Hallo Mensen, voor een vriend zoek ik een game computer en beeldschem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en klaar zijn voor de toekomst, zodat hij niet snel weer achterloopt. En graag een beeldscherm met een hogere resolutie dan full hd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1350 euro MAX als het goedkoper kan graag, die 1350 euro is inclusief beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een leuke videokaart en een mooi helder goed beeldscherm 27'' en minimaal 500gb ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
500GB SSD of meer, hogere resolutie dan full hd.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie voor mij een leuke pc bij elkaar zetten, ik volg de pc trend niet meer helemaal de laatste jaren. en aangezien ik het vroeger ook leuk vond om voor mensen een pc samen te stellen zijn hier vast wel wat mensen die mij kunnen helpe.,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en klaar zijn voor de toekomst, zodat hij niet snel weer achterloopt. En graag een beeldscherm met een hogere resolutie dan full hd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1350 euro MAX als het goedkoper kan graag, die 1350 euro is inclusief beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een leuke videokaart en een mooi helder goed beeldscherm 27'' en minimaal 500gb ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
500GB SSD of meer, hogere resolutie dan full hd.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie voor mij een leuke pc bij elkaar zetten, ik volg de pc trend niet meer helemaal de laatste jaren. en aangezien ik het vroeger ook leuk vond om voor mensen een pc samen te stellen zijn hier vast wel wat mensen die mij kunnen helpe.,
[ Voor 14% gewijzigd door Thewisbone op 21-08-2018 22:20 ]