Hallo, wie wil me helpen met het samenstellen van een nieuw systeem?
Mijn huidige GTX 760 lijkt het te begeven met random freezes tijdens gamen en BSOD's. Ik krijg 't niet gefixt en heb van alles geprobeerd. Dan maar een nieuwe PC, want deze is alweer uit 2010 (met wat upgrades). Ik wil wel graag enkele onderdelen meenemen uit de oude PC.
NIEUW
- Kast, moederbord, processor, koeler, geheugen, grafische kaart
- Geschikt voor "casual" gamen op 1080p / 60 Hz. Speel geen zware FPS games.
- Wil verder wel het optimale eruit halen, dus 1080p / 60 hz op hoge/ultra settings moet absoluut geen problemen geven.
- Budget max. € 1000
MEENEMEN UIT BESTAAND SYSTEEM
- Monitor Iiyama ProLite B2483HSU 24"
- Samsung SSD 850 EVO 500 GB (nog goed genoeg?)
- 2 TB HDD
- Bluray speler
- Creative X-fi Titanium HD (PCI-e x1). Mooie kaart, wil ik vooral meenemen omdat ik muziek maak met Cubase en de ingebakken ASIO driver.
Moet geen probleem zijn toch?
Alvast dank voor de suggesties.
Mijn huidige GTX 760 lijkt het te begeven met random freezes tijdens gamen en BSOD's. Ik krijg 't niet gefixt en heb van alles geprobeerd. Dan maar een nieuwe PC, want deze is alweer uit 2010 (met wat upgrades). Ik wil wel graag enkele onderdelen meenemen uit de oude PC.
NIEUW
- Kast, moederbord, processor, koeler, geheugen, grafische kaart
- Geschikt voor "casual" gamen op 1080p / 60 Hz. Speel geen zware FPS games.
- Wil verder wel het optimale eruit halen, dus 1080p / 60 hz op hoge/ultra settings moet absoluut geen problemen geven.
- Budget max. € 1000
MEENEMEN UIT BESTAAND SYSTEEM
- Monitor Iiyama ProLite B2483HSU 24"
- Samsung SSD 850 EVO 500 GB (nog goed genoeg?)
- 2 TB HDD
- Bluray speler
- Creative X-fi Titanium HD (PCI-e x1). Mooie kaart, wil ik vooral meenemen omdat ik muziek maak met Cubase en de ingebakken ASIO driver.
Moet geen probleem zijn toch?
Alvast dank voor de suggesties.
[ Voor 90% gewijzigd door DeepR op 13-08-2018 13:11 ]