Vraag

• ebiskin70
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14-09-2020
Hallo mede tweakers,

ik ben sinds kort werkzaam bij shell als een e&i/q&i technicus. voordat ik daar ben aangenomen heb ik een hoop research gedaan over de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. op het internet stond bij wijze van spreken dat de arbeidsvoorwaarden van shell een paradijs op aarde zijn. ik zou heel graag willen weten wat mijn mede qmi'ers/emi'ers verdienen. ik heb nog niet het lef gehad om aan een collega bij shell te vragen hoeveel hij verdient XD. zijn er collegas van shell die hierop kunnen reageren?

Opleiding:
Bruto salaris:
Jaren in dienst:
Ervaring:
Functie:

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Je zou hier kunnen zoeken: Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 13)

En wellicht zelf je eigen lijstje invullen? Waarom zouden anderen het wel aan jou vertellen als je het zelf al niet vertelt?

[ Voor 0% gewijzigd door RoNoS op 16-08-2018 10:44 . Reden: Spelfout ]

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:06

LankHoar

Langharig tuig

RoNoS schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:16:
Je zou hier kunnen zoeken: Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 13)

En wellicht zelf je eigen lijstje invullen? Waarom zouden anderen het wel aan jou vertellen als je het zelf al niet vertelt?
Het account is speciaal voor deze vraag aangemaakt, dus het lijkt me niet erg om dergelijke info te delen. Ligt overigens ook wel in lijn met het nog niet durven vragen van een collega ;)

[ Voor 9% gewijzigd door LankHoar op 16-08-2018 11:29 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:12
Begrijp me niet verkeerd hoor, maar met "Forumreacties: 1" in je profiel zou het niet misstaan om zelf ook iets meer te vertellen. Wellicht vind je het antwoord op jouw vraag niet op Tweakers.net, link in voorgaande reactie. Maar is het misschien een idee om jouw vraag op een intern forum bij Shell te plaatsen? Of informeer eens bij de OR van Shell, die kunnen je vast goed verder helpen.

• ebiskin70
ik heb al een antwoord. Bedankt voor het doorverwijzen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ebiskin70 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:37:
ik heb al een antwoord. Bedankt voor het doorverwijzen!
En het antwoord is...? Misschien dat het andere (aankomstige) Shell-medewerkers helpt om te weten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ebiskin70
opleiding: mbo niveau 4: meet en regel/e&i
salaris: 2400
werkervaring: 3 jaar
leeftijd:24
functie: qmi technicus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
@ebiskin70 welkom op GoT, hiervoor hebben we al een topic, zie: Wat verdient een techneut (metaal/elektro) gemiddeld? Daar kan je kijken naar de situatie van anderen en je eigen gegevens posten.

Aangezien dit dubbel met het genoemde topic, doe ik deze op slot.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.