Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Goede Smartphone die het zelfde werkt als Samsung Galaxy S6
Wat is je budget?
€300 á €450,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsapp, Video's met decent kwaliteit maken bij concerten en festivals, Facebook, Instagram, Soms RS07 Mobile en als RS3 op mobile komt die ook (kan 07 op mijn S6 spelen), Reddit, Strava om mijn hardloopsessies te meten, Spotify, Twitch,YT,zaklamp en moet simlock vrij zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy S7. Alleen hoor ik daar gemengde meningen over. Voor de rest niet echt daarom start ik dit topic om meningen te horen. Hoor ook goede dingen over sony maar ik weet niet echt wat ik daar van moet vinden
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat raden jullie aan en waarom jij het MIJ of je kamaraad aan beveelt.
Hoop van jullie te horen.
M.v.g. AlwaysNick
Ik zoek een?
Goede Smartphone die het zelfde werkt als Samsung Galaxy S6
Wat is je budget?
€300 á €450,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsapp, Video's met decent kwaliteit maken bij concerten en festivals, Facebook, Instagram, Soms RS07 Mobile en als RS3 op mobile komt die ook (kan 07 op mijn S6 spelen), Reddit, Strava om mijn hardloopsessies te meten, Spotify, Twitch,YT,zaklamp en moet simlock vrij zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy S7. Alleen hoor ik daar gemengde meningen over. Voor de rest niet echt daarom start ik dit topic om meningen te horen. Hoor ook goede dingen over sony maar ik weet niet echt wat ik daar van moet vinden
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat raden jullie aan en waarom jij het MIJ of je kamaraad aan beveelt.
Hoop van jullie te horen.
M.v.g. AlwaysNick
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda