samen te lang zijn? En wat te denken van legitieme kicks?
Dat is wel te faciliteren door het optioneel (maar default 'aan') te maken. Dat zal de moeilijkheid ook niet zijn. Het grootste probleem zit hem m.i. in het feit dat 'edits' (in de technische zin) met een dergelijke feature dusdanig veelvoorkomend gaan worden dat we genoodzaakt zijn de message-notifcatie te herschrijven, en dat is technisch veel meer werk.

Intentionally left blank

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:30

NMe

Quia Ego Sic Dico.

quote:
crisp schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:35:
[...]

Dat is wel te faciliteren door het optioneel (maar default 'aan') te maken. Dat zal de moeilijkheid ook niet zijn. Het grootste probleem zit hem m.i. in het feit dat 'edits' (in de technische zin) met een dergelijke feature dusdanig veelvoorkomend gaan worden dat we genoodzaakt zijn de message-notifcatie te herschrijven, en dat is technisch veel meer werk.
Het zou linksom of rechtsom nog steeds symptoombestrijding zijn voor een probleem dat alleen bestaat omdat quoten blijkbaar niet lekker werkt. Ik zie die aandacht liever gaan in het oplossen van het probleem dan een workaround om het symptoom.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

quote:
NMe schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:36:
[...]

Het zou linksom of rechtsom nog steeds symptoombestrijding zijn voor een probleem dat alleen bestaat omdat quoten blijkbaar niet lekker werkt. Ik zie die aandacht liever gaan in het oplossen van het probleem dan een workaround om het symptoom.
Dat ben ik zeker met je eens. Ik acht een goede multi-quote feature ook veel haalbaarder binnen onze uitpuilende roadmap.

Intentionally left blank

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Topicstarter
quote:
Ja, en dan krijg je topicstarters die alvast de volgende post reserveren die dat ineens niet meer kunnen.
Je kan dan toch een optie maken waarin de TS kan kiezen om X berichten ook automatisch te plaatsen die "geresveerd" zijn?
quote:
Of wat te denken van twee opeenvolgende posts die samen niet in één bericht zouden passen omdat ze samen te lang zijn?
Hoe groot is die kans? :o
quote:
En wat te denken van legitieme kicks?
Zo instellen dat het na bijvoorbeeld 24 of 48 uur uur mogelijk is om wel dubbel te posten en de timer daarna te laten resetten; hiermee heb je de mogelijkheid voor legtieme kicks.

Maar het hele reageersysteem zou eigenlijk moderner kunnen. :P

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

quote:
NMe schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:32:
[...]

Als een gebruiker zich niet aan de regels houdt moeten wij als moderators daar iets aan doen. Als het iets beter zou kunnen door citeren makkelijker te maken dan moet dát beter, we moeten niet zomaar symptomen gaan bestrijden en daarmee ook valide usecases mogelijk maken.
Je kan toch een edittijd van 24 uur instellen? Dan heb je ook gelijk het kicken van topics om zeep geholpen (hoewel ik dat nauwelijks meer zie tegenwoordig).

• Femme
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 27-03 22:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het automatisch samenvoegen van posts lijkt me ook niet zo nodig. Ik ben wel benieuwd hoe we het quoten kunnen verbeteren.

In principe werkt quoten gewoon op een smartphone behalve dat het wat omslachtig is door het kleine scherm en omdat de quote-functie in een dropdown zit. Het zou makkelijker zijn als quote direct via een knopje beschikbaar is.

Bij multi-quoten wordt de nieuwe quote ingevoegd op de plek waar de cursor staat. Dat zorgt er nog wel eens voor dat een nieuwe quote midden in de bestaande quote/reactie, omdat je je niet bewust bent van de positie van de cursor en wat dit doet voor de quote. Wellicht kunnen we een nieuwe quote beter altijd onder de reactie invoegen.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

@Femme, die dropdown op mobiel is alleen als je het topic normaal open hebt. Zodra je naar het 'reageer' scherm gaat, staat er bij de reacties alleen maar 'quote' zoals op de desktop. Niks geen dropdown meer.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

quote:
MsG schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:33:
[...]

Het is gewoon een enorm priegelerij, zelfs op desktop is het altijd gedoe met quoten, hoe vaak dat wel niet fout gaat. Wat dat betreft hoop ik dat enige WYSIWYG-achtigheid omtrent quotes in plaats van die ubb-code, om zo visueel sneller te zien of het klopt. Je kan alles afdoen als lam, maar als de interface gewoon blijft achterlopen op de rest van de platformen/apps/media dan moet je daar wellicht eens wat aan doen.

De mention-tag (ben er zelf niet zo'n fan van, omdat hij in plaats van het bericht quoten wordt gebruikt) is er ook gekomen vanwege de trend om tegenwoordig iedereen op de @-manier naar elkaar verwijst.
offtopic:
Als jij op je desktop problemen hebt met quoten:
Klik op de quote button van de te quote(n) reactie(s) met je scrollmuis. Openen ze in een nieuw window. Vervolgens op de originele pagina op reageer klikken en je post samenstellen middels copy/paste. Works like a dream :)
Overigens wil je daar de quickreply niet echt voor gebruiken, die is te klein voor een dergelijke (multi)quote reactie.

Ontopic: ik denk dat de quickreply ook een van de oorzaken van al die dubbelposts is. Intuitief is DAT namelijk de plaats waar je reageert als je iets wilt toevoegen. Dat we het als oude rotten ooit anders geleerd hebben maakt de minder ervaren GoT'ers niks uit natuurlijk. He ik kan reageren. Reactie, klik, reageer. Zker op een smartphone, maar ook elders. Zo werken social media etc immers ook.
GoT wijkt wat dat betreft een beetje af van de standaard imho. Niet erg imho, maar heeft dus dergelijke effecten :)

vergelijk het met een webshop en het doorlopen van een bestelproces. Waarom is dat vrijwel overal gelijk (Amazon, coolblue, Bol, etc)? Omdat dat intuitief werkt. En waarom loopt iedereen te mopperen over winkels die het anders doen? Check ;)

The Eagle wijzigde deze reactie 13-02-2018 15:47 (6%)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
The Eagle schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:45:
[...]

Ontopic: ik denk dat de quickreply ook een van de oorzaken van al die dubbelposts is.
Dat denk ik niet, want de quickreply heeft geen quote-mogelijkheid. Allicht zal 't wel eens gebeuren dat iemand meerdere posts onder elkaar maakt met de quickreply, maar nogmaals die krampachtigheid hoeft van mij écht niet.

Overigens: "al die dubbelposts"? Dat valt nou ook wel weer mee. Ik zou eerder iets doen aan het schoppen van jarenoude topics wat ik de laatste tijd vaker zie voorkomen dan posts onder elkaar (wat geen dubbelposts zijn want andere inhoud.)

CyBeR wijzigde deze reactie 13-02-2018 15:52 (21%)

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Goed, het loopt de laatste tijd weer de spuigaten uit. Heel WVB heeft een influx van nieuwe gebruikers de laatste tijd die rustig 2-3-4x achter elkaar posten. De meesten geven aan dat het 1) gemak is en 2) zo reageren ze op iedereen individueel, terwijl de quote al een notificatie oplevert.

@crisp nog nieuws over een multiquote feature?

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:22

rens-br

Moderator Mobile & IN
Señor Sjon schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:25:
Goed, het loopt de laatste tijd weer de spuigaten uit. Heel WVB heeft een influx van nieuwe gebruikers de laatste tijd die rustig 2-3-4x achter elkaar posten. De meesten geven aan dat het 1) gemak is en 2) zo reageren ze op iedereen individueel, terwijl de quote al een notificatie oplevert.
En mijn ervaring is meer:

3) Ik weet niet hoe het anders werkt, het is niet gebruikersvriendelijk en zeker op het mobiel scrol je jezelf een ongeluk.

rens-br wijzigde deze reactie 25-09-2018 10:56 (4%)

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:26

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

CyBeR schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:51:
[...]

Dat denk ik niet, want de quickreply heeft geen quote-mogelijkheid
En dat is de echte misdaad (:+). Ik had ooit eens een Chrome extensie gemaakt die dat toevoegde, dan was het extreem simpel om meerdere reacties te quoten. Alleen is die stuk gegaan nadat t.net de /xml/ view heeft weggehaald.

Overigens ben ik het persoonlijk heel erg eens met de eerste post van jou in deze draad. Why even bother. Als moderator handhaaf ik de regel, maar persoonlijk snap ik echt niet waarom. Gezever om niets...

Wat ik wél irritant vind, is mensen die hun reactie boven de quote typen. Maar dat is een ander onderwerp :P

.oisyn wijzigde deze reactie 25-09-2018 11:01 (8%)

Call me cocky, but if there's an alien out there I can't kill I haven't met him and killed him yet. But I can't go in alone. That's why I'm ordering every available ship to report for duty. Anyone else should secure a weapon and fire wildly into the air.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Señor Sjon schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:25:
[...]

@crisp nog nieuws over een multiquote feature?
Nope. Dat is iets voor een community pick. Ik zal voor de volgende pick even kijken of die nog wel op de radar staat.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True