Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPhone 7 blijft herstarten

Pagina: 1
Acties:

• Flurrymcer
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 10-10 16:40
Mijn vraag
Ik heb een iPhone 7 gekocht via marktplaats en hier een nieuwe homebutton op laten zetten. Het probleem is dat deze na de reparatie elke keer achter elkaar opnieuw opstart, 5 seconden apple logo 3 seconden zwart en dan weer. Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? Ik durf hem niet te herstellen via itunes want dan moet ik misschien een apple id invoeren dat ik niet heb. De telefoon is wel gereset.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Redelijk nieuwe ios

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ongeveer alles wat ik kon vinden. Nog niet via iTunes.

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
Is de iPhone gerepareerd bij Apple of een Apple reseller?

• Dr Pro
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13:19
quote:
Maart1992 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:07:
Is de iPhone gerepareerd bij Apple of een Apple reseller?
Ik vermoed van niet, want zij testen het eerst voor ze het afleveren...

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
Ik heb wel is vernomen dat de vingerafdrukscanner een gelijkwaardige id nodig heeft als het id op het moederbord van de iPhone. Dit doet apple om zo de veiligheid te kunnen garanderen. De iPhone kijkt ook tijdens het opstarten of de vingerafdrukscanner de juiste is.

Corrigeer me als ik er naast zit hoor maar dit zou het probleem kunnen zijn.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16-10 23:40
quote:
Flurrymcer schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:41:
Ik durf hem niet te herstellen via itunes want dan moet ik misschien een apple id invoeren dat ik niet heb. De telefoon is wel gereset.
Indien het activeringsslot van de iPhone niet verwijderd is kun je er sowieso weinig mee.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
Mijn vraag
Ik heb een iPhone 7 gekocht via marktplaats en hier een nieuwe homebutton op laten zetten. Het probleem is dat deze na de reparatie elke keer achter elkaar opnieuw opstart, 5 seconden apple logo 3 seconden zwart en dan weer. Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? Ik durf hem niet te herstellen via itunes want dan moet ik misschien een apple id invoeren dat ik niet heb. De telefoon is wel gereset.

Redelijk nieuwe ios

Je hoeft je niet in te loggen in iTunes

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 13:33
quote:
Mijn vraag

Redelijk nieuwe ios

En dat alles wat je kon vinden; wat houdt dat allemaal in? Als je hulp wil, helpt als je zelf ook mee helpt.

• IThom
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12:28
Er is een kleine mogelijkheid dat dit wordt veroorzaakt door het zogeheten "loop-disease".
In dat geval kan het zijn dat het toestel wel opstart als je de mutebutton een aantal keren heen-en-weer beweegt. Het kan dan nogsteeds een paar minuten duren voor het toestel opstart.
Ik moet zeggen dat de homebutton van een iPhone 7 niet vervangen kan worden, alleen door Apple zelf.
Normaal gesproken zou dit ervoor zorgen dat Assistive Touch automatisch wordt ingeschakeld, en zou het toestel wel gewoon normaal op moeten starten.

Ik zou zeggen, leg het toestel een paar uur aan de lader, en probeer dan uit de bootloop te komen door de muteswitch heen-en-weer te bewegen.

• sbenalla
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 27-09 23:16
Hallo, Ik heb dit geval ook.
Mijn iPhone 7 is niet gerepareerd oid.
Deze is spontaan gaan herstarten en sindsdien constant in een loop aan het herstarten.
Aansluiten op iTunes lukt wel, kan alleen bijwerken. Dit lukt dan wel waarna hij toch weer in de herstartloop terecht komt.

Enige optie is dan trachten te herstellen, maar ik heb nog een aantal foto's en video's waar ik geen backup van heb. Die wil ik graag zien te behouden.

De truc met de muteswitch.....moet je deze heen en weer bewegen en dan een andere toetscombinatie uitvoeren?

Is er geen 'third-party-software' te krijgen waarmee je de data er alsnog uit kunt halen?

• IThom
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12:28
Ik leg het toestel dan aan de lader en beweeg gewoon constant de muteswitch heen en weer, het duurt bij mij dan ongeveer 3 minuten voordat het toestel helemaal op start.
Je ziet soms het Apple Logo wel knipperen en moet dan gewoon door blijven gaan.
Let op: dit werkt alleen als er een probleem is met de zogeheten AudioIC, en niet als het toestel door een slechte accu in een bootloop gekomen is.

• ashwinparkar
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 28-02 07:28
*snip* geen topickaping. Voor je probleem kun een eigen topic (in het Nederlands) maken.

Daedalus wijzigde deze reactie 22-08-2018 21:33 (79%)

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16-10 23:26
Wat moet je in vredesnaam met een iPhone met niet-officieel vervangen homebutton? Dan ben je touch-id kwijt en moet je ontgrendelen met je pincode. Dat wil toch niemand meer?

Maar goed, het probleem ligt dus bij een mislukte reparatie, waarom ga je niet terug naar de reparateur?

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13:27

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
PhilipsFan schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:40:
Wat moet je in vredesnaam met een iPhone met niet-officieel vervangen homebutton? Dan ben je touch-id kwijt en moet je ontgrendelen met je pincode. Dat wil toch niemand meer?
Wel als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15-10 20:21
Terug naar de reparateur natuurlijk?

Misschien een beetje laat maar volgende keer lekker een refurbished van Forza oid nemen met ik meen 2 jaar garantie

234FaTaLiTy wijzigde deze reactie 21-08-2018 16:45 (63%)

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15-10 22:44

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Klinkt alsof de telefoon reparateur gewoon een schroefje op de verkeerde plek heeft teruggedraaid en daarme het logicboard heeft beschadigd, hiermee kan je ook dat soort verschijnselen krijgen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
PhilipsFan schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:40:

Maar goed, het probleem ligt dus bij een mislukte reparatie, waarom ga je niet terug naar de reparateur?
Zie dat vaker, dan zet men een witte button in zwart scherm, of anders om.

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Firat
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 25-12-2018
homebutton bij iPhone 7 is niet te vervangen (wel door apple zelf) dit zorgt wel dat je toestel langer over doet om op te starten. Bootloop komt bij de iPhone 7 meestal door de "audio IC". Advies zou zijn zoek een reparateur die kan microsolderen.

Firat

• Etosh
  • Laatst online: 08:29
Homebutton is wel te vervangen echter dan verlies je de Touch ID functie.
Toestel doet er dan inderdaad iets langer over om op te starten.

Mocht je het toestel zelf op kunnen maken dan zou je hem eens op kunnen starten met de homebutton losgekoppeld. Start hij dan wel op dan weet je waar het probleem zit.

Een andere optie is om het toestel zonder proximity sensor op te starten.

Of het toestel in originele staat te brengen en een schermreparatie bij Apple uit laten voeren, je krijgt dan ook een nieuwe homebutton

• zkadrouch
  • Laatst online: 16-12-2018

zkadrouch

Mr. iFix

*spam*

Daedalus wijzigde deze reactie 16-12-2018 10:57 (97%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True