Het is tijd: ont-googelen!

Pagina: 1
Acties:
  • 675 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-05 12:14
-knip-

Beste mods ik ben door een medetweaker gewezen op een identiek topic. A.k.a. onoplettend onbenul hier achter het toetsenbord. Mag dit topic gedelete? Ik geloof niet dat ik dat zelf kan.

[ Voor 95% gewijzigd door Znorkus op 27-08-2018 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 16:39
Recentelijk een topic over geopend. Misschien heb je hier iets aan: Leven zonder Google, reclaim je privacy. Alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-05 15:14

Bob

Zo goed als alle software en bedrijven die je noemt in je leven na Google hebben exact hetzelfde doel dus geen idee wat je wil bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:44
https://www.reddit.com/r/degoogle/ staan ook een hoop tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-05 12:14
Dat is een hele goeie, Talkatoo, ik had iets beter moeten zoeken. Zal ik dit topic maar deleten?

Edit: ja, ik ga aansluiten bij dat topic. Dank @talkatoo Talkatoo

[ Voor 26% gewijzigd door Znorkus op 27-08-2018 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Znorkus schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:10:
Wat zouden jullie adviseren op dit punt? Is Outlook.com een goed alternatief, bijvoorbeeld samen met een Windows-phone? Ik heb geen andere eisen aan een telefoon behalve whatsapp (wat misschien ook tzt vervangen moet worden sinds het inmiddels van Facebook is!), email, en surfen. Is de overstap naar Apple misschien een goed idee? Ik draai in principe overal Windows (thuis, laptop, etc), en ik wil ook graag dat dingen compatible zijn: dat mail en kalender bv goed gesynchroniseerd zijn.
Van Google naar MS of Apple is gewoon van de ene wolf naar de andere wolf overstappen. Als je daarvan af wilt stappen ga je niet naar de directe concurrent, want die doen precies hetzelfde.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zeror schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:20:
[...]

Van Google naar MS of Apple is gewoon van de ene wolf naar de andere wolf overstappen. Als je daarvan af wilt stappen ga je niet naar de directe concurrent, want die doen precies hetzelfde.
QFT. Dat zou inderdaad helemaal nergens op slaan. 8)7

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zeror schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:20:
[...]

Niet helemaal eens, omdat de verdienmodellen van MS en Apple anders zijn. (Als het argument is dat iedere organisatie onbetrouwbaar is, dan wordt het een ander verhaal).

---Anyway:
Verder in Leven zonder Google, reclaim je privacy. Alternatieven. aub :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.