Misbruik van mod-status

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-11 00:24

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Topicstarter
Wat kunnen sommige modjes toch lame reageren...
Op woensdag 18 juli 2001 22:01 schreef HlpDsK het volgende:
die -1 staat nergens. Maar op T.Net zou ik je zo beoordelen. Ik vind het niet grappig.
Tuurlijk HlpDsk vind iets en het is zo...

Je doet je status geen eer aan. Ik zit me ook af te vragen hoe jij aan al die posts komt. Je roept al 4 keer in deze topic dat je ze niet lekker vind, schitterende bijdrage, hulde!! En juist door de moderators wordt er zo geroepen van al de dome topics en replies in de HK. Ik heb het dit gedrag van HlpDsk al vaker gezien, mag ik als gebruiker ff een waarschuwing uitdelen?

Verwijderd

Heb je een link ervan?

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Topicstarter

Verwijderd

En wat zit er precies dwars in je anale kanaal dat je zo loopt te zeiken? :?

Ik geef mijn mening. En HK posts staan toch niet bij de rest straks. Dus begin daar aub niet over. Of ben je jaloers? Dat zou betekenen dat het aantal posts je iets boeit .. en dat was toch niet zo? Nou dan.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

ik wilde niet moeilijk doen en hier over doorposten ergens (die post van HlpDsk is een reactie op eentje van mij) maar ik ben het met pjotrik eens.
ik maakte gewoon een flauwe grap om mijn smaak te benadrukken en ik heb hlpDsk totaal niet in de zeik gezet.

en het gebeurd idd vaker. er is nog een mod met nogal lange tenen. nee ik noem geen naam.
En wat zit er precies dwars in je anale kanaal dat je zo loopt te zeiken?
ook erg diplomatiek!

This too shall pass

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
HlpDsK is alleen soms een beetje eigewijs (lees: vaak) :)

They made me do it.

Verwijderd

Hmmm... het heet toch niets voor niets Huiskamer, waar maak je je nou eigenlijk druk om.

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 10:59
Op woensdag 18 juli 2001 22:50 schreef HlpDsK het volgende:
sorry maar moet je als mod niet et juiste voorbeeld geven.......dit is nogal |:( sorry

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Topicstarter
Deze schijtopmerkingen die je steeds plaatst en je eigen wil oplegt aan anderen, zonder dat ze iets terug kunnen doen omdat meneer mod is.

En dit is niet de eerste keer dat het me opvalt, maar nu post ik eindelijk maar openlijk dat ik je niet mag, vanwege dit gedrag.

Verwijderd

Die -1 is geen waarschuwing oid. Dat is een persoonlijke mening over je uitspraak. Die viel mij verkeerd. Ik vond 'm niet grappig, en nog niet, en dat mag ik zeggen ook. Dat heeft ook niks met mijn functie als mod te maken, maar gewoon als users. "-1 Flame" is een uitspraak die wel vaker voorbij komt. En idd .. als ik die uitspraak op TNet tegen zou komen, zou ik 'm daar, als gewone user zijnde aldaar, hem modden op -1. Dat zeg ik dus.

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 22:52 schreef Pjotrik het volgende:

[..]

Deze schijtopmerkingen die je steeds plaatst en je eigen wil oplegt aan anderen, zonder dat ze iets terug kunnen doen omdat meneer mod is.

En dit is niet de eerste keer dat het me opvalt, maar nu post ik eindelijk maar openlijk dat ik je niet mag, vanwege dit gedrag.
Nogmaals .. dit is een uitspraak die niks te doen heeft met het feit dat ik mod ben. Dus maak het dat er ook niet van! '-1 Flame' is een T.Net-style opmerking.

En je hoeft me niet te mogen. Ik mag jou ook niet. Maar je maakt nu weer een probleem dat er helemaal niet is.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

En je hoeft me niet te mogen. Ik mag jou ook niet. Maar je maakt nu weer een probleem dat er helemaal niet is.
nou er zijn mensen die daar anders over denken klaarblijkelijk.
wat gij niet wilt dat u geschied, doet...yada yada yada

you know what I mean

This too shall pass

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 22:53 schreef HlpDsK het volgende:
Die -1 is geen waarschuwing oid. Dat is een persoonlijke mening over je uitspraak. Die viel mij verkeerd. Ik viond 'm neit grappig, en dat mag ik zeggen ook. Dat heeft ook niks met mijn functie als mod te maken, maar gewoon als users. "-1 Flame" is een uitspraak die wel vaker voorbij komt. En idd .. als ik die uitspraak op TNet tegen zou komen, zou ik 'm daar, als gewone user zijnde aldaar, hem modden op -1. Dat zeg ik dus.
Je uitleg verandert niets aan mijn mening. Je staat bij mij op -1. En je krijgt en waarschuwing:

Ik geef mijn mening. En HK posts staan toch niet bij de rest strak. Dus begin daar aub neit over. Of ben je jaloers? Dat zou betekenen dat het aantal posts je iets boeit .. en dat was toch niet zo? Nou dan.
FLAME-BAIT!

Het aantal posts intereseert me niet, jouw blijkbaar wel, maar die topic is opeens verdwenen?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 18 juli 2001 22:59 schreef Pjotrik het volgende:
Het aantal posts intereseert me niet, jouw blijkbaar wel, maar die topic is opeens verdwenen?
Hier niet?

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 23:01 schreef ACM het volgende:

[..]

Hier niet?
Heb je een linkje voor me, dan ik mijn posts ook aanpassen. ;)

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 22:59 schreef Pjotrik het volgende:

[..]

Je uitleg verandert niets aan mijn mening. Je staat bij mij op -1. En je krijgt en waarschuwing:
[..]

Leuk voor je. Jammer voor je alleen dat ik daar geheel geen boodschap aan heb.

FLAME-BAIT!

Gaap .. Flame-bait? Kijk eens wat je topic zelf is? Pfff. En dan nog beweren dat het topic weg is ook .. en dan durf je mij lame te noemen.

Wat probeer je nou te bereiken? Wil je vertellen voor de hele wereld dat je me niet leuk vindt? Nou .. mooi voor je .. dat is gelukt. En het is geheel wederzijds hoor .. dus wees gerust. Maar ik vind je diep triest door mijn mod-status er bij te halen waar dat helemaal geen rol speelt. Dat is iets dat je er zelf bijverzint. Hoe kleinzielig.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Heren, neem allebei 5 minuten pauze.

Problemen, ICQ mij maar weer, ik sta de komende 15 min op visible, daarna hoef ik jullie ook niet meer te horen...

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.