• KekoDK
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17-01-2022
Zoals eerder aangegeven: ook hier ben ik niet bij aanwezig. Succes!

[ Voor 6% gewijzigd door KekoDK op 14-02-2019 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik red het onverwachts niet om op tijd thuis te zijn, mocht ik voor einde kwalificatie nog terugkomen dan join ik de sessie zodat ik nog kan racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld ook voor mij, onverwachts helaas niet gered :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023
De resultaten staan online
Zie de Google Sheet

Opmerkingen over de Silverstone GP
  • Jammer dat velen deze legendarische GP moesten missen. Toch top dat bijna iedereen dit op voorhand liet weten!
  • In de Q waren er deze keer weinig incidenten. Opmerking, vooral aan @L3007, laat plaats tussen jezelf en de racer voor jou. Je begint niet aan een snelle ronde in de slip stream van een andere rijder die zijn snelle ronde begint.
  • Wees voorzichtig tijdens de start en zeker als het regent. Opnieuw werd ik naast de baan getikt :-(
  • Indien je uit de bocht gaat en terug op de baan wil, kijk dan uit voor andere rijders. Hou je minimap in de gaten. Waarschuwing naar @Thom2289 voor de actie hieronder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FlXtCzMUvemKaFQa5bSsL4mH/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0a2UOBiReXCkFInCR2bavGJv/full.png German Grand Prix

Zondag 24 februari 2019
Start om 20:00
Lobby open om 19:50
Host: Sup4rdurt

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
MercedesBoatje-Massive_87
FerrariPat1970Martijnhitv
Red BullSTANBONJOVIiRoyalFlushh
Force IndiaDraat505Thom-2289
HaasMIezelsKrullie77
RenaultKoekenbakker28benidorm-4
Toro RossoSup4rdurtLawsonIX
SauberSuksee85erwinnbeen18
McLarenGaming-IVPinda-soep
WilliamsBywater1987tosapwnage4

Laat weten als je niet kan meedoen.

Ping: @Boatje, @Massive_87, @Verwijderd, @Verwijderd, @Maurice079, @Moes2, @Thom2289, @Verwijderd, @Verwijderd, @Verwijderd, @Sup4rdurt, @KekoDK, @tosa4 @L3007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Ik ben er weer bij gelukkig, maar het is nog steeds onduidelijk of het met of zonder stuur is... Moest ineens na twee en een halve week m'n pedalen erbij op sturen, terwijl het defect enkel in het stuur zit (de flipper om te schakelen). Ondanks dat de termijn voor reparatie allang verlopen is, nog steeds geen duidelijkheid en wordt qua vergoeding ook lekker van het kastje naar de muur gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Zojuist te horen gekregen (na ruim een maand 8)7 ) dat ik m'n geld terugkrijg. Die HORI Apex ga ik dus mooi niet opnieuw kopen, maar vraag me af of er hier mensen goede aanbevelingen hebben. :) Ik kijk naar een bedrag omstreeks de 200 euro.

• Boatje
KekoDK schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:37:
Zojuist te horen gekregen (na ruim een maand 8)7 ) dat ik m'n geld terugkrijg. Die HORI Apex ga ik dus mooi niet opnieuw kopen, maar vraag me af of er hier mensen goede aanbevelingen hebben. :) Ik kijk naar een bedrag omstreeks de 200 euro.
Thrustmaster T150 of T300. Als je iets meer wil uitgeven: een Fanatec CLS Elite F1 set.

Verwijderd

KekoDK schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:37:
Ik gebruik de Thrustmaster T150. Die is rond de 160, een prima stuurtje :)

• KekoDK
Inmiddels voor de T300 gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3007
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-07-2020
Ik heb ook de t300, erg fijn stuur merk alleen wel dat het rempedaal de eerste 2cm ofzo niet werkt maar kan ook met de afstelling te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_hv
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Voor de zekerheid: ik ben er morgen niet bij. Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Er zijn meerdere met dit stuurtje hier, succes alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Dankje, merk dat ik er in potentie veel sneller mee kan zijn, maar dat zal vanavond waarschijnlijk nog wel meevallen. Moet er nog best aan wennen en heb nog weinig kunnen oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er informatie over de eerstvolgende start of aanmeldmogelijkheden voor deze of eventueel een andere raceleague?
Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massive_87
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-01-2021
Ik ga mij afmelden voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een poging het te redden, maar avondeten staat 19:45 pas op tafel dus ik betwijfel of dat lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:17:
Is er informatie over de eerstvolgende start of aanmeldmogelijkheden voor deze of eventueel een andere raceleague?
Alvast Bedankt!
We zijn nu pas halverwege het seizoen. Plannen voor een nieuw seizoen komen pas als de volgende F1 versie weer uit is. Voorlopig niet dus.

Chaotische eerste ronde:

[Video: First lap @ Hockenheim]

Zal wel aan m'n setup gelegen hebben maar dit circuit vrat m'n banden op alsof het niks was. Tot hoeveel % rijden jullie met de banden door?

[ Voor 24% gewijzigd door Sup4rdurt op 25-02-2019 00:20 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
  • Laatst online: 14-05 11:52
Hierbij het incident van het begin van de race. Oprecht mijn excuses! Er kon minder chaos geweest zijn als ik meteen kon vertrekken maar ik zat in neutraal 8)7

[Video: Incident start Germany]

[ Voor 8% gewijzigd door Gauthier_021 op 25-02-2019 09:23 ]

PSN: Guthierez | Twitch: Guthierez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Was een leuke race (eindelijk weer eens een uitgereden zo zonder controller :D), zat voor mij zeker meer in dan de 6e plaats. Stond op een mooie 4e plek en spinde uiteindelijk waardoor ik een halve ronde met een kapotte voorvleugel heb gereden, dat heeft me uiteindelijk twee plekken gekost. Had nog even een paar rondes Krullie op m'n hielen, maar reed daarna elke ronde opeens 2 seconden op hem uit (geen idee hoe) en verkeerde toen in een prachtig niemandsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Sup4rdurt schreef op maandag 25 februari 2019 @ 00:01:
[...]

Zal wel aan m'n setup gelegen hebben maar dit circuit vrat m'n banden op alsof het niks was. Tot hoeveel % rijden jullie met de banden door?
US - S - S en als ik me niet vergis zat ik voor mijn pitstops aan 55%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
Boatje schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 15:37:
[...]

US - S - S en als ik me niet vergis zat ik voor mijn pitstops aan 55%.
Ik had ook enorm last van de banden, denk dat het eigen is aan het circuit.

• L3007
Hoi, ik stop er helaas mee. Ben de komende weken te vaak afwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6xOOjEdKKEhvqA9NNW6CmcjB/full.pngHungarian Grand Prix

Zondag 03 maart 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
Red BullSTANBONJOVIiRoyalFlushh
HaasMIezelsKrullie77
Renault-benidorm-4
McLaren-Pinda-soep

AFWEZIG:

- Suksee85
- benidorm-4
- MIezels
- Krullie77
- Thom-2289

Helaas stoppen L3007 en Koekenbakker28 er per direct mee.

Ping: @Boatje, @Massive_87, @Verwijderd, @Verwijderd, @Maurice079, @Moes2, @Thom2289, @Verwijderd, @Verwijderd, @Verwijderd, @Sup4rdurt, @KekoDK, @tosa4

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2019 17:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De veer is eindelijk geleverd. Dus ik kan er weer bij zijn vanaf nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Wat is er met GamingIV gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3007 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:33:
KekoDK schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:38:
Wat is er met GamingIV gebeurd?
@KekoDK Die is er voor nu even mee gestopt. Misschien na die paar weken weer proberen? @L3007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
L3007 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:33:
Oh dat is jammer. Weet wel dat we in de komende weken enkele race-vrije zondagen hebben ;)
Alvast Bedankt!
1 league per jaar is genoeg voor mij :*) . Indien @L3007 er mee stopt, mag jij eventueel het McLaren zitje overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ga er ook mee stoppen. Ik vind racen hartstikke leuk, maar ik zie iedere zondagavond weer op tegen het feit dat ik moet racen. Het kost gewoon serieus veel energie en die geef ik liever uit aan de andere dingen waar ik nog gepassioneerder over ben.

Ik denk dat de bottomline is dat een league van een half jaar lang te lang voor mij duurt, want ik had twee jaar terug exact dezelfde issue (sorry Boatje!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:29
Mochten jullie nog een reserverijder/vervanging nodig hebben, ik houd me ook aanbevolen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Fuwor schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:35:
Mochten jullie nog een reserverijder/vervanging nodig hebben, ik houd me ook aanbevolen. d:)b
Het komt zelden voor dat we met een volle grid zitten, dus ik denk dat je wekelijks aan de bak kan. Maar dat laat ik verder lekker over aan de organisator :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LET OP: Volgende race is niet aanstaande zondag 10 maart, maar zondag 17 maart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c1TJTo310fhT1A1QkTKdq3V9/full.pngBelgian Grand Prix

Zondag 17 maart 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
Verwijderd schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:07:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ga er ook mee stoppen. Ik vind racen hartstikke leuk, maar ik zie iedere zondagavond weer op tegen het feit dat ik moet racen. Het kost gewoon serieus veel energie en die geef ik liever uit aan de andere dingen waar ik nog gepassioneerder over ben.

Ik denk dat de bottomline is dat een league van een half jaar lang te lang voor mij duurt, want ik had twee jaar terug exact dezelfde issue (sorry Boatje!)
Oh da's jammer! Ik vind het minder energie kosten dan een jaar geleden (nu ik alle tracks beter ken). Nu is het misschien een klein uurtje oefenen tijdens de week en een anderhalf uurtje racen (incl Q) de zondag.
Fuwor schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:35:
Indien je een vaste rijder wil worden, mag je kiezen tussen de Renault en de McLaren. Race je met een stuur of controller en heb je enige ervaring in league racen? Hoe zijn je tijden als je deze vergelijkt met de onze?
Alvast Bedankt!
Sanie10, heb jij interesse om mee te doen?

Ping: @Verwijderd en @Fuwor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c1TJTo310fhT1A1QkTKdq3V9/full.pngBelgian Grand Prix

Zondag 17 maart 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
Red Bull-iRoyalFlushh
HaasMIezelsKrullie77
Renault-benidorm-4
McLaren-Pinda-soep

AFWEZIG:

Ping: @Boatje, @Massive_87, @Verwijderd, @Maurice079, @Moes2, @Thom2289, @Verwijderd, @Verwijderd, @Verwijderd, @Sup4rdurt, @tosa4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRy78
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15-04-2019
Ik heb vandaag voor de eerste keer eens online F1 2018 geprobeerd. Ik heb het idee dat mijn verbinding niet optimaal is. Mijn verbinding op zolder is via een stroomnetwerk extender die daarna WiFi uitzend. Ik heb die ook al eens via een utp proberen te verbinden, maar ook dat lijkt niet stabiel. Wat doen jullie? Rechtstreeks op het modem met een kabel? Ik zou best zondag een lege plek willen innemen,maar kan dat zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
RoRy78 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 22:38:
Ik heb vandaag voor de eerste keer eens online F1 2018 geprobeerd. Ik heb het idee dat mijn verbinding niet optimaal is. Mijn verbinding op zolder is via een stroomnetwerk extender die daarna WiFi uitzend. Ik heb die ook al eens via een utp proberen te verbinden, maar ook dat lijkt niet stabiel. Wat doen jullie? Rechtstreeks op het modem met een kabel? Ik zou best zondag een lege plek willen innemen,maar kan dat zomaar?
Ik heb glasvezel en gebruik kabel naar de ps4. Je mag meedoen mits enigste vereisten:
  1. Je moet stabiel en snel internet hebben (geen lag dus) :+
  2. Je moet met de toegelaten assists kunnen rijden
  3. Jouw Q tijden zijn min of meer hetzelfde
  4. Je kan respectvol rijden en kent het reglement

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRy78
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15-04-2019
Boatje schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:13:
[...]

Ik heb glasvezel en gebruik kabel naar de ps4. Je mag meedoen mits enigste vereisten:
  1. Je moet stabiel en snel internet hebben (geen lag dus) :+
  2. Je moet met de toegelaten assists kunnen rijden
  3. Jouw Q tijden zijn min of meer hetzelfde
  4. Je kan respectvol rijden en kent het reglement
Dat 1e moet ik eerst gaan regelen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zgCScrYpqdIHN6a5Q8JKS7ov/full.png Italian Grand Prix

Zondag 31 maart 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
Red Bull-iRoyalFlushh
HaasMIezelsKrullie77
Renault-benidorm-4
McLaren-Pinda-soep

AFWEZIG:

- @ErwinnBeen (afwezig i.v.m. lanparty aankomend weekend)

Ping: @Boatje, @Massive_87, @Verwijderd, @Maurice079, @Moes2, @Thom2289, @Verwijderd, @Verwijderd, @Verwijderd, @Sup4rdurt, @tosa4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Zou ik misschien nog welkom zijn om mee te doen? Ik hoor het graag
Met vriendelijke groet,
Dominick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Verwijderd schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:02:
Hey,
Zou ik misschien nog welkom zijn om mee te doen? Ik hoor het graag
Met vriendelijke groet,
Dominick
Ja hoor! Enkele voorwaarden:
  • Kan je rijden met de assists die we toelaten (medium TC & racing line)?
  • Heb je snel internet?
  • Ken je het reglement?
  • Zijn jouw tijden min of meer hetzelfde als de onze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Voor volgend seizoen zou het wel erg vet zijn om met eigen teams te rijden in de spec car die het spel krijgt.

Over een mogelijk volgend seizoen; we hebben nu ook weer een verminderde interesse lijkt wel. Iemand ideen hoe we dit anders kunnen doen? Het seizoen opsplitsen of een interval van 2 weken ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
Sup4rdurt schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:50:
Voor volgend seizoen zou het wel erg vet zijn om met eigen teams te rijden in de spec car die het spel krijgt.

Over een mogelijk volgend seizoen; we hebben nu ook weer een verminderde interesse lijkt wel. Iemand ideen hoe we dit anders kunnen doen? Het seizoen opsplitsen of een interval van 2 weken ofzo?
Idee: korter seizoen? vb, 10 races? In het begin van het seizoen had ik uitdrukkelijk gevraagd als de interesse/commitment groot genoeg was om het seizoen uit te rijden. Iedereen volop enthousiast... Nu hebben we maar 16 vaste rijders meer... Heel jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gauthier_021
Inderdaad lijkt me leuk die spec car! De interesse zakt helaas weer. Ik denk dat af en toe een weekje overslaan zeker geen kwaad kan.

Ik denk ook dat veel mensen zich mispakken aan het niveau van de league. Iedereen kan wel een snel rondje rijden maar velen zijn niet gewend van 50% race te rijden, de banden slijten, grip veranderd vaak, er is meer concentratie nodig... Het is meteen helemaal anders en als je dit niet gewoon bent dan blijf je vaak 'doorduwen' met alle gevolgen vandien. Hierdoor zie je vaak veel onnodige crashes in de muur en als je vaak een DNF hebt dan begrijp ik wel dat je geen zin meer hebt om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
Misschien is korter een idee ja. 12-15 races is denk ik wel leuk, dan kan er eventueel een stemming gehouden worden over de parcours ofzo. En af en toe eens een weekje er tussenuit laten kan ook al schelen denk ik. Het voordeel is dat het dit jaar 2 maand vroeger uitkomt :p
Boatje schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:44:
[...]

Idee: korter seizoen? vb, 10 races? In het begin van het seizoen had ik uitdrukkelijk gevraagd als de interesse/commitment groot genoeg was om het seizoen uit te rijden. Iedereen volop enthousiast... Nu hebben we maar 16 vaste rijders meer... Heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Ik denk dat een kortere league ook een goede oplossing is. Ik doe voor het eerst mee en ben nog steeds heel enthousiast, maar ik kan me goed voorstellen dat die motivatie uiteindelijk minder wordt als je al eerder hebt meegedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3007
Misschien scheelt het al als het niet op zondag wordt gedaan? Op een racedag heb je dan al een groot deel voor de tv gezeten en als er geen race is zijn mensen vaak op zondag ergens naartoe. (Dan moet je het dus niet naar vrijdag of zaterdag verplaatsen he ;) )

(Laat maar)

[ Voor 11% gewijzigd door L3007 op 02-04-2019 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
L3007 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:35:
Misschien scheelt het al als het niet op zondag wordt gedaan? Op een racedag heb je dan al een groot deel voor de tv gezeten en als er geen race is zijn mensen vaak op zondag ergens naartoe. (Dan moet je het dus niet naar vrijdag of zaterdag verplaatsen he ;) )

(Laat maar)
Een perfecte dag bestaat niet al ben ik het eens dat vrijdag en zaterdagavond geen optie zijn :-) Voor mij persoonlijk zijn weekdagen dan weer moeilijker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2wsZ1SyJNe0CBJeJCrwDmjLO/full.png Singapore Grand Prix

Zondag 07 april 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
Red Bull-iRoyalFlushh
HaasMIezelsKrullie77
Renault--
McLaren-Pinda-soep

AFWEZIG:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
Singepore wordt zeker een leuke race indien iedereen het netjes houdt:
  • Ga aan de kant tijdens in/out laps tijdens de Q
  • Ga aan de kant tijdens blauwe vlaggen (niet zoals hieronder)
  • Wees voorzichtig met inhaalmanoeuvres!
[Video: Incident 3]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KekoDK
Ik weet nog niet of ik erbij ben, ik ben misschien op een andere manier aan het racen op de kartbaan. Ik laat het nog wel weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 11:24
Ik moet er helaas mee stoppen. Krijg het niet meer gecombineerd met zaken waar ik geen rekening mee kon houden ten tijde van aanmelden. Sorry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KekoDK
KekoDK schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:34:
Ik weet nog niet of ik erbij ben, ik ben misschien op een andere manier aan het racen op de kartbaan. Ik laat het nog wel weten
Ik ben er gewoon bij vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Thom2289 schreef op zondag 7 april 2019 @ 10:56:
Ik moet er helaas mee stoppen. Krijg het niet meer gecombineerd met zaken waar ik geen rekening mee kon houden ten tijde van aanmelden. Sorry.
Oh, dat is jammer. Hopelijk vond je het leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
Ik ben er helaas zondag niet bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yjfkqtujiE6h2q7PLINubGbg/full.jpg

Russian Grand Prix

Zondag 14 april 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
Red Bull-iRoyalFlushh
Force IndiaDraat505-
HaasMIezelsKrullie77
Renault--
McLaren-Pinda-soep

Ping: @Boatje, @Massive_87, @Verwijderd, @Maurice079, @Moes2, @Verwijderd, @Verwijderd, @Verwijderd, @Sup4rdurt, @tosa4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
KekoDK schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:34:
Het kartuitje was een week verplaatst, daardoor was ik er vorige week wel bij. Deze week daardoor helaas niet, om 8u zit ik nog in de kart dus ik kan het onmogelijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massive_87
  • Laatst online: 17-01-2021
Ik ga mij moeten afmelden voor de race vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het niet redden :( , ben pas over een half uur thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 11:31
Nice! Binnenkort ook maar eens een stuurtje kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boatje

Japanese Grand Prix

Zondag 28 april 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
Red Bull-iRoyalFlushh
Force IndiaDraat505-
HaasMIezelsKrullie77
Renault--
McLaren-Pinda-soep

Ping: @Boatje, @Massive_87, @Verwijderd, @Maurice079, @Moes2, @Verwijderd, @Verwijderd, @Verwijderd, @Sup4rdurt, @tosa4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Ik vermoed dat ik morgen niet meedoe ivm de bekerfinale. Denk niet dat ik op tijd (en nuchter) thuis ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iVKTpiqb8ZGUU2ufwMqNm69w/full.jpg

American Grand Prix

Zondag 5 mei 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
Red Bull-iRoyalFlushh
Force IndiaDraat505-
HaasMIezelsKrullie77
Renault--
McLaren-Pinda-soep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Dw6KZiYhOdKZyHdcr6lhXcOA/full.jpg

Mexican Grand Prix

Zondag 12 mei 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
Red Bull-iRoyalFlushh
Force IndiaDraat505-
HaasMIezelsKrullie77
Renault--
McLarenLittlecow_TVPinda-soep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Littlecow_TV is er als het goed is ook weer bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje

Brazilian Grand Prix

Zondag 19 mei 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
Red Bull-iRoyalFlushh
Force IndiaDraat505-
HaasMIezelsKrullie77
Renault--

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Indien mogelijk zou ik een race mee willen doen. Ook om te kijken om met F12019 vast mee te gaan doen.

Ik ben gewend om met deze assists te rijden op de anti lock brakes na dus moet goed komen. Ik ben niet supersnel, maar kan wel fair rijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
Op zich mag je gerust eens meedoen, dan weet je meteen hoe goed het gaat. Vergeet zeker niet de host toe te voegen als vriend zodat hij je kan uitnodigen.
Stefmeister8 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:41:
Indien mogelijk zou ik een race mee willen doen. Ook om te kijken om met F12019 vast mee te gaan doen.

Ik ben gewend om met deze assists te rijden op de anti lock brakes na dus moet goed komen. Ik ben niet supersnel, maar kan wel fair rijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Ik heb ook een friend invite gekregen van iemand wiens PSN ID eindigd op 1991; als je de invite stuurt, geef dan ook even aan dat het om Tweakers gaat. Ik voeg namelijk niet iedereen lukraak toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sup4rdurt schreef op zondag 19 mei 2019 @ 16:50:
Ik heb ook een friend invite gekregen van iemand wiens PSN ID eindigd op 1991; als je de invite stuurt, geef dan ook even aan dat het om Tweakers gaat. Ik voeg namelijk niet iedereen lukraak toe ;)
Die is van mij ik zou graag ook volgend jaar mee willen doen heb wat contact gehad met Boatje.
Wil op zich laatste wedstrijd ook wel meedoen om te kijken of t wat voor mij is. Het niveau wat ik zie is enorm hoog. Althans voor mij dan zie ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moes2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-07 16:34
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 19:06:
[...]

Die is van mij ik zou graag ook volgend jaar mee willen doen heb wat contact gehad met Boatje.
Wil op zich laatste wedstrijd ook wel meedoen om te kijken of t wat voor mij is. Het niveau wat ik zie is enorm hoog. Althans voor mij dan zie ik.
Voor mij is het ook hoog, maar achterin is het ook gezellig hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Niet online
Op zich maar 1 keer gelapt dus het viel me mee haha.

Moest alleen heel erg wennen aan het rijden zonder ABS. Constante lockups bij 3 bochten, maar de instelling van mijn pedalen is ook gericht op het rijden met ABS.

Was leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moes2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:20:
[...]

Voor mij is het ook hoog, maar achterin is het ook gezellig hoor :+
Ik vind het niet erg om achterin te rijden, maar als ik zie dat ik met een controller rijd momenteel, wacht ik wel ff tot ik een stuur heb en mee kan doen volgend seizoen.
Ook zie ik bijna iedereen zelf schakelen is dat een voordeel qua snelheid ? Of als je toch altijd de goede lijn rijd heb je dezelfde versnelling ? Anders moet ik daar ook aan werken. 😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:59:
[...]
Ik vind het niet erg om achterin te rijden, maar als ik zie dat ik met een controller rijd momenteel, wacht ik wel ff tot ik een stuur heb en mee kan doen volgend seizoen.
Ook zie ik bijna iedereen zelf schakelen is dat een voordeel qua snelheid ? Of als je toch altijd de goede lijn rijd heb je dezelfde versnelling ? Anders moet ik daar ook aan werken. 😂😂
Volgens mij ben ik de enige die met stuur op automatisch schakelen rijdt en dat heeft zeker wel impact op de snelheid. Het verschil kan hem juist zitten in het verschil om in z'n 3 of in z'n 4 door een bepaalde bocht te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje laat, maar ik hou het niet 21 weekenden vol om dedicated te zijn om races te rijden. Op een gegeven moment gaat het tegen staan om aanwezig te moeten zijn (wegens andere verplichtingen ook)

Je zou het kleiner kunnen maken, dus 10 tracks in een seizoen of ipv 50% race, 2x een 25% race op een avond of het seizoen onder verdelen in 4 blokken met ieder zijn eigen kampioen. Dan is het voor late instappers ook leuk om te zien dat ze toch nog kampioen kunnen worden van een blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Ik dacht echt dat we volgende week een race hadden (is dit veranderd?), anyhow, over twee weken kan ik er helaas niet bij zijn, dus zal ik deze league helaas met een domper in Brazilië moeten afsluiten.

Ik doe volgend jaar graag weer mee, wellicht dan helemaal zonder assists. Ik ben het wel met Koekenbakker eens om na te denken over een andere opzet om iedereen geïnteresseerd te houden. Mogelijk wil iemand graag 2x 10 races meedoen ipv 1x20, omdat je halverwege dan opnieuw kan beginnen. Is het een idee om een aantal ideeën uit te werken en er een poll over te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
Stefmeister8 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:30:
Op zich maar 1 keer gelapt dus het viel me mee haha.

Moest alleen heel erg wennen aan het rijden zonder ABS. Constante lockups bij 3 bochten, maar de instelling van mijn pedalen is ook gericht op het rijden met ABS.

Was leuk!
Ik vond het erg meevallen. Je went wel zonder de ABS. Als je iets trager bent is het niet erg, belangrijkste is het respectvol rijden.
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:59:
[...]

Net zoals Sup4rdurt al zei, het is sneller met manuele versnellingen. Ik vraag me af @Sup4rdurt, waarom je automatisch rijdt? Manueel versnellen met een stuurtje is toch zoveel leuker? En soms kan je overstuur vermijden door nog een versnelling hoger te schakelen.
KekoDK schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:11:
Ik dacht echt dat we volgende week een race hadden (is dit veranderd?), anyhow, over twee weken kan ik er helaas niet bij zijn, dus zal ik deze league helaas met een domper in Brazilië moeten afsluiten.

Ik doe volgend jaar graag weer mee, wellicht dan helemaal zonder assists. Ik ben het wel met Koekenbakker eens om na te denken over een andere opzet om iedereen geïnteresseerd te houden. Mogelijk wil iemand graag 2x 10 races meedoen ipv 1x20, omdat je halverwege dan opnieuw kan beginnen. Is het een idee om een aantal ideeën uit te werken en er een poll over te maken?
Race is idd in twee weken. Dit is een tijdje geleden veranderd omdat ik berichten kreeg dat enkelen niet konden meedoen.

Volgend seizoen zal zeker korter zijn. Ik dacht aan vb 15 races met best of 12 als punten. Hierdoor kunnen we de beste circuits kiezen (met e.g. poll) en kan je ook enkele races missen om toch nog mee te strijden voor de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Niet online
Ja ik moet nog wel wennen aan het aan de kant gaan voor blauwe vlaggen. Dat deed ik iets te rigoureus nu waardoor ik mijn banden verpestte en de kans om hoger te eindigen. (als ik niet de muur in was geknald natuurlijk) Heel tof om in ieder geval met mensen te rijden die je niet constant van de baan af beuken.

Als er een korter seizoen is volgend seizoen dan doe ik graag mee in ieder geval! Volgende race ga ik denk ik niet halen. Ook omdat ik die dag al een uur of 7 auto gereden heb. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Boatje schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:50:

Net zoals Sup4rdurt al zei, het is sneller met manuele versnellingen. Ik vraag me af @Sup4rdurt, waarom je automatisch rijdt? Manueel versnellen met een stuurtje is toch zoveel leuker? En soms kan je overstuur vermijden door nog een versnelling hoger te schakelen.
Ja, dat is ook zo maar omdat ik al beperkt kon oefenen en we in het begin heel veel regenraces hadden, was het voor mij een beter idee om op auto-shift te rijden. Een mogelijk volgend seizoen zou ik wel handmatig schakelen. Verwacht dan ook een nieuw stuurtje te hebben.
Volgend seizoen zal zeker korter zijn. Ik dacht aan vb 15 races met best of 12 als punten. Hierdoor kunnen we de beste circuits kiezen (met e.g. poll) en kan je ook enkele races missen om toch nog mee te strijden voor de titel.
Ah, dan kunnen we met z'n allen Paul Ricard wegstemmen :+
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:34:
Je zou het kleiner kunnen maken, dus 10 tracks in een seizoen of ipv 50% race, 2x een 25% race op een avond of het seizoen onder verdelen in 4 blokken met ieder zijn eigen kampioen.
Met een 25% race zit het wel allemaal wat dichter op elkaar. Dan krijg je een soort sprint race idee wat ook wel aardig is, ja.

Maar 10 tracks en het seizoen opsplitsen klinkt ook wel okay. Dat kunnen de liefhebbers gewoon alle tracks rijden en kun je 2 kampioenschappen rijden. We kunnen wellicht een pol opzetten om te peilen waar het meeste interrese in is

[ Voor 25% gewijzigd door Sup4rdurt op 21-05-2019 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gauthier_021
Het idee van 15 races en er 12 te laten meetellen ben ik volledig voor. Maar persoonlijk vind ik 25% races te kort, hierin kan je al geen andere tactiek gaan toepassen met de banden bijvoorbeeld. En stel dat je in het begin van de de race een incident hebt dan is het vaak ook moeilijker om nog iets goed te maken want de race is heel kort. Natuurlijk zal het allemaal wat dichter op elkaar blijven met 25% races maar op zich zal er niet veel veranderen voor de iets "tragere rijders". Die zullen gewoon iets minder ver achter liggen op het einde maar het resultaat blijft hetzelfde. Zelf blijf ik wel voorstander van 50%. Maar ik begrijp zeker als je alleen achteraan aan het rijden bent dat dit saai is.

Wat ook eventueel kan is zonder Quali werken maar dan in omgekeerde volgorde starten van het kampioenschap (degene met de minste punten start als eerste). Maar ik denk dat dat helaas niet echt haalbaar is met de settings in het F1 spel.

[ Voor 11% gewijzigd door Gauthier_021 op 22-05-2019 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Als jullie weer beginnen wil ik wel meedoen. Zijn de auto’s gelijk qua prestaties of zoals in het echt? Of is er een fun race voor tussendoor? Ik heb De F1 games nog niet veel aangeraakt, maar wil proberen er wat beter in te worden.

[ Voor 71% gewijzigd door Luxicon op 26-05-2019 10:20 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Luxicon schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:10:
Als jullie weer beginnen wil ik wel meedoen. Zijn de auto’s gelijk qua prestaties of zoals in het echt? Of is er een fun race voor tussendoor? Ik heb De F1 games nog niet veel aangeraakt, maar wil proberen er wat beter in te worden.
Ik denk dat er met F1 2019 weer een league gestart zal worden (maar dat is niet aan mij). Een fun race tussendoor, als het spel eventjes uit is, lijkt mij eigenlijk wel een leuk idee als daar animo voor is. Kan iedereen een beetje peilen waar hij staat.

Auto's zijn overig gelijk qua prestaties. In een Williams ga je dus net zo snel als in een Mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
KekoDK schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:58:
[...]

Ik denk dat er met F1 2019 weer een league gestart zal worden (maar dat is niet aan mij). Een fun race tussendoor, als het spel eventjes uit is, lijkt mij eigenlijk wel een leuk idee als daar animo voor is. Kan iedereen een beetje peilen waar hij staat.

Auto's zijn overig gelijk qua prestaties. In een Williams ga je dus net zo snel als in een Mercedes.
Oké een gelijk veld dus. Ik ben wel benieuwd hoe het rijdt online. Ik heb alleen nog maar tegen de AI gereden.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Luxicon schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 17:45:
[...]

Oké een gelijk veld dus. Ik ben wel benieuwd hoe het rijdt online. Ik heb alleen nog maar tegen de AI gereden.
Als je op of boven de 100 rijdt op AI niveau, kan je je goed meten met de rest. Met raceline rij ik op 105 en zonder op 100. In de league betekent dit dat ik met raceline voor podium strijd, en zonder ga ik voor een top 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
KekoDK schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:18:
[...]

Als je op of boven de 100 rijdt op AI niveau, kan je je goed meten met de rest. Met raceline rij ik op 105 en zonder op 100. In de league betekent dit dat ik met raceline voor podium strijd, en zonder ga ik voor een top 5.
Juist, dan oefen ik nog even verder, want rij nu tegen 60 AI :+

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje

Abu Dhabi Grand Prix

Zondag 2 juni 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
Red Bull-iRoyalFlushh
Force IndiaDraat505-
HaasMIezelsKrullie77
Renault--

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boatje
Het lange seizoen is ten einde :)

Ik vond het persoonlijk een heel leuk seizoen. Enkele momenten die ik zeker zal herinneren:
  • De nipte 2e plaats in Bahrein doordat Stanbonjovi een 3s penalty had
  • Het treintje in Monaco van Massive, mezelf en Pat. Ging echt niet om in te halen.
  • Silverstone -> werd 2 keer keihard van de baan gereden
  • Aan mijn beste race bezig in Singapore en plots, in 2 rondes spekglad met DNF als gevolg
  • Mijn beste wet race in Japan :o
  • De vele battles met MIezels en Pat in Mexico
Ik wil gerust de volgende league terug organiseren, ik dacht om te beginnen in september/oktober. Ook ben ik van plan om seizoen wat korter te maken.

Verder wil ik iedereen bedanken die meedeed met in het bijzonder Sup4rdurt die elke wedstrijd heeft gehost _/-\o_

De resultaten staan ook al online, tof om de enige 3 Belgen bovenaan te zien :)B
https://docs.google.com/s...6AtiIm5fnj4EJQPtryKBy2vfM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3007
Heb de tweede seizoenshelft niet meegedaan maar zie dat jullie plannen hebben om het kampioenschap op de kop te gooien. Volgens mij wordt er in F1 2019 een uitgebreide league race mode toegevoegd. Misschien brengt dat nog mogelijkheden voor volgend seizoen. Ben dan ook graag weer van de partij want het was erg leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Een volgend seizoen ben ik ook van de partij (Lawson & Littlecow ook). Ook hosten vindt ik geen probleem. Zelf ben ik alleen vanaf eind september tot 20 oktober met vakantie dus het begin zou ik misschien missen

Ik geloof dat de Nederlanders volgend jaar wel wat oranje in de top 3 willen zien :)F *O*

Verwijderd

Al iets bekend over een nieuw seizoen?
Pagina: 1 2 3 Laatste