Mijn vraag is ,
Ik heb hem aal een half jaartje , mijn moederbord is : p8h61 -m lx.
Ik had een *2handse videokaart gekocht* gtx 570 en ik wist aal van te voren dat mijn power supply te laag was ( 400w ) Merk is Aopen z400-12PNF ( die doet prima nu aan andere pc ) Maar dervoor had ik een gts 450 wat ik dus nu nog gebruik in een oude pc van mij . Maar ja ik had een een 6pin connector zitten op mijn Powersupply dus ik hem aangesloten , videokaart aangesloten aan moederbord gtx 570 dus ik starte hem op en ik merkte op dat er een van andere geur afkwam van verbandheid dus ik pc uitzetten uitstopcontact ontladen en gts450 in doen en verolgends krijg ik beeld maar dan met een fout melding van "usb device over current status detected" en ik kan ook niet verder want dan schakeld die zelf uit na 15 s.
En een van de 2 ram modules wilt niet meer doen.
Relevante software en hardware die ik gebruik.
Cpu intel pentium g2020
8 ram geheugen
Gpu gts450 ( gtx570 )
Psu Z400-12PNF
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb Geprobeerd alles hele moederbord uit halen zelfs zonder videokaart * onboard videokaart *
Een Bios baterijtje vervangen.
Videokaart gtx 570 geprobeerd op een andere pc ( werkt )
De eerste rij van usb poorten van de Lan kant
Iemand nog iets een ideen? Gr GhixPL
Ik heb hem aal een half jaartje , mijn moederbord is : p8h61 -m lx.
Ik had een *2handse videokaart gekocht* gtx 570 en ik wist aal van te voren dat mijn power supply te laag was ( 400w ) Merk is Aopen z400-12PNF ( die doet prima nu aan andere pc ) Maar dervoor had ik een gts 450 wat ik dus nu nog gebruik in een oude pc van mij . Maar ja ik had een een 6pin connector zitten op mijn Powersupply dus ik hem aangesloten , videokaart aangesloten aan moederbord gtx 570 dus ik starte hem op en ik merkte op dat er een van andere geur afkwam van verbandheid dus ik pc uitzetten uitstopcontact ontladen en gts450 in doen en verolgends krijg ik beeld maar dan met een fout melding van "usb device over current status detected" en ik kan ook niet verder want dan schakeld die zelf uit na 15 s.
En een van de 2 ram modules wilt niet meer doen.
Relevante software en hardware die ik gebruik.
Cpu intel pentium g2020
8 ram geheugen
Gpu gts450 ( gtx570 )
Psu Z400-12PNF
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb Geprobeerd alles hele moederbord uit halen zelfs zonder videokaart * onboard videokaart *
Een Bios baterijtje vervangen.
Videokaart gtx 570 geprobeerd op een andere pc ( werkt )
De eerste rij van usb poorten van de Lan kant
Iemand nog iets een ideen? Gr GhixPL