Thrustmaster TX Leather edition bij de MediaMarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-09 09:57
Gisteravond rond 22:00 uur heb ik dit stuur gekocht bij de MediaMarkt: https://www.mediamarkt.nl...ther-edition-1408899.html

Nu keek ik vanmorgen op de mail en ik had geen verzendbevestiging gekregen wat ik érg raar vind aangezien deze de volgende dag bezorgd zou worden. Ik belde vandaag om 9:30 uur naar de MediaMarkt en de dame zei dat ik het verzendbevestiging in de de middag op de mail zou krijgen. Nu herinnerde ik mij nadat ik haar gebeld had, dat ik ook de track en trace code kon vragen als zij zag dat de mail nog niet verstuurd zou worden. Dus belde ik rond 12:00 uur nog een keer.

Deze keer zei een andere dame dat de bestelling nog in het magazijn lag en dat de magazijnmedewerkers ermee bezig waren om dingen te "controleren". Ik zou deze MORGEN in huis hebben. Dit kan niet want er stond bij dat ik het gewoon de volgende dag in huis zou moeten hebben (staat ook in de bestelbevestiging). Slechte service dus..... Wat ik niet echt gewend ben van ze. Ook al is dit de eerste keer dat ik een actieproduct koop bij de MediaMarkt.

Heeft iemand nog meer problemen met de MediaMarkt met deze actie? Ik zie inderdaad dat het product niet op voorraad is, samen met het andere stuur dat mediamarkt te koop aanbood in de actie.

Ik zal jullie op de hoogte houden. Ook op de website onder mijn account zie ik nu dat de bestelling "vertraagd" is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:03
Wat een wereld leven we toch... Een stuurtje wordt pas na 2 dagen geleverd in plaats van 1 en direct een groot topic op Tweakers.

Dat ding is waarschijnlijk gewoon harder gegaan dan verwacht en daardoor is er enige vertraging opgelopen. Ik zou een nieuw topic openen als hij er over een week nog niet is.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rond 10 uur in de avond bestellen én je verwacht hem dan wel de volgende dag? Beetje realistisch blijven, als je dat ding zo graag wilde hebben, had hem dan gewoon in de winkel gekocht.

Dit is waarschijnlijk flink verkocht, mogelijk niet genoeg voorraad, dus ze gaan ze vertraagd uitzenden, dat is toch een logisch gevolg van een 'actie' dat zaken harder gaan lopen dan normaal.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-09 09:57
AlxRoelofs schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:20:
Wat een wereld leven we toch... Een stuurtje wordt pas na 2 dagen geleverd in plaats van 1 en direct een groot topic op Tweakers.

Dat ding is waarschijnlijk gewoon harder gegaan dan verwacht en daardoor is er enige vertraging opgelopen. Ik zou een nieuw topic openen als hij er over een week nog niet is.
Dit stuurtje stond één week in de actie. Na wat wikken en wegen heb ik hem toch gekocht. Het gaat om het principe en een voorbeeld hiervan is de supermarkt die niet de juiste prijs hanteert aan de kassa als wat het product kost in het rek. Als er staat voor 23:59 besteld morgen in huis dan moet dat ook zijn vind ik. of ze moesten een mailtje sturen, dat ze niet gedaan hebben...

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Je kan ook wat minder hard van stapel lopen.

Er loopt overigens al een topic over dit soort 'beloftes' Volgende dag levering online winkels wordt niet waargemaakt

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.