Ik wil een goedkope headset kopen op coolblue maar ik weet niet welke aansluiting ik moet hebben, mijn laptop is acer aspire 7 a715-72G-56BC, kan iemand mij helpen?
Bekijk en vergelijk de stekker / specificaties, je hebt immers al een headset liggen.
Headset werkt niet in mijn nieuwe laptop
@MAX3400 Yikes! oops. Maargoed inzet ontbreekt nog steeds van TS
Headset werkt niet in mijn nieuwe laptop
@MAX3400 Yikes! oops. Maargoed inzet ontbreekt nog steeds van TS
[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 15-08-2018 21:19 ]
39
Aangezien Coolblue de enige is die die laptop in de winkel heeft en ze op hun specificatie-site ook zeggen dat er een headphone-jack is, doe ik 3 aannames:
- de laptop heeft een gewone 3.5mm jack
- je belt Coolblue om te vragen welke afmeting er op de specificatie-site zou moeten staan
- je koopt een BT-headset want dat zit ook op de laptop
Zomaar wat ideeen; ik weet niet wat je goedkoop vindt maar zowel wired als BT is tegenwoordig best te betalen dus een (gratis) belletje naar CB zou de snelste optie zijn. Kan je meteen geadviseerd worden welke zij misschien goed vinden?
@Fietsbel da's USB...
- de laptop heeft een gewone 3.5mm jack
- je belt Coolblue om te vragen welke afmeting er op de specificatie-site zou moeten staan
- je koopt een BT-headset want dat zit ook op de laptop
Zomaar wat ideeen; ik weet niet wat je goedkoop vindt maar zowel wired als BT is tegenwoordig best te betalen dus een (gratis) belletje naar CB zou de snelste optie zijn. Kan je meteen geadviseerd worden welke zij misschien goed vinden?
@Fietsbel da's USB...
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 15-08-2018 21:17 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Okay heel erg bedankt !!
Ernemmer schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:20:
Voor deze laptop heb je een 3,5 mm nodig, het staat in de handleiding op pagina 62.
Sterker nog: bladzijde 12, gewoon via Coolblue.
Pagina: 1