Wil dus over stappen op AMD na de zomer denk ik zo ongeveer maar wat moet ik doen want ik zit te denken als ik nu wacht op de Nforce moederborden en de palamino processoren dat zou wel lekker zijn kan ik ook gelijk DDR geheugen mee pakken maar weet iemand al precies wanneer deze processor en deze moederborden er zijn want ja anders moet ik starks wel heel lang wachten moet namelijk ook nog een andere videokaart !
Weet je wat ik nou echt gaaf vindt ? Dat er toetsenborden zijn met entertoetsen, je kunt er punten mee schrijven, en soms zelf komma's !!
Mother, will they like this song?
Ja dat word nog wel ff wachten...
maar wat maakt 't uit joh, zet je ff over de upgrade gekte heen enzo
je huidige systeempje is nog best wel up to date zo te zien.
Dan koop je lekker over een half jaar een Athlon 4 2ghz ofzo met 'n Nforce mobotje
Dat is dan weer een stukje sneller
maar wat maakt 't uit joh, zet je ff over de upgrade gekte heen enzo
Dan koop je lekker over een half jaar een Athlon 4 2ghz ofzo met 'n Nforce mobotje
Dat is dan weer een stukje sneller
Niemand die dus echt weet wanneer die nieuwe onderdelen er zijn had gelezen geloof ik dat ze rond augustus moesten komen maar daar heb ik niet echt vertrouwen in.
Ja mijn systeem kan nog wel heel ff vooruit maar ja met dat nieuwe moederbord heb ik gelijk een nieuwe videokaart en anders moet ik nu een gf 2 of gf 3 kopen en dat is wat zonde denk
Weet trouwens iemand al iets meer over deze producten want ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er aan informatie is ben al bij Nvidia site geweest maar is er al meer over bekend ?
Ja mijn systeem kan nog wel heel ff vooruit maar ja met dat nieuwe moederbord heb ik gelijk een nieuwe videokaart en anders moet ik nu een gf 2 of gf 3 kopen en dat is wat zonde denk
Weet trouwens iemand al iets meer over deze producten want ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er aan informatie is ben al bij Nvidia site geweest maar is er al meer over bekend ?
het is natuurlijk altijd wel zo dat je lang op producten w8 in deze branche en als je het heb wordt het alweer snel vervangen, maar die spullen wat jij noemt is wel de w8en waard..
Verwijderd
nForce word eind Augustus/begin September verwacht. Mobo's zullen dan in November in NL te krijgu zijn.
Je kunt natuurlijk ook wat bezuinigen, en bijv. een KT133a chipset mobo, met gewoon SDRAM nemen. Dat bespaart toch aardig wat geld. Maar ja, in de toekomst is het wel makkelijker upgraden als je DDR geheugen neemt. Maar de snelheidswinst is eigenlijk niet om naar huis te schrijven. En die Nforce, ik weet het niet. Ik verwacht er veel van, maar misschien is het wel een onding, ik zou eerst ff andere mensen het laten kopen, en dan afwachten, en anders pak je beter die nieuwe AMD chipset ofzo.
Ja, het is zeker aan te raden mede-tweakers er op te wijzen dat ze duidelijke vragen moeten formuleren. Niet alleen omdat wij moraalridders zijn, maar ook omdat dat de kans op een snel en duidelijk antwoord vergroot.Op woensdag 18 juli 2001 19:56 schreef Xtuv het volgende:
[..]
En daar hebben we wat aan?
Ga buiten spelen joh
Dit topic zou nu al 3 post minder hebben gehad als de vraag beter leesbaar was geweest.
Bovendien staat hier dat ook nog eens fijntjes uitgelegd.
Voor mee informatie over nForce moet je ff bij Tomshardware kijken die heeft een goede en duidelijke preview gemaakt.

Heb het al verandert bedankt voor de tip !
Heb het al verandert bedankt voor de tip !
He killer
Je hebt je proc wel heftig ondergeklokt man!
zie sig.
Je hebt je proc wel heftig ondergeklokt man!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
lol ja.. ik kon het niet eens lezen hehehOp woensdag 18 juli 2001 19:55 schreef TheLunatic het volgende:
Weet je wat ik nou echt gaaf vindt ? Dat er toetsenborden zijn met entertoetsen, je kunt er punten mee schrijven, en soms zelf komma's !!
Pagina: 1