Code-knop bij tekstvak nieuw topic of reactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het zou heel fijn zijn dat na rechts van de "Quote"-knop boven het invoerveld een "Code"-knop zou kunnen komen. Dit om meerdere redenen:
* Nu wordt soms code in een bericht gezet zonder code-tags
* Het is een veelgebruikte functie
* Het maakt de rij knoppen met tags completer
* Het scheelt de gebruiker tikfouten in de UBB-codes tikken

Ik hoop dat er medestanders zijn voor deze feature.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Daar wordt het voorstel gedaan en wordt meteen verwacht dat er opmaak in de code bij komt die afhankelijk is van welke taal er gesproken wordt. Mijn idee is, zoals één iemand in dat topic het voorstelt, simpel de code tags om een stukje tekst kan zetten net als bij een quote. Meer hoeft het niet te zijn.

En inmiddels is het 3 jaar later en heeft dat voorstel één duimpje. Dat zouden er flink meer kunnen zijn als discussie over welke taal achterwege blijft. Keep it simple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
Volgens mij werd de thumbs up pas maanden na het wegzakken van dat topic geïntroduceerd, dat zou het gebrek aan duimpjes kunnen verklaren ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde