Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPhone 7 blijft herstarten

Pagina: 1
Acties:

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 11:30
Ik heb wel is vernomen dat de vingerafdrukscanner een gelijkwaardige id nodig heeft als het id op het moederbord van de iPhone. Dit doet apple om zo de veiligheid te kunnen garanderen. De iPhone kijkt ook tijdens het opstarten of de vingerafdrukscanner de juiste is.

Corrigeer me als ik er naast zit hoor maar dit zou het probleem kunnen zijn.

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:27
quote:
Flurrymcer schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:41:
Ik durf hem niet te herstellen via itunes want dan moet ik misschien een apple id invoeren dat ik niet heb. De telefoon is wel gereset.
Indien het activeringsslot van de iPhone niet verwijderd is kun je er sowieso weinig mee.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
Flurrymcer schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:41:
Mijn vraag
Ik heb een iPhone 7 gekocht via marktplaats en hier een nieuwe homebutton op laten zetten. Het probleem is dat deze na de reparatie elke keer achter elkaar opnieuw opstart, 5 seconden apple logo 3 seconden zwart en dan weer. Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? Ik durf hem niet te herstellen via itunes want dan moet ik misschien een apple id invoeren dat ik niet heb. De telefoon is wel gereset.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Redelijk nieuwe ios

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ongeveer alles wat ik kon vinden. Nog niet via iTunes.
Je hoeft je niet in te loggen in iTunes

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 23-01 21:07

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Klinkt alsof de telefoon reparateur gewoon een schroefje op de verkeerde plek heeft teruggedraaid en daarme het logicboard heeft beschadigd, hiermee kan je ook dat soort verschijnselen krijgen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True