Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MGA Prod - slechte tot geen communicatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jay123
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22-02 12:22
Hoi allemaal,

Sinds enige tijd ben ik in "gesprek" met Mga Prod om een scherm te leveren dat ik onder garantie teruggestuurd heb. Helaas loopt de communicatie slecht tot onbestaand. Hieronder even een korte schets van de gebeurtenissen.

18-06: Akkoord via Tweakers,
19-06: IK: Geld overgemaakt
21-06: IK: Vraag of het scherm al verzonden is langs mijn kant
03-07: IK: Opnieuw vraag achter verzending
03-07: MGA: Scherm is verzonden
10-07: IK: melding van defect aan scherm, vraag om terugzending of andere mogelijkheid
10-07: MGA: Terugsturing kan. (geen gegevens meegestuurd om terug te sturen)
10-07: IK: Vraag om gegevens
14-07: IK: Opnieuw vraag om gegevens
15-07: MGA: Omruilen kan! (zonder gegevens alweer)
15-07: IK: Gegevens aub?
16-07: MGA: adresgegevens
21-07: IK: Melding dat scherm onderweg is.
25-07: IK: Scherm is aangekomen (T&T), haal je deze ook af bij ophaalpunt?
30-07: IK: Haal je het scherm af? (zag dat dit nog steeds niet gebeurd was)
31-07: MGA: Scherm is afgehaald, binnen twee dagen komt er een nieuw uw kant uit.
05-08: IK: Update?
08-08: IK: Update?

09-08: Mail gestuurd naar va@tweakers.net met de situatie (aangezien dat ze voorstellen dit te doen, en geen topic hiervoor aan te maken. Maar tot op heden geen mail terug gehad.)

10-09: IK: Ultimatum gesteld tot 13/08 anders aangifte. Dit ook via SMS gestuurd en gebeld (maar geen antwoord). Het gsm-nummer heb ik uiteindelijk gevonden via een andere tweaker.
10-08 MGA (via SMS): Dit weekend wordt het scherm verstuurd.
10-08 IK: Dus ik kan hem volgende week verwachten?
11-08 MGA: Ja klopt, morgen wordt 'm verstuurd
14-08 IK: Heb je T&t?
16-08 IK: Nieuw ultimatum. Oftewel bewijs van verzending (t&t) oftewel geld teruggestort. einddatum op 20-08, anders aangifte bij de politie.

Via zijn profiel zie ik dat ik niet de enige persoon ben die problemen heeft met deze verkoper? Ik snap dat er problemen kunnen zijn, maar een minimum aan communicatie of bepaalde afspraken nakomen is toch wel nodig..

What to do now? Als hij 20-08 niet over de brug komt, doe ik de aangifte, maar ik vermoed dat dit enkel werkt als we met meerdere hierin zijn, daarmee ook dit topic. Is er nog een andere manier om druk te zetten?

Alle reacties

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 03:56
Je moet hem officieel in gebreken stellen en daarna dagvaarden. En uiteindelijk tot de rechter er aan toe. @Mga prod misschien kan/wil hij zichzelf verdedigen. Is wel zo netjes.

• Micha_NL
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23-02 18:57
Gezien de reacties die op zijn vraag en aanbod staan lijkt mij dat er wat aan de hand is bij deze tweaker. Veelal dezelfde problemen in de communicatie. Misschien handig om de tweaker zelf orde op zaken te laten stellen, voordat er nieuwe handel gedaan wordt met hem?

• Bombtrack
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-02 13:32

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Hier ook problemen. Ondertussen vrij veel data over de tweaker bekend, zoals naam, adres, bedrijf met kvk nummer etc. Ik zat er aan te denken aangifte te doen, dus vandaar het verzamelen van gegevens. Ook leek het me handig dit dan met meerdere benadeelde tweakers gezamelijk te doen, dus daar sluit ik me graag bij aan - al wil ik het nog even geven, misschien nog tot eind volgende week? Dan is mijn betaling officieel een maand geleden, en dat leek me een mooie maximum wachttijd.

Hoe dan ook - de verkoper lijkt van de aardbodem verdwenen maar heeft wel geld geincasseerd. Erg jammer allemaal.
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.

ps. Ik had ook een "vermoedelijk" telefoonnummer gevonden, maar nog niet gebeld. Het is een vaste lijn van iemand in Roermond met zijn achternaam, dus de kans is groot dat zij mogelijk meer weten/de tweaker in kwestie zijn. Dit zouden we ook nog gezamelijk kunnen proberen (als in, één iemand belt en geeft de (hopelijke) update hier door).

Videoproductie op maat - Diablo III

• jay123
quote:
Dit zouden we ook nog gezamelijk kunnen proberen (als in, één iemand belt en geeft de (hopelijke) update hier door)
Ik heb een gsm-nummer van hem, maar daar reageert hij soms enkel op via SMS maar niet via bellen. Moest de aangifte uiteindelijk gedaan worden, kan ik deze info daar wel bijvoegen.

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Schop richting V&A Feedback, gezien het daar beter past.

• ErwinPeters
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 28-08-2018
niet meer relevant

ErwinPeters wijzigde deze reactie 17-08-2018 00:51 (182%)

• ComputerHoed
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:28

ComputerHoed

Electronica <3

Vervelend voor je dat je bent opgelicht.
Ik dacht destijds ook opgelicht te zijn, na hem een ultimatum te hebben gesteld, en uiteindelijk heeft hij bij mij wel het scherm afgeleverd.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, MSI RX 480 Gaming X, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

• jay123
quote:
ComputerHoed schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 15:36:
Vervelend voor je dat je bent opgelicht.
Ik dacht destijds ook opgelicht te zijn, na hem een ultimatum te hebben gesteld, en uiteindelijk heeft hij bij mij wel het scherm afgeleverd.
Ik had hem 13/08 ook een ultimatum gesteld, toen reageerde hij snel van "ik ga het wel verzenden" maar niets van in huis gekomen. Maandag gaat de aanklacht binnen met de info die ik heb.

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Wat zeggen jullie: Iedereen voor zich aangifte doen met daarbij de boodschap dat er meerdere zullen volgen en dat de politie het dossier zelf kan samenstellen, of gezamelijk alles overhandigen?
Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee, maar misschien dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen?

• crappy
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13-01 18:32
Ik wacht sinds 18 juli op een retour van een monitor. Ik heb er een gekocht, maar die vertoonde lichte strepen over het beeld. Hij had er geen enkel probleem om te ruilen. Hij zou dan een andere sturen zodra die ontvangen was. Op 16 juli heb ik dat gedaan en ik heb van postnl bevestiging dat die ontvangen is.
SIndsdien geen reactie meer, ondanks vriendelijke verzoeken.
Ik hoop natuurlijk dat hij dit alles leest en gewoon netjes de boel afhandelt om verdere escalatie te voorkomen. Ik heb geen ervaring met het doen van aangifte. Vervelend als het zover komt, maar ik ben absoluut bereid dat te doen.

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:48
Misschien speelt er meer naast simpele oplichting.

• TechandMusic
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 01:02

TechandMusic

Ryzen Powerrrrr

quote:
WouterL schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:56:
Misschien, maar dan gaat het om keiharde lak aan zorg om z'n klanten. Het is nogal raar als iemand in juli iets terugstuurd, en dan niets meer te horen krijgt terwijl MGA gewoon doorgaat met zaken doen met anderen, en daar dan ook een potje van maakt. Het zou hem gewoon sieren om iedereen terug te betalen die nog openstaande zaken met hem hebben, en of geen zaken meer te doen, of volgende keer beter z'n best te doen. Want het gaat nu wel snel naar oplichting neigen, wat hem natuurlijk niet zou sieren, vooral als er meedere aangiftes tegelijk over hem binnen komen. De kans dat de politie dan iets met die zaak gaat doen, wordt dan groter.

Ryzen 5 2600 / RX 480 8GB Nitro+ OC / 16GB DDR4 3000MHz Vengeance RGB / ASRock B450M Pro4 / NZXT H400

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

quote:
WouterL schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:56:
Dat verwacht ik ook, maar dan nog - wat moeten we dan doen met zijn allen? Zonder ook maar enige reden aannemen dat de verkoper problemen heeft en dat zielig vinden? Als hij het ff liet weten, misschien...maar nu kan ik niet anders concluderen dan dat hij ervandoor aan het gaan is met een paar duizend euro in totaal. Waarom je daarvoor een strafblad zou riskeren snap ik ook niet, maar als hij verder niets laat weten en mensen al ruim een maand wachten zonder enig teken van leven kunnen we niets anders dan aangifte doen, toch?

Ik vind zelf dat er al bijzonder veel geduld is getoont.

• ErwinPeters
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 28-08-2018
Als jullie van plan zijn om iets te ondernemen mag ik jullie dan aanbevelen om een iets beslotener kanaal te kiezen voor jullie discussie? Een telegram groep ofzo?

• WouterL
Helemaal waar. Ik zeg ook totaal niet dat je maar oké moet zijn met de situatie hoor:)

• jay123
Dus tot zover weer geen vordering in het verhaal.

Op vrijdag heb ik hem, via Whatsapp, hele tijd kunnen spreken (Hij was met iets bezig, kon niet gestoord worden, ik moest even wachten), maar totaal niet antwoorden op mijn vraag en ook erna niets meer laten weten.

Op zondag laatste ultimatum nogmaals voorgelegd. Hij zou er direct werk van maken. Vandaag niets meer gehoord dus mijn aanklacht gaat de deur uit. Indien er nog gedupeerden zijn, stuur me een DM, en dan geeft ik na vanavond mijn info mee van de aanklacht bij de politie.

@ tweakers zelf (ik weet niet hier ik hier mee aan moet spreken); Is het mogelijk deze persoon te blokkeren? Want hij heeft namelijk nog verschillende schermen "te koop" staan, en volgens mij gaat hij hiermee ook gewoon verder als hij de mogelijkheid hiertoe krijgt.

• TommyboyNL
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
quote:
jay123 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:00:
@ tweakers zelf (ik weet niet hier ik hier mee aan moet spreken); Is het mogelijk deze persoon te blokkeren? Want hij heeft namelijk nog verschillende schermen "te koop" staan, en volgens mij gaat hij hiermee ook gewoon verder als hij de mogelijkheid hiertoe krijgt.
Volgens mij past dit in het straatje van @Floppus

• Floppus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:47

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

Ik heb voor het geval dat het account geblokkeerd en een mail gestuurd. Let we dat het false alarm kan zijn, maar dan is bekend waarom berichten sturen niet meer werkt.

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• jay123
Gisteren 20/08/2018 - Op de valreep van het tweede ultimatum, heb ik dan toch een T&T doorgekregen. Ik wacht nog even af of het pakket correct is vooraleer ik verdere uitspraken ga doen.

Het hele voorval heeft me een zeer zure smaak in mijn mond gegeven, dus daarmee vertrouw ik het allemaal nog steeds geen 100% tot dat ik het pakket uiteindelijk in mijn handen ga hebben...

• ernestoalto
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21-02 22:42
Hier nog een "gedupeerde"
story bijna identiek met die van Jay qua data, retourzending en communicatie
Zal hier niet het hele verhaal neerpennen,
Ben blij dat ik dit topic ontdekt heb, want voelde me erg alleen met de gang
van zaken en erg machteloos. ( niet te vergeten € 240,- armer en geen monitor )
Wacht (weer...) even af hoe het verder gaat,
maar in ieder geval bedankt voor het starten van het topic!

• ernestoalto
Foutje, sorry

ernestoalto wijzigde deze reactie 22-08-2018 18:42 (99%)

• jay123
Update 22/08/2018: Pakket uiteindelijk ontvangen. Hetzelfde scherm dat ik teruggestuurd had, maar ik ben blij dat ik uiteindelijk toch iets terug in handen heb. Ik ga het hierbij laten. De enige techniek die bleek te werken bij Mga, was dat ik elke dag 3x belde via telefoon en Whatsapp, en ik denk dat ik hem uiteindelijk net zoveel op zijn zenuwen heb gewerkt, dat hij er "werk van gemaakt" heeft.

Hij gaf wel aan dat hij persoonlijke problemen heeft, en dat kan wel, maar dan moet hij zijn zaken afhandelen, anders komen er maar meer problemen bij...

• ComputerHoed

ComputerHoed

Electronica <3

quote:
jay123 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:56:
Update 22/08/2018: Pakket uiteindelijk ontvangen. Hetzelfde scherm dat ik teruggestuurd had, maar ik ben blij dat ik uiteindelijk toch iets terug in handen heb. Ik ga het hierbij laten. De enige techniek die bleek te werken bij Mga, was dat ik elke dag 3x belde via telefoon en Whatsapp, en ik denk dat ik hem uiteindelijk net zoveel op zijn zenuwen heb gewerkt, dat hij er "werk van gemaakt" heeft.

Hij gaf wel aan dat hij persoonlijke problemen heeft, en dat kan wel, maar dan moet hij zijn zaken afhandelen, anders komen er maar meer problemen bij...
Het eerste scherm was toch een defect scherm? Ik zou dan niet akkoord ermee gaan...

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, MSI RX 480 Gaming X, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

• Puc van S.
  • Laatst online: 22:52
quote:
ComputerHoed schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:19:
[...]

Het eerste scherm was toch een defect scherm? Ik zou dan niet akkoord ermee gaan...
Afhankelijk van het defect kan het zijn dat het scherm natuurlijk nog wel werkt. Afhankelijk van de moeite die je erin wil stoppen kan het (voor jezelf) dan natuurlijk zijn dat je het wel goed vind.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• jay123
quote:
ComputerHoed schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:19:
[...]

Het betreft een touchscreen dat ik via de VESA tegen de muur ga hangen. Het glas van het scherm sluit niet 100% aan op het plastiek, waardoor je de lijm van het glas-plastiek ziet. Het werkt wel, maar omdat ik het ga ophangen heb (had, want ik ga geld voor mijn eieren kiezen) ik schrik dat dit in de toekomst wel eens een groter probleem kan worden...

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20-02 12:29
quote:
jay123 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:21:
[...]

Het betreft een touchscreen dat ik via de VESA tegen de muur ga hangen. Het glas van het scherm sluit niet 100% aan op het plastiek, waardoor je de lijm van het glas-plastiek ziet. Het werkt wel, maar omdat ik het ga ophangen heb (had, want ik ga geld voor mijn eieren kiezen) ik schrik dat dit in de toekomst wel eens een groter probleem kan worden...
Ben je uiteindelijk toch nog goed genaait, zullen we maar zeggen.

Ik zou de V&A mods toch vriendelijk verzoeken om de beste heer wellicht tijdelijk van V&A te weren

• TechandMusic

TechandMusic

Ryzen Powerrrrr

quote:
Intelligo schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:27:
[...]

Ben je uiteindelijk toch nog goed genaait, zullen we maar zeggen.

Ik zou de V&A mods toch vriendelijk verzoeken om de beste heer wellicht tijdelijk van V&A te weren
Of gewoon voorgoed. Sorry hoor, maar ik vind het onacceptabel dat hij door persoonlijke problemen zijn klanten (aangezien MGA Products een KVK-geregistreerd bedrijf is) benadeeld. Rot dat er iets aan de hand is, maar daar hoeven de klanten niet in mee worden getrokken.

Wat hij had moeten doen is alle problematische producten weer innemen, en gewoon alles terugbetalen wat nog open staat. Dan had hij z'n aandacht kunnen richten op de persoonlijke situatie, en zodra deze niet meer speelt, weer verder gaan met de handel. Maar nee, hij stuurt gewoon weer kennelijk de kapotte rommel op als er gedreigd wordt met aangiftes.

Volgens mij hoeft iemand die er zo'n rommel van maakt niet op de V&A te zitten, maar goed, dat is aan de mods uiteraard :)

Ryzen 5 2600 / RX 480 8GB Nitro+ OC / 16GB DDR4 3000MHz Vengeance RGB / ASRock B450M Pro4 / NZXT H400

• crappy
Kunnen jullie me ff op weg helpen; nu Mga prod 's account niet meer actief is, kan ik hem ook niet porren. Kan iemand telnr PM-en? thx!

• G-Forze481
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15-02 15:54
Ook ik heb geen monitoren geleverd gekregen, wel bijna 700€ aanbetaald, 1 van de 2 is geleverd, maar volledig defect, deze zou vervangen worden als ik de oude terugstuurde, helaas is ook de nieuwe niet geleverd. Hierdoor heb ik dus geen van beide betaalde schermen ontvangen. Gezien de hoeveelhgeid benadeelden hier, maar inmiddels ook in mijn inbox (op basis van mijn V/A review, lijkt het toch best om een behoorlijke groep te gaan, derhalve is het misschien verstandig even de krachten te bundelen en dit verder samen op te pakken. Stuur gerust even een berichtje als je ook in deze situatie zit en dit samen verder wilt aanpakken.

PS. Het desbetreffende account op tweakers is inmiddels beeindigd, de kans dat er nog geleverd gaat worden is dan ook uiterst klein. (zelf ben ik al 2 maanden bezig)

• G-Forze481
quote:
TechandMusic schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:45:
[...]
Of gewoon voorgoed. Sorry hoor, maar ik vind het onacceptabel dat hij door persoonlijke problemen zijn klanten (aangezien MGA Products een KVK-geregistreerd bedrijf is) benadeeld. Rot dat er iets aan de hand is, maar daar hoeven de klanten niet in mee worden getrokken.
Zijn kvk registratie is inmiddels beeindigd, overigens verkocht hij hier als prive persoon, tevens is het account op Tweakers inmiddels opgeheven. https://openkvk.nl/openkv...6251362-0000-mga-products

• G-Forze481
quote:
Bombtrack schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:44:
Wat zeggen jullie: Iedereen voor zich aangifte doen met daarbij de boodschap dat er meerdere zullen volgen en dat de politie het dossier zelf kan samenstellen, of gezamelijk alles overhandigen?
Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee, maar misschien dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen?
Aangezien je van oplichting alleen aangifte online lijkt te kunnen doen, dienen we de aangiftes los te doen, hierbij is het wel een optie andere dosiernummers (van elkaars aangiften, op te nemen in jouw aangifte en ze hierdoor te linken. Misschien een goed idee hier even met alle gedupeerden een groepje van te maken zodat we dit kunnen delen?

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Kleine update van mijn kant.
Ik ben eindelijk in contact gekomen met de verkoper. Na zijn verhaal aangehoord te hebben heb ik besloten deze nog twee weken de tijd te geven om mijn geld terug te betalen, in een keer of in gedeeltes. Dit heeft hij soort van toegezegd, maar de communicatie is nog altijd waardeloos.
Ik heb kraakhelder uitgelegd wat de procedure gaat worden als hij niet binnen die termijn betaalt - met aangiftes en dagvaardingen etc.
Het scherm gaat er niet meer komen, maar ik wil wel mijn geld terug.
Ik hoop dat het voor ons allemaal nog goed gaat komen.

• G-Forze481
Oke, kennelijk heb jij nu wel contact met hem, misschien wil je mij even laten weten hoe en wat via pm of hier. Ik ben nl met dezelfde trajecten bezig, mijn advocaat is bezig met de procedure en aangifte ligt klaar. Scheelt iedereen, maar vooral hem een boel gezeur als hij het geld overmaakt, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Hou ons svp even op de hoogte

• ernestoalto
Het zou mij enorm helpen als ik "zijn verhaal" nu eens een keer kon lezen / horen.
Ik begrijp eigenlijk de omzichtigheid niet, die iedereen heeft, als het daarover gaat.
Kan de man zelf nu niet op "een centrale plek" ( gratis cloudconstructies te over tegenwoordig...)
even duidelijk uitleggen, wat er aan de hand is
( zodat we daar begrip voor kunnen hebben...)
en zijn "strategie" voor het vervolgtraject aangeven,

===> zodat er geen onnodige extra problemen ontstaan <===

aangiftes, eindeloze contactpogingen en frustraties!

Weet niet of dit helpt, maar moest dat toch even uit mijn systeem spuien

ernestoalto wijzigde deze reactie 11-09-2018 11:21 (100%)

• crappy
quote:
crappy schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 15:16:
Kunnen jullie me ff op weg helpen; nu Mga prod 's account niet meer actief is, kan ik hem ook niet porren. Kan iemand telnr PM-en? thx!
Anyone? Pretty please?
En als iemand nog updates heeft, dan hoor ik het graag. Heeft iemand recentelijk contact gehad? Zijn er al zaken opgelost?

• ComputerHoed

ComputerHoed

Electronica <3

quote:
crappy schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:26:
[...]

Anyone? Pretty please?
En als iemand nog updates heeft, dan hoor ik het graag. Heeft iemand recentelijk contact gehad? Zijn er al zaken opgelost?
Ik heb je voorzien van wat informatie. Ik hoop dat het je helpt.

• Michielgb
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23-02 14:12
quote:
crappy schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:26:
[...]

Anyone? Pretty please?
Ik vind het wel stuitend dat geen van de andere (oud-)gedupeerden je even helpt. Wel een topic aanmaken en hulp verwachten van anderen, maar zodra je eigen zaakjes afgehandeld zijn niet thuis geven. ;w

• ernestoalto
update 11-9-2018
"Mijn zaak" is nog lang niet afgehandeld... |:(
Omdat ik de indruk heb, dat de man van goede wil is, maar hem op het moment eigenlijk "alles teveel is" ( en daar ben ik zelf ook geweest [zwaar overspannen/burnout t.g.v. emotionele stress] dus alle begrip daarvoor ) heb ik een compromis voorgesteld.
en ja, ik weet het; "hij moet gewoon zijn zaken netjes afhandelen, en "klanten" niet bij zijn persoonlijke problemen betrekken". ( maar wacht maar tot je zelf overspannen bent, dan praat je wel anders...)
maar goed, compromis;
De touchscreen monitor, die een smalle vertikale strook heeft die niet responsive is, en door mij retour gezonden was, alsnog accepteren.
Dit omdat ik "moe" ben van het eindeloze wachten, en alle "gepieker over",
en omdat ik denk dat dit op korte termijn haalbaar is voor hem, en ja, dan laat ik financieël een veer die ik liever niet laat, maar het heet een compromis nietwaar ( geven en nemen... O-) )
en kan ik dit hele gedoe achter me laten!
Heb (gelukkig...) via de What's app een bevestiging gekregen, dat hij het deze week in orde maakt. ( was een voorwaarde, monitor in huis, vóór weekend 15 september, anders start ook ik aangifte traject )
Zal het hier melden, wanneer/of de monitor ook aankomt

• TechandMusic

TechandMusic

Ryzen Powerrrrr

quote:
ernestoalto schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:21:
en ja, ik weet het; "hij moet gewoon zijn zaken netjes afhandelen, en "klanten" niet bij zijn persoonlijke problemen betrekken". ( maar wacht maar tot je zelf overspannen bent, dan praat je wel anders...)
maar goed, compromis;
Het zou mij in zo'n situatie niet veel goeds doen om te weten dat ik mensen waarmee ik een deal heb gesloten gewoon zo laat hangen, juist daarvan zou ik persoonlijk meer stress krijgen.

Waarom kon hij niet gewoon het geld overmaken? Het weer opsturen van de kapotte rommel kost immers meer moeite dan even wat geld overmaken. Vind het maar jammer dat hij er dan zo makkelijk vanaf komt, na men defecte zooi te hebben verkocht wat goed had moeten zijn. Want dat is in mijn opzicht niks anders dan oplichting, als hij niet jullie schadeloos stelt.

• ernestoalto
Update:

tot mijn grote verbazing èn teleurstelling heeft Dhr Sittampalem ( van Mga Prod), nadat hij whats-appte

"ik regel dit binnen 1 week sorry en ja zit allemaal tegen"

niets meer van zich laten horen, en Post NL heeft bevestigd,
dat er ook vandaag niets bezorgd gaat worden op mijn adres.
Ik dacht dat het een uiterst(!) mooi aanbod was, wat hij met 2 handen zou aangrijpen om in ieder geval
1 zaak af te kunnen ronden, maar nee dus.

Dit kàn gewoon niet meer alleen aan overmacht of overspannenheid te wijten zijn,
ik ben uiterst geduldig en begripvol geweest, maar hij....???

- Waardeloze communicatie
- beloofd dingen en doet ze niet (en wat ik nog het ergste vind, hij legt ook niks uit, of komt er zelf op terug, hij laat je gewoon in je sop gaarkoken ! )
- blijkbaar zwijgt hij gewoon, tot je gaat dreigen ( iets wat mij vreselijk tegen de borst stuit!) en dan komen er weer 2 regeltjes whats app, en dan...... weer nada!

Ik ga vannavond aangifte doen,( daar moet ik even goed voor gaan zitten) en heb hem laten weten dat de enige manier om dat nog te stoppen, het overmaken van het betaalde bedrag is, € 240,-
( met een schermafdruk via whats app, want we hebben 2 verschillende banken )
voor 18.00 uur vannavond.
Ik verwacht ( helaas...) niet dat hij dat doet, maar wilde deze laatste kans nog geven.
Zou trouwens gráág weten hoe de zaak ervoor staat bij Bombtrack en G-Force481,
zijn 14 dagen termijn is inmiddels ook verstreken.

• Intelligo
ernestoalto schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:08:
Update:

tot mijn grote verbazing èn teleurstelling heeft Dhr Sittampalem ( van Mga Prod), nadat hij whats-appte

"ik regel dit binnen 1 week sorry en ja zit allemaal tegen"

niets meer van zich laten horen, en Post NL heeft bevestigd,
dat er ook vandaag niets bezorgd gaat worden op mijn adres.
Ik dacht dat het een uiterst(!) mooi aanbod was, wat hij met 2 handen zou aangrijpen om in ieder geval
1 zaak af te kunnen ronden, maar nee dus.

Dit kàn gewoon niet meer alleen aan overmacht of overspannenheid te wijten zijn,
ik ben uiterst geduldig en begripvol geweest, maar hij....???

- Waardeloze communicatie
- beloofd dingen en doet ze niet (en wat ik nog het ergste vind, hij legt ook niks uit, of komt er zelf op terug, hij laat je gewoon in je sop gaarkoken ! )
- blijkbaar zwijgt hij gewoon, tot je gaat dreigen ( iets wat mij vreselijk tegen de borst stuit!) en dan komen er weer 2 regeltjes whats app, en dan...... weer nada!

Ik ga vannavond aangifte doen,( daar moet ik even goed voor gaan zitten) en heb hem laten weten dat de enige manier om dat nog te stoppen, het overmaken van het betaalde bedrag is, € 240,-
( met een schermafdruk via whats app, want we hebben 2 verschillende banken )
voor 18.00 uur vannavond.
Ik verwacht ( helaas...) niet dat hij dat doet, maar wilde deze laatste kans nog geven.
Zou trouwens gráág weten hoe de zaak ervoor staat bij Bombtrack en G-Force481,
zijn 14 dagen termijn is inmiddels ook verstreken.
Geef je hoop maar op. Dit zooitje heeft dat geld allang niet meer dat hij iedereen schuldig is.

• ernestoalto
helaas....

geen enkele reactie, niets ontvangen ook.
Vannavond dus aangifte doen.
Verder heb ik hem laten weten dat het compromis van tafel is,
ik wil mijn geld terug, en ik ga een incasso-bureau inschakelen.
Alle extra kosten zijn voor zijn rekening, dus hij kan maar beter zo snel mogelijk
betalen, da's alleen maar gunstiger voor hem.

Zijn er nog andere mensen die aangifte gedaan hebben?
Dit om een eerder idee van "dossier nummer's te koppelen" toe te passen.
Dan hoor ik het graag

ernestoalto wijzigde deze reactie 15-09-2018 18:15 (18%)

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Ik zit er ook nog altijd middenin. Na enkele reacties en een heel dramatisch verhaal heb ik hem uitstel gegeven. Ook nog geopperd het in gespreide betaling terug te betalen, maar sindsdien niets meer laten weten.
Meneer nam net wel op, maar zegt dan niets. Ik ga hem in ieder geval blijven bellen tot er iets gebeurd. Aangifte komt eraan, en natuurlijk ga ik een poging wagen een dagvaarding op te stellen, met deurwaarders en het hele rattaplan....ik ben zo klaar met hem dat ik het dan maar zo ga spelen. Heb hem letterlijk alle kansen gegeven.

ps. Ik heb verschillende adressen van de man. Ik ben eigenlijk benieuwd welk adres jullie hebben gebruikt voor mogelijk retourneren etc. Ook vroeg ik me af of iemand een email adres heeft. DM aub :)

pps. is er iemand geinsteresseerd in het opstellen van een gezamelijke dagvaarding toevallig?

Bombtrack wijzigde deze reactie 17-09-2018 19:14 (21%)

• Fordius
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23:20
Met deze man heeft een maat van mij ook last gehad.
Toen je telefonisch contact met hem had, mocht je scherm testen enz en ophalen. Toen hij de scherm ging ophalen kon testen niet ,want er sliepen mensen enz enz.. Kamer was ook best donker, maar met telefoon nog redelijk te zien. Nouja dat dacht ie destijds.

Dit is allemaal nog voordat hij op tweakers actief werd ( werkte toen via marktplaats )
Scherm was bij thuiskomst niet goed, het trilde alle kanten op en na goede inspectie was de scherm niet goed aangesloten op de achterkant ( plastic ) Nouja contact gehad met hem eerst heel moeilijk doen ( terwijl er garantie was toegezegd ) uiteindelijk toch kunnen opsturen en zou die hem repareren of andere voor geven.

Je raad het al pakketje was aangekomen, maar kwam geen reactie van zijn kant, meerdere keren gebeld.
Meneer gaf toen aan het verzonden te hebben, wanneer je dan om de T&T vraagt lag het zogenaamd in de auto en was meneer in Duitsland bij familie en kon die even niet in de auto kijken, week later was er nog niks binnen en ook geen T&T dus heeft ie doorgebeld, toen gaf die aan dat ie in Rotterdam moest wezen en opgehaald kon worden evt. Nouja was geen probleem, maar meneer kreeg opeens een spoed iets waardoor zijn plannen niet doorging. Nog steeds geen scherm en inmiddels was je al 2 maanden verder.

Uiteindelijk na wat dreigen en zeggen dat je langs ging komen, gaf die thuis en kwam er een nieuwe scherm wat uiteindelijk ook wel gekomen is. Zal die vriend wijzen op deze thread misschien dat ie het zelf iets meer kan uitleggen. Maar niks van wat deze meneer zegt is waar en is erg ongeloofwaardig.

Als die je geld toegezegd heeft of iets verzonnen heeft dan is het bs. Het is trouwens een best grote antiliaanse man :P En van horen zeggen was het helemaal van je het :D Gewoon als extra info voor als je denkt dat whateva deze meneer zegt als waarheid accepteerd.

Zijn communicatie was trouwens altijd al best slecht geweest ook in tijden van marktplaats, maar ook daar is ie immers verdwenen. Als ik zelf goed herinner woonde hij ergens in Roermond, maar zou het eens even moeten navragen.

Ik wens jullie allemaal succes en hoop van harte dat je je geld/scherm terugkrijgt, maar ben er bang voor :(

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Ik werd zojuist gebeld door de vriendelijke mensen van slachtoffer hulp, en heb even een goed gesprek gehad over hoe dit verder zou kunnen gaan/gaat. Hij gaf aan dat het vooral erg lang kon gaan duren, en dat stap 1 hoogstwaarschijnlijk bleef steken op de politie hun werk laten doen. Mocht er iemand hier een rechtsbijstandsverzekering hebben, dan was het volgens hem een optie om gezamelijk een civiele procedure te starten, maar idealiter laat het je de politie strafrechtelijk oplossen, zodat je nooit voor onvoorziene kosten komt te staan.

Hij gaf echter ook aan dat het extreem belangrijk is de politie van zoveel mogelijk info te voorzien, en voornamelijk de aangiftenummers van mede-tweakers te bundelen en door te sturen.

Ik wil jullie dan ook allemaal vragen je aangiftenummer te posten/te DMen, zodat ik - maar jullie zelf ook - deze informatie ook nog gebundeld kunnen doorgeven aan de politie.

Mijn eigen aangiftenummer is: PL2600-2018064049

Mocht je nog geen aangifte hebben gedaan? DOE DAT! Het is letterlijk 3 minuten werk online, en kan het verschil maken.

Ik hoop dat we er zo gezamelijk uit gaan komen.

• Mausio
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 30-01 07:55
Bij deze heb ik ook aangifte gedaan, mijn aangifte nummer= PL2600-180929-306858962

http://sli-masters.com/

• crappy
PL2600-181008-533351185

bah.

• ernestoalto
Aan alle geduld & begrip komt een einde, en bij volhardend zwijgen van dhr M.Sittampalam ( Mga prod.)
reste ook mij geen andere optie dan aangifte doen.

PL2600-181012-336218804

ernestoalto wijzigde deze reactie 12-10-2018 20:12 (3%)

• crappy
Vandaag op de app:

"Hallo
Nogmaals Sorry voor al het gedoe het
is nooit de bedoeling geweest en oplichten al helemaal niet ik doe geen zaken om mensen op te lichten anders had ik 1000e mensen die boos op mij zijn producten heb ik ook altijd gehad niet dat ik zonder handel mensen hun geld heb willen afpakken  heb altijd geprobeert om netjes te werken en alles op tijd te verzenden soms lukte dat niet om op de afgesproken tijd een scherm te verzenden en dat was het eigenlijk..
 En heb veel tevreden klanten alleen nu is het kut afgelopen

Ivm met de scheiding en er is hierin veel gebeurt ze heeft me 2e kind wat er aan zat te komen wat al 4 maanden was weglaten halen omdat ze geen 2 e kind meer wou oppeens en
Omdat ik niet mee wou voor een abortus heeft ze een verhaal in elkaar gezet en is vertrokken
En heeft ze alles zelf gedaan was ze heeft alles meegenomen van waarde en probeert mij nog meer kapot te maken.. ik begon hieraan om het als beroep te doen en begon net zo goed te gaan
Ze laat mijn zoontje die ik al had niet meer zien en zij is vertrokken naar Rotterdam.. ben letterlijk alles kwijt geraakt huis auto geld en ze probeert me nog te pakken via de advocaat met alematie en dat ik haar appart elke maand moet betalen

ik begrijp dat ik het verkeerd heb aangepakt maar dit maak je ook niet dagelijks mee in het leven dit heeft mij zo kapot gemaakt en nog steeds zit ik hier echt heel diep mee.. 2 weken geleden nog een familie lid verloren waardoor ik tijdje in duitland was

ik woon nu bij een vriend en ik probeer er weer boven op te komen maar lukt niet... tog wil ik alsnog alles nog netjes afhandelen het is niet dat ik jullie geld heb willen afpakken om er  van te leven en ergens te vluchten
 ik deed dit met plezier en als hobby ik deed vroeger al reparaties op mijn oude werk voor 4 jaar en ben daarna begonnen met verkopen  was blij dat ik iets had bereikt maar is in 1 klap allemaal verloren..

Maar ik wil deze week even alles regelen wat ik allemaal heb laten liggen en even alles op papier zetten wie én wat en hoe.. ik wou ook dat ik het al eerder had kunnen regelen maar zonder geld en alles te hebben verloren kan ik helemaal niks.. ik begin volgende week ook weer met gewoon werken na 3 maanden elke dag er aan denken
En vind het echt kut want ik verkocht eerst via marktplaats en daarna via tweakers was een wereld van verschil goede mense  etc en nog steeds zie ik dat jullie het goede erin zien moet nog met 4 personen iets regelen en hoop het zo snel mogelijk te kunnen doen maar moet deze week even alles op eem rijtje zetten van jullie
Én mijn rekeningen etc want het is echt een bende
ik kan maar niet verder en elke dag depressief maar wil deze week tog alles op alles proberen om duidelijke afspraken te maken
en ik heb dit allemaal verpest door mijn privé situatie is echt niet de bedoeling geweest dat ik nu als oplichter word gezien ik snap jullie zeker zou dit ook niet netjes hebben gevonden als dit bij mij zou gebeuren en privé is iets anders dan zaken maar na 8 jaar samen zijn geweest en als iemand je dit aandoet is echt een trauma

Nogmaals ik wil deze week even eerst alles op papier zetten en zal rond vrijdag met jullie een en ander afspreken en dat het is geregeld beloofd nu zijn ook mijn bank etc geblokkeerd moet ook even bellen daarvoor denk door de aangiftes"

En even later:

"Ik ga ook proberen vandaag met mijn oude leverancier te gaan praten en of ik nog schermen voor verkoop kan krijgen en dan alles kan recht zetten en of de zelfde modellen kan krijgen wat ik met een paar mensen moet afhandelen kan krijgen en zo kan regelen maar denk dat het wel goed gaat komen moest even vanavond langs komen om te praten"

Ik heb gezegd dat ik de aangifte intrek zodra ik m'n geld terug heb. En geen monitor sturen...
Ik gun natuurlijk niemand zo'n situatie en ik hoop dat hij snel de boel weer op de rit heeft. Een deel van de oplossing ligt in het terug geven van ons geld.

• G-Forze481
Zojuist hetzelfde berichtje ontvangen, aangifte blijft gewoon staan tot ik geld terug heb, in mijn zaak loopt er inmiddels een onderzoek. Voor iedereen die geinteresseerd is in het aangiftenummer laat het vooral even weten via PM. Ook civielrechtelijk zijn de voorbereidingen inmiddels getroffen, ingebrekestelling etc, dus als er meer mensen dat traject ook in willen, laat maar weten

• Intelligo
Mooi verhaal, maar als 'ie zn zaakjes op orde had was het nooit zo gelopen.

Ik zou het zowiezo met een enorme korrel zout nemen en het aangifte danwel civielrechtelijke traject doorzetten.

• rayafter51
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 19-02 19:52
Staat nu bekend als Buy Sell & Repair op Marktplaats.

rayafter51 wijzigde deze reactie 26-10-2018 17:28 (51%)

• ernestoalto
hmm,
niet te vinden op marktplaats.
na melding t.a.v. marktplaats dit antwoord;

Beste Ernst,

Ik heb de gebruiker proberen te vinden maar kan deze ook niet vinden. Mocht je hem of haar alsnog weer tegenkomen dan kan je dit aan ons doorgeven en zullen wij een controle uitvoeren.

In ieder geval bedankt voor je melding en ik wens je nog een fijn weekend.

Met vriendelijke groet,

Casper

dus....
verklaar u nader zou ik zeggen.
========
Ah,
dank voor de link Skunkmaster (y) , ga het onderzoeken

ernestoalto wijzigde deze reactie 29-10-2018 19:24 (7%)

• Skunkmaster
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 04:23
Deze bedoel je @rayafter51
en @ernestoalto ???

https://www.marktplaats.nl/verkopers/26949028.html

Skunkmaster wijzigde deze reactie 28-10-2018 02:35 (65%)

• ernestoalto
Heb marktplaat benaderd, met advertentie-link uit bovenstaande reactie en "ons verhaal"
en de vraag of het hier om dezelfde persoon gaat ( Mga prod / M.Sittampalam )
Reactie was helaas erg teleurstellend,

copie bericht;

Goedemiddag Ernst,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb de verkoper even voor je nagekeken, maar ik heb geen eerdere meldingen of andere verdachte zaken gevonden. Op basis van je melding heb ik een aantekening bij het account geplaatst. Op deze manier kunnen wij deze gebruiker beter in de gaten houden.

Het is voor mij helaas niet mogelijk om te achterhalen welke persoon er precies achter het account zit. Wel kan ik zien dat er in de advertenties een ander telefoonnummer vermeld staat dan het nummer dat jij hebt genoemd.

Als de politie een onderzoek naar deze persoon start, kunnen zij uiteraard alle gegevens bij ons opvragen en zullen we hier graag aan mee werken.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ik wens je nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Sille

Afdeling gebruikersbescherming
www.marktplaats.nl

einde copie.

Politie "bekijkt of ze wat met mijn aangifte gaan doen....." en dat al een dag of 10.....
Nou, dat klinkt niet erg hoopgevend.
Wat kunnen we nu nog doen? en is er iemand die zeker weet of het om dezelfde persoon gaat?

• Intelligo
ernestoalto schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:22:
Heb marktplaat benaderd, met advertentie-link uit bovenstaande reactie en "ons verhaal"
en de vraag of het hier om dezelfde persoon gaat ( Mga prod / M.Sittampalam )
Reactie was helaas erg teleurstellend,

copie bericht;

Goedemiddag Ernst,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb de verkoper even voor je nagekeken, maar ik heb geen eerdere meldingen of andere verdachte zaken gevonden. Op basis van je melding heb ik een aantekening bij het account geplaatst. Op deze manier kunnen wij deze gebruiker beter in de gaten houden.

Het is voor mij helaas niet mogelijk om te achterhalen welke persoon er precies achter het account zit. Wel kan ik zien dat er in de advertenties een ander telefoonnummer vermeld staat dan het nummer dat jij hebt genoemd.

Als de politie een onderzoek naar deze persoon start, kunnen zij uiteraard alle gegevens bij ons opvragen en zullen we hier graag aan mee werken.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ik wens je nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Sille

Afdeling gebruikersbescherming
www.marktplaats.nl

einde copie.

Politie "bekijkt of ze wat met mijn aangifte gaan doen....." en dat al een dag of 10.....
Nou, dat klinkt niet erg hoopgevend.
Wat kunnen we nu nog doen? en is er iemand die zeker weet of het om dezelfde persoon gaat?
AL een dag of 10? Dat kan gerust meer dan een jaar duren hoor...

• jay123
Members only: members
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• sghbusscher
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 18-02 14:35
Hallo allen,

Bij deze wou ik toch nog even het topic aanwakkeren gezien ik nog anderhalve week geleden bij deze verkoper een scherm heb gekocht via Marktplaats (waar hij nu als Buy Sell & Repair door het leven gaat).

Ik kwam het scherm op marktplaats tegen en gezien de afstand (Roermond) heb ik toch besloten hem op te laten sturen. Hij reageerde vlot en als ik het geld ook die dag nog over zou maken ging hij op de post. Een paar dagen gingen voorbij en ik had nog even nagevraagd of hij al onderweg was. Hij zei dat zijn pakketje teruggestuurd werd omdat het adres waarschijnlijk niet klopte. De late reactie verwijtte hij aan de kurende marktplaats app. Maargoed, ik heb het adres nog even gecheckt maar die klopte gewoon waarna ik hem had gevraagd of het nogmaals geprobeerd kon worden. Hier werd sindsdien niet meer op gereageerd en toen begon ik twijfels te krijgen. Na even zoeken zag ik dit topic en zag ik dat er meerdere met dezelfde klachten waren. Ook zie ik dat er veel dezelfde "excusen" zijn gebruikt.

Hij heeft inmiddels alle mogelijke manieren van contact verbroken en ook is het huisnummer waar zijn bedrijf aan gelieerd is wordt meteen opgehangen bij het vermelden van de advertentie.

Nu wil ik niet meteen een oordeel vellen over iemand, ook gezien de situatie waar in hij zich had verkeerd volgens een bericht eerder hier, maar het gaat nog steeds niet zoals het zou moeten met deze verkoper. Wat vooral de reden is dat ik dit nog even zeg, is dat hij op dit moment nog 30 a 40 advertenties op Marktplaats actief heeft staan waarvan hij er zelfs nog een hele partij 5 dagen geleden online heeft gezet.
Dit lijkt mij toch echt niet te kloppen, en ook maak je hierdoor je eigen situatie ook niet makkelijk als je nog zoveel onopgeloste dealtjes hebt liggen.

Dus bij deze even een update rondom deze verkoper.

• DTwice
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22-02 18:19
En daarom ben ik toch blij dat ik hier nog even een zoekopdracht op "Buy Sell & Repair" heb ingevoerd.

Het leek al te mooi om waar te zijn dit scherm voor 285 incl verzenden.

Toch gek dat deze pipo zijn praktijken gewoon voort kan blijven zetten op MP.

Is er inmiddels al iemand die zijn geld/monitor geleverd heeft gekregen?

Veel succes allen.

• sghbusscher
DTwice schreef op zondag 13 januari 2019 @ 16:08:
En daarom ben ik toch blij dat ik hier nog even een zoekopdracht op "Buy Sell & Repair" heb ingevoerd.

Het leek al te mooi om waar te zijn dit scherm voor 285 incl verzenden.

Toch gek dat deze pipo zijn praktijken gewoon voort kan blijven zetten op MP.

Is er inmiddels al iemand die zijn geld/monitor geleverd heeft gekregen?

Veel succes allen.
Dit is precies het scherm wat ik van hem zou kopen/heb gekocht.

Volgens hem is het pakketje steeds teruggestuurd. Nu heb ik gewoon gezegd dat hij het geld maar moet terugsturen want dit wordt niet wat zo. Hij ging er mee akkoord maar hij wou wel hebben dat ik zou opdraaien voor de kosten van de mislukte verzendpogingen (terwijl adres en alles gewoon klopte). Ik ging hier mee akkoord mits hij kon bewijzen dat hij de correcte adresgegevens had gebruikt. Ik geloofde er allemaal vrij weinig meer van gezien hij me al wat leugens heeft verkocht.
Verder nog geen reactie of terugboeking gezien.

• Skunkmaster
Helaas is het toch ook de koper die goed moet uitzoeken. Als iets te mooi is om waar te zijn is dat ook zo.

Dat scherm staat voor bijna 400 euro in de pricewatch dus 289,- voor een gloednieuw scherm gaan toch wel alarm bellen af.

Ik keur het ten strengste af ben ook bijna opgelicht maar dat is met een sisser afgelopen

Hoe is het mogelijk dat hij nog mag adverteren op MP !!! Schande 8)7 :(

Skunkmaster wijzigde deze reactie 15-01-2019 16:48 (10%)

• WouterL
Skunkmaster schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:47:
Helaas is het toch ook de koper die goed moet uitzoeken. Als iets te mooi is om waar te zijn is dat ook zo.

Dat scherm staat voor bijna 400 euro in de pricewatch dus 289,- voor een gloednieuw scherm gaan toch wel alarm bellen af.

Ik keur het ten strengste af ben ook bijna opgelicht maar dat is met een sisser afgelopen

Hoe is het mogelijk dat hij nog mag adverteren op MP !!! Schande 8)7 :(
Er staat niet dat die nieuw is toch? Vrij normale prijs dan. Sterker nog, ik heb hetzelfde scherm in nieuwstaat voor minder op de kop kunnen tikken.

WouterL wijzigde deze reactie 16-01-2019 11:37 (7%)

• Skunkmaster
WouterL schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 07:46:
[...]

Er staat niet dat die nieuw is toch? Vrij normale prijs dan. Sterker nog, ik heb hetzelfde scherm in nieuwstaat voor minder op de kop kunnen tikken.
Mijn excuses had ik niet gezien.

Moet die gast geen duizenden katvangers hebben? Zijn bank word niet geblokkeerd en MP werkt ook niet mee

Met al die aangiftes zou je denken dat hij opgepakt zou worden. :(

• Xanquezer
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-02 17:52
Is dit nog steeds bezig?

Ik dacht dat hij van tweakers even afstand had genomen.

DPC Chef-kok :)

• Skunkmaster
Xanquezer schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 18:52:
Is dit nog steeds bezig?

Ik dacht dat hij van tweakers even afstand had genomen.
Hij zit nu op Marktplaats helaas 8)7 :(

• Xanquezer
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-02 17:52
Ohhhhhh boiiiiiiii

DPC Chef-kok :)

• Robi.S
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 15-02 11:26
Tijd geleden van hem een 4k monitor gekocht hier op tweakers. Hij reageerde erg sloom soms dagen lang geen reactie. Toen die toch eindelijk een scherm had gestuurd en deze was aan gekomen had deze defecten. Na hem een bericht gestuurd te hebben heeft hij mij een werkende op gestuurd. Had ik toch geluk denk ik.
Wel had hij steeds een excuus dat hij hem niet kon versturen omdat hij het te druk had ofzo.

• sghbusscher
Even weer een kleine update van mijn kant:

Na een aantal dagen mijn verzoek om het geld terug te boeken genegeerd te hebben, stuurde hij mij vandaag nog dat hij het scherm nu helemaal goed verzonden heeft. Als hij nu niet aankomt krijg ik mijn geld terug.

Allemaal leuk en aardig maar ik zit eigenlijk al lang niet meer op een scherm van hem te wachten. Ik wou uiteindelijk gewoon mijn geld terug. Maargoed, als het scherm in goede staat aan komt ben ik niet van plan er verder meer energie in te steken. 8)7

Ik kan iedereen alleen maar aanraden geen zaken met hem te doen.

• Jesse_Eek
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-02 11:30
Sodeju ik ben ook beflikkerd door deze kerel

€425 Betaald en reeds geen monitor ontvangen.

Het contact is uitermate frustrerend.

Die gozer had allang van MP gehaald moeten worden!

AANGIFTE!!!!!!!!!!1

• G-Forze481
Jesse_Eek schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 14:55:
Sodeju ik ben ook beflikkerd door deze kerel

€425 Betaald en reeds geen monitor ontvangen.

Het contact is uitermate frustrerend.

Die gozer had allang van MP gehaald moeten worden!

AANGIFTE!!!!!!!!!!1
Aangiftes zijn er genoeg, maar doe er vooral ook zelf nog een, het houd hem niet tegen in ieder geval. Als je aangiftenummers wilt van andere mensen, pm ze dan even, dan gaat de prio omhoog. ook een civiele zaak word voorbereid

• Jesse_Eek
G-Forze481 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 01:31:
[...]

Aangiftes zijn er genoeg, maar doe er vooral ook zelf nog een, het houd hem niet tegen in ieder geval. Als je aangiftenummers wilt van andere mensen, pm ze dan even, dan gaat de prio omhoog. ook een civiele zaak word voorbereid
Gisteren heb ik ook aangifte gedaan. De monitor + verzendkosten had ik betaald. Toen kreeg ik bericht dat PostNL de verzending weer had teruggestuurd. Daarom wil hij niet nog een keer opsturen omdat dat "teveel geld kost". Ook geeft hij aan dat hij het "niet terug kan storten" omdat hij er zelf veel geld in heeft zitten. Nu heeft hij het product weer in de verkoop gezet! Terwijl hij eerst gereserveerd stond voor mij.

GAat hij een beetje MIJN monitor te koop zetten.

Echt bij de beesten af hoe hij omgaat met mensen en dan ook nog gepikeerd reageren als ik zeg dat hij een oplichter is.

• sghbusscher
Jesse_Eek schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:22:
[...]

Gisteren heb ik ook aangifte gedaan. De monitor + verzendkosten had ik betaald. Toen kreeg ik bericht dat PostNL de verzending weer had teruggestuurd. Daarom wil hij niet nog een keer opsturen omdat dat "teveel geld kost". Ook geeft hij aan dat hij het "niet terug kan storten" omdat hij er zelf veel geld in heeft zitten. Nu heeft hij het product weer in de verkoop gezet! Terwijl hij eerst gereserveerd stond voor mij.

GAat hij een beetje MIJN monitor te koop zetten.

Echt bij de beesten af hoe hij omgaat met mensen en dan ook nog gepikeerd reageren als ik zeg dat hij een oplichter is.
Precies dit, zelfde excuses ook gehad en ook nog verontwaardigd zijn dat ik hem beticht van oplichting.

• Jesse_Eek
sghbusscher schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:17:
[...]

Precies dit, zelfde excuses ook gehad en ook nog verontwaardigd zijn dat ik hem beticht van oplichting.
Helemaal gehad met deze figuur en zijn zielige verhalen.

Dat mag hij mooi voor een rechter gaan uitleggen.

https://imgur.com/a/CUfvgKb

• D3nnisd
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23-02 17:04
Jesse_Eek schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:45:
[...]

Helemaal gehad met deze figuur en zijn zielige verhalen.

Dat mag hij mooi voor een rechter gaan uitleggen.

[Afbeelding]
Ik begrijp je frustratie en de context, maar als iemand mij berichten zou sturen op die manier reageer ik ook niet...

• Jesse_Eek
D3nnisd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:20:
[...]

Ik begrijp je frustratie en de context, maar als iemand mij berichten zou sturen op die manier reageer ik ook niet...
Klopt maar het is toch een monoloog! Dus zoveel maakt het niet uit.

• bas_buyandsell
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22-02 18:43
*knip*, niet naar (mogelijk) gerelateerde accounts linken.
Modbreak:Geen heksenjacht en geen publieke beschuldigingen van andere accounts a.u.b.
Rapporteer de advertenties en / of stuur een mail naar va@, maar maak publiek geen koppeling die, wanneer onterecht, heel moeilijk weer te wissen is.

Dirk wijzigde deze reactie 19-02-2019 08:55 (95%)

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True