It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
hey die gaan ik lezen..Op woensdag 18 juli 2001 22:18 schreef mbitnl het volgende:
JordyB!
[url="http://[topic=97338]" [url]
Verwijderd
kom maar op icq dan praten we wel ffOp woensdag 18 juli 2001 22:27 schreef Kakarot het volgende:
wat is die kleine vergoeding dan?
Succes ermee en laat het resultaat hier even zien!
Verwijderd
Genoeg manieren om je kast te martelen...
Hilversum en Veghel..... nah.Op donderdag 19 juli 2001 09:26 schreef Rappie het volgende:
als je in de buurt van veghel woont wil ik er de decoupeerzaag ook wel ff inzetten
http://www.virtualhideout.net is down
Verwijderd
ey cool, in veghelOp donderdag 19 juli 2001 09:26 schreef Rappie het volgende:
als je in de buurt van veghel woont wil ik er de decoupeerzaag ook wel ff inzetten
ik uit Boekel
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Is er iemand in de buurt van het gooi van wie ik een dremel oid kan lenen??? Vanmiddag ff bij de gamma gekeken en vind ut veel te duur om voor een eenmalige mod zo'n apparaat te gaan kopen.
Verwijderd
[topic=188989]Op zaterdag 21 juli 2001 22:27 schreef Kakarot het volgende:
Heb maar besloten om het niet te laten doen en toch zelf te gaan pielemozen met mijn kast.
Is er iemand in de buurt van het gooi van wie ik een dremel oid kan lenen??? Vanmiddag ff bij de gamma gekeken en vind ut veel te duur om voor een eenmalige mod zo'n apparaat te gaan kopen.
[aso modus]
Ga naar de Gamma ofzo
koop zo'n ding
gebruik em ff (hoelanf ben jer mee bezig? max een dagje ofzo denk ik
breng em terug, en zeg:
Meneer/mevrouw, uw service bevalt me niet, ik koop hier [product] en thuis gekomen zie ik dat ie al gebruikt is, en aangezien ik [de dag van aankoop] geen tijd meer had om em terug te brengen doe ik dat nu ff en ik eis mijn geld nu terug
[/aso modus]
zie aldaar mijn laatste post..Op zaterdag 21 juli 2001 22:32 schreef igor het volgende:
[..]
[topic=188989]
Kan em niet halen aangezien ie tever weg zit en ik gewoon mot werken dus never ff snel zo'n ding kan halen
Aso modus zou kunnen maar met mijn techniese kennis zal ik er langer dan een dag mee bezig zijnOp zaterdag 21 juli 2001 22:34 schreef Nelly___ het volgende:
Kijk, stappenplan voor je:
[aso modus]
Ga naar de Gamma ofzo
koop zo'n ding
gebruik em ff (hoelanf ben jer mee bezig? max een dagje ofzo denk ik)
breng em terug, en zeg:
Meneer/mevrouw, uw service bevalt me niet, ik koop hier [product] en thuis gekomen zie ik dat ie al gebruikt is, en aangezien ik [de dag van aankoop] geen tijd meer had om em terug te brengen doe ik dat nu ff en ik eis mijn geld nu terug
[/aso modus]
Verwijderd
hahaha LOp zaterdag 21 juli 2001 22:34 schreef Nelly___ het volgende:
Kijk, stappenplan voor je:
[aso modus]
Ga naar de Gamma ofzo
koop zo'n ding
gebruik em ff (hoelanf ben jer mee bezig? max een dagje ofzo denk ik)
breng em terug, en zeg:
[/aso modus]
Smirnoff Ice: As clear as your conscience
[/reclame-modus]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ik wil ook wel zo'n ding voor je halen en opsturen tegen de aankoopsprijs + porto.Op zaterdag 21 juli 2001 22:41 schreef Kakarot het volgende:
[..]
zie aldaar mijn laatste post..
Kan em niet halen aangezien ie tever weg zit en ik gewoon mot werken dus never ff snel zo'n ding kan halen
met de garantie dat je wel eerlijk betaald natuurlijk...
meer info: ff ICQ starten (ow ja, away is niet altijd wat het lijkt....
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Jij gaat mij gelukkig maken denk ikOp zondag 22 juli 2001 22:00 schreef schizofreen het volgende:
ik wil ook wel zo'n ding voor je halen en opsturen tegen de aankoopsprijs + porto.
met de garantie dat je wel eerlijk betaald natuurlijk...
meer info: ff ICQ starten (ow ja, away is niet altijd wat het lijkt....)
icq op werk: 66626284
heb je al een request gestuurd.