Waarom ben ik gebanned?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Dit heeft iets met de topic Misbruik van mod-status te maken.
En gaat over de topic wie vind pringles nog meer zo lekker?
Ik ben door mijn reacties in deze topic gebanned uit de hk voor een week.
Ik heb nu van iemand die er nog in kan een kopie van de topic gekregen.
Ik heb iets gezegd over een vacuum gezogen kamer, en dat is me blijkbaar kwalijk genomen, maar mag ik ff toch zeggen dat dat gewoon was om Sharkyonline's reply (over dat Hlpdsk te weinig suurstof had gekregen of zoiets) een beetje in het belachelijke te trekken (als het dat al niet was).
Ik denk dat er moeilijk van geflame kan gesproken worden, want ik ga niet iemand flamen omdat hij een bepaalde soort chips niet lust. |:(
Als ik Hlpdsk er echt mee beledigd heb spijt me dat (gemeend), en ik had dat echt niet bedoeld.
Zijn mijn daden nu echt zo erg, of ben ik gebanned omdat ik "aan de kant van" Sharkyonline stond?
Hlpdsk heeft het daarna ginder nog verder met mij over die chips gehad :) en ik vind het wat vreemd dat er dan niemand heeft gezegd dat ik voor die reply van een tijd ervoor gebanned ging worden.
Nu ik smeek er niet om geunbanned te worden, maar ik vind deze situatie toch een beetje overreacting.
(Je gaat stakers toch ook niet met een vlammenwerper te lijf?)

Bij voorbaat dank voor de verduidelijking van deze stomme situatie.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Ik vind wel dat jullie erg over hlpdsk heen vallen. Een mod is ook maar een mens. Met een eigen mening. En als jullie die grap over mij hadden gemaakt, dan had je hetzelfde, misschien nog wel harder om je oren gekregen.

Dus wees blij met je tempban, en denk voortaan even na voordat je een "grapje" maakt.

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 01:33 schreef zeef het volgende:
Ik vind wel dat jullie erg over hlpdsk heen vallen. Een mod is ook maar een mens. Met een eigen mening. En als jullie die grap over mij hadden gemaakt, dan had je hetzelfde, misschien nog wel harder om je oren gekregen.

Dus wees blij met je tempban, en denk voortaan even na voordat je een "grapje" maakt.
Ik vind meer dat het als een donderslag bij klare hemel komt, en als hlpdsk zelf in die andere draad zegt
En wat zit er precies dwars in je anale kanaal dat je zo loopt te zeiken?
zegt, lijkt me mijn reply helemaal zo erg niet...

PS: dat hij dat zegt kan mij ook niets schelen, maar waarom is iedereen zo lichtgeraakt? :?
Mijn reactie in die pringles topic was toch duidelijk niet als flame ofzo bedoeld.

• zeef
Ik denk dat je er beter lering uit kan trekken en nu gewoon ophouden met die "Hij deed dit dus ik mag dat ook zeggen".

Bear it and grin.

• Lordy79
  • Laatst online: 02-12 22:17

Lordy79

Vastberaden

ik weet het niet, maar ik denk dat je een opmerking hebt gemaakt over iets waar een betrokkene in die draad zelf ervaring mee heeft (misschien een kennis/vriend/familielid ofzo)

dat denk ik... en ja, dat is lullig.

anderzijds lees ik hier wel meer ziektes 'kanker' etc. en daar wordt niet op ingegerepen en als mijn vermoeden juist is, dan kun jij er ook niks aan doen...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

FF voor alle duidelijkheid : ik heb geen van de tempbans gezet!

Verwijderd

Er zijn wel meer mensen die problemen hebben met HlpDsK hoor. En je hebt altijd van die wannabe-mods die gaan lopen slijmen, terwijl HlpDsK zelf gewoon van een mug een olifant loopt te maken.
En wat zit er precies dwars in je anale kanaal dat je zo loopt te zeiken?
Om het ff op jullie manier te zeggen: Wat een verschrikkelijke uitspraak, er zit bij nix dwars in mijn anale kanaal, maar er zijn mensen die dit wel hebben en das heel erg!

|:(

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 01:40 schreef Lordy79 het volgende:
ik weet het niet, maar ik denk dat je een opmerking hebt gemaakt over iets waar een betrokkene in die draad zelf ervaring mee heeft (misschien een kennis/vriend/familielid ofzo)

dat denk ik... en ja, dat is lullig.

anderzijds lees ik hier wel meer ziektes 'kanker' etc. en daar wordt niet op ingegerepen en als mijn vermoeden juist is, dan kun jij er ook niks aan doen...
Mag ik je dan vriendelijk verzoeken niet met ziektes te smijten in het vervolg. Dat vinden 'we' als crew dus niet tof. Iedereen kent wel iemand die aan een of andere heel vervelende ziekte is overleden oid.

k*twijf vindt ik lang niet zo erg als k*ankerwijf! Maar allebei is niet netjes.

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op donderdag 19 juli 2001 01:47 schreef HlpDsK het volgende:

Mag ik je dan vriendelijk verzoeken niet met ziektes te smijten in het vervolg.
Zul je mij niet horen doen hoor :) Ik neem aan dat deze opmerking niet aan mij gericht was, ondanks dat je mij quoot?

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 01:49 schreef Lordy79 het volgende:

[..]

Zul je mij niet horen doen hoor :) Ik neem aan dat deze opmerking niet aan mij gericht was, ondanks dat je mij quoot?
Ehh, ja. Meer in het algemeen. Gericht aan iedereen dus :)

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 01:44 schreef HlpDsK het volgende:
FF voor alle duidelijkheid : ik heb geen van de tempbans gezet!
jaja, dat weet ik, maar ik vind dat ik er wat met de haren bijgegrepen ben.
Volgens mij zijn het aantal mensen dat met een hersenbeschadiging geboren worden door een vacuume bevallingsruimte gering genoeg om aan te nemen dat het niet serieus bedoeld was.
(Di opmerking van sharkyonline kan je wel als "beledigend" opvatten, als je zo iemand kent, denk ik)

edit:
ik was per ongeluk (ja echt!) die "door een vacuume bevallingsruimte " er vergeten bij te zetten, waardoor deze post ongewild nogal raar/beledigend overkwam.
quote dus enkel de recentere versie svp!

• zeef
Het gaat mij helemaal niet om de STATUS van iemand. Als iemand mij (zeer teverden gewone user) een zuurstof tekort toewenst/verwijt/whatever, dan staat dat imho in geen enkele verhouding met anale kanalen. Entre nous, van mij had je als je dat IRL gezegd had een ram voor bek gehad.

Wat ik belachelijk vind is dat ik zeker weet dat als er ipv hlpdsk zeef had gestaan we deze discussie niet hadden gevoerd. En daar baal ik een beetje (veel) van. Bijna net zoveel als van die "wannabee mod" opmerkingen.

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Als ik me ermee mag bemoeien (zo niet, moet je me maar een LA-ban geven ;) ) ben ik het wel met de-vinny eens.

Hij weet niet dat het bij iemand gevoelig ligt en als je het objectief bekijkt kun je wel concluderen dat het geen opzet was om iemand te kwetsen.

Dat opgeteld met het feit dat gegooi met andere ziektes niet/minder bestraft wordt en bovenal dat ie een keurig excuus schrijft in LA vind ik eigenlijk wel een reden om over jullie modjeshart te strijken... ;)

Maar goed, daar gaat HlpDsK niet over, maar degene die het topic heeft gesloten natuurlijk.

• zeef
Op donderdag 19 juli 2001 01:47 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Mag ik je dan vriendelijk verzoeken niet met ziektes te smijten in het vervolg. Dat vinden 'we' als GEBRUIKERS dus niet tof. Iedereen kent wel iemand die aan een of andere heel vervelende ziekte is overleden oid.

k*twijf vindt ik lang niet zo erg als k*ankerwijf! Maar allebei is niet netjes.

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 01:54 schreef zeef het volgende:
Als iemand mij (zeer teverden gewone user) een zuurstof tekort toewenst/verwijt/whatever,
Dat heb ik nooit gedaan.
Sharkyonline heeft hoogstens ^dat als grapje gezegd omdat hij het niet kon vatten dat Hlpdsk Pringles niet lekker vond.
Jeez, ik vind dit zelf zo'n stomme discusie, maar ik begrijp niet waarom alles zo heeft moeten escaleren? :?

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 01:55 schreef Lordy79 het volgende:
Als ik me ermee mag bemoeien (zo niet, moet je me maar een LA-ban geven ;) ) ben ik het wel met de-vinny eens.

Hij weet niet dat het bij iemand gevoelig ligt en als je het objectief bekijkt kun je wel concluderen dat het geen opzet was om iemand te kwetsen.

Dat opgeteld met het feit dat gegooi met andere ziektes niet/minder bestraft wordt en bovenal dat ie een keurig excuus schrijft in LA vind ik eigenlijk wel een reden om over jullie modjeshart te strijken... ;)

Maar goed, daar gaat HlpDsK niet over, maar degene die het topic heeft gesloten natuurlijk.
Tnx, eindelijk iemand die begrijpt wat ik probeer uit te leggen.

BTW: de sluiter is Floris Diemel, maar die zal hier morgen nog wel is langskomen zeker?
(dan schop ik hem morgen wel ff van onder het stof uit.

• zeef
Op donderdag 19 juli 2001 01:56 schreef de_vinny het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gedaan.
Oh nee ? Hoe moet ik dit in godesnaam anders opvatten ?
quote:
---------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 18 juli 2001 21:47 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]

ok, je kunt ze niet bijzonder vinden maar je kunt ze onmogelijk goor vinden!
heb je wat zuurstofgebrek gehad tijdens de geboorde misschien?

--------------------------------------------------------------------------

Zuurstofgebrek?
Die verlosruimte was volgens mij vacuum gezogen >:)
(zo komt hij er gemakkelijker uit he )
Kom op zeg, zeker met zo'n smiley erachter. Dit zijn geen grappen meer. EN deze discussie heb jij zelf aangezwengeld, helemaal door er nog een zeur topic over te openen in LA.

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Floris is idd niet meer op GoT aanwezig...

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 01:59 schreef zeef het volgende:

[..]

Oh nee ? Hoe moet ik dit in godesnaam anders opvatten ?
[..]

Kom op zeg, zeker met zo'n smiley erachter.
Kijk, dat noem ik niet iemand zuurstofgebrek toewensen, en het was zo overdreven, dat het mij niet echt als gemeende belediging leek.
Ik zou het zelfs wel willen weghalen, maar ik kan er niet meer aan |:( .
En ik vind het vooral vreemd dat ik ervoor gebanned wordt, hoewel hlpdsk mij er nu niet kwaad door leek. (anders had hij het toch al zelf gedaan :? )
Kom op zeg, zeker met zo'n smiley erachter. Dit zijn geen grappen meer. EN deze discussie heb jij zelf aangezwengeld, helemaal door er nog een zeur topic over te openen in LA.
idd, ik zou het zelf ook liever niet hebben, maar dat is gelijk naar het politiebureau moeten voor een fout aangerekende boete ofzo.
Dat wil je ook liever niet, maar je zet zoiets liever recht...

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 01:54 schreef zeef het volgende:
Het gaat mij helemaal niet om de STATUS van iemand. Als iemand mij (zeer teverden gewone user) een zuurstof tekort toewenst/verwijt/whatever, dan staat dat imho in geen enkele verhouding met anale kanalen. Entre nous, van mij had je als je dat IRL gezegd had een ram voor bek gehad.

Wat ik belachelijk vind is dat ik zeker weet dat als er ipv hlpdsk zeef had gestaan we deze discussie niet hadden gevoerd. En daar baal ik een beetje (veel) van. Bijna net zoveel als van die "wannabee mod" opmerkingen.
Hier moet ik het gewoon mee eens zijn. Het hele feit dat ik Mod ben wordt gewoon aangegrepen om FF flink de crew te jennen.

Het is een opmerking die mij persoonlijk niet aanstond, en ik heb daar ook een persoonlijke reactie op gegeven, en ik heb daarbij op generlei gebruik gemaakt van het feit dat ik crew ben. Ook als gewone users is zo'n opmerking not funny.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 01:56 schreef de_vinny het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gedaan.
Sharkyonline heeft hoogstens ^dat als grapje gezegd omdat hij het niet kon vatten dat Hlpdsk Pringles niet lekker vond.
Jeez, ik vind dit zelf zo'n stomme discusie, maar ik begrijp niet waarom alles zo heeft moeten escaleren? :?
Ik ook niet. Bans vanwege chips. Praat anders evt. vandeweek eens met Floris op ICQ of zo. En leg het uit.

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

helemaal door er nog een zeur topic over te openen in LA.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij het onderscheid tussen een 'zeur-topic' en een welgemeend excuus op een correcte manier kunt maken. Erg jammer.

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 02:04 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik ook niet. Bans vanwege chips. Praat anders evt. vandeweek eens met Floris op ICQ of zo. En leg het uit.
k, dat zal ik doen.
Nogmaals, het spijt me als ik je beledigd heb, maar niemand die ik ken scheldt mensen uit door ze ziektes toe te wensen (wordt blijkbaar enkel in nederland gedaan), en ik had geen idee dat zoiets bij jullie zo gevoelig lag.
Ik geef toe dat ik groffer overkwam dan mijn bedoeling was, maar ik denk nu niet dat ik zo'n gevaar ben dat ik een week in balingschap moet...

maar ik zal idd contact opnemen met floris, want blijkbaar had jij zelf ook niet de bedoeling van me te bannen...

Verwijderd

"anders had hij het toch al zelf gedaan"
En dan zegt 50% van de users: "goed gedaan", en de andere 50%: "machtsmisbruik!" :r

Die opmerking van je was niet aardig. Een tempban van een week is wel hard, maar ik kan de beslissing van Floris helemaal begrijpen hoor. De HK wordt steeds meer een zooitje en er zal toch wat harder opgetreden moeten worden. Op een overtreding in de HK staat nou eenmaal een HK-ban. Al dan niet tijdelijk.

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 02:08 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

En dan zegt 50% van de users: "goed gedaan", en de andere 50%: "machtsmisbruik!" :r

Die opmerking van je was niet aardig. Een tempban van een week is wel hard, maar ik kan de beslissing van Floris helemaal begrijpen hoor. De HK wordt steeds meer een zooitje en er zal toch wat harder opgetreden moeten worden. Op een overtreding in de HK staat nou eenmaal een HK-ban. Al dan niet tijdelijk.
waar in de faq staat dat dan? een flamewar leek me dit nl niet. (en ik kan de faq nu dus niet lezen).

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

[off-topic]
Het toffe van de HK is dat daar alle onzin staat en als je daar dus geen zin in hebt (ik heb daar geen zin in tussen [tijd van opstaan] en 0:00) er niet mee geconfronteerd wordt en SG eindelijk weer een forumpje is waar het percentage leuke topics de moeite waard is om te gaan kijken
[/off-topic]

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
EN deze discussie heb jij zelf aangezwengeld, helemaal door er nog een zeur topic over te openen in LA.
Zijn dan niet 90% van de LA topics zg. "zeurtopics" zoals jij het noemt, hoewel de LA (dacht ik) daar toch een beetje voor bedoeld is?

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 02:09 schreef de_vinny het volgende:

[..]

waar in de faq staat dat dan? een flamewar leek me dit nl niet. (en ik kan de faq nu dus niet lezen).
Er staat heus wel in dat je je aan de nettiquette moet houden. Iemand zeggen dat ie een hersenaandoening heeft is niet echt vriendelijk.

Overigens is mijn uitspraak helemaal boven in dat ene draadje ook niet subtiel, maar wel begrijpelijk hopelijk. Het is een droge vertaling van het Engelse "He's zo cranky. I wonder what he's got stuck up his *ss" ..
Puur door de onvoorstelbaarheid dat iemand daar weer een probleem van moet maken waar geen probleem is, en om vervolgens te horen dat ik er een probleem van maak. Klopt dus van geen kanten.

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 02:15 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Er staat heus wel in dat je je aan de nettiquette moet houden. Iemand zeggen dat ie een hersenaandoening heeft is niet echt vriendelijk.

Overigens is mijn uitspraak helemaal boven in dat ene draadje ook niet subtiel, maar wel begrijpelijk hopelijk. Het is een droge vertaling van het Engelse "He's zo cranky. I wonder what he's got stuck up his *ss" ..
Idd, ik vind dat wat jij zei zeker kunnen.
Men moet gewoon het verschil zien tussen echt uitschelden/flamen of een grapje maken dat maybe nogal bot is...

PS: mag ik dan aannemen dat je er dus niet kwaad door bent op mij?
Ik denk dat Floris dat eerder verkeerd begrepen heeft. (behalve als het waar zou zijn :'( )

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

en in het engels is het ineens wel oke? |:(

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 02:17 schreef de_vinny het volgende:

[..]

PS: mag ik dan aannemen dat je er dus niet kwaad door bent op mij?
Ik denk dat Floris dat eerder verkeerd begrepen heeft. (behalve als het waar zou zijn :'( )
Ik ben niet kwaad hoor :)

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 02:23 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik ben niet kwaad hoor :)
:*
Ik zou je mijn dvd van The Matrix kado doen, maar iets zegt me dat je die al hebt ;)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 02:17 schreef Lordy79 het volgende:
en in het engels is het ineens wel oke? |:(
Meneer had een probleem met mij in een topic in de HK. Dat was dus nog voor die reactie van mij in het topic in LA. Het gaat om de uitspraken daar, niet die in LA. Dat is een ander verhaal.

Ik heb er trouwens meer dan genoeg van. Ik ga geen verdere discussie hier over meer aan. Ieder denkt er maar het zijne van.

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 02:25 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Meneer had een probleem met mij in een topic in de HK. Dat was dus nog voor die reactie van mij in het topic in LA. Het gaat om de uitspraken daar, niet die in LA. Dat is een ander verhaal.

Ik heb er trouwens meer dan genoeg van. Ik ga geen verdere discussie hier over meer aan. Ieder denkt er maar het zijne van.
Zo, blij dat dit uitgepraat is!
Nu hopen dat Floris dit goed genoeg vindt om me te unbannen.

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

beetje jammer HlpDsK...

Je spreekt jezelf namelijk een beetje tegen:
Overigens is mijn uitspraak helemaal boven in dat ene draadje ook niet subtiel,
Het is een droge vertaling van het Engelse "He's zo cranky. I wonder what he's got stuck up his *ss" ..
Maar goed... * Lordy79 gaat ook :Z :Z :Z

Verwijderd

Ik kan me eigenlijk geen goede reden voorstellen waarom ik, of iemand ander, in hemelsnaam om half 3 's nachts een stapel A4-tjes vol moet typen over Chips en lichtgeraakte personen.

Het is de moeite echt niet waard dus.

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 02:29 schreef HlpDsK het volgende:
Ik kan me eigenlijk geen goede reden voorstellen waarom ik, of iemand ander, in hemelsnaam om half 3 's nachts een stapel A4-tjes vol moet typen over Chips en lichtgeraakte personen.

Het is de moeite echt niet waard dus.
Idd, ik wou dat ik nooit in die draad had gereageerd.
Enkel die ban is voor mij vrij lastig, anders had ik er ook geen prob van gemaakt.

• zeef
Op donderdag 19 juli 2001 02:15 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Het is een droge vertaling van het Engelse "He's zo cranky. I wonder what he's got stuck up his *ss" ..
ehh being anal is een in noord amerika zeer bekende uitdrukking.

Maar goed, we zijn gelukkig allemaal weer vriendjes, dus ik kan weer rustig slapen :z

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 02:45 schreef zeef het volgende:

[..]

ehh being anal is een in noord amerika zeer bekende uitdrukking.

Maar goed, we zijn gelukkig allemaal weer vriendjes, dus ik kan weer rustig slapen :z
Amen... :)

Enkel spijtig dat ik nu alle nachtelijke pret in de HK moet missen :'(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

OK, het is hard om je voor een dergelijke opmerking te tempbannen voor een week, maar het is wel duidelijk, dergelijke opmerkingen pikken we niet, van niemand niet.

Het toewensen van ziektes, aangeboren aandoeningen en andere geenszins prettige dingen is niet de bedoeling en daar wordt dan ook hard tegen opgetreden. Normaliter staat op flamen een permanente HK-ban, in dit geval waren er naar mijn inzicht wel wat verzachtende omstandigheden waardoor ik niet een permban, maar een tempban van een week heb gezet. Een week om tot bezinning te komen en te bedenken waar dit forum eigenlijk voor bedoeld is, een week om te beseffen dat het not done is om iemand iets dergelijks toe te wensen en zeker iemand van de crew niet.

En het lag inderdaad vooral aan de gebruikte emoticon, had je er een ;) neergezet, had je het heel anders op kunnen vatten en was het ook lang niet zo persoonlijk geweest. Een temp-ban maak ik niet ongedaan en zal IMHO in geen enkel geval ongedaan gemaakt worden, tenzij er sprake is van een groot misverstand, dat vind ik niet en daarom zal ik dat dan ook niet doen.

De discussie die hier gevoerd wordt, vind ik overigens wel goed, er wordt niet gescholden, rustig gereageerd en elkaar weinig verwijt gemaakt. Mijn complimenten daarvoor.

Bericht hierboven

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 09:42

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Hulde aan de mods. Helemaal gelijk dat er tegen dit soort dingen wordt opgetreden. De huiskamer is leuk maar verpest het biet op deze manier

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

hehe eindelijk reageer ik eens.

voor alle duidelijkheid ik heb HlpDsk _niks_ toegewenst. toewensen zie ik als "krijg de ****" ofzo
ik heb absoluut niks tegen HlpDsk ofzo in tegenstelling tot een aantal mensen hier geloof ik.
en de opmerking (die grap bedoeld was, en of dat het was niet is een hele andere discussie) was totaal niet direkt op HlpDsk gericht als belediging ofzo. het is het soort grap dat ik ook wel eens met m'n vrienden maak. als ik had gezegd tegen HlpDsk dat hij eens met zijn plasje naar de dokter moest omdat hij het niet lekker vind, dan waren veel minder mensen boos geweest. en ja ik bracht het wat bot. er had een ' ;) ' achter gemoeten en als je het safe wilt brengen had ik het beter helemaal niet kunnen neerzetten.

de_vinny relativeerde mijn post nog enigzins (in mijn optiek) maar dat kan dus ook niet.
misschien had er ook ff direkt gezegd moeten worden dat die opmerking niet kon. dat hoorde ik pas 20 posts later. toen waren er 2 users en floris die me er op aanspraken. tot die tijd heeft HlpDsk zelf niets over mijn specifieke post gezegd...
ik wil dus alleen ff zeggen dat niemand iets heb toegewenst, geflamed heb of dat van plan was.

en een weekban overleef ik wel :)

This too shall pass

Verwijderd

Wat een kleine kinderen hier zeg. :z

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

Op donderdag 19 juli 2001 12:22 schreef Prankster het volgende:
tsss uit dit soort reacties blijkt ook niet veel tact, zie je ook vaak bij kleine kinderen.
als je niet zoveel te melden hebt wil je dan niet in dit topic gaan vervuilen?

This too shall pass

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Ok, nog 1 piepklein vraagje:
die 2 boodschappen van floris over het bannen zijn rond 0 uur gebeurd.
(1 op 23:58, 1 op 0:00u)
Is de ban dan ingegaan voor een week vanan 18 juli, of 19 juli?
(toch een dag verschil).

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 13:24 schreef de_vinny het volgende:
Ok, nog 1 piepklein vraagje:
die 2 boodschappen van floris over het bannen zijn rond 0 uur gebeurd.
(1 op 23:58, 1 op 0:00u)
Is de ban dan ingegaan voor een week vanan 18 juli, of 19 juli?
(toch een dag verschil).
In principe krijg je precies 7 dagen later weer toegang (zei Llewella een keer eerder over een tempban), maar ik weet niet of dat geautomatiseerd gebeurd of mensenwerk is...

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 13:33 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

In principe krijg je precies 7 dagen later weer toegang (zei Llewella een keer eerder over een tempban), maar ik weet niet of dat geautomatiseerd gebeurd of mensenwerk is...
Ik vermoed dat ze wel zo eerlijk zullen zijn om de 7 dagen te laten starten vanaf de dag dat ik mijn "vreselijke misdaad" :P heb begaan, en niet wanneer hij plots opgemerkt is.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 13:36 schreef de_vinny het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze wel zo eerlijk zullen zijn om de 7 dagen te laten starten vanaf de dag dat ik mijn "vreselijke misdaad" :P heb begaan, en niet wanneer hij plots opgemerkt is.
Ik denk eerlijk gezegd dat de ban ingaat vanaf het moment dat ie gezet is cq. gemeld is.
Je hebt namelijk wel toegang gehad tussen je "wandaad" (klinkt leuk ;)) en de ban :)

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 12:22 schreef Prankster het volgende:
En wat zit er precies dwars in je anale kanaal dat je zo loopt te zeiken? :+

(PS: deze uitspraak is toegelaten,
want crew mensen gebruiken ze ook! :P )
PPS: Zeg, Prankster, voor de duidelijkheid, dit is als een grapje bedoelt, en ik wens je dus absoluut niet toe dat er iets in je anale kanaal dwars komt te liggen en/of je iets anders slechts overkomt.
(Anders beginnen ze weer te zagen)

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 13:38 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat de ban ingaat vanaf het moment dat ie gezet is cq. gemeld is.
Je hebt namelijk wel toegang gehad tussen je "wandaad" (klinkt leuk ;)) en de ban :)
Idd, maar ik heb nooit geweten dat er sprake wasvan een "wandaad" totdat ik mijn mail checkte, en sharky daar vroeg of ik de andere gebande was.
Oprechts verbaasd besloot ik een kijkje te nemen, en jawel hoor.
Ik zou hem met plezier gewijzigd hebben, maar Hlpdsk scheen (en schijnt) er gen probleem van te maken, dus ik had geen idee dat ik echt iets fouts deed. (anders had hlpdsk mij toch a lang gebanned?)
Maar ik leg mij erbij neer, ik zal de week uitzitten (hoewel het spijtig is, want tegen dan begint mijn vakantiejob :( )
Ik vind de beweegredenen en de manioer waarop, van de ban enkel nogal vreemd...

• zeef
Op donderdag 19 juli 2001 13:39 schreef de_vinny het volgende:

[..]

En wat zit er precies dwars in je anale kanaal dat je zo loopt te zeiken? :?

(PS: deze uitspraak is toegelaten,
want crew mensen gebruiken ze ook! :P )
Heb jij nou niks geleerd ? Wat wil je nou eigenlijk bereiken hiermee ? Dacht je nou echt dat iemand nu zal zeggen "ow jee die vinny z'n ban die halen we per direct weg want het is zo'n top gozer" ?

Het is blijkbaar nog steeds niet tot je doorgedrongen dat waarom je die ban hebt gekregen.

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 14:02 schreef zeef het volgende:

[..]

Heb jij nou niks geleerd ? Wat wil je nou eigenlijk bereiken hiermee ? Dacht je nou echt dat iemand nu zal zeggen "ow jee die vinny z'n ban die halen we per direct weg want het is zo'n top gozer" ?

Het is blijkbaar nog steeds niet tot je doorgedrongen dat waarom je die ban hebt gekregen.
Wow, sorry hoor.
Valt het nu echt niet op dat dat niet serieus bedoeld was?
Blijkbaar nemen sommige mensen dingen echt te serieus...
Denk je nu echt dat ik een flamewar probeer te beginnen met die kerel, door dan juist dat te schrijven?
PS: ik heb ze wat aangepast, zodat hetnu echt wel duidelijk is)

• zeef
Op donderdag 19 juli 2001 14:09 schreef de_vinny het volgende:

[..]

Wow, sorry hoor.
Valt het nu echt niet op dat dat niet serieus bedoeld was?
Nee, helaas niet. En wiens fout is dat ?

Zoals je ziet ben ik online op ICQ, laten we daar maar verder gaan, want ik wil er verder geen forumruimte meer aan opofferen.

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 14:19 schreef zeef het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. En wiens fout is dat ?

Zoals je ziet ben ik online op ICQ, laten we daar maar verder gaan, want ik wil er verder geen forumruimte meer aan opofferen.
K, ik zal je ff contacten

Verwijderd

Tip voor Zeef > Begin zelf een forum. :P

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 14:22 schreef Prankster het volgende:
Tip voor Zeef > Begin zelf een forum. :P
He, ik heb je toch niet gekwetst ofzo?
(je weet nooit, wieweet heb jij aambeien ofzo...)
In dat geval wil ik de reactie zeker weghalen...

Verwijderd

Laat die jongen gewoon de HK maar weer binnen ;)

ik had geen last van hem hoor :)

*mensen die in mijn guestbook schrijven mag ik meteen* :P

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 14:28 schreef BAZZA het volgende:
Laat die jongen gewoon de HK maar weer binnen ;)

ik had geen last van hem hoor :)

*mensen die in mijn guestbook schrijven mag ik meteen* :P
Tnx!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Draadje gaat IMO nergens meer over. Topicstarter mag volgene weer weer in de HK. Problemen en andere correlatie gelieve via ICQ/mail :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.