Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• henkvdz968
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 23-08-2018
Mijn vraag
...word het onvoorspelbare gedrag van sommige subatomaire deeltjes verklaard door de aanwezigheid van fysische verschijnselen of door een mogelijke vorm van communicatie tussen deze deeltjes.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 10:58

DirtyBird

Praktiserend denker

Is dit de vraag waarvoor je een tweakers-account aanmaakt? :)

Ik denk dat je vraag met een beetje googlen prima beantwoord wordt en zo niet, dan kan je in ieder geval hier de onderste sectie van je TS (waar nu "..." staat) opvullen met je bevindingen.

Ook ben ik persoonlijk wel benieuwd waarom je deze vraag stelt. Is hier een discussie met vrienden aan vooraf gegaan? Shower thought? Of ben je high as a kite ;) ?

Het lastige van nietsdoen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent.

• defiant
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Beste @henkvdz968 welkom op GoT, bij het posten van dit soort vragen is het altijd belangrijk te laten zien wat jezelf al hebt opgezocht, waarom je het wil weten en waar je precies vast loopt met je vraag, zo ontstaat er een echte wederzijdse discussie. Kijk ook naar onze forum regels over het starten van een nieuw onderwerp: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid

Je topic start is nu onvoldoende voor een echte discussie, ik doe deze daarom op slot. Je mag een nieuw topic openen als je daarin zet wat je al gezocht hebt, waarom je het wilt weten en waar je precies vastloopt met je vraag.

Climate dashboard

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True