Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Zojuist de 6/64 besteld bij Superaankoop. Heb goede ervaringen met deze shop en ga daarom maar voor zekerheid. Hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Panini schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:06:
Jammer genoeg verschijnt de 8gb/128 gb nog nergens. Of heeft iemand deze al gespot? De 6gb vind ik toch wat te weinig, hoewel het nog steeds een goede deal is.
Ik heb op een Maleisische site gelezen dat de 8gb versies niet uitkomen, enkel de reviewexemplaren hebben dit.

Ik heb sinds gisteren de 6gb/128gb in gebruik en moet zeggen dat ik hem echt enorm snel vind.
Voor deze prijs/kwaliteit kon ik hem niet laten liggen.

Ben wel benieuwd waar jij 8gb voor nodig hebt op je telefoon? 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 13:08
Bij Belsimpel is de zwarte Pocophone 128GB nu 388 Euro
Nette prijs en 2 jaar garantie

https://www.belsimpel.nl/pocophone-f1/128gb-zwart

[ Voor 23% gewijzigd door StrifeNL op 21-09-2018 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 15:24
Bartaz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:19:
[...]

Ik heb op een Maleisische site gelezen dat de 8gb versies niet uitkomen, enkel de reviewexemplaren hebben dit.

Ik heb sinds gisteren de 6gb/128gb in gebruik en moet zeggen dat ik hem echt enorm snel vind.
Voor deze prijs/kwaliteit kon ik hem niet laten liggen.

Ben wel benieuwd waar jij 8gb voor nodig hebt op je telefoon? 😊
Dat zou echt een domper zijn. Waarom zouden ze dit doen voor enkel het reviewen als er geen productie komt. -O-

Heb het nu nog niet nodig, maar ik wil niet binnen 4-5 jaar tegen beperkingen aan gaan lopen van de telefoon. Ik merk momenteel dat ik veel apps tegelijk open heb staan (zowel werk als privé), mobile games speel en met 3gb ram beperkt raak.

Ik merk dat ik geen behoefte heb aan elk jaar of 2 jaar een nieuwe telefoon. Dan koop ik liever nu een telefoon waarbij ik zeker weet dat deze 4-5 jaar mee kan komen en eventueel zelf nog te flashen is met een aangepaste ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Ik heb hem fijn bij Amazon besteld voor schoonmoeders. Geen gedoe, was in 2 dagen prima, ik heb weer bonuspunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfryslan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-12-2022
Iemand ervaring met The Solution Shop?

Ik heb net met ze gemaild over de 128gb en bij hun heb je 2 jaar garantie.
Bij garantie opsturen naar Engeland, en de kosten worden vergoed.

Alle standaard reparaties worden in Engeland uitgevoerd en de moeilijke reparaties in China (zonder extra verzendkosten).

Wanneer je voor EU Express kiest, betaal je geen douanekosten etc.

Het duurt wel 2-3 weken voordat hij bezorgd wordt.

Iemand al eens garantie via The Solution Shop gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adehaan968cs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Bedankt @Gerubu voor het melden! Ik heb mijn 64gb model net terug gestuurd om hem om te ruilen voor een 128gb model. Voor 25 euro extra is dat natuurlijk een no brainer :)

• PBoers
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-12-2020
djfryslan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:13:
Iemand ervaring met The Solution Shop?

Ik heb net met ze gemaild over de 128gb en bij hun heb je 2 jaar garantie.
Bij garantie opsturen naar Engeland, en de kosten worden vergoed.

Alle standaard reparaties worden in Engeland uitgevoerd en de moeilijke reparaties in China (zonder extra verzendkosten).

Wanneer je voor EU Express kiest, betaal je geen douanekosten etc.

Het duurt wel 2-3 weken voordat hij bezorgd wordt.

Iemand al eens garantie via The Solution Shop gehad?
Niet al gehad, maar heb maandag wel mijn pocophone daar besteld. Is nog niet binnen, nog niet verzonden. Verder ziet het er wel uit als een goede site, met goede customer service, daarom heb ik m hier besteld. Ik hou je op de hoogte

Verwijderd

PBoers schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 01:00:
[...]

Niet al gehad, maar heb maandag wel mijn pocophone daar besteld. Is nog niet binnen, nog niet verzonden. Verder ziet het er wel uit als een goede site, met goede customer service, daarom heb ik m hier besteld. Ik hou je op de hoogte
Ik heb hem vrijdag besteld bij solutionshop. Ben benieuwd... Laten we elkaar op de hoogte houden.

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Mijne is gisteren verzonden vanuit Hongkong (eglobal). Ben benieuwd!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 22:10
Gisteravond laat toch maar de zwarte 128 Gb versie besteld bij Belsimpel.
Ik heb momenteel een Sony Xperia XA2 wat eigenlijk een hele fijn apparaat is, maar ik ben simpelweg te benieuwd ;-)
Ik ga 'm een paar dagen uitproberen (uiteraard zonder het toestel te beschadigen) en als het niet bevalt, gaat ie retour.

• LightPhoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:10
Goofman schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:06:
Ik heb momenteel een Sony Xperia XA2 wat eigenlijk een hele fijn apparaat is, maar ik ben simpelweg te benieuwd ;-)
Ik ga 'm een paar dagen uitproberen (uiteraard zonder het toestel te beschadigen) en als het niet bevalt, gaat ie retour.
Houd je rekening met de kans dat Belsimpel dit niet accepteert? De wet geeft aan dat je alles mag doen met een product wat je ook in de winkel kan doen.... Dat is geen review periode van een aantal dagen.

geeft geen reacties meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 22:10
Nee dat begrijp ik uiteraard. Ik gebruik de telefoon dan ook alleen thuis en laat bescherming etc ook zo veel mogelijk zitten. Ik heb alleen niet de hele dag de tijd om te te testen dus verdeel dat over een aantal dagen. Ik vind het niet meer dan normaal dan zo'n apparaat netjes te behandelen wanneer ik nog niet zeker weet of deze wel aan mijn verwachtingen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goofman schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:06:
Pas op, zelfs een haarkrasje doet Belsimpel moeilijk over. Zijn het moeilijkste qua retouren van alle webwinkels. Ooit eens iPhone retour gestuurd die na een week defect had, haarkrasje op scherm dus mocht niet retour gemeld worden en moest gewone reparatie proces in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Wat ik overigens wel apart vind is dat mijn foon nu onderweg is vanuit HongKong met DHL parcel.
Bij mij is momenteel de ervaring dat DHL vanuit China 100% door de douane tegengehouden wordt en ik mag betalen.
Vraag me af hoe Egblobal dat heeft geregeld....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big_Chief
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-01-2023
DRuw schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:53:
Wat ik overigens wel apart vind is dat mijn foon nu onderweg is vanuit HongKong met DHL parcel.
Bij mij is momenteel de ervaring dat DHL vanuit China 100% door de douane tegengehouden wordt en ik mag betalen.
Vraag me af hoe Egblobal dat heeft geregeld....
Ze sturen hem eerst naar Engeland en dan door naar NL heb ik begrepen. Op die manier geen douanekosten. Die van mij zou deze week ook met DHL aan moeten komen via Eglobal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Big_Chief schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:17:
[...]

Ze sturen hem eerst naar Engeland en dan door naar NL heb ik begrepen. Op die manier geen douanekosten. Die van mij zou deze week ook met DHL aan moeten komen via Eglobal
Dit, daardoor nooit doaune kosten via Eglobal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
PBoers schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 01:00:
[...]

Ben erg geïntresseerd in jouw ervaring bij The Solution Shop. Zit er ook aan te denken om hem daar te bestellen. Anders Eglobalcentral.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thriller
  • Laatst online: 11-09 21:50
Gisteren ook maar besteld bij The Solution Shop, ik hou jullie op de hoogte.

Na jarenlang Samsung ben ik erg benieuwd naar deze telefoon. Ik kon de hoge prijs van de huidige generaties Samsung (en andere merken) niet meer verantwoorden aan mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Gerubu schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:33:
Bij Belsimpel is de zwarte Pocophone 128GB nu 388 Euro
Nette prijs en 2 jaar garantie

https://www.belsimpel.nl/pocophone-f1/128gb-zwart
Zo te zien wordt hij elke dag een euro goedkoper :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die bij the solution shop hun mobiel bestellen, vergeet niet om te betalen met een credit kaart o.i.d. Dan heb je in ieder geval nog een soort van verzekering als je order niet wordt verstuurd. Ze hebben namelijk niet een bepaald goede reputatie (https://www.trustpilot.com/review/thesolutionshop.co.uk) en de prijs lijkt bijna te mooi om waar te zijn.

Ik heb een gokje gewaagd met mijn prepaid creditkaart en ik heb hem vorige week vrijdag besteld. Volgens mij is er nog niemand die heeft bevestigd dat zijn order is binnen gekomen via die site. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Big_Chief schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:17:
[...]

Inderdaad, hij ligt nu ion Engeland:)
Customs cleared 2018-09-24 01:03 pm Heston, MIDDX United Kingdom
Crossing border and in transit to carrier hub 2018-09-22 11:34 am Hong Kong, HON Hong Kong
Scanned at Landmark crossdock facility 2018-09-22 09:58 am Hong Kong, HON Hong Kong
Processed 2018-09-22 05:04 am Hong Kong, HON Hong Kong
Shipment Data Uploaded 2018-09-21 05:51 am Hong Kong, HON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
Melding bij mij vanuit DHL... Defect at depot.... Nog een dag wachten...ZUCHT

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jawaligt
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
notgib schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:28:
Zojuist de 6/64 besteld bij Superaankoop. Heb goede ervaringen met deze shop en ga daarom maar voor zekerheid. Hou jullie op de hoogte.
Ik begrijp er niks van. Heb op 12/09 bij Superaankoop de blauwe 6/64 besteld. Op 14/09 krijg ik een melding dat hij verstuurd is en op de Superaankoop site staat hij sindsdien als gereed/verscheept.

Het DPD UK trackingnummer dat ik heb gekregen geeft echter al 10 dagen aan dat de zending wel is aangemeld maar nog niet door hen is ontvangen. En Superaankoop belooft 3-7 werkdagen levertijd... zucht. :(

Superaankoop reageert met allerlei vage verhalen: dat ze het bij hun logistieke afdeling hebben gecontroleerd en dat de zending wat vertraging heeft opgelopen, en of ik tot het eind van de week wil wachten :'(. Maar als hij sinds 14/09 niet meer in hun handen is en de carrier het pakket nooit ontvangen heeft lijkt me dat onzin. :F

Nu maar een procedure gestart bij de credit card maatschappij. :|

Mijn vorige bestelling bij eGlobalcentral (zelfde moederbedrijf/paypal verkoper) ging overigens wel goed en was met 5 werkdagen binnen, dus waarom dit nu zo raar loopt..

[ Voor 7% gewijzigd door jawaligt op 24-09-2018 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

jawaligt schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:36:
[..
Ik begrijp er niks van. Heb op 12/09 bij Superaankoop de blauwe 6/64 besteld. Op 14/09 krijg ik een melding dat hij verstuurd is en op de Superaankoop site staat hij sindsdien als gereed/verscheept. etc...
Ai, wat vervelend om te horen. Kan mij voorstellen dat je het via de cc maatschappij aanvecht. Kan natuurlijk dat er iets gebeurt is met het pakketje. Dat soort dingen gebeuren.

Zoals gezegd heb ik met de shop zelf verder goede ervaringen, 2x telefoon besteld. Beide keren binnen 7-10 dagen binnen, keurig.

Hou ons op de hoogte, doe ik dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 12:56
Zijn er toevallig mensen die hem via

https://www.ebay.de/sch/i...kw=pocophone+64gb&_sop=15

Hebben gekocht ziet er allemaal wel betrouwbaar uit en niet duur.

EDIT:
Oops zie net dat het gewoon om eglobal gaat

[ Voor 13% gewijzigd door FRANSAD op 24-09-2018 20:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
Nee, maar ik heb hem bij onderstaande verkoper gehaald. Veel goede reviews, en uiteindelijk een 128GB voor 309 euro. Verzending vanuit Europa.

https://www.ebay.nl/itm/X...8b4f1a:g:1XgAAOSwrwJboQKo

Daarnaast was de Paypal betalen na ontvangst modus ook actief. Dus hoef je je al helemaal geen zorgen te maken.

Goede deal!
FRANSAD schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:49:
Zijn er toevallig mensen die hem via

https://www.ebay.de/sch/i...kw=pocophone+64gb&_sop=15

Hebben gekocht ziet er allemaal wel betrouwbaar uit en niet duur.

EDIT:
Oops zie net dat het gewoon om eglobal gaat

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat nu voor €288,79 bij www.tecobuy.nl.
Hij staat ook voor €299,99 bij www.eglobalcentral.be.
Iemand ervaringen met bestellingen naar België,
Zijn dit een betrouwbare sites?
Welke van de 2 kies ik best om te bestellen?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2018 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Chief
  • Laatst online: 25-01-2023
DRuw schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:40:
[...]

Inderdaad, hij ligt nu ion Engeland:)
Customs cleared 2018-09-24 01:03 pm Heston, MIDDX United Kingdom
Crossing border and in transit to carrier hub 2018-09-22 11:34 am Hong Kong, HON Hong Kong
Scanned at Landmark crossdock facility 2018-09-22 09:58 am Hong Kong, HON Hong Kong
Processed 2018-09-22 05:04 am Hong Kong, HON Hong Kong
Shipment Data Uploaded 2018-09-21 05:51 am Hong Kong, HON
Jup same here! Kan niet wachten tot ze doorgaan naar NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 12:56
dstyle_nl schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:12:
Nee, maar ik heb hem bij onderstaande verkoper gehaald. Veel goede reviews, en uiteindelijk een 128GB voor 309 euro. Verzending vanuit Europa.

Daarnaast was de Paypal betalen na ontvangst modus ook actief. Dus hoef je je al helemaal geen zorgen te maken.

Goede deal!

[...]
Thanks ook meteen daar besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede deal!

[...]
Kijk, dit zijn de tips. Binnen hoeveel dagen had je hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dstyle_nl
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 03:56:
[...]

Kijk, dit zijn de tips. Binnen hoeveel dagen had je hem?
Gisteren besteld, dus je hoort het van mij zodra hij binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
dstyle_nl schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 06:45:
[...]

Weet jij hoe het zit met garantie als je hem daar bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 18:50
barzi schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 07:32:
[...]

Weet jij hoe het zit met garantie als je hem daar bestelt?
Het is ook een bedrijfje in Hong Kong zoals eglobal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
dstyle_nl schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 06:45:
[...]

Ook benieuwd. Er staat levering tussen 4 en 12 oktober, verstuurd vanuit Frankrijk. Als die echt vanuit FR wordt verstuurd moet dat toch niet langer dan 2 dagen duren, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
Nee hoor. Ik bestel wel vaker vanuit Frankrijk en 2 dagen duurt het nooit. Er zitten echt wel een paar depots tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jawaligt
  • Niet online
notgib schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:28:
[...]

Ai, wat vervelend om te horen. Kan mij voorstellen dat je het via de cc maatschappij aanvecht. Kan natuurlijk dat er iets gebeurt is met het pakketje. Dat soort dingen gebeuren.

Zoals gezegd heb ik met de shop zelf verder goede ervaringen, 2x telefoon besteld. Beide keren binnen 7-10 dagen binnen, keurig.

Hou ons op de hoogte, doe ik dat ook.
Ja zal ik doen. Het gekke is dat ik bij die bestelling via eGlobal wel direct tracking had vanuit HK. Dat dat er bij Superaankoop niet is geeft toch een heel ander gevoel, zeker nu ze met van die nutteloze antwoorden komen als "wacht a.u.b. nog wat langer".

• PBoers
barzi schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:18:
[...]

Ben erg geïntresseerd in jouw ervaring bij The Solution Shop. Zit er ook aan te denken om hem daar te bestellen. Anders Eglobalcentral.
Yes, ze hebben vertraging vanwege de orkaan bij Hong Kong. Service is wel goed, ze reageren erg snel. Hij zou deze week opgestuurd worden, en dan nog maximaal een week verzenden. Ik laat t je weten!

• PBoers
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 05:09:
[...]

Ik heb hem vrijdag besteld bij solutionshop. Ben benieuwd... Laten we elkaar op de hoogte houden.
Jij al iets van ze gehoord? Ik had gevraagd waarom ik de track and trace code nog niet had, kwam door de orkaan. Ik zou m volgende week moeten hebben zeggen ze.

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:31
Zojuist ook besteld via The Solution Shop. €306.95 incl shipping, ben benieuwd!

• djfryslan
Bij Alternate.de is vandaag een aanbieding op de 128gb blauw met €20 extra korting, €349.

https://m.alternate.de/mo...233&page=1&q=Pocophone+f1

In een antwoord geven ze aan dat er 24 maanden garantie is.

Is deze garantie beter dan bij bijvoorbeeld the solution shop?

• Jens4
  • Laatst online: 09-10-2022
PBoers schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:44:
[...]

Jij al iets van ze gehoord? Ik had gevraagd waarom ik de track and trace code nog niet had, kwam door de orkaan. Ik zou m volgende week moeten hebben zeggen ze.
Ik heb op 12 september besteld bij the solution shop en ik heb nog steeds geen track and trace.
Als ik naar hen stuur zeggen ze dat je pas de track and trace krijg als hij in het VK is.

[ Voor 10% gewijzigd door Jens4 op 26-09-2018 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebbao
  • Nu online
Ik heb zondag de 6/128 gb blauw voor 314 euro besteld op Eglobalcenter, nadat ze bij support aangaven op maandag 200 nieuwe modellen te zullen ontvangen. Vandaag de track and trace code gekregen, toestel nu uiteraard nog in Hong Kong.

Verwijderd

Ebbao schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:21:
Ik heb zondag de 6/128 gb blauw voor 314 euro besteld op Eglobalcenter, nadat ze bij support aangaven op maandag 200 nieuwe modellen te zullen ontvangen. Vandaag de track and trace code gekregen, toestel nu uiteraard nog in Hong Kong.
Jammer dat hun voorraad status nooit klopt en je ze dus eerst altijd moet mailen of er daadwerkelijk voorraad is.

iPhone XS staan bv. bijna alle modellen op voorraad, ook dus met een korrel zout te nemen. ;)
Mijn Eglobal center order had ook redelijk wat voeten in de aarde en ben daar ook via de mail kwaad over geweest. Om de een of andere reden ging het toen ineens wel een stukje sneller.

De Banggood order van ruim een maand terug is nog altijd niet verzonden en staat nog altijd op pre-order. Voor die 25 euro extra (want had toen de 64Gb voor 275 gekocht via Banggod) had ik nog wel een 2e 128Gb kunnen kopen via eGlobal. Gaat hier overigens om de Pocophone voor mijn vrouw :).

Strava & Untappd - Do not combine!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 23:16
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:34:
Hij staat nu voor €288,79 bij www.tecobuy.nl.
Hij staat ook voor €299,99 bij www.eglobalcentral.be.
Iemand ervaringen met bestellingen naar België,
Zijn dit een betrouwbare sites?
Welke van de 2 kies ik best om te bestellen?
Ik heb hem eergisteren samen met een maat van me besteld op Tecobuy.nl. Hij de 128GB zwart, ik de 128GB blauw. 3 bevestigingmails gehad, waarvan 2 dezelfde (?). Nog geen orderstatus update.

Andere mensen die bij Tecobuy besteld hebben? Wat was jullie levertijd?

Voor de zekerheid betaald via PayPal met CC :).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Eind vorige week de 6/64 besteld bij Superaankoop. Nu trackingcode gekregen, ligt klaar voor verzending in Hong Kong.

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
Besteld bij eGlobal op 14 september 's avonds, gisteren thuis geleverd in België met postNL.
Eerst van Hong Kong naar UK (WND) met tracking info van eGlobal dan WND naar postNL weer met tracking info. Dat duurde wel enkele dagen. Eenmaal postNL het pakje had was het volgende dag geleverd.

Geen douanekosten. Juiste telefoon met EU lader.
Toestel was verpakt in bubbelfolie en een plastic zak, geen doos, maar was netjes, niets op aan te merken.

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
Na mijn slechte ervaring met MiEspaña om een Redmi Note 5 aan te schaffen, heb ik het helemaal over een andere boeg gegooid en heb de Pocophone 128GB aangeschaft voor een kleine €370 bij Amazon.de inclusief bezorgen.
Wel duurder dan vanuit China, maar ik wilde geen risico meer lopen op late levering. En met express verzenden zou het prijsverschil te klein worden. Als alles goed gaat, heb ik het toestel uiterlijk zaterdag binnen.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Niemand hem bij Ali besteld?
Vond daar een 64gb global rom versie voor 277€ Inc shipping.

• jawaligt
  • Niet online
jawaligt schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:47:
[...]

Ja zal ik doen. Het gekke is dat ik bij die bestelling via eGlobal wel direct tracking had vanuit HK. Dat dat er bij Superaankoop niet is geeft toch een heel ander gevoel, zeker nu ze met van die nutteloze antwoorden komen als "wacht a.u.b. nog wat langer".
Na hun eerste antwoord over vertraging en langer wachten heb ik ze (netjes) gevraagd waar mijn pakket dan nu is en hoe ze dat kunnen weten zonder werkend tracking nummer. Vandaag de reactie: letterlijk een copypaste van hun eerdere bericht (inclusief andere tekstkleur omdat ze gewoon op re:/fw: geklikt hebben :+). Next level onbeschoft, deze club. Dus ergens kan ik er ook wel weer om lachen ;).

Hopelijk gaan ze toch nog leveren of komt ICS op korte termijn over de brug..

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Net de zwarte 128gb besteld via Belsimpel. Mn Galaxy s8 doet echt bijna niks meer dus heb met spoed een nieuwe telefoon nodig. Hopelijk bezorgen ze hem morgen ook gewoon.

• DRuw

DRuw

20-09 besteld (blauwe 128gig) bij eGlobal en hij ligt nu bij de buren te wachten tot ik thuis kom:)
Niet slecht vanuit HK
Mooi op tijd ook, mijn Honor8 ging gisteren gewoonweg midden op de dag dood:(

• djfryslan
Heb je al een update ontvangen over de verzending?

En weet iemand hoe de garantie daar geregeld is?

In de omschrijving lees ik dat hij verschillende talen ondersteunt, maar ik lees niets over Nederlands.
Hoe zit dit?

Ik wil hem namelijk daar ook bestellen denk ik.

Goede deal!

[...]

• dstyle_nl
Nog geen bericht over verzending helaas :(

Wat betreft de rom, deze is global. Er is maar 1 rom voor de pocophone. Wat ik begreep zit nederlands daar bij maar zitten daar nog wel wat kleine schoonheids foutjes in.

Ik stel zelf graag Engels in.
djfryslan schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:29:
Heb je al een update ontvangen over de verzending?

En weet iemand hoe de garantie daar geregeld is?

In de omschrijving lees ik dat hij verschillende talen ondersteunt, maar ik lees niets over Nederlands.
Hoe zit dit?

Ik wil hem namelijk daar ook bestellen denk ik.

[...]

• DRuw

DRuw

Eerste indruk: geinig verpakt. Jammer van de Engelse stekker met adapter naar schuko.. steekt 15cm uit m'n stopcontact en heb ik dus geen hol aan...

[ Voor 25% gewijzigd door DRuw op 27-09-2018 17:23 ]

• PBoers
DRuw schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:42:
Eerste indruk: geinig verpakt. Jammer van de Engelse stekker met adapter naar schuko.. steekt 15cm uit m'n stopcontact en heb ik dus geen hol aan...
Waar had je m besteld?

• DRuw

DRuw

Eglobal maar er is maar 1 versie dus ik denk niet dat anderen een echte schuko lader hebben. Maakt me ook niet uit hoor, gebruik hem amper gezien ik een standaard lader in mijn stopcontact heb maar mijn bed waar hij snachts aan ligt...
Man dat ding is wel snel! Nu al mijn settings en app passwords opzoeken...
Zal ik op de EU versie over gaan of niet.....?

• TimisNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-09 19:21
Ook net hier besteld :) Hopelijk komt alles prima binnen, Thanks!

Goede deal!

[...]

Verwijderd

TimisNL schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:36:
Ook net hier besteld :) Hopelijk komt alles prima binnen, Thanks!

[...]
Laat weten of het goed gaat!

Verwijderd

PBoers schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:44:
[...]

Nou dat is raar want toen ik hem bestelde ( rond de 20ste) had ik nog expliciet gevraagd of de levertijden weer goed gingen. Ze zeiden toen dat de problemen met de orkaan waren verholpen en dat ze de reguliere levertijden hadden. Mijn order staat trouwens nog steeds op awaiting dispatch...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2018 20:00 ]

• djfryslan
Ook ik heb m via ebay.nl besteld.

Ik kreeg namelijk van ebay een kortingscode met 15% korting.
Dus heb nu de 128gb voor €263 :p

Afwachten hoe de afhandeling is...
dstyle_nl schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:27:
Nog geen bericht over verzending helaas :(

Wat betreft de rom, deze is global. Er is maar 1 rom voor de pocophone. Wat ik begreep zit nederlands daar bij maar zitten daar nog wel wat kleine schoonheids foutjes in.

Ik stel zelf graag Engels in.

[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:21
Zo mijn mobiel is binnen,geen gedoe en met een kleine 2 weken geleverd, denk 12 dagen,via superaankoop.
Blij mee.

Verwijderd

virtua69 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:17:
Zo mijn mobiel is binnen,geen gedoe en met een kleine 2 weken geleverd, denk 12 dagen,via superaankoop.
Blij mee.
Welke koerier en tekenen voor ontvangst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:21
Dhl,moest tekenen dat wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djfryslan
Ik heb reactie gekregen op mijn vragen.
https://m.ebay.nl/itm/283167240605

Yes. This phone have Dutch language in display.

There is no EU manufacturer's warranty is included. This item will come with 2-year seller's warranty. If there is any problem with the product, you can return ​the item to our center ​for repair.
During the warranty period. If you have issue with the item, please send us an email first, and describe what is the issue, provide photos and video to us. After our technician has seen the issue. Then we will inform you to return the defective device to our HK repair center or to UK warehouse. There is no need for invoice, if you can provide us the your eBay login information or the invoice number to us which we have email to you, it's all that is need to identify you. Within the warranty period, there is no need for buyer to paid any shipping fees when the warranty policy applied.

Please note that shipping time will be 7 to 13 business days (handling time: 2 to 3 days + delivery time: 5 to 10 days).
djfryslan schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:12:

Afwachten hoe de afhandeling is...

[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 11-09 21:53
djfryslan schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:12:
Dat is een mooie prijs! Heb je iets moeten doen om die code te ontvangen of ontving je hem plotseling in de mail? Het is een persoonlijke code neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfryslan
Klopt, erg blij mee :)

Ik kreeg hem ineens in de e-mail.
15% korting, met een maximale korting van €50.

Het is inderdaad een persoonlijke code, welke 1x gebruikt kon worden.

Kijk maar eens op Google: ebay 15%
Doen ze wel eens vaker.
musicfreak schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:23:
[...]

Dat is een mooie prijs! Heb je iets moeten doen om die code te ontvangen of ontving je hem plotseling in de mail? Het is een persoonlijke code neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 11-09 21:53
Ja weet ik, zie het ook wel eens op Pepper voorbij komen. Maar je kan het dus niet triggeren, da's jammer. :)

[ Voor 45% gewijzigd door musicfreak op 28-09-2018 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam deze website tegen met verzending via EU warehouse:
https://www.honorbuy.com/...8gb-smartphone-black.html

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:00
Ik kreeg van Banggood de couponcode: 10BGF1128 in mijn mail. Ik heb het nog niet uitgetest maar volgens het mailtje zou dit een prijs van 248 dollar op moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Lecros schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:07:
Ik kreeg van Banggood de couponcode: 10BGF1128 in mijn mail. Ik heb het nog niet uitgetest maar volgens het mailtje zou dit een prijs van 248 dollar op moeten leveren.
Dat is ff een mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iedereen die gebruiken? Dat is bizar mooie prijs!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Dat is inderdaad een erg mooie prijs! Weet jij welke versie (geheugengrootte) dit betreft?

Bij de 128gb versie kom ik op 298 euro en bij de 64gb versie werkt de code bij mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 23:16
Afgelopen maandag 2 x besteld op Tecobuy.nl. Vanochtend verzendbevestiging ontvangen, komen uit de UK. Ik ben benieuwd; hoe lang duren DPD pakketjes uit UK > NL normaal gezien?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barzi schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:49:
[...]

Dat is inderdaad een erg mooie prijs! Weet jij welke versie (geheugengrootte) dit betreft?

Bij de 128gb versie kom ik op 298 euro en bij de 64gb versie werkt de code bij mij niet.
Denk dat het een typo is, want hij komt namelijk op 348 dollar ipv 248 :)

• PBoers
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:57:
[...]

Nou dat is raar want toen ik hem bestelde ( rond de 20ste) had ik nog expliciet gevraagd of de levertijden weer goed gingen. Ze zeiden toen dat de problemen met de orkaan waren verholpen en dat ze de reguliere levertijden hadden. Mijn order staat trouwens nog steeds op awaiting dispatch...
Ja, beetje raar allemaal. Bij mij staat ie ondertussen al bijna twee weken op awaiting dispatch....check die site elk uur joh ;) . Ze zeiden dat ze hem ergens deze week zouden verzenden, hebben ze dus nog 1 dag voor, ben benieuwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:11

nFo

Gaat banggood de Pocophone nog een keer leveren of niet ?
Zijn inmiddels een maand verder.

Verwijderd

nFo schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:34:
Gaat banggood de Pocophone nog een keer leveren of niet ?
Zijn inmiddels een maand verder.
Staat nu op leverbaar 15 oktober, die hebben gewoon een gigantisch probleem. Zou hem daar dus niet bestellen. Geekbuying is dan betere optie met HKEU Pr Line shipping geen douane kosten :)
https://www.geekbuying.co...raphite-Black-402892.html

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2018 13:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mteravest
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-05-2022
Ik heb mijn preorder bij banggood afgelopen vrijdag gecanceld. Geld al retour ontvangen en ben voor de 128gb versie via eBay gegaan. Deze voor 265 euro gekocht. Pocophone is vandaag ook al verstuurd. Duimen dat het goed gaat.

Verwijderd

mteravest schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:05:
Ik heb mijn preorder bij banggood afgelopen vrijdag gecanceld. Geld al retour ontvangen en ben voor de 128gb versie via eBay gegaan. Deze voor 265 euro gekocht. Pocophone is vandaag ook al verstuurd. Duimen dat het goed gaat.
Link waar besteld?

• mteravest
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-05-2022
Staat 2/3 pagina's terug. Normaal 300 euro. Had een kortingscoupon voor 15 procent korting. Deze wordt verzonden vanuit Frankrijk. Wordt volgende week al verwacht

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
djfryslan schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:31:
Klopt, erg blij mee :)

Ik kreeg hem ineens in de e-mail.
15% korting, met een maximale korting van €50.

Het is inderdaad een persoonlijke code, welke 1x gebruikt kon worden.

Kijk maar eens op Google: ebay 15%
Doen ze wel eens vaker.

[...]
Bedankt voor de tip, heb zojuist ook de Pocophone besteld met die code, had die toevallig nog in een verdwaalde mailbox hangen :+

Ik heb deze variant gekocht:

Xiaomi Pocophone F1 6GB RAM 128GB Graphite Black ship from EU superior

Die is met de code 254 euro :+ :D

• Perzikvrucht
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:42:
[...]

Bedankt voor de tip, heb zojuist ook de Pocophone besteld met die code, had die toevallig nog in een verdwaalde mailbox hangen :+

Heb jij misschien het onderwerp van het Ebay mailtje? Is wel het zoeken waard namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

"15% korting op je volgende aankoop bij eBay.nl"

Dit staat er in mijn mail.

• djfryslan
Graag gedaan ;)

Bij mij ook hetzelfde onderwerp.

Helaas hier nog niet verzonden.
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:42:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimisNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-09 19:21
Bij mij is deze net verzonden, via dhl. Waarschijnlijk zelfde verkoper ivm de titel. Kreeg netjes een bevestigingsmail van ebay en t-dimention.com zelf. Jammer genoeg heeft ebay mij nooit een 15% kortingscode gestuurt, dus kan ik daar geen gebruik van maken :|
djfryslan schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:19:
Graag gedaan ;)

Bij mij ook hetzelfde onderwerp.

Helaas hier nog niet verzonden.

[...]

[ Voor 11% gewijzigd door TimisNL op 29-09-2018 15:49 ]

• dstyle_nl
Ja bij mij gisteren :) Zonder kortingscode ook.

Kan niet wachten tot hij er is 8)7
TimisNL schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:48:
Bij mij is deze net verzonden, via dhl. Waarschijnlijk zelfde verkoper ivm de titel. Kreeg netjes een bevestigingsmail van ebay en t-dimention.com zelf. Jammer genoeg heeft ebay mij nooit een 15% kortingscode gestuurt, dus kan ik daar geen gebruik van maken :|

[...]

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:00
Raznov schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:28:
[...]

Denk dat het een typo is, want hij komt namelijk op 348 dollar ipv 248 :)
Moet een typo vanuit Banggood geweest zijn, in mijn mailtje stond wel 248 maar ik heb het ook niet voor elkaar gekregen om hem voor die prijs in mijn mandje te krijgen. Helaas...
Lecros schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:21:
[...]

Moet een typo vanuit Banggood geweest zijn, in mijn mailtje stond wel 248 maar ik heb het ook niet voor elkaar gekregen om hem voor die prijs in mijn mandje te krijgen. Helaas...
Sowieso gaat Banggood niet goed, mijn order is ook leverbaar op 15 oktober, maar zou dat ook op 30 sept al moeten zijn geweest. Gaat niet lekker daar, denk dat ik mijn order ga annuleren en even goed om moet gaan letten voor een goede prijs voor de Pocophone voor mijn vrouw :).

Verwijderd

PBoers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:14:
[...]

Ja, beetje raar allemaal. Bij mij staat ie ondertussen al bijna twee weken op awaiting dispatch....check die site elk uur joh ;) . Ze zeiden dat ze hem ergens deze week zouden verzenden, hebben ze dus nog 1 dag voor, ben benieuwd...
Hier had ik toen gevraagd over die typhoon https://gyazo.com/65a4ba7875172c522358d89204bcb6f0.

En vandaag 9 dagen na order nog steeds geen trackingcode en gebruiken ze de smoes over de typhoon (waar ik juist van te voren naar had gevraagd) --> https://gyazo.com/4f00192df2d28effd164f73611c1c1b2

Ik zit er echt aan te denken om mijn geld terug te vragen. Ik heb alvast een review geschreven op trustpilot. Volgens mij hebben zij hun eigen reviews geschreven want iedereen wacht hier nog op zijn order en heeft vertraging. Misschien moeten jullie ook even een review schrijven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBoers
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:05:
[...]

Hier had ik toen gevraagd over die typhoon https://gyazo.com/65a4ba7875172c522358d89204bcb6f0.

En vandaag 9 dagen na order nog steeds geen trackingcode en gebruiken ze de smoes over de typhoon (waar ik juist van te voren naar had gevraagd) --> https://gyazo.com/4f00192df2d28effd164f73611c1c1b2

Ik zit er echt aan te denken om mijn geld terug te vragen. Ik heb alvast een review geschreven op trustpilot. Volgens mij hebben zij hun eigen reviews geschreven want iedereen wacht hier nog op zijn order en heeft vertraging. Misschien moeten jullie ook even een review schrijven
Hahaha precies dat antwoord (de tweede link) kreeg ik echt, echt precies op de letter. Ik ga het nog even afwachten maar als hij over een halve week nog niet verzonden is dan ga ik misschien mijn geld terugvragen inderdaad, maar das ook weer zo'n gedoe...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jens4
  • Laatst online: 09-10-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:05:
[...]

Ik heb zojuist ook een review geschreven op trustpilot.

Verwijderd

PBoers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:49:
[...]

Hahaha precies dat antwoord (de tweede link) kreeg ik echt, echt precies op de letter. Ik ga het nog even afwachten maar als hij over een halve week nog niet verzonden is dan ga ik misschien mijn geld terugvragen inderdaad, maar das ook weer zo'n gedoe...
Ik kan mijn geld terug vragen via Visa. Zijn die ebay linkjes goed heren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBoers
Jens4 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:11:
[...]

Ik heb zojuist ook een review geschreven op trustpilot.
Wil ik ook doen, maar je moet een website en bedrijfsnaam invullen....
Edit: nevermind, is al verholpen

[ Voor 6% gewijzigd door PBoers op 29-09-2018 18:39 ]

• djfryslan
Hierbij de ebay linken:

Xiaomi Pocophone F1 6GB RAM 128GB Graphite Black ship from EU superior:

https://m.ebay.nl/itm/Xia...-EU-superior/263944500099

Xiaomi Pocophone F1 6GB RAM 128GB Steel Blue ship from EU nuovo:

https://m.ebay.nl/itm/283167240605

Geen idee hoe de afhandeling is, maar wel veel positieve reviews en 2 jaar garantie.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:26:
[...]

• PBoers
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:26:
[...]

Ik heb ze gemaild, ze zeggen dat ze binnen 72 uur heel veel orders gaan verzenden. Zal dus ook voor jullie apparaat gelden...

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:55:
"15% korting op je volgende aankoop bij eBay.nl"

Dit staat er in mijn mail.
Dit stond bij mij ook in het mailtje, let wel op: de code is nog tot en met morgen geldig(althans, dat staat in mijn mailtje).

Verwijderd

Hey! Weet er iemand zeker of dat de Pocophone F1 werkt met Orange (vroeger Mobistar)?

Verwijderd

PBoers schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:20:
[...]

Ik heb ze gemaild, ze zeggen dat ze binnen 72 uur heel veel orders gaan verzenden. Zal dus ook voor jullie apparaat gelden...
tege mij weer 48 uur. Verwacht erniet te veel van die loze beloftes --> https://gyazo.com/019f48e946c3e596ee554549afa70852
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste