Hoi allemaal,
Sinds enige tijd ben ik in "gesprek" met Mga Prod om een scherm te leveren dat ik onder garantie teruggestuurd heb. Helaas loopt de communicatie slecht tot onbestaand. Hieronder even een korte schets van de gebeurtenissen.
18-06: Akkoord via Tweakers,
19-06: IK: Geld overgemaakt
21-06: IK: Vraag of het scherm al verzonden is langs mijn kant
03-07: IK: Opnieuw vraag achter verzending
03-07: MGA: Scherm is verzonden
10-07: IK: melding van defect aan scherm, vraag om terugzending of andere mogelijkheid
10-07: MGA: Terugsturing kan. (geen gegevens meegestuurd om terug te sturen)
10-07: IK: Vraag om gegevens
14-07: IK: Opnieuw vraag om gegevens
15-07: MGA: Omruilen kan! (zonder gegevens alweer)
15-07: IK: Gegevens aub?
16-07: MGA: adresgegevens
21-07: IK: Melding dat scherm onderweg is.
25-07: IK: Scherm is aangekomen (T&T), haal je deze ook af bij ophaalpunt?
30-07: IK: Haal je het scherm af? (zag dat dit nog steeds niet gebeurd was)
31-07: MGA: Scherm is afgehaald, binnen twee dagen komt er een nieuw uw kant uit.
05-08: IK: Update?
08-08: IK: Update?
09-08: Mail gestuurd naar va@tweakers.net met de situatie (aangezien dat ze voorstellen dit te doen, en geen topic hiervoor aan te maken. Maar tot op heden geen mail terug gehad.)
10-09: IK: Ultimatum gesteld tot 13/08 anders aangifte. Dit ook via SMS gestuurd en gebeld (maar geen antwoord). Het gsm-nummer heb ik uiteindelijk gevonden via een andere tweaker.
10-08 MGA (via SMS): Dit weekend wordt het scherm verstuurd.
10-08 IK: Dus ik kan hem volgende week verwachten?
11-08 MGA: Ja klopt, morgen wordt 'm verstuurd
14-08 IK: Heb je T&t?
16-08 IK: Nieuw ultimatum. Oftewel bewijs van verzending (t&t) oftewel geld teruggestort. einddatum op 20-08, anders aangifte bij de politie.
Via zijn profiel zie ik dat ik niet de enige persoon ben die problemen heeft met deze verkoper? Ik snap dat er problemen kunnen zijn, maar een minimum aan communicatie of bepaalde afspraken nakomen is toch wel nodig..
What to do now? Als hij 20-08 niet over de brug komt, doe ik de aangifte, maar ik vermoed dat dit enkel werkt als we met meerdere hierin zijn, daarmee ook dit topic. Is er nog een andere manier om druk te zetten?
Sinds enige tijd ben ik in "gesprek" met Mga Prod om een scherm te leveren dat ik onder garantie teruggestuurd heb. Helaas loopt de communicatie slecht tot onbestaand. Hieronder even een korte schets van de gebeurtenissen.
18-06: Akkoord via Tweakers,
19-06: IK: Geld overgemaakt
21-06: IK: Vraag of het scherm al verzonden is langs mijn kant
03-07: IK: Opnieuw vraag achter verzending
03-07: MGA: Scherm is verzonden
10-07: IK: melding van defect aan scherm, vraag om terugzending of andere mogelijkheid
10-07: MGA: Terugsturing kan. (geen gegevens meegestuurd om terug te sturen)
10-07: IK: Vraag om gegevens
14-07: IK: Opnieuw vraag om gegevens
15-07: MGA: Omruilen kan! (zonder gegevens alweer)
15-07: IK: Gegevens aub?
16-07: MGA: adresgegevens
21-07: IK: Melding dat scherm onderweg is.
25-07: IK: Scherm is aangekomen (T&T), haal je deze ook af bij ophaalpunt?
30-07: IK: Haal je het scherm af? (zag dat dit nog steeds niet gebeurd was)
31-07: MGA: Scherm is afgehaald, binnen twee dagen komt er een nieuw uw kant uit.
05-08: IK: Update?
08-08: IK: Update?
09-08: Mail gestuurd naar va@tweakers.net met de situatie (aangezien dat ze voorstellen dit te doen, en geen topic hiervoor aan te maken. Maar tot op heden geen mail terug gehad.)
10-09: IK: Ultimatum gesteld tot 13/08 anders aangifte. Dit ook via SMS gestuurd en gebeld (maar geen antwoord). Het gsm-nummer heb ik uiteindelijk gevonden via een andere tweaker.
10-08 MGA (via SMS): Dit weekend wordt het scherm verstuurd.
10-08 IK: Dus ik kan hem volgende week verwachten?
11-08 MGA: Ja klopt, morgen wordt 'm verstuurd
14-08 IK: Heb je T&t?
16-08 IK: Nieuw ultimatum. Oftewel bewijs van verzending (t&t) oftewel geld teruggestort. einddatum op 20-08, anders aangifte bij de politie.
Via zijn profiel zie ik dat ik niet de enige persoon ben die problemen heeft met deze verkoper? Ik snap dat er problemen kunnen zijn, maar een minimum aan communicatie of bepaalde afspraken nakomen is toch wel nodig..
What to do now? Als hij 20-08 niet over de brug komt, doe ik de aangifte, maar ik vermoed dat dit enkel werkt als we met meerdere hierin zijn, daarmee ook dit topic. Is er nog een andere manier om druk te zetten?