Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een tijdje opzoek naar een nieuwe telefoon en mijn oog valt op de Honor 10. Mooi apparaat voor niet al teveel geld. Er zijn zeker betere chinese smartphones te krijgen voor dit geld, echter zijn deze apparaten vaak gigantisch. Niks voor mij.

Nou zag ik dat er ook variant van de honor 10 is met 6gb aan RAM en dit spreekt mij toch wel aan. Voor deze versie zag ik wel dat de enige overeenkomende lte banden nr's 3 en 7 waren dus niet de 800MHz band. Nou ben ik niet zo bekend met dit onderwerp en zou ik graag willen weten of dit voldoende is. Of als iemand een uitvoering van dit toestel weet of kan vinden met 6gb RAM waarbij wel alle banden beschikbaar zijn is dat ook top! Alvast heel erg bedankt.

Groet.

Beste antwoord (via Verwijderd op 23-08-2018 13:41)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd band 20 wordt gebruikt door KPN, Tele2 en Vodafone voor 4G. Heeft een toestel die band niet, dan is 4G beperkt te gebruiken. Maar goed kijk even in rens-br in "[Xiaomi Mi A2] Ervaringen & Discussie", daar heb ik een post gemaakt met alle gebruikte banden in Nederland en België per provider. Vergelijk dat met de banden van de Honor 10 die je wilt kopen en komt het overeen dan werkt het goed, missen er een aantal dan werkt het een stuk slechter.

Met als side note dat hoge frequenties vooral gebruikt worden als 'extra' op drukke plekken / steden en de lage frequenties meer zijn voor 'overal' gebruik.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan je iets met alle specificaties op pricewatch: Honor 10 64GB Zwart of anders misschien even [Honor 10] Ervaringen & Discussie in de gaten houden qua komende informatieve posts?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Specs staat helaas alleen 4g lte bij, zegt dan volgens mij niet heel veel. Honor 10 topic zal ik in de gaten houden!

Acties:
  • Beste antwoord

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd band 20 wordt gebruikt door KPN, Tele2 en Vodafone voor 4G. Heeft een toestel die band niet, dan is 4G beperkt te gebruiken. Maar goed kijk even in rens-br in "[Xiaomi Mi A2] Ervaringen & Discussie", daar heb ik een post gemaakt met alle gebruikte banden in Nederland en België per provider. Vergelijk dat met de banden van de Honor 10 die je wilt kopen en komt het overeen dan werkt het goed, missen er een aantal dan werkt het een stuk slechter.

Met als side note dat hoge frequenties vooral gebruikt worden als 'extra' op drukke plekken / steden en de lage frequenties meer zijn voor 'overal' gebruik.