Toon posts:

Geplaatst bericht niet ‘gezien’

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Als beheerder van een besloten groep plaats ik daar regelmatig berichten voor onze leden. Echter sinds een week kan ik niet meer zien wie mijn geplaatste bericht gezien heeft.

Wat kan ik doen on dit probleem op te lossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 17:36
Contact opnemen met de algemeen beheerder van het platform waar je besloten groep aanwezig is en vragen of er een wijziging is doorgevoerd waarom dit niet meer werkt.

Zonder te weten waar iets staat kan ik alleen een algemeen antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je antwoord. Het betreft Facebook, daarmee kan je geen contact opnemen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:56:
Als beheerder van een besloten groep
Facebook? LinkedIn? Anders? Onze kristallen bol is net stuk vandaag dus daar zul je toch echt duidelijker in moeten zijn...
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:56:
Wat kan ik doen on dit probleem op te lossen?
Om te beginnen eens onze Quickstart door te nemen; we verwachten hier namelijk wel wat eigen inzet en daar zie ik niets van terug in je topicstart. Ook kun je Internetmarketing Beleid - wat hoort hier niet (of Internetmarketing Beleid - wat hoort hier wel) eens doornemen...

Anyway; ik had je topic verplaatst als het elders kans had gemaakt maar met voorgenoemde zaken heeft verplaatsen weinig nut. Maak gerust een nieuw topic, maar doe dat dan op de juiste plek en op de juiste manier a.u.b. ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.