Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag op deze gamen zoals Fortnite, Euro truck simulator 2 en anders simulator games. Ik wil dit wel op high kunnen spelen en ook te kunnen stream.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximaal 650 euro kosten , en wil hem niet zelf bouwen maar laten bouwen.
Ik heb een toetsenbord, muis en monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag denk ik een intel core i5 of hooger en minimaal 1 tb hhd en 8gb aan geheugen, een ssd zal ook wel mooi zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag denk ik een videokaart van nvidia en dan minimaal de nvidia geforce gtx 1050
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag een pc die stil en als het kan snel is.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om de pc eerst niet te overklocken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag dus een pc van de genoemde merken, als het amd is maakt het niet zo veel uit maar het liefst intel en nvidia, De pc mag tussen de 600 en 650 euro zijn
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag op deze gamen zoals Fortnite, Euro truck simulator 2 en anders simulator games. Ik wil dit wel op high kunnen spelen en ook te kunnen stream.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximaal 650 euro kosten , en wil hem niet zelf bouwen maar laten bouwen.
Ik heb een toetsenbord, muis en monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag denk ik een intel core i5 of hooger en minimaal 1 tb hhd en 8gb aan geheugen, een ssd zal ook wel mooi zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag denk ik een videokaart van nvidia en dan minimaal de nvidia geforce gtx 1050
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag een pc die stil en als het kan snel is.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om de pc eerst niet te overklocken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag dus een pc van de genoemde merken, als het amd is maakt het niet zo veel uit maar het liefst intel en nvidia, De pc mag tussen de 600 en 650 euro zijn