Mijn Ziggo al ruim een week offline...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-05-2024
De internetprovider Ziggo 'presteert' het om al meer dan een week het inlogprobleem niet op te kunnen lossen op hun website (Mijn Ziggo - https://account.ziggo.nl/account/inloggen?brand=selfcare)
En al die tijd kun je op hun bandje beluisteren dat er hard aan wordt gewerkt om dit op te lossen...
En als je toch een medewerker aan de lijn hebt gekregen kan ook deze geen enkele extra informatie verschaffen, niet te geloven en dat voor een IT-bedrijf... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:59
Vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:51

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endeavor334
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08-2021
kan gewoon inloggen.

Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:55
En heb je ook andere manieren geprobeerd om in te loggen? Via de telefoon of hotspot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 07:44
Wordt hier doorgeschakeld naar een pagina met een keuze voor Vodafone of Ziggo, maar als ik Ziggo kies kom ik wee terug op de inlogpagina die dus vervolgens naar een keuze geeft voor Vodafone of Ziggo.

Iets van een bandje echter hoor ik niet, tenzij je Ziggo misschien gebeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halex
@RHPJS: correct, je krijgt na inloggen de melding "Ai, dat ging even mis" en vervolgens weer 2 buttons naar inloggen op My Vodafone of Mijn Ziggo. Vodafone lukt inloggen wel, Ziggo blijft maar fout gaan en toont vervolgens weer dezelfde pagina. Ziggo paar x gebeld, ze komen er al meer dan een week niet uit om dit op te lossen! Om te voorkomen dat iedereen hierover gaat bellen hebben ze op het bandje dit probleem ingesproken met de mededeling: we werken er hard aan om dit op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hier ook. Na inloggen de keuze uit Vodafone en Ziggo, ik klik Ziggo, geen probleem.

@Halex : probeer eens een andere browser, of verwijder je cookies eens.

[ Voor 14% gewijzigd door Microkid op 15-08-2018 16:57 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Halex schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:55:
@RHPJS: correct, je krijgt na inloggen de melding "Ai, dat ging even mis" en vervolgens weer 2 buttons naar inloggen op My Vodafone of Mijn Ziggo. Vodafone lukt inloggen wel, Ziggo blijft maar fout gaan en toont vervolgens weer dezelfde pagina.
Hier werkt het ook gewoon. Heb je het geprobeerd met Chrome zonder plugins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halex
Bizar dit, heb het nu ook in Edge en Internet Explorer geprobeerd. Edge geeft dezelfde fout als Chrome, maar Internet Explorer laat me wel inloggen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:22
Op het Ziggoforum loopt er ook een draadje over: https://ziggoforum.nl/topics/92098/
Zo te lezen lijkt het te maken te hebben met welke versie van Edge je werkt.

[ Voor 29% gewijzigd door apollo13 op 15-08-2018 17:03 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 10:30
Een compabiliteitsmodus geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Halex schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:01:
Bizar dit, heb het nu ook in Edge en Internet Explorer geprobeerd. Edge geeft dezelfde fout als Chrome, maar Internet Explorer laat me wel inloggen....
Niet te geloven en dat voor een tweaker

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Deze problemen zijn al een paar weken. Als je belt hoor je het ook op het bandje.
Moest bellen om mijn facturen via e-mail te ontvangen omdat mijn-ziggo dus stuk is :)

Nog maar te zwijgen over de andere "standaard" bugs die al jaren niet zijn opgelost.

[ Voor 20% gewijzigd door DJMaze op 15-08-2018 19:35 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-10 20:02

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Halex schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 17:01:
Raar, maar oké.

Helaas is dit Tweakers, en niet het Ziggo forum. Je had hiervan een melding kunnen maken in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10

Een 'klaagtopic' als dit, heeft hier minder nut :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.