~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
@Eagle Creek begrijp ik het goed dat je via 'Koppel onderwerp' en ander topic wilde koppelen?
Correct.
@Eagle Creek ah, dat verklaard het. Je kan via 'Koppel onderwerp' ook geen topics koppelen. Maar alleen producten, merken, series, productcategoriëen en tags.
Dan praten we denk ik toch over twee dingen. Bij het openen van een nieuw topic staat onderin het scherm "Vorig topic
Geef het topic-id op van een eventueel vorig deel in een reeks.
"
Geef het topic-id op van een eventueel vorig deel in een reeks.
"
@Eagle Creek je hebt helemaal gelijk, ik haal wat dingen door elkaar. Welk topic-id had je opgegeven?
54415661
Da's je post-id. Het topic-id van dat topic is 1838757
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dan gaat het daar mis. Je hebt dat 'id' van de onderstaande link, neem ik aan?
code:
1
| https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/54415661#54415661 |
Die link gaat naar jouw startpost en is niet de link naar het topic. De link van het topic is:
code:
en het 'topic-id' is dus 18387571
| https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1838757 |
Edit: Ik heb in ieder geval voor je een topicreeks aangemaakt, want dat was tenslotte de bedoeling: Topicreeks: [Office 365] For nonprofit. (titel mag je zelf even wijzigen naar iets duidelijkers.
[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 10-08-2018 15:36 ]
Aah... Dat verklaart!
Maar... dan nog is de foutmelding die ik krijg daar niet echt duidelijkheid over.
Maar... dan nog is de foutmelding die ik krijg daar niet echt duidelijkheid over.
Bedoel je dat de meldingtekst je niet duidelijk is, of de reden waarom de melding er komt?Eagle Creek schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:38:
De tekst. De reden heb je meer dan duidelijk gemaakt waarvoor dank.
Dat zal een developer even moeten aanpassen / fixen / uitleggen, want daar heb ik helaas geen zicht op.
Dank je Rens. Geef jij dat door?
Heb jij al gedaan, door het aanmaken van dit topic.Eagle Creek schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:50:
Dank je Rens. Geef jij dat door?
Ik heb een bug gefixed die ervoor zorgde dat de juiste foutmelding niet getoond werd
Intentionally left blank
Pagina: 1