Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen staat natuurlijk dik op nummer 1 maar daarbij blijft ook het huis, tuin en keuken gebruik vanzelfsprekend
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max ligt rond de €1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aangezien ik nu nog een laptop heb gaat er niks mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles is dus nieuw en aanpasbaar
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeur maar wil wel dat alles goed op elkaar aansluit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo goed mogelijk systeem dat enige tijd de grote spellen makkelijk aankan. Mijn vrouw heeft daarnaast ook nog eisen voor de computer maar dan komen we er niet erg ver mee....
Ga je overklokken?
Misschien aan het begin even om te kijken wat er allemaal mogelijk is maar volgens mij is het pas later belangrijk als hij NOG grotere spellen op top niveau moet verwerken
Wat verwacht je van ons?
meningen, misschien zie ik iets over het hoofd of bega ik een cruciale fout en kunnen jullie mij daarvan weerhouden
Gamen staat natuurlijk dik op nummer 1 maar daarbij blijft ook het huis, tuin en keuken gebruik vanzelfsprekend
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max ligt rond de €1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aangezien ik nu nog een laptop heb gaat er niks mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles is dus nieuw en aanpasbaar
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeur maar wil wel dat alles goed op elkaar aansluit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo goed mogelijk systeem dat enige tijd de grote spellen makkelijk aankan. Mijn vrouw heeft daarnaast ook nog eisen voor de computer maar dan komen we er niet erg ver mee....
Ga je overklokken?
Misschien aan het begin even om te kijken wat er allemaal mogelijk is maar volgens mij is het pas later belangrijk als hij NOG grotere spellen op top niveau moet verwerken
Wat verwacht je van ons?
meningen, misschien zie ik iets over het hoofd of bega ik een cruciale fout en kunnen jullie mij daarvan weerhouden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 318,90 | € 318,90 |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 107,25 | € 107,25 |
| 1 | Asus DUAL-GTX1070-8G | € 417,94 | € 417,94 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVGB | € 159,50 | € 159,50 |
| 1 | Zalman ZM650-EBT | € 65,70 | € 65,70 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.276,04 | |