Ik ben overgestapt van spotify family naar youtube family en heb nu voor 6 personen muziek + reclameloze youtube.
Ik had vandaag eerst een collega van het werk nog toegevoegd, maar las op de frontpage dat de voorwaarden wel streng zijn en dat klopt: elke 30 dagen controleert de app of je op hetzelfde adres zit, dus die collega ga ik morgen bellen dat hij nu zelf moet gaan betalen.
Youtube zonder reclame is fijn, het overzetten van honderden playlists van spotify naar youtube is wel problematisch. Na veel proberen ben ik tot deze conclusie gekomen:
1) Je moet eerst van spotify naar google play music (dit omdat je anders op youtube music ook deels videoclips ipv muziek alleen krijgt). Ik gebruik voor het omzetten de premium versie (9 euro) van Stamp. HEEL belangrijk is het om niet 20.000 liedjes in 1 keer om te zetten, bij mij kreeg ik een dropout van Ziggo in mijn internetconnectie en ik had 950 liedjes die hij niet kon vinden en dan loopt de tool vast, dus moest ik opnieuw beginnen. Doe het playlist voor playlist ofzo, scheelt je uren werk.
2) Je moet vervolgens van google play music naar youtube music en dat is irritant, daar is niet echt een handige app voor. Er zijn goede online gratis diensten als tunemymusic.com , echter gebruiken die een api van youtube die maar 10 playlists per dag pakt, dat is echt een rotprobleem als je net als mij 200+ playlists hebt.
Heeft iemand voor nummer 2 een oplossing?
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 29-08-2018 23:22
]