Waarom staat deze discussie niet in AWM maar in AZ...?

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:31

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Mijn vraag:
Waarom staat Het grote veganisme topic in AZ, en niet in AWM, waar een dergelijke (maatschappelijke) discussie naar mijn bescheiden mening veel beter past?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Een TR gemaakt.

Overigens:
Een leuk veganisme topic met recepten, tips en ideeën zou wel in AZ passen, en door mij zelfs zeer gewaardeerd worden, bijvoorbeeld in de stijl van Het Grote Zelf Pizza Bakken topic - Deel 2. Daar haal je het ook niet in je hoofd om een meta-discussie over het nut en de noodzaak van pizza's bakken te beginnen, maar worden gewoon lekkere pizza's geshowd, recepten uitgewisseld en gaat de discussie verder over de beste pan, oven, steen of baktemperatuur, etc.

Voorstel voor oplossing:
De maatschappelijke meta-discussie over veganisme afscheiden naar AWM en het in AZ gezellig bij veganistische recepten en kookwijzen houden... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zonder enige vorm van kennis over het topic zelf en rode jas status, lijkt mij een topic over veganisme prima in AZ passen. Het is nou niet een maatschappelijk iets te noemen. Het is een levenskeuze, dat valt vziw niet direct onder maatschappij. Het is dus helemaal niet gek dat het in AZ staat.

Maar wat is eigenlijk de reden om een topic in LA te maken, ipv de AZ crew vragen via AZ feedbacktopic?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit kun je inderdaad aan de lokale crew vragen in AZ feedbacktopic. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.