Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen en streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1350€ ongeveer. Dat is wel het maximum. Niet enorm strikt. Wel exc. Verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik neem een scherm (1440p 144hz) en een tobo, muis mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk een snelle processor met veel cores nodig te hebben. Een sterke videokaart en een snelle bootdrive. En een goede processorkoeling voor de processor (die ik ga overclocken). En nog een aantal fans om de pc lekker stil en koel te maken. Verder zie lijstje:
Lijstje:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua videokaart toch echt wel Nvidia, en ik dacht zelf aan AMD als de processor aangezien die beter zijn in multitasken(streamen).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte maakt me niet uit, maar geluid wel, ik wil trouwens ook een build met zo min mogelijk rgb ( alleen op de case ) de rgb op de ram en het moederbord zet ik uit of op wit.
Ga je overklokken?
Jazeker
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie me vertellen hoe en wat ik moet veranderen aan mijn build om het zo goed mogelijk bij mijn wensen te laten passen. En info geven over uitzonderingen bij bepaalde parts(als die er zijn). Alvast bedankt!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen en streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1350€ ongeveer. Dat is wel het maximum. Niet enorm strikt. Wel exc. Verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik neem een scherm (1440p 144hz) en een tobo, muis mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk een snelle processor met veel cores nodig te hebben. Een sterke videokaart en een snelle bootdrive. En een goede processorkoeling voor de processor (die ik ga overclocken). En nog een aantal fans om de pc lekker stil en koel te maken. Verder zie lijstje:
Lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1800X Boxed zonder koeler | € 242,- | € 242,- |
| 1 | MSI X370 Gaming Pro Carbon | € 113,05 | € 113,05 |
| 1 | Zotac GeForce GTX 1080 Mini | € 506,- | € 506,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 39,49 | € 39,49 |
| 1 | Phanteks Eclipse P350X Zwart | € 66,50 | € 66,50 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 4 | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 7,73 | € 7,73 |
| 4 | be quiet! Pure Wings 2, 140mm | € 8,64 | € 34,56 |
| 1 | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3000C15 | € 151,50 | € 151,50 |
| 1 | Cougar GX-F 550W | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 80,90 | € 80,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.369,13 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua videokaart toch echt wel Nvidia, en ik dacht zelf aan AMD als de processor aangezien die beter zijn in multitasken(streamen).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte maakt me niet uit, maar geluid wel, ik wil trouwens ook een build met zo min mogelijk rgb ( alleen op de case ) de rgb op de ram en het moederbord zet ik uit of op wit.
Ga je overklokken?
Jazeker
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie me vertellen hoe en wat ik moet veranderen aan mijn build om het zo goed mogelijk bij mijn wensen te laten passen. En info geven over uitzonderingen bij bepaalde parts(als die er zijn). Alvast bedankt!