Pc doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 661 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhixPL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-07 00:30
Hoi allemaal dus ik had tijdtje terug een gtx570 besteld nu ik hem binnen heb
( 2hands ) , Dus ik aan sluiten was nog aan zoeken voor 8pinnetje op Internet dus ik had mn alleen 6 pin aan gesloten ik ging kijken of die eens doet zeg maar dus ik aan doen ik ruik vuur stof zo iets dus ik snel uit doen , het blijkt te zijn dat door een van reden mijn pc nu vast zit met probleem van ( usb device over current status detected ) dus ik alles loskoppelen leekt het niet geholpen zijn dus ik een nieuwe bios batterijtje besttellen nee heeft ook niet geholpen.Ik kan ook niet in bios met dell knop of F1 of F2 het is P8h61 -m lx moederbord
( asus ) en heb 8 gb ram als ik een van de twee in doe werkt die zeg maar dat die nog zeg maar nog beeld geef en als ik die andere probeer geeft die geen beeld maar loopt langer dan 15 sec iemand nog ideeën?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhixPL
Ik weet heb fouten gemaakt ben pc gewent en nu had alles.met telefoon typen is anders alvast sorry het is wel leesbaar haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 525104

*knip* dit soort kansloze posts kan je in het vervolg gewoon achterwege laten anders kan je beter niets posten.

[ Voor 85% gewijzigd door br00ky op 02-08-2018 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhixPL
Duude ik zeg je toch ben niet gewend met mobiel te schrijven btw als je geen oplossing niet weet wat doe je hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-07 11:42
Hoor je piepjes als je de PC start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhixPL
Nee geeft geen piepjes niet tenminste uit speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-07 12:02
Ik neem aan dat het dus om een videokaart gaat? De GTX 570?

Probeer dan alleen je voeding (uiteraard), je processor en 1 geheugenkaart aan te sluiten. Dus GEEN hardeschijf nog, geen muis of toetsenbord. Natuurlijk wel je monitor aangesloten hebben om te zien wat de bios doet.
Ontkoppel dan ook de front panel USB connectoren, mocht je dat hebben in je computer kast. Kijken of het dan werkt.
Controleer anders of er geen metaal of andere resten in de USB poorten zitten van je moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
GhixPL schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 21:04:
Nee geeft geen piepjes niet tenminste uit speaker
Heb je de mogelijkheid om een speaker op je mobo aan te sluiten? Zie hieronder voor voorbeeldje.

Mocht je dan niets horen zal je moederbord het waarschijnlijk begeven hebben.

Als je wel piepjes hoort kun je googlen naar de beepcode. Vanaf daar kun je dan verder gaan kijken.

http://www.computershopde...n/case_moederbord_speaker

[ Voor 17% gewijzigd door Clavis op 02-08-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhixPL
Nee heb geen speaker heb deze moederbord gekregen van stage waar ik loop zat geen speakertje bij maar ik snap wel wat je bedoeld wil je Nou zeggen dat door een videokaart hele pc kon dood gaan wat naar zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
GhixPL schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 21:12:
Nee heb geen speaker heb deze moederbord gekregen van stage waar ik loop zat geen speakertje bij maar ik snap wel wat je bedoeld wil je Nou zeggen dat door een videokaart hele pc kon dood gaan wat naar zeg
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar ben er natuurlijk niet bijgeweest. Kan natuurlijk ook toeval zijn, mobo is al op leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Gecondoleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhixPL
Het is precies hoe het ging ik had het pc nog voor de momenten gebruikt met gts450 toen haalde ik gts450 uit alles goed stroom eraf en ja opeen stonk het heel erg naa aandoen van gtx570

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhixPL
Hij gaat zeg maar wel aan maar dan kom ik in american megatrends en daar staat er die fout code van usb en dat die over 15 sec word uitgeschakeld en dan ook opeens mij ram stickje dan ook niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhixPL
Had het videokaart met hetzelfde voeding aangesloten 8pins van broer geleent en toen werkte die gtx 570 well maar had overaal van die streepjes in de beeld ( zall heus omdat je 550w nodig hebt en ik heb 400w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhixPL
Maar ja dus het videokaart werkt dus ik snap het.niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-07 10:06
GhixPL schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 21:25:
Maar ja dus het videokaart werkt dus ik snap het.niet
Tip: gebruik de edit knop aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanamama
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16-04-2023
Met de punten en komma's in deze posts :P
GhixPL schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 21:22:
Hij gaat zeg maar wel aan maar dan kom ik in american megatrends en daar staat er die fout code van usb en dat die over 15 sec word uitgeschakeld en dan ook opeens mij ram stickje dan ook niet meer werkt?
Even een advies, edit je laatste post als je een update wilt doen op je vorige. Men is er niet zo van om te dubbelposten hier op het forum.

Iets duidelijker verhaal zorgt ook voor betere hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:13
Welk merk en type voeding heb je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLMaca
GhixPL schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 20:56:
Duude ik zeg je toch ben niet gewend met mobiel te schrijven btw als je geen oplossing niet weet wat doe je hier?
Aantal tips:
Als jij moeite stopt in je openingspost om duidelijk te vertellen (dus oa punten en komma's te gebruiken) wat het probleem is en welke stappen je geprobeerd hebt dan is men echt niet te beroerd om te helpen troubleshooten. Dat heeft niets te maken met het typen op een telefoon. Je verwacht dat men je helpt. Help ons dan om een duidelijke post te maken.

Het enige wat ik uit je post kan halen is dat je de GPU niet goed aangesloten hebt, iets geroken hebt en vervolgens doet iets het niet meer

Ik ben echt geen persoon om over taal / spelfouten te gaan miepen, maar hier is geen touw aan vast te knopen.

Vragen die je jezelf moet stellen:
- is mijn moederbord geschikt
- is mijn voeding geschikt (aansluiting, o.a genoeg Watt),
- heb ik de juiste PCI-E aansluitingen. (6 of 8 pins aanwezig).

Als je zo maar iets aan gaat sluiten of verloopjes gaat maken, heb je kans dat er teveel stroom door de kabel gaat en dingen dus stuk kunnen gaan. Ook heb je kans dat je je voeding om zeep helpt of erger, je moederbord.

Als dingen fout gaan, moet je gaan uitzoeken hoe je terug kan naar de basis.
- Je oude GPU weer terug zetten
- heeft je moederbord een iGPU (onboard video)? Probeer het daar eens op aan te sluiten.

Dus begin met de specs te geven (merk/type voeding, merk/type GPU, moederbord merk/type), welke stappen je exact gedaan hebt, dan kan men je gericht advies geven.

[ Voor 0% gewijzigd door NLMaca op 02-08-2018 22:05 . Reden: typo's ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@GhixPL : Lees eerst dit nog eens: OH FAQ

Deze richtlijnen zijn er niet voor niets. Je maakt een totaal onleesbare topicstart, geeft weinig informatie en verwacht dat wij via een glazen bol kunnen zien wat er loos is. Vul dus aub even je topicstart aan met de nodige gegevens en uitleg en maakt het leesbaar, anders loop je kans dat mijn collega het topic op slot gooit.

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 02-08-2018 21:47 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
@GhixPL
ben je inmiddels al iets verder gekomen, of heb je meer informatie, of is het mogelijk al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhixPL
Nee ben niet uitgekomen en als ik vind zou ik zoiezo niet met iemand hier delen want wat mensen hier kunnen is praten niks oplossen ben hier voor hulp gekomen enigste wat ik terug kreeg hier was negatieve shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:29
GhixPL schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:41:
Nee ben niet uitgekomen en als ik vind zou ik zoiezo niet met iemand hier delen want wat mensen hier kunnen is praten niks oplossen ben hier voor hulp gekomen enigste wat ik terug kreeg hier was negatieve shit
Als je zo gaat doen dan hoef je hier ook geen hulp meer te verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhixPL
BlazeMuis schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:46:
[...]

Als je zo gaat doen dan hoef je hier ook geen hulp meer te verwachten ;)
nee , ik probeer dit te verwijderen the hole thing maar weet niet waar ken dit hole shit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GhixPL schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:41:
Dan zit je hier op de verkeerde plek...

Mensen proberen je te helpen, maar jij geeft te weinig info, lapt de regels van dit forum aan je laars en dan vind je het vreemd dat je soms een mindere reactie krijgt?

Doe iets aan je houding en lees dit even goed door voor je weer op ons forum post: Het algemeen beleid #quickstart

(onnodig meermaals achter elkaar posten en meerdere topics openen is dus ook niet de bedoeling)

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 09-08-2018 00:56 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.