Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17-01-2022
L3007 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:39:
Ben ik nog op tijd om me in te schrijven? Eventueel als reserverijder.

Keko kan ik voor jou invallen?
Als het van de organisatie mag, sta ik mijn stoeltje graag aan jou af in China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3007
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-07-2020
KekoDK schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:42:
[...]

Thanks :) heb al geoefend en heb in de kwalificatie 1.34.735 gereden met de mclaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Boatje schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:28:
De start vanuit mijn cockpit
[Afbeelding]

De resultaten staan in de sheet
Zie eerste post

Enkele afspraken
Weinig incidenten gezien die niet door de beugel kunnen.
Bij in en out laps tijdens de Q, gaat iedereen mooi aan de kant.
Blauwe vlaggen worden gerespecteerd.
Mensen die niet kunnen meedoen, laten dit tijdig weten.

Bedankt iedereen, alvast een goed begin van de GoT League oOo
Ik wil je onderste stuk nog ff benadrukken!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023
KekoDK schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:42:
[...]

@L3007 Je mag gerust als reserve staan indien:
  • Je kan rijden met medium TC en zonder the braking assists
  • De regels respecteert
Welkom en voeg mij, @Sup4rdurt en @Verwijderd toe op je PSN friend list.

• L3007
Boatje schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:38:
[...]

@L3007 Je mag gerust als reserve staan indien:
  • Je kan rijden met medium TC en zonder the braking assists
  • De regels respecteert
Welkom en voeg mij, @Sup4rdurt en @Verwijderd toe op je PSN friend list.
Ik rijd altijd met elite settings dus zonder enige vorm van assists. Die regels houd ik me ook altijd keurig aan. Ik stuur je zo een verzoek op psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maken jullie de volledige setup zelf, of pak je iets van time trail en pas je die aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 12:56:
Maken jullie de volledige setup zelf, of pak je iets van time trail en pas je die aan?
Tweak meestal wat van een bestaande setup.

[Video: 1st lap @ China]

Start van mijn race. De missie vandaag was finishen en dat was gelukt. Daardoor wel een saaie race gereden met een weinig bijzondere pace.

Genoeg tijd om te oefenen voor Baku in ieder geval (en dat zal ik ook nodig hebben :+ )!

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volledige race, maar hij start bij het incident met Bywater. Achteraf denk ik waarom rij ik daar zo door, maar in het moment schatte ik in dat Bywater nog op het gras reed en niet de baan op kwam. Toen hij dat wel deed kon ik nergens meer heen en stond ik opzij en reed Pat ook nog op mij in :(

YouTube: F1® 2018 - GoT - China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry koekenbakker. Nu ik de beelden zie, zie ik dat dit zeker mijn schuld is. Ik reed net daar voor op een achterblijver, die ongeveer stil stond op de racelijn. Ben blij dat het er op het einde van de race een stuk netter aan toe ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-05 11:52
Sorry koekenbakker dat ik op je inreed, ik kon je echt niet meer ontwijken. Voor mij was het ook zeer stom, vooral omdat ik aan het racen was tegen Boatje voor de overwinning. Hieronder de link van het incident vanuit mijn wagen: YouTube: Incident - China
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2018 @ 22:09:
Volledige race, maar hij start bij het incident met Bywater. Achteraf denk ik waarom rij ik daar zo door, maar in het moment schatte ik in dat Bywater nog op het gras reed en niet de baan op kwam. Toen hij dat wel deed kon ik nergens meer heen en stond ik opzij en reed Pat ook nog op mij in :(

YouTube: F1® 2018 - GoT - China

PSN: Guthierez | Twitch: Guthierez

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 06:09:
Sorry koekenbakker. Nu ik de beelden zie, zie ik dat dit zeker mijn schuld is. Ik reed net daar voor op een achterblijver, die ongeveer stil stond op de racelijn. Ben blij dat het er op het einde van de race een stuk netter aan toe ging.
No worries. Het is een lastige bocht, zeker als je een achterblijver moet inhalen. Ik probeer zelf altijd heel veel ruimte te laten als er iets gebeurd en achteraf had ik hier ook van mijn gas moeten gaan, dus het lag deels ook bij mij. Zure is dat Pat vervolgens ook nog schade heeft...

Wel leuke battles aan het einde trouwens. Waren je banden al aan gort? Ik heb heel veel kunnen sparen dus had ook veel over op het einde (ondanks dat ik voor de pit window geswitched was naar mediums)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, mijn achterbanden waren ver weg de laatste 4 ronden. Ik moest ook 2-3 ronden eerder de pits in als dat ik gehoopt had. Verder een prima race. Heb helaas nog geen 1 race kunnen oefenen, maar dat zal voor baku wel zijn. Op na de volgende👍🏻🏎

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Boatje
De resultaten staan in de Google Sheet.

Een wijziging in het klassement.
Kobinski007 stapt uit de league, hij wordt reserverijder. Gaming-IV neemt zijn plaats in. Welkom en een mooie eerste race gereden!

Opmerkingen over de race in China
Deze keer waren er wat incidenten:
  • Suksee vergat zijn auto te kiezen in de lobby.
  • Tijdens de Q werden er mensen gehinderd (mezelf inclusief). Maak dat je aan de kant gaat voor mensen in hun vlugge lap. Een indicatie op de minimap zou een leuke feature zijn!
  • Blauwe vlaggen werden dikwijls te laat gezien en zorgde voor paniekreacties :+
  • Bywater kwam gevaarlijk terug op de baan en reed Koekenbakker aan die daardoor Pat1970 (en bijna Boatje-) hinderde. Een kleine 5s straf werd door de FIA beslist.
Verder hebben we opnieuw een record in de league. 16 racers behaalden de eindstreep, gefeliciteerd iedereen _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Boatje op 17-12-2018 20:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:08
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die zonder stuurtje rijdt zie ik nu pas. Enkel tosa rijdt ook met een controller. Hoe lang hebben jullie moeten wennen aan het gebruik ervan? Ik ben bang dat ik namelijk een flinke hap aan snelheid ga inleveren :+

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Maurice079 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:14:
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die zonder stuurtje rijdt zie ik nu pas. Enkel tosa rijdt ook met een controller. Hoe lang hebben jullie moeten wennen aan het gebruik ervan? Ik ben bang dat ik namelijk een flinke hap aan snelheid ga inleveren :+
DriveClub is de laatste game die ik vrijwel volledig met controller heb gereden. De rest met een stuurtje; ik ben dus niets anders gewent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Je moet er inderdaad aan wennen. Het wennen aan stuur en pedalen ging vlug (paar uurtjes). Het handmatig kunnen schakelen duurde langer (0.5 - 1 uur per track). Maar eens je het gewend bent, is het zoveel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was de eerste vier maanden sneller met controller. Inmiddels niet meer gelukkig...

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

F1 was in de aanbieding dus heb hem toch maar gekocht! Is er nog een plekje vrij, of een reserve?

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

• Sup4rdurt
Juist de argumentatie die hij geeft met betrekking tot het league racen (beter overzicht) zal voor mij een reden zijn om eerder TV Pod als standaard te hanteren.

Misschien dat het in de pro leagues wel een idee is maar voor de mindere goden onder ons, lijkt me dat de eigen keuze nog steeds de voorkeur heeft.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:08
Oliwier30 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 16:41:
F1 was in de aanbieding dus heb hem toch maar gekocht! Is er nog een plekje vrij, of een reserve?
Ik denk dat je dit jaar wel een geduchte tegenstander hebt :) Volgens mij zijn er geen plekken vrij, of wel @Boatje ?

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Oliwier30 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 16:41:
Momenteel hebben we 20 vaste rijders. Ik kan je gerust een plekje geven als reserve. Nog altijd met controller en automatisch schakelen?
Sup4rdurt schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:10:
[...]

Juist de argumentatie die hij geeft met betrekking tot het league racen (beter overzicht) zal voor mij een reden zijn om eerder TV Pod als standaard te hanteren.

Misschien dat het in de pro leagues wel een idee is maar voor de mindere goden onder ons, lijkt me dat de eigen keuze nog steeds de voorkeur heeft.
Inderdaad. Je verliest overzicht maar op zich vind ik de cockpit veel "realistischer" en misschien ook leuker om te doen. Misschien wanneer de VR glasses beter worden en Codemasters ze implementeert in F1, ik overschakel naar cockpit view.

Verder wens ik iedereen een leuk 2019 toe, met veel spannende F1 momenten d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Azerbaijan-twk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jKkj58ebAzpJHOiG14Kc5n51/full.png Azerbaijan Grand Prix

Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst. Aanstaande zondag gaan we weer verder met de F1 2018 GoT Racing League!

Zondag 06 januari 2019
Start om 20:00
Lobby open om 19:50
Host: Sup4rdurt

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
MercedesBoatje-Massive_87
FerrariPat1970Stantheman00700
Red BullSTANBONJOVIiRoyalFlushh
Force IndiaDraat505Thom-2289
HaasMIezelsKrullie77
RenaultKoekenbakker28benidorm-4
Toro RossoSup4rdurtLawsonIX
SauberSuksee85erwinnbeen18
McLarenGaming-IVPinda-soep
WilliamsBywater1987tosapwnage4

Laat weten als je niet kan meedoen.

AFWEZIG:

• Koekenbakker28
  • Stantheman00700
  • iRoyalFlushh

Ping: @Boatje, @Massive_87, @Verwijderd, @Verwijderd, @Maurice079, @Moes2, @Thom2289, @Verwijderd, @Verwijderd, @Verwijderd, @Sup4rdurt, @KekoDK, @tosa4 @L3007

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Boatje schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:39:
[...]

Momenteel hebben we 20 vaste rijders. Ik kan je gerust een plekje geven als reserve. Nog altijd met controller en automatisch schakelen?

[...]

Inderdaad. Je verliest overzicht maar op zich vind ik de cockpit veel "realistischer" en misschien ook leuker om te doen. Misschien wanneer de VR glasses beter worden en Codemasters ze implementeert in F1, ik overschakel naar cockpit view.

Verder wens ik iedereen een leuk 2019 toe, met veel spannende F1 momenten d:)b
Controller en automatisch ja :) Zet mij dan maar bij de reserves!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dit weekend op tour met mijn band en kom zondagmiddag ergens terug. Ik ga mijn best doen op te dagen, maar kan niet garanderen dat ik in een staat ben veilig te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze een definitieve afmelding. Ben pas rond 18 uur thuis en was een leuk maar pittige tour, dus ik denk dat het voor mezelf en jullie beter is als ik er niet bij ben ;)

Veel succes en tot volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Kan ik invallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn twee drie mensen niet dus denk het wel. Dat weet @Boatje altijd beter!

Wat een lastige race word dit pff.. Hoop dat we met ze alle beetje heelhuids door kwali en eerste bocht komen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Sorry @Verwijderd ! Ik verloor mijn grip en probeerde hem nog recht te trekken...toen knalde jij achterop :|

Edit:

Mooie file bij de start! YouTube: F1® 2018 Baku start

De crash: YouTube: F1® 2018 Baku Crash

[ Voor 51% gewijzigd door Oliwier30 op 06-01-2019 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-07 16:34
Het was geen saaie race in ieder geval...
Oliwier30 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 20:42:
Sorry @Verwijderd ! Ik verloor mijn grip en probeerde hem nog recht te trekken...toen knalde jij achterop :|

Edit:

Mooie file bij de start! YouTube: F1® 2018 Baku start

De crash: YouTube: F1® 2018 Baku Crash
Hier de file + incident van achter (en waarom je met koude banden eerder moet remmen bij bocht 1 :+):
[YouTube: F1® 2018 Tweakers Baku start]

Herstart + crash:
[YouTube: F1® 2018 Tweakers Baku herstart + crash]

En crash die m'n race eindigde. Behoorlijk triest want er was niemand in de buurt, stuurde iets te strak in:
[YouTube: F1® 2018 Tweakers Baku crash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klassieke Baku multiplayer GP.. Ontliep alle crashes om me heen tot lap 15. Toen besloot de auto weg te glijden in een bocht en vervolgens met een mini tikje tegen de muur lag me band in het publiek 8)7

Tot in Catalunya ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Verwijderd schreef op zondag 6 januari 2019 @ 21:04:
Klassieke Baku multiplayer GP.. Ontliep alle crashes om me heen tot lap 15. Toen besloot de auto weg te glijden in een bocht en vervolgens met een mini tikje tegen de muur lag me band in het publiek 8)7

Tot in Catalunya ;w
Zin in Monaco >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Snel vergeten deze race, en de baan van de kalender halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Domste uitvalbeurt staat op mijn naam. Veilig op de vierde plek (na alle geluk van de wereld), ram ik 5 ronden voor het einde eerst mn voorvleugel stuk en crash daarna doordat ik geen downforce meer heb voordat ik de pit kon bereiken.....

[ Voor 5% gewijzigd door KekoDK op 06-01-2019 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Ik had volledig mijn rempunt gemist daar door te koude bandjes en kon daarom de bocht niet halen. Excuses daarvoor!

De chaotische eerste lap vanuit mijn perspectief:
[Video: 1st lap @ Baku]

Einde Safety Car en crash
[Video: Einde SC en crash @ Baku!]

Laten we deze indd maar snel vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3007
Laten we ook afspreken dat als je bij een safety car een plek moet teruggeven langzaam gaat rijden (dus niet vol op de rem) en van de racelijn afgaat. Zoals je zag stopte iedereen overal en nergens waardoor een botsing onvermijdelijk was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boatje
De resultaten zijn geüpdatet.
Zie Google Sheet

Opmerkingen over de Azerbaijan GP
Deze keer weer een hoop incidenten:
  • Tijdens de Q werden er opnieuw mensen gehinderd. Maak dat je aan de kant gaat voor mensen in hun vlugge lap dus hou de minimap in de gaten.
  • Hou het rustig tijdens de safety car. Ik heb beelden gezien waar meerdere hun voorvleugels kapot knalden tegen de achterste in de rij.
  • Hou rekening met koude banden (schrok zelf ook even in de eerste bocht na de SC), vooral wanneer je om een positie strijdt.
  • Wanneer je om positie strijdt, maak dat je de andere rijder niet in gevaar brengt.
  • Maak dat je team de juiste banden oplegt. Ik raad geen wets aan op een droog wegdek 8)7 .
Op naar Spanje d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Twitch: Einde SC en crash @ Baku!]

Ik kon je niet ontwijken(na 22 sec). Dat was einde race voor mij. Op na Barcelona 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Sup4rdurt schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:21:
[...]

Ik had volledig mijn rempunt gemist daar door te koude bandjes en kon daarom de bocht niet halen. Excuses daarvoor!

De chaotische eerste lap vanuit mijn perspectief:
[Twitch: 1st lap @ Baku]

[Twitch: Einde SC en crash @ Baku!]

Laten we deze indd maar snel vergeten...
Kan gebeuren. Voorvleugel er af scheelt wel mooi gewicht (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x13QOcnUa8Vfu6HJDikPQEzQ/full.png Spanish Grand Prix

Zondag 13 januari 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
FerrariPat1970Stantheman00700/td]
HaasMIezelsKrullie77

AFWEZIG:

• erwinnbeen18
  • Suksee85

Ping: @Boatje, @Massive_87, @Verwijderd, @Verwijderd, @Maurice079, @Moes2, @Thom2289, @Verwijderd, @Verwijderd, @Verwijderd, @Sup4rdurt, @KekoDK, @tosa4 @L3007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Thanks. Volgende twee races is Suksee85 er helaas niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_hv
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Spectaculaire race in Baku! :+

Lijkt me mooi om een keer aan te sluiten. Kan ik me opgeven als (vaste) invaller? Ik kan lang niet altijd, dus wil me niet binden.

Geen plek = geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
martijn_hv schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:16:
Spectaculaire race in Baku! :+

Lijkt me mooi om een keer aan te sluiten. Kan ik me opgeven als (vaste) invaller? Ik kan lang niet altijd, dus wil me niet binden.

Geen plek = geen probleem
Ja, je kan gerust reserve zijn. Neem zeker het regelment door. Race je met stuur of controller? En schakel je handmatig of automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_hv
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Boatje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 18:11:
[...]

Ja, je kan gerust reserve zijn. Neem zeker het regelment door. Race je met stuur of controller? En schakel je handmatig of automatisch?
Ik race met stuur en manual. De racesettings komen min of meer overeen met mijn standaard settings dus dat moet goed komen.

Mijn PSN is trouwens martijnhitv

Moet ik nog iemand toevoegen op PSN?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gauthier_021
Ik denk dat je best de beide hosts een vriendschapsverzoek stuurt:

Superd4rt (main)
Koekenbakker28 (backup)

De rest mag je altijd toevoegen als je je oefentijden wil vergelijken in Time Trail ;)
martijn_hv schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 09:21:
[...]

Ik race met stuur en manual. De racesettings komen min of meer overeen met mijn standaard settings dus dat moet goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Mijn 'gear down' is zojuist kapot gegaan (uit het niets), dus ik zal morgen waarschijnlijk zonder manual schakelen spelen. Het aanpassen van de knoppen gaat echt niet goed komen namelijk.

Daarna opsturen ter reparatie, dus vrees dat ik volgende week maar met een controller moet spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
Welk stuur heb je? Ik heb de G29 van Logitech en had ook eens een probleem die onder garantie viel. Ik moest mijn kapot stuur niet opsturen en ze stuurden gewoon een nieuw op. Dus als je Logitech hebt zal je je stuur normaal niet moeten missen ;)
KekoDK schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 15:51:
Mijn 'gear down' is zojuist kapot gegaan (uit het niets), dus ik zal morgen waarschijnlijk zonder manual schakelen spelen. Het aanpassen van de knoppen gaat echt niet goed komen namelijk.

Daarna opsturen ter reparatie, dus vrees dat ik volgende week maar met een controller moet spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Gauthier_021 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 16:03:
Welk stuur heb je? Ik heb de G29 van Logitech en had ook eens een probleem die onder garantie viel. Ik moest mijn kapot stuur niet opsturen en ze stuurden gewoon een nieuw op. Dus als je Logitech hebt zal je je stuur normaal niet moeten missen ;)

[...]
Nope helaas, ik heb een Hori Apex. Via Bol gekocht en helaas moet ik 'm dan opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
martijn_hv schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 09:21:
[...]

Zeker Sup4rdurt en Koekenbakker28 toevoegen.

Ik heb je ook in de “reserves” psn chat toegevoegd. Ik vraag daar altijd als er iemand wil meedoen. Misschien tot vanavond? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Waardeloze kwalificatie (P10) en in de eerste ronde gelijk de grindbak in. Daarna door vuile banden gespind en moest de pit in voor een nieuwe voorvleugel. Toen kon m'n inhaalrace beginnen en uiteindelijk 5e geëindigd :D Mooie race gevechten nog met Koekebakker en Gaming-IV. Sorry Gaming dat ik je raakte toen je me inhaalde, was flink afgeleid doordat ik door een achterblijver werd gehinderd... Ging volgens mij gelukkig net goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
Hierbij de Crash met Stan, heel jammer dat ik hierdoor de 3rde plaats verloor.

[Video: Crash met Stan]

Hieronder nog een incident met Stan dit was 2 ronden na de eerste crash.

[Video: 2de incident Stan net na de crash]

En hier nog een warm momentje me Lawson ;)

[Video: Warm moment met Lawson]

Anderzijds leuke race en leuke battles gehad!

[ Voor 36% gewijzigd door Gauthier_021 op 13-01-2019 21:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boatje
De resultaten zijn geüpdatet.
Zie Google Sheet Ik mis helaas wel het aantal pitstops, beste tijden en tijdstraffen van de laatste 3.

Opmerkingen over de Spain GP
  • Tijdens de Q werden er opnieuw mensen gehinderd. Maak dat je aan de kant gaat voor mensen in hun vlugge lap dus hou de minimap in de gaten.
  • Idem voor blauwe vlaggen. In het bijzonder Stantheman. Er waren verschillende beelden van crashes of gevaarlijke momenten tijdens een blauwe vlag. Hierbij heeft de FIA beslist om hem niet te laten deelnemen aan de GP van Monaco.
  • Maak dat je op tijd in de lobby komt ;)
Op naar Monaco d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
De week dat ik met een controller moet, gaan we racen in Monaco :F Doel wordt dus uitrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3007
Mooi dat Stan een raceban heeft, wat die vent allemaal voor capriolen uithaalt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Monaco-twk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d82deHZyKGmuuMKWcIJOUjeR/full.png Monaco Grand Prix

Zondag 20 januari 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
FerrariPat1970Martijnhitv
HaasMIezelsKrullie77

AFWEZIG:

• Suksee85

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2019 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Met veel spijt neemt Stantheman00700 afscheid van Ferrari. Niet door de penalty hij heeft gekregen maar omdat het niveau hoger is dan hij had gedacht en hij geen andere rijders in gevaar wil brengen. Martijnhitv neemt het zitje over in de Italiaanse renstal. Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriete race van de kalender komt er weer aan: de Grand Prix van Monaco. Laten we met ze alle wel uitkijken tijdens de Q en de eerste paar bochten van de race maar ook de blauwe vlaggen tijdens de race ;). Klein foutje is nogal snel gemaakt in Monaco, net als in Baku. We all know de tweede bocht chaos daar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3007
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 14:57:
Mijn favoriete race van de kalender komt er weer aan: de Grand Prix van Monaco. Laten we met ze alle wel uitkijken tijdens de Q en de eerste paar bochten van de race maar ook de blauwe vlaggen tijdens de race ;). Klein foutje is nogal snel gemaakt in Monaco, net als in Baku. We all know de tweede bocht chaos daar :9
Denk dat de eerste bocht wel meevalt zolang er maar niemand de bocht af gaat snijden. En inderdaad een geweldige baan, vooral in qualifying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of ik het ga halen morgen. Ben rond 8 uur thuis. Probeer iets eerder. Als ik er niet ben hoef je er niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRy78
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15-04-2019
Kun je deze races ook ergens volgen, als toeschouwer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gauthier_021
We hebben niet echt een vast kanaal maar ikzelf en sommige andere streamen de race wel op twitch, hieronder enkele links om te kijken:

pat1970 (mezelf): https://www.twitch.tv/gaminggauthier
Massive_87: https://www.twitch.tv/mrwootie
Superdurt: https://www.twitch.tv/superdurt

Ik denk dat er nog wel zijn maar het zijn de enige die ik zelf weet ;) Ikzelf laat de races ook op het kanaal staan :)
RoRy78 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 16:58:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boatje
RoRy78 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 16:58:
Edit: Gauthier was me voor...

[ Voor 24% gewijzigd door Boatje op 20-01-2019 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRy78
Hoe doet F1 dat met hun eSports series? Zou toch mooi zijn als er een soort director functie in de game zou zitten die het mogelijk maakt om als buitenstaander te kunnen meekijken / recorden / streamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
Haha ja inderdaad dat scheelde niet veel ;)
Boatje schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:10:
[...]

Edit: Gauthier was me voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
Normaal zit er een spectatorsmode in de online lobby, deze persoon kan het dan uitzenden en switchen tussen de rijders.
RoRy78 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:13:
Hoe doet F1 dat met hun eSports series? Zou toch mooi zijn als er een soort director functie in de game zou zitten die het mogelijk maakt om als buitenstaander te kunnen meekijken / recorden / streamen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRy78
Hmm, dat zou ook een mooie vacature zijn, haha.. ;)
Ik heb nog geen PS4 live helaas. (daarom dat ik het antwoord ook niet wist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al thuis, dus race gewoon mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Met controller in Monaco is knap lastig heb ik afgelopen weekend ervaren. Ik hoop dat ik niet te veel hinder ben voor de personen die vooraan liggen, anders zal ik mezelf wel uit het spel gooien (mocht ik niets meer te winnen hebben). Helaas nog geen nieuws over de reparatie van m'n stuur, dus het is nog een raadsel of ik 'm volgende week heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boatje
De resultaten staan online
Zie de Google Sheet

Opmerkingen over de Monaco GP
  • Echt leuk om 19 deelnemers te zien! En dat op het kortste circuit van het jaar!
  • In bijna elke GP, waren er incidenten tijdens blauwe vlaggen of tijdens in/out Q laps. Deze keer kudos voor iedereen! Indrukwekkend hoe de meeste aan de kant gingen op dit riskante circuit!
  • 10 mensen finishten de Monaco race, opnieuw een record! Al koste het LawsonIX blijkbaar 10 pitstops :+
  • We hebben al 2 keer connectie problemen gehad bij het laden van de race. Niet 100% zeker hoe dit op te lossen is. Iemand ideeën?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gauthier_021
Hieronder een warm momentje met Boatje en Massive_87, het scheelde niet veel, het was ondertussen al ronde 38 :p

[Video: Hot moment at Monaco!]

[ Voor 11% gewijzigd door Gauthier_021 op 21-01-2019 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Boatje schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:30:

• We hebben al 2 keer connectie problemen gehad bij het laden van de race. Niet 100% zeker hoe dit op te lossen is. Iemand ideeën?
[/list]
Geen idee of dit aan mij kan liggen of dat het gewoon een bug in het online gedeelte van het spel zit. Misschien @Verwijderd de volgende race te laten hosten?

Plus nog een idee:

Zodra de lobby open is, kunnen deelnemers zelf de lobby betreden zonder dat zij hiervoor een uitnodiging hebben. Dat scheelt de host behoorlijk namen checken. Je kunt bij het What's New tabje in het PS4 menu zien wie er F1 speelt. Daar kun je vervolgens middels Join Session, de sessie betreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sup4rdurt schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:01:
[...]

Geen idee of dit aan mij kan liggen of dat het gewoon een bug in het online gedeelte van het spel zit. Misschien @Verwijderd de volgende race te laten hosten?

Plus nog een idee:

Zodra de lobby open is, kunnen deelnemers zelf de lobby betreden zonder dat zij hiervoor een uitnodiging hebben. Dat scheelt de host behoorlijk namen checken. Je kunt bij het What's New tabje in het PS4 menu zien wie er F1 speelt. Daar kun je vervolgens middels Join Session, de sessie betreden.
Op zich prima, maar ik had juist problemen dat sommige mensen er niet inkwamen bij mij...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

canada-tw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zk6ToI2OmeHAla4lUxq87XGp/full.png Canadian Grand Prix

Zondag 27 januari 2019
Host: Sup4rdurt of Koekenbakker28

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
HaasMIezelsKrullie77

AFWEZIG:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Mijn stuurtje is nog steeds weg, en heb/kan deze week weinig met controller oefenen. Gelukkig is Canada iets meer vergevingsgezind dan Monaco... Had na 10 laps al 5 pits gehad, en toen crashte ik in de muur. Vrij genant.

Ik hoop zondag op tijd thuis te zijn en alsnog mee te doen, maar als ik er niet ben hoeven jullie niet op mij te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
KekoDK schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:44:
Mijn stuurtje is nog steeds weg, en heb/kan deze week weinig met controller oefenen. Gelukkig is Canada iets meer vergevingsgezind dan Monaco... Had na 10 laps al 5 pits gehad, en toen crashte ik in de muur. Vrij genant.

Ik hoop zondag op tijd thuis te zijn en alsnog mee te doen, maar als ik er niet ben hoeven jullie niet op mij te wachten.
Inderdaad moeilijk om te switchen indien je het niet gewend bent. Bedankt om het te laten weten dat je ms er niet bij zal zijn. Hopelijk is je stuurtje vlug vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Ik ga het makkelijk redden vanavond, hopelijk kan ik nog even oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Op mn staart gebeukt, gespind en wiel kwijt.... Kwali werd ik ook gehinderd helaas, geen fijne race.

Gelukkig wel in ronde 4 en niet in ronde 30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
[Video: First lap @ Canada]

Leuk penalty systeem :'(

Had er voor deze race wel wat meer vertrouwen in totdat het weer een potje catch-up racen werdt. Dan wil je nog wel eens te veel risico nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog een rare bug aan het begin van de race, ik zat ineens in een andere view, waar ik normaal TV pod gebruik hing ik nu ineens 50 meter achter mijn auto. Pas in lap 3 toen ik in de pit stond kon ik dit aanpassen 8)7 De race begon daardoor echt niet lekker en moest ik weer eens in de achtervolging |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hele race: YouTube: F1® 2018 - GoT - Canada

En weer 6e haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekenbakker.. rij jij in de q ook zonder mini map?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

France-twk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DB2hzQns85HwsTtsahzSfeQ5/full.png French Grand Prix

Zondag 03 februari 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
HaasMIezelsKrullie77

AFWEZIG:

• Pat1970
  • Draat505
  • Koekenbakker28
  • Thom-2289

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2019 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3007
Hoop op regen morgen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2019 @ 20:27:
Koekenbakker.. rij jij in de q ook zonder mini map?
Ja, ik vind het altijd verschrikkelijk afleiden. Liefst zou ik ook posities ed uitzetten maar dan krijg je echt te weinig info mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moes2
Ik kan er vanavond niet bij zij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meld me ook af voor vanavond. Heb last van een klassieke winterdepressie en zit even aan me tax. Kan racen ook niet halfbakken doen, dus dan vanavond maar even overslaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Ik heb het voor elkaar gekregen om zelfs in Frankrijk nog tegen een vangrail aan te rijden. Geeft maar weer eens aan dat ik echt totaal niet met een controller overweg kan.

Volgende twee races ben ik er niet bij helaas, ik heb andere afspraken staan. Daarna ben ik hopelijk weer met een stuurtje terug in Hockenheim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de pedalen van de trustmaster t150. Lijkt alsof de veer kapot is. Gister tijdens de race gebeurde dat. Daarna bleef ik op half gas rijden als ik mijn voet van het pedaal had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Verwijderd schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:03:
Iemand ervaring met de pedalen van de trustmaster t150. Lijkt alsof de veer kapot is. Gister tijdens de race gebeurde dat. Daarna bleef ik op half gas rijden als ik mijn voet van het pedaal had.
Vervelend is dat, indd. Redelijk bekend probleem met die dingen. LawsonIX heeft dat ook gehad. Als je het aanmeld bij Thrustmaster kun je een veertje opgestuurd krijgen. Dat vervangen is redelijk eenvoudig (heeft mij een minuut of 30 gekost).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Austria-tw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OM5oMaDGJEDDWjJMXKypvOm9/full.png Austrian Grand Prix

Zondag 10 februari 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
HaasMIezelsKrullie77

AFWEZIG:

• Pinda-soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KekoDK
Eén van m'n favorieten, jammer dat ik er niet bij kan zijn. Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Ik neem aan dat we voortaan zonder formation lap rijden?

En @Boatje; ik rijdt voortaan met automatisch schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
De eerste ronde:

[Video: First lap @ Austria]
(het was best druk in bocht 1)

En dan mijn DSQ:

[Video: DSQ @ Austria]

Sorry @Massive_87 , ik besefte niet zo snel dat ik de pits blokkeerde. Ik wou niet naar achter rijden met het risico dat je daardoor zou raken, dus ik wachtte tot je mij voorbij kwam. Zover kwam het uiteindelijk niet voor me :'(

Ik snap ook niet waarom ik niet ge-ghost werdt op dat moment tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Sup4rdurt schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:38:
De eerste ronde:

[Twitch: First lap @ Austria]

En dan mijn DSQ:

[Twitch: DSQ @ Austria]

Sorry @Massive_87 , ik besefte niet zo snel dat ik de pits blokkeerde. Ik wou niet naar achter rijden met het risico dat je daardoor zou raken, dus ik wachtte tot je mij voorbij kwam. Zover kwam het uiteindelijk niet voor me :'(

Jammer, want jouw start was wel netjes 8) Je blokkeerde Massive, maar misschien was het bad karma aangezien hij de hoofdoorzaak was van die chaos in bocht 1.

Volgende race beter? Op naar jouw eerste punten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Boatje schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:56:
Volgende race beter? Op naar jouw eerste punten >:)
Mijn track record is niet al te best dit seizoen. Jammer genoeg de resultaten van het eerste seizoen niet meer, maar toen ging het stukken beter mijn inziens :+

Maar inderdaad, op naar de eerste punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sup4rdurt schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:38:
De eerste ronde:

[Twitch: First lap @ Austria]

En dan mijn DSQ:

[Twitch: DSQ @ Austria]

Wat goed te zien op jou filmpje van de start is dat ik helemaal niet weg kom, ik geef teveel gas en daardoor gleed ik weg. Waardoor iemand achter mij volgens mij moest uitwijken het gras in (excuses daarvoor).

Was sowieso al niet geconcentreerd bezig aangezien ik door de paar druppels op het asfalt mezelf een paar rondes later de muur in reed :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauthier_021
Ik zal er helaas niet bij zijn deze zondag! Stom want het is net Silverstone. Veel succes aan de rest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boatje
United Kingdom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZWIToG0aQWtEnSnSwSEpfqjU/full.png British Grand Prix

Zondag 17 februari 2019

Deelnemers

TeamRacer 1Racer 2
HaasMIezelsKrullie77

Pagina: 1 2 3 Laatste