Zoals eerder aangegeven: ook hier ben ik niet bij aanwezig. Succes!
[ Voor 6% gewijzigd door KekoDK op 14-02-2019 19:21 ]
[ Voor 6% gewijzigd door KekoDK op 14-02-2019 19:21 ]
Verwijderd
Team | Racer 1 | Racer 2 |
Mercedes | Boatje- | Massive_87 |
Ferrari | Pat1970 | Martijnhitv |
Red Bull | STANBONJOVI | iRoyalFlushh |
Force India | Draat505 | Thom-2289 |
Haas | MIezels | Krullie77 |
Renault | Koekenbakker28 | benidorm-4 |
Toro Rosso | Sup4rdurt | LawsonIX |
Sauber | Suksee85 | erwinnbeen18 |
McLaren | Gaming-IV | Pinda-soep |
Williams | Bywater1987 | tosapwnage4 |
Thrustmaster T150 of T300. Als je iets meer wil uitgeven: een Fanatec CLS Elite F1 set.KekoDK schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:37:
Zojuist te horen gekregen (na ruim een maand) dat ik m'n geld terugkrijg. Die HORI Apex ga ik dus mooi niet opnieuw kopen, maar vraag me af of er hier mensen goede aanbevelingen hebben.
Ik kijk naar een bedrag omstreeks de 200 euro.
Verwijderd
Ik gebruik de Thrustmaster T150. Die is rond de 160, een prima stuurtjeKekoDK schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:37:
Zojuist te horen gekregen (na ruim een maand) dat ik m'n geld terugkrijg. Die HORI Apex ga ik dus mooi niet opnieuw kopen, maar vraag me af of er hier mensen goede aanbevelingen hebben.
Ik kijk naar een bedrag omstreeks de 200 euro.
Er zijn meerdere met dit stuurtje hier, succes alvast
Verwijderd
Verwijderd
We zijn nu pas halverwege het seizoen. Plannen voor een nieuw seizoen komen pas als de volgende F1 versie weer uit is. Voorlopig niet dus.Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:17:
Is er informatie over de eerstvolgende start of aanmeldmogelijkheden voor deze of eventueel een andere raceleague?
Alvast Bedankt!
[ Voor 24% gewijzigd door Sup4rdurt op 25-02-2019 00:20 ]
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
[ Voor 8% gewijzigd door Gauthier_021 op 25-02-2019 09:23 ]
PSN: Guthierez | Twitch: Guthierez
US - S - S en als ik me niet vergis zat ik voor mijn pitstops aan 55%.Sup4rdurt schreef op maandag 25 februari 2019 @ 00:01:
[...]
Zal wel aan m'n setup gelegen hebben maar dit circuit vrat m'n banden op alsof het niks was. Tot hoeveel % rijden jullie met de banden door?
Ik had ook enorm last van de banden, denk dat het eigen is aan het circuit.Boatje schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 15:37:
[...]
US - S - S en als ik me niet vergis zat ik voor mijn pitstops aan 55%.
Verwijderd
Red Bull | STANBONJOVI | iRoyalFlushh |
Renault | - | benidorm-4 |
McLaren | - | Pinda-soep |
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2019 17:58 ]
Verwijderd
L3007 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:33:
Hoi, ik stop er helaas mee. Ben de komende weken te vaak afwezig.
@KekoDK Die is er voor nu even mee gestopt. Misschien na die paar weken weer proberen? @L3007KekoDK schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:38:
Wat is er met GamingIV gebeurd?
Oh dat is jammer. Weet wel dat we in de komende weken enkele race-vrije zondagen hebbenL3007 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:33:
Hoi, ik stop er helaas mee. Ben de komende weken te vaak afwezig.
1 league per jaar is genoeg voor mijVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:17:
Is er informatie over de eerstvolgende start of aanmeldmogelijkheden voor deze of eventueel een andere raceleague?
Alvast Bedankt!
Verwijderd
Het komt zelden voor dat we met een volle grid zitten, dus ik denk dat je wekelijks aan de bak kan. Maar dat laat ik verder lekker over aan de organisatorFuwor schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:35:
Mochten jullie nog een reserverijder/vervanging nodig hebben, ik houd me ook aanbevolen.
Verwijderd
Oh da's jammer! Ik vind het minder energie kosten dan een jaar geleden (nu ik alle tracks beter ken). Nu is het misschien een klein uurtje oefenen tijdens de week en een anderhalf uurtje racen (incl Q) de zondag.Verwijderd schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:07:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ga er ook mee stoppen. Ik vind racen hartstikke leuk, maar ik zie iedere zondagavond weer op tegen het feit dat ik moet racen. Het kost gewoon serieus veel energie en die geef ik liever uit aan de andere dingen waar ik nog gepassioneerder over ben.
Ik denk dat de bottomline is dat een league van een half jaar lang te lang voor mij duurt, want ik had twee jaar terug exact dezelfde issue (sorry Boatje!)
Indien je een vaste rijder wil worden, mag je kiezen tussen de Renault en de McLaren. Race je met een stuur of controller en heb je enige ervaring in league racen? Hoe zijn je tijden als je deze vergelijkt met de onze?Fuwor schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:35:
Mochten jullie nog een reserverijder/vervanging nodig hebben, ik houd me ook aanbevolen.
Sanie10, heb jij interesse om mee te doen?Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:17:
Alvast Bedankt!
Verwijderd
Red Bull | - | iRoyalFlushh |
Ik heb glasvezel en gebruik kabel naar de ps4. Je mag meedoen mits enigste vereisten:RoRy78 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 22:38:
Ik heb vandaag voor de eerste keer eens online F1 2018 geprobeerd. Ik heb het idee dat mijn verbinding niet optimaal is. Mijn verbinding op zolder is via een stroomnetwerk extender die daarna WiFi uitzend. Ik heb die ook al eens via een utp proberen te verbinden, maar ook dat lijkt niet stabiel. Wat doen jullie? Rechtstreeks op het modem met een kabel? Ik zou best zondag een lege plek willen innemen,maar kan dat zomaar?
Dat 1e moet ik eerst gaan regelen...Boatje schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:13:
[...]
Ik heb glasvezel en gebruik kabel naar de ps4. Je mag meedoen mits enigste vereisten:
- Je moet stabiel en snel internet hebben (geen lag dus)
- Je moet met de toegelaten assists kunnen rijden
- Jouw Q tijden zijn min of meer hetzelfde
- Je kan respectvol rijden en kent het reglement
Verwijderd
Verwijderd
Ja hoor! Enkele voorwaarden:Verwijderd schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:02:
Hey,
Zou ik misschien nog welkom zijn om mee te doen? Ik hoor het graag
Met vriendelijke groet,
Dominick
Idee: korter seizoen? vb, 10 races? In het begin van het seizoen had ik uitdrukkelijk gevraagd als de interesse/commitment groot genoeg was om het seizoen uit te rijden. Iedereen volop enthousiast... Nu hebben we maar 16 vaste rijders meer... Heel jammer.Sup4rdurt schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:50:
Voor volgend seizoen zou het wel erg vet zijn om met eigen teams te rijden in de spec car die het spel krijgt.
Over een mogelijk volgend seizoen; we hebben nu ook weer een verminderde interesse lijkt wel. Iemand ideen hoe we dit anders kunnen doen? Het seizoen opsplitsen of een interval van 2 weken ofzo?
Sup4rdurt schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:50:
Voor volgend seizoen zou het wel erg vet zijn om met eigen teams te rijden in de spec car die het spel krijgt.
Over een mogelijk volgend seizoen; we hebben nu ook weer een verminderde interesse lijkt wel. Iemand ideen hoe we dit anders kunnen doen? Het seizoen opsplitsen of een interval van 2 weken ofzo?
Boatje schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:44:
[...]
Idee: korter seizoen? vb, 10 races? In het begin van het seizoen had ik uitdrukkelijk gevraagd als de interesse/commitment groot genoeg was om het seizoen uit te rijden. Iedereen volop enthousiast... Nu hebben we maar 16 vaste rijders meer... Heel jammer.
[ Voor 11% gewijzigd door L3007 op 02-04-2019 15:47 ]
Een perfecte dag bestaat niet al ben ik het eens dat vrijdag en zaterdagavond geen optie zijn :-) Voor mij persoonlijk zijn weekdagen dan weer moeilijkerL3007 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:35:
Misschien scheelt het al als het niet op zondag wordt gedaan? Op een racedag heb je dan al een groot deel voor de tv gezeten en als er geen race is zijn mensen vaak op zondag ergens naartoe. (Dan moet je het dus niet naar vrijdag of zaterdag verplaatsen he)
(Laat maar)
Verwijderd
Renault | - | - |
Ik ben er gewoon bij vanavondKekoDK schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:34:
Ik weet nog niet of ik erbij ben, ik ben misschien op een andere manier aan het racen op de kartbaan. Ik laat het nog wel weten
Oh, dat is jammer. Hopelijk vond je het leukThom2289 schreef op zondag 7 april 2019 @ 10:56:
Ik moet er helaas mee stoppen. Krijg het niet meer gecombineerd met zaken waar ik geen rekening mee kon houden ten tijde van aanmelden. Sorry.
Force India | Draat505 | - |
Renault | - | - |
Het kartuitje was een week verplaatst, daardoor was ik er vorige week wel bij. Deze week daardoor helaas niet, om 8u zit ik nog in de kart dus ik kan het onmogelijk halen.KekoDK schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:34:
Ik weet nog niet of ik erbij ben, ik ben misschien op een andere manier aan het racen op de kartbaan. Ik laat het nog wel weten
Renault | - | - |
Renault | - | - |
Renault | - | - |
McLaren | Littlecow_TV | Pinda-soep |
Renault | - | - |
Stefmeister8 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:41:
Indien mogelijk zou ik een race mee willen doen. Ook om te kijken om met F12019 vast mee te gaan doen.
Ik ben gewend om met deze assists te rijden op de anti lock brakes na dus moet goed komen. Ik ben niet supersnel, maar kan wel fair rijden.
Verwijderd
Die is van mij ik zou graag ook volgend jaar mee willen doen heb wat contact gehad met Boatje.Sup4rdurt schreef op zondag 19 mei 2019 @ 16:50:
Ik heb ook een friend invite gekregen van iemand wiens PSN ID eindigd op 1991; als je de invite stuurt, geef dan ook even aan dat het om Tweakers gaat. Ik voeg namelijk niet iedereen lukraak toe
Voor mij is het ook hoog, maar achterin is het ook gezellig hoorVerwijderd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 19:06:
[...]
Die is van mij ik zou graag ook volgend jaar mee willen doen heb wat contact gehad met Boatje.
Wil op zich laatste wedstrijd ook wel meedoen om te kijken of t wat voor mij is. Het niveau wat ik zie is enorm hoog. Althans voor mij dan zie ik.
Verwijderd
Ik vind het niet erg om achterin te rijden, maar als ik zie dat ik met een controller rijd momenteel, wacht ik wel ff tot ik een stuur heb en mee kan doen volgend seizoen.Moes2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:20:
[...]
Voor mij is het ook hoog, maar achterin is het ook gezellig hoor
Volgens mij ben ik de enige die met stuur op automatisch schakelen rijdt en dat heeft zeker wel impact op de snelheid. Het verschil kan hem juist zitten in het verschil om in z'n 3 of in z'n 4 door een bepaalde bocht te gaan.Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:59:
[...]
Ik vind het niet erg om achterin te rijden, maar als ik zie dat ik met een controller rijd momenteel, wacht ik wel ff tot ik een stuur heb en mee kan doen volgend seizoen.
Ook zie ik bijna iedereen zelf schakelen is dat een voordeel qua snelheid ? Of als je toch altijd de goede lijn rijd heb je dezelfde versnelling ? Anders moet ik daar ook aan werken. 😂😂
Verwijderd
Beetje laat, maar ik hou het niet 21 weekenden vol om dedicated te zijn om races te rijden. Op een gegeven moment gaat het tegen staan om aanwezig te moeten zijn (wegens andere verplichtingen ook)Sup4rdurt schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:50:
Ik vond het erg meevallen. Je went wel zonder de ABS. Als je iets trager bent is het niet erg, belangrijkste is het respectvol rijden.Stefmeister8 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:30:
Op zich maar 1 keer gelapt dus het viel me mee haha.
Moest alleen heel erg wennen aan het rijden zonder ABS. Constante lockups bij 3 bochten, maar de instelling van mijn pedalen is ook gericht op het rijden met ABS.
Was leuk!
Net zoals Sup4rdurt al zei, het is sneller met manuele versnellingen. Ik vraag me af @Sup4rdurt, waarom je automatisch rijdt? Manueel versnellen met een stuurtje is toch zoveel leuker? En soms kan je overstuur vermijden door nog een versnelling hoger te schakelen.Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:59:
[...]
Ik vind het niet erg om achterin te rijden, maar als ik zie dat ik met een controller rijd momenteel, wacht ik wel ff tot ik een stuur heb en mee kan doen volgend seizoen.
Ook zie ik bijna iedereen zelf schakelen is dat een voordeel qua snelheid ? Of als je toch altijd de goede lijn rijd heb je dezelfde versnelling ? Anders moet ik daar ook aan werken. 😂😂
Race is idd in twee weken. Dit is een tijdje geleden veranderd omdat ik berichten kreeg dat enkelen niet konden meedoen.KekoDK schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:11:
Ik dacht echt dat we volgende week een race hadden (is dit veranderd?), anyhow, over twee weken kan ik er helaas niet bij zijn, dus zal ik deze league helaas met een domper in Brazilië moeten afsluiten.
Ik doe volgend jaar graag weer mee, wellicht dan helemaal zonder assists. Ik ben het wel met Koekenbakker eens om na te denken over een andere opzet om iedereen geïnteresseerd te houden. Mogelijk wil iemand graag 2x 10 races meedoen ipv 1x20, omdat je halverwege dan opnieuw kan beginnen. Is het een idee om een aantal ideeën uit te werken en er een poll over te maken?
Ja, dat is ook zo maar omdat ik al beperkt kon oefenen en we in het begin heel veel regenraces hadden, was het voor mij een beter idee om op auto-shift te rijden. Een mogelijk volgend seizoen zou ik wel handmatig schakelen. Verwacht dan ook een nieuw stuurtje te hebben.Boatje schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:50:
Net zoals Sup4rdurt al zei, het is sneller met manuele versnellingen. Ik vraag me af @Sup4rdurt, waarom je automatisch rijdt? Manueel versnellen met een stuurtje is toch zoveel leuker? En soms kan je overstuur vermijden door nog een versnelling hoger te schakelen.
Ah, dan kunnen we met z'n allen Paul Ricard wegstemmenVolgend seizoen zal zeker korter zijn. Ik dacht aan vb 15 races met best of 12 als punten. Hierdoor kunnen we de beste circuits kiezen (met e.g. poll) en kan je ook enkele races missen om toch nog mee te strijden voor de titel.
Met een 25% race zit het wel allemaal wat dichter op elkaar. Dan krijg je een soort sprint race idee wat ook wel aardig is, ja.Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:34:
Je zou het kleiner kunnen maken, dus 10 tracks in een seizoen of ipv 50% race, 2x een 25% race op een avond of het seizoen onder verdelen in 4 blokken met ieder zijn eigen kampioen.
[ Voor 25% gewijzigd door Sup4rdurt op 21-05-2019 13:51 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Gauthier_021 op 22-05-2019 10:19 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Luxicon op 26-05-2019 10:20 ]
...
Ik denk dat er met F1 2019 weer een league gestart zal worden (maar dat is niet aan mij). Een fun race tussendoor, als het spel eventjes uit is, lijkt mij eigenlijk wel een leuk idee als daar animo voor is. Kan iedereen een beetje peilen waar hij staat.Luxicon schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:10:
Als jullie weer beginnen wil ik wel meedoen. Zijn de auto’s gelijk qua prestaties of zoals in het echt? Of is er een fun race voor tussendoor? Ik heb De F1 games nog niet veel aangeraakt, maar wil proberen er wat beter in te worden.
Oké een gelijk veld dus. Ik ben wel benieuwd hoe het rijdt online. Ik heb alleen nog maar tegen de AI gereden.KekoDK schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:58:
[...]
Ik denk dat er met F1 2019 weer een league gestart zal worden (maar dat is niet aan mij). Een fun race tussendoor, als het spel eventjes uit is, lijkt mij eigenlijk wel een leuk idee als daar animo voor is. Kan iedereen een beetje peilen waar hij staat.
Auto's zijn overig gelijk qua prestaties. In een Williams ga je dus net zo snel als in een Mercedes.
...
Als je op of boven de 100 rijdt op AI niveau, kan je je goed meten met de rest. Met raceline rij ik op 105 en zonder op 100. In de league betekent dit dat ik met raceline voor podium strijd, en zonder ga ik voor een top 5.Luxicon schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 17:45:
[...]
Oké een gelijk veld dus. Ik ben wel benieuwd hoe het rijdt online. Ik heb alleen nog maar tegen de AI gereden.
Juist, dan oefen ik nog even verder, want rij nu tegen 60 AIKekoDK schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:18:
[...]
Als je op of boven de 100 rijdt op AI niveau, kan je je goed meten met de rest. Met raceline rij ik op 105 en zonder op 100. In de league betekent dit dat ik met raceline voor podium strijd, en zonder ga ik voor een top 5.
...
Renault | - | - |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq