Dit heeft iets met de topic Misbruik van mod-status te maken.
En gaat over de topic wie vind pringles nog meer zo lekker?
Ik ben door mijn reacties in deze topic gebanned uit de hk voor een week.
Ik heb nu van iemand die er nog in kan een kopie van de topic gekregen.
Ik heb iets gezegd over een vacuum gezogen kamer, en dat is me blijkbaar kwalijk genomen, maar mag ik ff toch zeggen dat dat gewoon was om Sharkyonline's reply (over dat Hlpdsk te weinig suurstof had gekregen of zoiets) een beetje in het belachelijke te trekken (als het dat al niet was).
Ik denk dat er moeilijk van geflame kan gesproken worden, want ik ga niet iemand flamen omdat hij een bepaalde soort chips niet lust.
Als ik Hlpdsk er echt mee beledigd heb spijt me dat (gemeend), en ik had dat echt niet bedoeld.
Zijn mijn daden nu echt zo erg, of ben ik gebanned omdat ik "aan de kant van" Sharkyonline stond?
Hlpdsk heeft het daarna ginder nog verder met mij over die chips gehad
en ik vind het wat vreemd dat er dan niemand heeft gezegd dat ik voor die reply van een tijd ervoor gebanned ging worden.
Nu ik smeek er niet om geunbanned te worden, maar ik vind deze situatie toch een beetje overreacting.
(Je gaat stakers toch ook niet met een vlammenwerper te lijf?)
Bij voorbaat dank voor de verduidelijking van deze stomme situatie.
En gaat over de topic wie vind pringles nog meer zo lekker?
Ik ben door mijn reacties in deze topic gebanned uit de hk voor een week.
Ik heb nu van iemand die er nog in kan een kopie van de topic gekregen.
Ik heb iets gezegd over een vacuum gezogen kamer, en dat is me blijkbaar kwalijk genomen, maar mag ik ff toch zeggen dat dat gewoon was om Sharkyonline's reply (over dat Hlpdsk te weinig suurstof had gekregen of zoiets) een beetje in het belachelijke te trekken (als het dat al niet was).
Ik denk dat er moeilijk van geflame kan gesproken worden, want ik ga niet iemand flamen omdat hij een bepaalde soort chips niet lust.
Als ik Hlpdsk er echt mee beledigd heb spijt me dat (gemeend), en ik had dat echt niet bedoeld.
Zijn mijn daden nu echt zo erg, of ben ik gebanned omdat ik "aan de kant van" Sharkyonline stond?
Hlpdsk heeft het daarna ginder nog verder met mij over die chips gehad
Nu ik smeek er niet om geunbanned te worden, maar ik vind deze situatie toch een beetje overreacting.
(Je gaat stakers toch ook niet met een vlammenwerper te lijf?)
Bij voorbaat dank voor de verduidelijking van deze stomme situatie.