Hallo iedereen!
Ik zou graag mijn laptop verkopen en een desktop kopen zodat ik kan gamen en multitasken zonder lags. Mijn budget hiervoor is 1300 euro, ik had op GamePC.nl gekeken en daar kan ik zelf een pc laten samenstellen en de onderdelen kiezen, ik heb nu dit gekozen en vraag me af of dit goed is en of ik het beter zelf kan doen bv via alle onderdelen apart te kopen en zelf samen te stellen. Enige wat ik wel vrees is dat ik in tijdens het samenstellen iets kapot maak. Ik weet dat het super simpel is maar toch speel ik liever 100% safe.
Mijn excuses voor de specificaties zonder link erbij te zetten maar ik weet niet juist hoe ik dat moet doen...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem World of Warcraft spelen, op hoge graphics met een hoge FPS. Ultra hoeft niet voor mij maar mag wel. Voor de rest wil ik heb gebruiken voor te multitasken, bv als ik aan het gamen ben muziek via spotify en ondertussen vanalles opzoeken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum prijs is 1300 voor alles inclusief assemblage levering enzovoort.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen momenteel heb ik niets enkel een muis en mousepad, dus monitor moet ik ook nog aanschaffen. (toetsenbord koop ik wel snel voor 20 euro ergens die is exclusief van mijn budget)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op de moment heb ik dit samengesteld voor 1256,99 euro.
Behuizing: Sharkoon VG5-W - Groen
Processor: Intel® Core™ i5-8400 4,0Ghz
Koeler: Cooler Master H412R
Moederbord: Asus TUF B360M-Plus Gaming
RAM: Geil EVO Spear 12GB DDR4-2400
Videokaart: NVIDIA GTX 1050 Ti 4GB
Hardeschijf 1: SSD 250GB Crucial MX500
Hardeschijf 2: HDD 1000GB SATAIII
Voeding: 600 Watt Cooler Master
Monitor: 24,5" iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1
Voor de rest heb ik ook nog:
Windows 10 Home Incl. Installatie
DVD Brander / Speler
Geheugenkaartlezer
1Gbit netwerkkaart
Een standaard geluidskaart van Asus
+ 4 jaar garantie bij de site erbij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel had ik in gedachte om een PC te laten samenstellen via Gamepc.nl.
Ga je overklokken?
Ik weet niet goed of ik het zou doen. Raden jullie het aan? En zou het lukken met mijn samengestelde pc?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb momenteel een pc samengesteld, nu vraag ik me teneerste af of deze goed is voor mijn gebruik en ook of dit betrouwbaar is omdat dit van een site komt die ze zelf samenstellen enzovoort. Alvast bedankt!
Ik zou graag mijn laptop verkopen en een desktop kopen zodat ik kan gamen en multitasken zonder lags. Mijn budget hiervoor is 1300 euro, ik had op GamePC.nl gekeken en daar kan ik zelf een pc laten samenstellen en de onderdelen kiezen, ik heb nu dit gekozen en vraag me af of dit goed is en of ik het beter zelf kan doen bv via alle onderdelen apart te kopen en zelf samen te stellen. Enige wat ik wel vrees is dat ik in tijdens het samenstellen iets kapot maak. Ik weet dat het super simpel is maar toch speel ik liever 100% safe.
Mijn excuses voor de specificaties zonder link erbij te zetten maar ik weet niet juist hoe ik dat moet doen...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem World of Warcraft spelen, op hoge graphics met een hoge FPS. Ultra hoeft niet voor mij maar mag wel. Voor de rest wil ik heb gebruiken voor te multitasken, bv als ik aan het gamen ben muziek via spotify en ondertussen vanalles opzoeken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum prijs is 1300 voor alles inclusief assemblage levering enzovoort.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen momenteel heb ik niets enkel een muis en mousepad, dus monitor moet ik ook nog aanschaffen. (toetsenbord koop ik wel snel voor 20 euro ergens die is exclusief van mijn budget)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op de moment heb ik dit samengesteld voor 1256,99 euro.
Behuizing: Sharkoon VG5-W - Groen
Processor: Intel® Core™ i5-8400 4,0Ghz
Koeler: Cooler Master H412R
Moederbord: Asus TUF B360M-Plus Gaming
RAM: Geil EVO Spear 12GB DDR4-2400
Videokaart: NVIDIA GTX 1050 Ti 4GB
Hardeschijf 1: SSD 250GB Crucial MX500
Hardeschijf 2: HDD 1000GB SATAIII
Voeding: 600 Watt Cooler Master
Monitor: 24,5" iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1
Voor de rest heb ik ook nog:
Windows 10 Home Incl. Installatie
DVD Brander / Speler
Geheugenkaartlezer
1Gbit netwerkkaart
Een standaard geluidskaart van Asus
+ 4 jaar garantie bij de site erbij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel had ik in gedachte om een PC te laten samenstellen via Gamepc.nl.
Ga je overklokken?
Ik weet niet goed of ik het zou doen. Raden jullie het aan? En zou het lukken met mijn samengestelde pc?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb momenteel een pc samengesteld, nu vraag ik me teneerste af of deze goed is voor mijn gebruik en ook of dit betrouwbaar is omdat dit van een site komt die ze zelf samenstellen enzovoort. Alvast bedankt!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2018 22:45 ]