[Word] Hoe krijg ik deze streep uit mijn beeld?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolitaryJustice
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-12-2022
Hallo,

Ik heb al een tijd een Word bestand waarin ik moet copy/pasten en dit irritante balkje verplaatst zich hoe dan ook mee!

Ik ga echt niet alles overtypen!

Weet iemand hoe ik t wegkrijg?

N.

https://ibb.co/mygEAp

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
plakken zonder opmaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En anders op de regel erboven staan, met shift twee regels naar beneden en op delete drukken?
Je kan ook copy/past zonder opmaak doen, werkt dat?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Knip*. Als je niet netjes kan reageren, doe het dan niet :Z

[ Voor 83% gewijzigd door F_J_K op 13-08-2018 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

@SolitaryJustice als je bij openen van het topic had aangegeven dat je een vraag wilde stellen ipv. een discussie wilde starten, dan had je een aantal vragen gekregen zoals wat je hebt geprobeerd om het op te lossen.

@Verwijderd gaf een IMHO nogal kinderachtig verborgen link naar [google=word horizontale lijn verwijderen] maar een dergelijke zoekactie geeft effectief al wel een snel antwoord: https://support.office.co...08-4791-9bb9-2c952197b1a9 => alinea-opmaak -> rand. Dergelijke zoekacties ajb een volgende keer dus eerst zelf uitvoeren en bij vastlopen benoemen in een topicstart.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@F_J_K Volgens mij is het hier de bedoeling dat mensen wel zelf een beetje meer moeite mogen doen om vrij simpele problemen op te lossen?
Ik zie dat vrij vaak voorbij komen namelijk. Vandaar mijn 'Let me google that for you' linkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
@Verwijderd geef dan gewoon een hint. Iets wat voor jou simpel is, kan voor een ander onmogelijk zijn.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

DJMaze schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:55:
@Verwijderd geef dan gewoon een hint. Iets wat voor jou simpel is, kan voor een ander onmogelijk zijn.
offtopic:
Die hint was gegeven (door mij weggeknipt maar minus lmgtfy herhaald in mijn post). Ik zou wel nog graag reactie zien van de topicstarter maar ajb niet hier verder offtopic gaan: discussie hierover liever in DM of Oneens met de actie van een moderator? Post het hier

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1