Toon posts:

echt unlimited data verkeer?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een hostingbedrijf nou had ik de search al gebruikt en kwam daar op een site www.dutchwebhosting.nl terecht ze zeggen dat ze unlimited dataverkeer geven klopt dit ik heb al een email gestuurd maar nog geen antwoordt gekregen :( de bedoeling was om daar 2 servers neer te zetten 1 web en 1 ftp
kan iemand me hierbij verder helpen? zijn er ook andere bedrijven die unlimited dataverkeer geven? graag antwoordt alvast bedankt :9~

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit nodig omdat er heel veel bestanden van de ftp gaan worden gedownload dus vandaar

• killah
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 14:18
Stukje uit de voorwaarden van dutchwebhosting.
Als je dus aan deze voorwaarden voldoet kunnen ze je niet afsluiten.
Maareh er zijn geen echte unlimited providers hier in nederland gewoon weg omdat de 1 GB dataverkeer gewoon gemiddeld 5 piek kost (retail prijs).

[/plak]
2. In de Overeenkomst kan sprake zijn van ongelimiteerd dataverkeer voor een website die door DutchwebHosting Solutions wordt gehost. Hiervoor geldt de voorwaarde dat op er op deze website geen sprake is van:

· Websites die meerdere directories bieden met ongerelateerde informatie.

· Multiple hosts resolving op één ip-nummer of domeinnaam

· Websites met bestandsarchieven met onder meer, maar niet uitsluitend, de volgende bestandsextensies : exe, zip, tar, gz, mp3, gif

· Websites die downloads aanbieden, dat wil zeggen sites waarbij meer dan 20% van hun maandelijkse dataverkeer bestaat uit aangeboden downloads

· Websites die voor meer dan 2% beslag leggen op de serverprocesor

· Websites waarop on-line shops staan met meer dan 2.500 artikelen

· Websites met banners, graphics of cgi-scripts lopend op hun website met als doel om gebruikt te worden op andere websites

3. Indien een website van Opdrachtgever niet voldoet aan de voorwaarden voor ongelimiteerd dataverkeer wordt een limiet gesteld aan het dataverkeer van 1 GB per maand. Daarboven wordt de actuele meerprijs per MB dataverkeer in rekening gebracht.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:35

Metzie

Nyaano !

Bedrijven betalen per MB, unlimited bestaat gewoon niet. Meestal wordt je vriendelijk doch dringend verzocht een andere host te zoeken als je teveel traffic veroorzaakt. (meestal staat er in zo'n contact dat je niet meer als XX% van de totale bandbreedte mag gebruiken)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Topicstarter
zijn er in duitsland wel plekken waar echt helemaal ulimited is? in de buurt van assen graag

Verwijderd

Topicstarter
hoe moet ik zoiets dan aan pakken ik wil 2 servers ergens gaan neerzetten en er wordt veel gedownload en geupt van de ftp waar zou ik dit wel kunnen neerzetten voor een niet al te dure prijs iemand een idee?

Verwijderd

Eigenlijk kunnen we deze discussie meteen sluiten.. Unlimited bestaat niet... PUNT!!

Niemand heeft oneindig veel bandbreedte en mensen die dat wel beweren liegen je gewoon wat voor!

Als iemand je unlimited traffic biedt, dan zou je daar dus bijv. een site als Yahoo achter kunnen draaien. Het gaat alleen als jij ook unlimited betaalt!

Jij wilt wellicht een warez "HUB" opzetten.. een FTP server die warez door pompt. (Dat lijkt mij, sorry als ik ernaast zit). Daarmee ben je echt helemaal nergens welkom.

Wat bandbreedte kost kun je op div. sites nakijken... geen bedrijf doet het voor onder 800 piek per MBit zover ik weet...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:26
Op woensdag 18 juli 2001 16:37 schreef tomazzz het volgende:
hoe moet ik zoiets dan aan pakken ik wil 2 servers ergens gaan neerzetten en er wordt veel gedownload en geupt van de ftp waar zou ik dit wel kunnen neerzetten voor een niet al te dure prijs iemand een idee?
kan je neit een sponsor zoeken?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• The Source
  • Laatst online: 13:05
Op woensdag 18 juli 2001 16:31 schreef Metzie het volgende:
Bedrijven betalen per MB
Euh.. niet altijd. Je kunt ook dataverkeer tegen flatrate afnemen of per megabit/s betalen.

Enh... tomazzz, als het nog steeds over die warez site van je gaat dan wordt je op een gegeven moment toch van de server afgekicked. Dus not a chance.

enne... BTW unlimited dataverkeer staat NIET!

Verwijderd

Topicstarter
shit hoe moet ik dat dan gaan aanpakken ik heb een goed idee dat gaat slagen als ik ergens rond de 1 tb aan dataverkeer kan krijgen ontsettend veel ik weet het maar is nodig iemand een idee of iemand die weet hoe ik dat moet gaan doen?

alvast bedankt

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Nou, ik geloof dat bevelander wel unlimited dataverkeer aanbiedt voor hun virtual hosts.. no shit, ga maar eens kijken.. stelletje mafkezen verzieken het voor de andere isp's, maar goed..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
nee is geen warez

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 16:56 schreef tomazzz het volgende:
shit hoe moet ik dat dan gaan aanpakken ik heb een goed idee dat gaat slagen als ik ergens rond de 1 tb aan dataverkeer kan krijgen ontsettend veel ik weet het maar is nodig iemand een idee of iemand die weet hoe ik dat moet gaan doen?

alvast bedankt
WTF ben je van plan als je ongeveer 1 tb nodig hebt?! Maare denk maar niet dat je dat ergens mag trekken voor een paar poiekjes per maand, ga maar dneken in de duizendjes.

Verwijderd

Topicstarter
dat beveland staat 3mb kwa bandbreedte is dat megabyte of mbit?

en het is wel errug duur :(

Verwijderd

Jep... 1 TeraByte.. Op een Bevelander VirtualHost account zeker... daar zullen ze blij mee zijn.

Wat jij wilt dat haal je met een flatrate 2 MBits lijn niet eens.... hoeveel dacht je te gaan betalen per maand?

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
1 TB!?! Ik denk dat je dan beter zelf een cabinet kan neerzetten in TeleCity.. kost wel wat, maar dan heb je ook wat :)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• The Source
Op woensdag 18 juli 2001 17:02 schreef tomazzz het volgende:
dat beveland staat 3mb kwa bandbreedte is dat megabyte of mbit?
begin er niet aan als je dat verschil nog niet kent.

Verwijderd

Topicstarter
de site kan veel gaan opleveren duz het is het proberen waard ik zou eens kijken of er misschien sponsors ofzo zijn in iedergeval bedankt

• The Source
Op woensdag 18 juli 2001 16:57 schreef axis het volgende:
Nou, ik geloof dat bevelander wel unlimited dataverkeer aanbiedt voor hun virtual hosts.. no shit, ga maar eens kijken.. stelletje mafkezen verzieken het voor de andere isp's, maar goed..
Niet zo'n onzin blaten...

http://www.bevelander.nl/algemeen/voorwaarden.html
6.4 BEVELANDER INTERNET SERVICES B.V. is gerechtigd de klant de toegang tot het systeem te ontzeggen of te beperken, indien een klant in een kalendermaand de in de overeenkomst overeengekomen hoeveelheid (gratis) dataverkeer overschrijdt. De klant is gehouden aan BEVELANDER INTERNET SERVICES B.V. de redelijke kosten ter grootte van die overschrijding te betalen. BEVELANDER INTERNET SERVICES B.V. zal een ontzegging of beperking eerst vijf (5) dagen nadat de klant hiervan door BEVELANDER INTERNET SERVICES B.V. op de hoogte is gesteld, effectueren. BEVELANDER INTERNET SERVICES B.V. is niet aansprakelijk voor vergoeding van schade als gevolg van een ontzegging of beperking. De administratie van BEVELANDER INTERNET SERVICES B.V. levert voor partijen bindend bewijs op ter zake van de overschrijding van de hoeveelheid dataverkeer, behoudens tegenbewijs door de klant
Nu vraag ik me af hoe iemand zijn dataverkeer kan overschrijden als het unlimited is???

• HGM
  • Niet online

HGM

Op woensdag 18 juli 2001 17:18 schreef The Source het volgende:

[..]

Niet zo'n onzin blaten...

http://www.bevelander.nl/algemeen/voorwaarden.html
[..]

Nu vraag ik me af hoe iemand zijn dataverkeer kan overschrijden als het unlimited is???
Ik neem aan dat ze ook "gewone" pakketten verkopen en daarbij hebt ja natuurlijk wel met dat feit te maken.

En unlimited date is dus blijkbaar onbeperkt dus daar kan je niet overheen gaan?? Zal wel weer Bevelander logica zijn :)

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:47

aKra

Intentionally left blank.

Er zit hier een luchtje aan, en het riekt naar Warez...

Want "upload", wordt meestal niet gedaan op Public FTP's...

En dan praat ik over ABIT etc...

Intentionally left blank.

Verwijderd

die "terabitethernet.bevelander.backbone.nl" zal het hem wel doen ;).

"Unlimited" trekt klanten, zet er een sterretje achter en verwijs naar je FUP.. klaar is kees (of beef in dit geval).

PS: Wat mij opvalt, Beef heeft 100 Mbits op de AMS-IX, maar volgens zijn site hebben ze een 155 MBits verbinding... handig! Past die plug van die STM-1 ook in een Fast Ethernet poort? ;)

• The Source
Op woensdag 18 juli 2001 17:31 schreef Bitfreak het volgende:
Er zit hier een luchtje aan, en het riekt naar Warez...

Want "upload", wordt meestal niet gedaan op Public FTP's...

En dan praat ik over ABIT etc...
Dit topic met slotje ( [topic=178856] ) zegt naar mijn mening genoeg.

Verwijderd

Tja.. wat anders zou ook 1 TByte per maand trekken he? Er zijn maar weinig sites in Nederland die dat vol krijgen volgens mij...

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 16:57 schreef tomazzz het volgende:
nee is geen warez
Je liegt dat je barst. Zie andere topic van je.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal jullie wel vertellen als het ooit is gelukt >:)

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 16:57 schreef tomazzz het volgende:
nee is geen warez
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178856/2:
ok doe ik dat maar ik heb 1 voordeel dat het in iedergeval veel bezoekers trekt omdat het warez is
Jaja..

• HGM
  • Niet online

HGM

Op woensdag 18 juli 2001 18:05 schreef tomazzz het volgende:
ik zal jullie wel vertellen als het ooit is gelukt >:)
doe dat, en nodig alle tweakers uit, heb je meteen 40 gig per dag extra

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kansloos topic, dat ruikt naar warez.
Als het dat niet is, lees de topic nog es na.
Er is in principe ruim voldoende (of al te veel?) antwoord gegeven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.