Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag wat gamen op mijn 4K TV (LG OLED55C7V), mijn computer komt uit het zicht achter een luik, dus misschien een kast met goede stoffilters. ik speel voor Managmentgames zoals CiV VI, en af en toe games zoals Battlefield en Tomb Raider
Ook wil ik mijn bluetooth koptelefoon er aan koppelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet per se een prijs in mijn hoofd maar ik moet gewoon voldoende hebben voor de komende jaren voor een goede prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 830 series SSD 128GB
Samsung 850 EVO 1TB
en ik schrijf alle data van mijn
samsung spinpoint f2 HD103SI schijf over naar een nieuwe frisse HDD
Mijn huidige systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet enorme framerates nodig aangezien mijn TV toch maar 60 frames ondersteunt, wel wil ik weer een lange periode met mijn systeem doen heb mijn huidige systeem dik 7 jaar (wel een paar keer geupgrade)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik momenteel het volgende systeem samengesteld
intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc komt achter een schot dus geluid hoor je bijna niet, dus dat is minder belangrijk en looks maakt dan ook niet echt uit.
Ga je overklokken?
misschien als het wat uithaald, maar dit is niet de insteek
Wat verwacht je van ons?
ik wil graag weten of ik met dit systeem weer goed zit voor de toekomst en of ik beter misschien nog een maand of wat kan afwachten voor de nieuwe NVidea kaarten. het is dan ook vooral oriënteren, na de vakantie wil ik definitief beslissen
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag wat gamen op mijn 4K TV (LG OLED55C7V), mijn computer komt uit het zicht achter een luik, dus misschien een kast met goede stoffilters. ik speel voor Managmentgames zoals CiV VI, en af en toe games zoals Battlefield en Tomb Raider
Ook wil ik mijn bluetooth koptelefoon er aan koppelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet per se een prijs in mijn hoofd maar ik moet gewoon voldoende hebben voor de komende jaren voor een goede prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 830 series SSD 128GB
Samsung 850 EVO 1TB
en ik schrijf alle data van mijn
samsung spinpoint f2 HD103SI schijf over naar een nieuwe frisse HDD
Mijn huidige systeem
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 950 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus Sabertooth X58 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 760 2GB Superclocked ACX Cooling | € 0,- | € 0,- |
| 1 | samsung spinpoint f2 HD103SI | -- | -- |
| 1 | Logitech G710+ Brown Mechanical Gaming Keyboard qwerty | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech G502 Proteus Spectrum | € 57,50 | € 57,50 |
| 1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 258,54 | € 258,54 |
| 6 | 4gb servergeheugen 800hz | -- | -- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 316,04 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet enorme framerates nodig aangezien mijn TV toch maar 60 frames ondersteunt, wel wil ik weer een lange periode met mijn systeem doen heb mijn huidige systeem dik 7 jaar (wel een paar keer geupgrade)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik momenteel het volgende systeem samengesteld
intel
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Asus TUF B360-Pro Gaming (Wi-Fi) | € 118,- | € 118,- |
| 1 | Nvidia GeForce RTX 2080 Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue WD40EZRZ, 4TB | € 100,- | € 100,- |
| 1 | be quiet! Silent Base 800 Zwart/Oranje | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | Corsair RM650x (2018) | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 149,90 | € 149,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.071,60 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc komt achter een schot dus geluid hoor je bijna niet, dus dat is minder belangrijk en looks maakt dan ook niet echt uit.
Ga je overklokken?
misschien als het wat uithaald, maar dit is niet de insteek
Wat verwacht je van ons?
ik wil graag weten of ik met dit systeem weer goed zit voor de toekomst en of ik beter misschien nog een maand of wat kan afwachten voor de nieuwe NVidea kaarten. het is dan ook vooral oriënteren, na de vakantie wil ik definitief beslissen
[ Voor 55% gewijzigd door roberto250b op 29-08-2018 13:28 ]