Ik bezit momenteel een R9 R280x grafische kaart. Op zich nog een leuke kaart om spellen als BF1 en Warthunder te spelen. Om een of andere reden heeft de kaart toch wel moeite met 'high' settings bij BF1 in combo met een i5 8600k CPU.
Door de hele heisa rond mining, bleven de prijzen van GPU's te hoog voor wat ze in feite waard waren. Ik had ook voor amd RX580 (8gb).
Ondertussen zijn de prijzen gezakt en komt NVidia weer met nieuwe kaarten aan. Komt amd ook met nieuwe kaarten binnenkort?
Ik heb Battlefield 5 reeds aangekocht en zou toch tegen eind september een nieuwe GPU willen kopen voor max €450 (om dan 4-5 jaar mee te gaan).
Heeft het nut dat ik op dit moment:
- een degelijke RX580 GB koop (freesync!)
- nog even wacht op nieuwe amd kaarten
- overstap naar NVidia en een 1070 koop?
Ik heb schrik dat als ik nu een kaart koop, dat ik over enkele maanden hiervan spijt ga hebben.
Wat denken jullie?
Door de hele heisa rond mining, bleven de prijzen van GPU's te hoog voor wat ze in feite waard waren. Ik had ook voor amd RX580 (8gb).
Ondertussen zijn de prijzen gezakt en komt NVidia weer met nieuwe kaarten aan. Komt amd ook met nieuwe kaarten binnenkort?
Ik heb Battlefield 5 reeds aangekocht en zou toch tegen eind september een nieuwe GPU willen kopen voor max €450 (om dan 4-5 jaar mee te gaan).
Heeft het nut dat ik op dit moment:
- een degelijke RX580 GB koop (freesync!)
- nog even wacht op nieuwe amd kaarten
- overstap naar NVidia en een 1070 koop?
Ik heb schrik dat als ik nu een kaart koop, dat ik over enkele maanden hiervan spijt ga hebben.
Wat denken jullie?